EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מין ומינויים 2: רונית פוזננסקי (פילגש של אפי) 2: כיצד התחמקה רונית פוזננסקי מאישומי השוחד המיני לאפי נוה ומה עשו רפי ארניה עם אפי נוה, רונית פוזננסקי ואשתו סוזי עוזסיני ארניה המסורסרת בכנס למיגור הזנות??

הרומן של רונית פוזננסקי עם אפי נוה ורפי ארניה משקיף

זו כתבת המשך בסדרה על איכות השפיטה של השופטת רונית פוזננסקי.  ראו:  https://רונית פוזננסקי (פילגש של אפי) 1: תזכורת מ 2016 עצרה אישה על גניבת פחית קולה ו 3 ש”ח תיאמה מעצרים הורשעה ואילת שקד החזירה אותה לשיפוט

בכתבה הקודמת תיארנו את רונית פוזננסקי כשרלילה חובבת מועדונים שעבדה בפרקליטות והסתובבה לבושה בבגדי עור ומגפי עור עד הברך, ישר ממגזין האופנה של הוורמאט.  הסברנו שבגלל עצלנותה נתנו לה לחפש זונות שמוכנות להעיד נגד המפרנסים שלה….  נמאס לה להיות פרקליטה כי לא הביאה תוצאות וידעה שעוד מעט יזרקו אותה מהפרקליטות, ולכן חשקה נפשה בשפיטה.

באותם ימים, ימי כהונתו העליזים של אפי נוה היה ידוע שכל מי שבא לה להיות שופטת או לקדם מישהו יקר לה לשפיטה, פותחת תחת לאפי נוה או מוצצת לו.  פוזננסקי היתה נשואה למישהו עם שם משפחה כץ, אולם היא מהר מאוד מחקה את התוספת כץ משם משפחתה.  אדון כץ הבין שהוא לא יכול להתחרות במה שלאפי יש להציע בין הרגליים.

רונית פוזננסקי לא מותפעת – מבטי ערגה לאפי

למי שיש ספק שהיה רומן מותנה בשוחד מיני בין השניים (אפי ופוזננסקי), די לצפות בתמונה זו מכנס על שיקום זונות שיזמה עליזה לביא והבת שלה אוריין לביא ב 6.6.2017.  בתמונה רונית פוזננסקי מביטה באפי נוה במבט של חשק וערגה וזה אומר הכל.  פוזננסקי רואה את אפי, מיצי הכןס שלה מבעבעים, והיא לא יכולה להסתיר את עוררותה המינית.  

מבטים כאלו אפי קיבל רק ממי ש 15 דקות לפני המצלמה היא מצצה לו בשירותים או פתחה לו תחת.  מבטים כאלו של שביעות מינית שהאישה משדרת לגבר ראינו, אותו דבר, גם אצל סוזי עוזסיני ארניה, פילגש נוספת בו זמנית, שגם היא נתפסה בוידאו כשהיא נהפכת לילדה קטנה ומביטה בו בחשק וערגה.  הביטו.

הרומן של רונית פוזננסקי עם אפי נוה ורפי ארניה משקיף
הרומן של רונית פוזננסקי עם אפי נוה ורפי ארניה משקיף 6/6/2017

שימו לב שעל האצבע של אפי יש טבעת.  הוא היה נשוי לעו”ד חני נוה.  אבל מה שמוזר בתמונה למעלה זה האיש שבאמצע עם הכרס הבולטת מחייך לו רפי ארניה, השופט מראשון לציון, כולו עם חיוכים של עונג ושביעות רצון.

מה רפי עושה שם?  הרי ממש באותה תקופה אשתו עו”ד סוזי עוזסיני ארניה (מנישואין שניים), גם היא שירתה מינית את אפי נוה וגם סוזי רצתה שאפי נוה ייתן לה תארים ותפקידים בלשכה, ושיקדם את בעלה/בועלה רפי ארניה מבית משפט השלום בראשל”צ לבית משפט מחוזי בתל אביב אצל הנשיא איתן אורנשטיין (החבר הכי טוב של אפי).

קשה שלא לחשוב שרפי ארניה יודע, בתמונה הזאת, שהשופטת פוזננסקי ממשיכה לקיים יחסים מינים עם אפי (אחרי שמונתה לשפיטה  הסיבה היחידה להמשיך להזדיין היתה שאפי הוא זיון כל כך טוב, ופוזננסקי רק רצתה עוד ועוד).

קשה שלא לחשוב שהשופט רפי ארניה יודע שבו זמנית גם אשתו סוזי נמצאת 3 שנים במערכת יחסבים נימפומנית עם אפי, ושאשתו מפיקה מכל הטוב הזה קידומים בלשכה, מינויים לראשויות ועדות ועוד ועוד מכל טוב.

מה שחסר פה בפאזל, זו העובדה שרונית פוזננסקי וסוזי עוזסיני ארניה הן חברות טובות עוד מהימים העליזים של פוזננסקי בפרקליטות, וסביר להניח שאפי עשה את שתיהן יחד באורגיה משולשת.  ההנחה שרפי ארניה לא ידע מכל זה, משוללת כל תשתית עובדתית.

בתמונה הבאה שצולמה בכנס מה 6/6/2017 ניתן לראות את פוזננסקי יושבת מימין, מימינה עו”ד אורי קינן, מימינו מי שהייתה ח”כית פמינאצית עליזה לביא, מימינה לבוש ז’קט זה אפי נוה, הבא בתור באותו שולחן זה רפי ארניה (השמן עם חולצה לבנה), ומימינו זה עו”ד איתי הר אור בחולצה כחולה/תכלת עם עט ביד.

אפי נוה עם הפילגש רונית פוזננסקי והבעל של הפילגש סוזי ארניה השופט רפי ארניה
אפי נוה עם הפילגש רונית פוזננסקי והבעל של הפילגש סוזי ארניה השופט רפי ארניה

 מי זה עו”ד איתי הר אור ומה הוא עושה שם? 

איתי הר אור הוא עו”ד שלא עובד במקצוע.  הוא יח”צן והלקוח הכי גדול שלו זה איגוד פרקליטי המדינה והמחוזות. הוא גם שירת את הלשכה ואת אפי למשימות יחצ”ון מיוחדות.  עו”ד סוזי עוזסיני ארניה שכרה את שירותיו כיחצ”ן ותדמיתאי על מנת לטפל במשבר התדמיתי, כאשר פורסם שבעלה רפי ארניה היכה את הילדים שלו מכות חינוכיות, ובכל העיתונים פורסם שהוא רפי ארניה הוא “השופט המכה”https://N12 – מי שכונה “השופט המכה” מבקש להישאר בתפקידוhttps://השתלשלות פרשת השופט המכה: כך התעכבה החקירה – וואלה! חדשות,  https://השופט המכה: חדשות, עדכונים ומידע אודות השופט המכה – כלכליסט,   https://וינשטיין: לא יוגש כתב אישום נגד השופט החשוד שהיכה את ילדיו – גלובס

ארניה השופט הושעה לשנה שלמה והיה חשש שיוגש נגדו כתב אישום.  זו בדיוק הסיבה שסוזי שכרה אותו כי הוא מקושר לכל הפרקליטים, בגלל הריטיינר לאיגוד הפרקליטים, ולכן הוא בקלות יכול לבחוש בתוך הפרקליטות, ללחוש למי שצריך ש”הוא משלנו” ולהעלים חקירות פליליות.

רפי ארניה ניצל בזכות איתי הר אור והקשרים שלו בפרקליטות (הלקוחות שלו) מהעמדה לדין פלילי שהרי הוא הודה בהכאת הילדים…

אבל איתי הר אור היה גם יחצ”ן פרטי של אפי ושל לשכת עורכי הדין, והוא זה שחיבר בין סוזי לאפי.  אפי ראה מישהי זורמת ומושכת מינית.  היא פתחה עליו עייני עגל כחולות, והוא רק רצה לחדור בה ובחוריה.

איתי הר אור הוא גם זה שיצר את החיבור בין רונית פוזננסקי וכך יצא ששתיהן נהיו החברות הכי טובות, וששתיהן קיבלו הרבה זין מאפי בו זמנית ועושות איתו שלישיות.

הנה עוד תמונה מאותו כנס שערכה עליזה לביא, הפעם רואים את רונית פוזננסקי כדוברת בכנס (האישה הכי משמאל), ורואים גם את סוזי (האישה שעומדת מימין – המנחה).  באמצע רואים כלבה פמינאצית נוספת אמי פלמור מי שהיתה מנכ”לית משרד המשפטים בזמנה של אילת שקד.  צחוק הגורל הוא שבכנס שיקום זונות נתנו לסוזי הזנזונת של אפי להיות מנחה…..

סוזי עוזסיני ארניה עם השותפה לשלישיות אצל אפי רונית פוזננסקי
סוזי עוזסיני ארניה עם השותפה לשלישיות אצל אפי רונית פוזננסקי

הנה עוד תמונה שאפי וסוזי הצטלמו למזכרת באותו כנס, הפעם עם אוריין לביא, https://O. ryan Lavi   אוריין לביא עובדת בלשכת עורכי הדין כעוזרת ליו”ר מחוז תל אביב ובזמו הכנס אפי הודה לה על ההפקה כ”הממונה על הפורום הפלילי בלשכה”.  אין חשש שאפי התעסק עם אוריין לביא מינית גם כי היא שמנה, וגם כי היא לסבית, ושונאת גברים ופטריארכיה מוצהרת.  כמויות הבוטוקס של סוזי עוזסיני ארניה פשוט נוזלות מהמסך – לא כולל מתיחות, ליפטים ופלסטיקה.  

הנה כאן אפי נוה עם היחצ”ן איתי הר אור ברקע בפוזה למצלמה עם האפריקאית פנינה תמנו שאטה.  אין סיכוי שאפי התעסק מינית עם פנינה תמנו שאטה כי היא מגעילה ושמנה, וגם אין סיכוי כי התעסק מינית עם איתי הר אור כי לאיתי יש בן זוג שמנענע אותו.

והנה עוד תמונה מופלאה.  יושבים בה אפי נוה מי שמזיין את סוזי עווזסיני ארניה מהצד, ובעלה רפי ארניה השופט שסרסר אותה כדי שאפי ימנה אותו למחוזי תל אביב.

אפי נוה ורפי ארניה שסירסר את אשתו סוזי עוזסיני ארניה לקדם אותו לשיפוט במחוזי תא
אפי נוה ורפי ארניה שסירסר את אשתו סוזי עוזסיני ארניה לקדם אותו לשיפוט במחוזי תא

עוד תמונה למזכרת, באיכות HD – אפי שמזיין את אשת השופט, והשופט שמסרסר את אשתו לאפי שמחים ועליזים.  יש עסקה!

אפי נוה ורפי ארניה עשו דיל אפי יזיין את סוזי ורפי יקבל קידום
אפי נוה ורפי ארניה עשו דיל: אפי יזיין את סוזי ורפי ארניה יקבל קידום

ועל מה היה הכנס?  על תעשיית הזנות!!!

הנה מהפייסבוק של הלשכה ב 6/6/2017:

ראש לשכת עורכי הדין בישראל, עו”ד אפי נוה
חברות וחברים,
הערב התכנס הפורום הפלילי בלשכת עורכי הדין, בשיתוף חברת הכנסת ד”ר עליזה לביא, לערב עיון מיוחד וחשוב, שעסק בתופעת הזנות בישראל.
בערב העיון הוצגו בפני המשתתפים מספר הצעות חוק שהוגשו לאחרונה בכנסת ובינהן זו של ח”כ עליזה לביא, שעיקרן הפללת לקוחות הזנות במטרה לצמצם את צריכת הזנות בישראל, ונבחנו משפטית וערכית השאלות האם יש מקום בישראל 2017 להפללת לקוחות זנות, או שמא הדרך שצריך לנקוט בה היא דווקא מיסוד הזנות והפיכתה למקצוע מוסדר ומפוקח?.
נבקש להודות לאורחים הנכבדים: לחה”כ ד”ר עליזה לביא (סיעת “יש עתיד”), יו”ר ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים ובזנות, למנחת המושב: עו”ד סוזי עוזסיני ארניה, יו”ר (משותפת) ועדת חקיקה (פלילי), לשכת עורכי הדין, לכבוד השופטת רונית פוזננסקי, לעו”ד אמי פלמור, מנכ”לית משרד המשפטים, יו”ר הצוות הבין־משרדי לבחינת הכלים לצימצום צריכת הזנות, לעו”ד אורי קינן, מ”מ ראש לשכת עורכי הדין ויו”ר הפורום הפלילי, לד”ר אמיר שני, מרצה בכיר באוניברסיטת בן גוריון בנגב וחבר בתנועה הליברלית החדשה, לגב’ יעל גור, מנהלת מרפאת לוינסקי, לגב’ גל אמת, מרצה ופעילה חברתית וליוזמות ערב העיון ממונת החקיקה בלשכה, עו”ד אוריין לביא והממונה על הפורום הפלילי בלשכה, עו”ד שירית בכר.
צילום: שחר שחר, דוברות לשכת עורכי הדין בישראל
 
 

מסקנה:   חחח

וזה הכי קטע בכל הסמטוכה הזו:  בכנס על זנות ולמען שיקום זונות מזמינים את אפי נוה הזנאי הגדול, את 2 הזונות שלו רונית פוזננסקי וסוזי עוזסיני ארניה ואת הסרסור של סוזי, בעלה רפי ארניה……

Views: 289

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *