EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קרן אזולאי רשמת עליון: לתשלום אגרה 250 שח וערבון 2,500 שח צטטו את 3379/23 בערעור על פסלות בהמת המגדר אורלי שמאי כתב

קרן אזולאי מזרחיית מחמד מדימונה שהיתה שפוטה של אהרן ברק

אין לכם כסף לאגרה וערבון בעליון?  אתם מערערים על החלטה של שופטת משפחה שלא לפסול את עצמה?  יש לנו עבורכם תקדים פיצוץ לציטוט. ע”א  3379/23.  

איך נשמע לכם לשלם 350 ש”ח אגרת ערעור פסלות שופט ו 2,500 ש”ח עירבון???  פיצוץ לא????

מדובר בתביעה של בת נגד האמא שלה לפיצויים בגין נזקי גוף.  כלומר האמא תקפה את הבת וגרמה לה חבלות גוף.  האמא שונאת את הבת כי הבת מצדדת באבא והשופטת אולרי שמאי כתב כמובן מצדדת באמא ושונאת את הבת והאבא שלה.

הבת טוענת שהשופטת אורלי שמאי כתב נוהגת במשוא פנים לטובת האמא שלה מטעמים פמינאציים, ושהבת ראתה איך השופטת אורלי שמאי כתב מתעללת באבא שלה, מוטה לחלוטין לטובת האמא הפוגענית שלה, וזאת במשך 8 שנים.

לכן אין לבת שום ספק שדעת השופטת אורלי שמאי כתב תהיה נגד הבת ובעד האם – רק בגלל שהשופטת תמיד לטובת האישה הגרושה.

 

קרן אזולאי מזרחיית מחמד מדימונה שהיתה שפוטה של אהרן ברק
קרן אזולאי מזרחיית מחמד מדימונה שהיתה שפוטה של אהרן ברק

 

קרן אזולאי היא דימונאית אם משריצה ל 3 ילדים.  “כעורכת דין היא שמשה כיד ימינם של השופטים אהרון ברק, דורית בייניש ועד לא מכבר גם של השופט אשר גרוניס”.  למדה באוניברסיטת קולומביה בניו יורק לתואר דוקטורית על חשבון קרנות שמאלניות.

לזכותה של קרן אזולאי נציין שהיא דווקא היתה לטובת הבת אשר תומכת באבא הגרוש שאורלי שמאי כתב מתעללת בו.  קרן אזולאי לא גילתה פה משוא פנים פמיניסטי, וזה אכן נאמר במלוא ההערכה.

להלן ההחלטה של קרן אזולאי בענין האגרה והעירבון:

לאחר מכן נראה לכם איך זה הערעור פסלות הסתיים אצל הבמה הפמינאצית אסתי חיות.  יימח שמה.  אסתי כמובן תמכה וצידדה באורלי שמאי כתב….

 

בבית המשפט העליון

 

ע”א  3379/23

 

לפני: כבוד הרשמת קרן אזולאי

 

המערערת: פלונית

 

נ  ג  ד

 

המשיבה: פלונית

 

בקשת המערערת מיום 3.5.2023 לפטור מאגרה וערובה; תשובת המשיבה מיום 16.5.2023

 

 

החלטה

 

לפניי בקשה לפטור מאגרה וערובה במסגרת הליך של ערעור פסלות על החלטת מותב בית המשפט לענייני משפחה שלא לפסול את עצמו.

 

הכנסותיה של המערערת, על פי המסמכים שצורפו, אינן נחזות להיות גבוהות. המערערת טענה כי הדבר נובע ממצבה. כמו כן, המערערת הבהירה כי למרות ייצוגה הפרטי, שכר הטרחה ישולם באחוזים בסיום ההליך. לצד האמור, ועל אף תצהירה, מהמסמכים שצורפו לבקשה עולה כי לא כל ההוצאות, הגבוהות יחסית, התבהרו בבקשה, וגם לא הובהר האם המערערת ניסתה להסתייע במכריה או בבנק לשם גיוס הסכום הנדרש להפקדת הערובה.

 

בשל האמור, מצאתי לקבל את הבקשה באופן חלקי. נתתי דעתי להחלטה שאותה צירפה המשיבה שבה נדחתה לפני כשנתיים בקשה שהגישה המערערת לפטור מאגרה. ואולם, במקרה דנן המערערת נדרשת גם להפקיד ערובה ולא הובהר מה היה גובה האגרה אשר נדחתה בקשת המערערת לפטור מתשלומה.

 

על כן, עד ליום 4.6.2023 המערערת תשלם אגרה בגובה של 350 ש”ח ותפקיד ערובה בסכום של 2,500 ש”ח, שאחרת ההליך יובא לפניי לשם מחיקתו.

 

ניתנה היום, ‏ד’ בסיון התשפ”ג (‏24.5.2023).

 

קרן אזולאי, שופטת

 

 

 

PDF

 

קרן אזולאי פטור מאגרה ועירבון בערעור פסילת שופט 350 שח אגרה ו 2500 עירבון 3379-23

 

כל הכבוד לעו”ד משה חן נלחם נגד בהמות המגדר

וזה העורך דין של הבת, משה חן, שנלחם באורלי שמאי כתב, הבהמה הפמינאצית.  יימח שמה והכוס של אימה.

 

משה חן לא מהסס להילחם נגד בהמות מגדר פמיניסטיות כמו שצריך
משה חן לא מהסס להילחם נגד בהמות מגדר פמיניסטיות כמו שצריך

 

 

משה חן נלחם בגאון בבהמת המגדר אורלי שמאי כתב
משה חן נלחם בגאון בבהמת המגדר אורלי שמאי כתב

 

 

 

 

כצפוי השופטת חוית הגנה על אורלי שמאי כתב מטעמים פמינאציים

להלן ההחלטה הפמינאצית של אסתי חיות המגנה על השופטת הפמינאציעת אורלי שמאי כתב.

 

 

 

בבית המשפט העליון

 

ע”א  3379/23

 

לפני: כבוד הנשיאה א’ חיות

 

המערערת: פלונית

 

נ  ג  ד

 

המשיבה: פלונית

 

ערעור על החלטתו של בית המשפט לענייני משפחה בירושלים מיום 18.4.2023 בתמ”ש 32556-06-21 שניתנה על ידי סגנית הנשיא א’ שמאי-כתב

 

בשם המערערת: עו”ד משה חן

 

 

פסק-דין

 

ערעור על החלטתו של בית המשפט לענייני משפחה בירושלים (סגנית הנשיא א’ שמאי-כתב) מיום 18.4.2023 בתמ”ש 32556-06-21 שלא לפסול את עצמו מלדון בהליך.

 

  1. ההליך נושא הערעור דנן, אשר נפתח בחודש יוני 2021, עניינו בתביעת המערערת לפיצויים בגין נזקי גוף שנגרמו לה, לטענתה, על ידי אמה – המשיבה – עקב התעללות מתמשכת. לאחר הליך גישור שהסתיים ללא הצלחה, הוחזר התיק לבית המשפט בחודש מרץ 2023. ביום 22.3.2023 הורה המותב לצדדים לקיים דיון מקדמי בתוך 30 יום, אך ביום 13.4.2023 – טרם חלוף המועד שנקבע בהחלטה – הגישה המערערת בקשה להעברת ההליך למותב אחר.

 

  1. בבקשתה התמציתית ציינה המערערת כי היא “ראתה כיצד ניהל [המותב]” הליכים אחרים הנוגעים למשפחתה – ובפרט הליכים הנוגעים לאבי המערערת ולאחֶיה – וכי המותב “לקח צד” לטובת המשיבה באופן שצפוי להשפיע על ניהול ההליך הנוכחי. בתוך כך טענה המערערת כי המותב “עמד מהצד ולא התערב” חרף הידרדרות במצבם של אחֶיה; כי הוא פועל מתוך “קונספציה מקובעת מראש כי האב הסית את [המערערת] כנגד [המשיבה]”; וכי המותב התעלם מעדות שנתנה המערערת במסגרת תביעה שהגישה המשיבה נגד האב.

 

  1. ביום 18.4.2023 דחה המותב את בקשת המערערת בקבעו כי לא מתקיים בענייננו חשש ממשי למשוא פנים. המותב הדגיש כי הבקשה נובעת מאי-שביעות רצונה של המערערת מהחלטות שניתנו בהליכים אחרים, בעוד שבהליך הנוכחי “טרם ניתנו החלטות לגופם של דברים ואף טרם התקיים דיון במעמד הצדדים”. עוד צוין כי המערערת לא הביאה דוגמאות קונקרטיות לביסוס תחושותיה, אלא הסתפקה באמירות כלליות בנוגע להחלטות קודמות שניתנו – ובכך, נקבע, אין כדי להקים עילת פסלות.

 

  1. מכאן הערעור דנן, אשר הוגש ביום 3.5.2023 אך הועבר לטיפולי רק ביום 20.6.2023 לאחר תשלום האגרה והפקדת העירבון. בערעור נטען כי מאז שנת 2015 מתנהלים בפני המותב הליכים בין הורי המערערת, וכי המותב נתן בהליכים הללו החלטות אשר לוקות בפגמים שונים, תוך שהוא “עושה את מלאכתה של המשיבה” ו”מאשר בליינד כל בקשה של הרווחה”. המערערת מפנה, בין היתר, למספר החלטות מהשנים 2022-2020 שבהן המותב לא נעתר לבקשות להטלת סנקציות על המשיבה עקב הפרת הוראות בנוגע למפגשים עם הילדים; והיא מוסיפה כי המותב “הפר הבטחתו” לפיה ככל שהאב יציג המלצה מגורם מקצועי, הוא יוכל לראות את ילדיו מחוץ למרכז הקשר. כמו כן עומדת המערערת על טענתה כי המותב התעלם מעדות שנתנה בהליך בין האב למשיבה.

 

לטענת המערערת, האופן שבו ניהל המותב את ההליכים בעניינם של בני משפחתה מלמד כי המותב “שבוי בקונספציה” ופועל מתוך הנחה בלתי-מבוססת שהאב “מסית” את ילדיו. המערערת מוסיפה שהיא “יודעת מראש כי ביהמ”ש ינהג במשוא פנים נגדה”, ומשכך אין מנוס מהעברת ההליך הנוכחי לשופט אחר.

 

  1. דין הערעור להידחות. המבחן לפסילת שופט מעוגן בסעיף 77א(א) לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ”ד-1984, ולפיו יש לבחון אם מתקיימות נסיבות שיוצרות “חשש ממשי למשוא פנים בניהול המשפט”. לא מצאתי כי נסיבות כאלו הוכחו במקרה דנן.

 

  1. בעבר נפסק כי מצב שבו מותב דן בהליך קודם בעניינם של הצדדים, אינו מקים מניה וביה עילת פסלות – וכי “הדברים אמורים ביתר שאת בבית המשפט לענייני משפחה, שם נוהג הכלל ‘משפחה אחת – שופט אחד'” (ע”א 296/23 פלוני נ’ האפוטרופוס הכללי במחוז תל אביב, פסקה 9 (29.3.2023)). עוד נפסק בהקשר דומה כי “טענת פסלות כללית הצופה פני עתיד עשויה לאפשר בחירה לא ראויה של פורום משפטי […] פסלות אינה מצב של קבע” (ע”א 363/06 חובב נ’ חברת החשמל לישראל בע”מ, פסקה 6 (29.5.2006); ראו גם: ע”א 750/22 פלוני נ’ פלונית, פסקה 6 (15.2.2022)).

 

  1. כאמור, טענות המערערת מכוונות, רובן ככולן, כלפי החלטות שנתן המותב בהליכים אחרים בעניינם של הצדדים או חלקם – אך המערערת לא הצביעה על החלטות או התבטאויות באותם הליכים אשר עשויות להשפיע במישרין על ניהול ההליך הנוכחי, או על איזה מן הסעדים שנתבקשו בו (השוו: ע”א 8059/21 פלוני נ’ פלוני, פסקה 10 (23.1.2022); ע”א 4888/22 פלונית נ’ פלוני, פסקאות 12-11 (24.8.2022)). חלף זאת הסתפקה המערערת בטענה כללית בעלמא. לטענתה, המותב נוקט יחס שלילי לאביה ויחס חיובי למשיבה במסגרת הליכים שעסקו, בין היתר, במשמורת ובזמני שהות. על כן, כך היא מוסיפה וטוענת, הדבר יוביל מניה וביה ליחס שלילי כלפי המערערת בהליך הנוכחי שעניינו, כאמור, תובענה לפיצויים בגין נזקי גוף נגד המשיבה. לא שוכנעתי כי די בטענה כוללנית כזו כדי להקים חשש ממשי למשוא פנים מצד המותב בכל הנוגע לניהול ההליך הנוכחי, אף לא בקירוב.

 

עוד אשוב ואדגיש את הכלל שלפיו המקום הראוי להעלאת השגות על החלטות דיוניות, אינו בבקשת פסלות אלא בהליכי ערעור מתאימים (ע”א 2601/21 פלוני נ’ פלונית, פסקה 7 (9.5.2021)).

 

  1. הערעור נדחה. משלא נתבקשה תשובה, לא ייעשה צו להוצאות.

 

 

ניתן היום, ‏ח’ באב התשפ”ג (‏26.7.2023).

 

 

 

 

בתמונה באמצע: זונת הפמיניזם אורלי שמאי כתב עם חיילת שהשריצה מהכוס שלה.

אורלי שמאי כתב עם הבת שיר כתב והשימפנזה הפטריאך שפותח אותה בלילה
אורלי שמאי כתב עם הבת שיר כתב והשימפנזה הפטריאך שפותח אותה בלילה

PDF

החלטה חיות לא פוסלת את אורלי שמאי כתב בתביעה של בת נגד האם כי השופטת התעללה באבא 3379-23

 

 

Views: 11

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *