EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

“רצח” מחבל הנוחבה 2: ראיון ביזיוני של השופר ברהנו טגניה עם סער אופיר הפרקליטה אושרה גז מסכסכת בינו ורועי יפרח להסיט תשומת לב ממעשיה הברבריים

ברהנו טגניה כתב כושי עלוב נפש ושופר פרקליטות נחות

הפרקליטה אושרה גז אייזנשטיין, מי שהחליטה להעמיד לדין על רצח מחבל נוחבה 3 מתנדבים שלחמו בנוחבות 3 חודשים החל מ 7/10/2023 עד אמצע דצמבר 2023 ….. חושבת שזה יעזור לה אם היא תסכסך בין השלושה, ותגרום להם ללכלך אחד על השני במקום להפנות אצבע מאשימה אליה, אל הפרצוף המצחין שלה ואל הצוות שלה.

אל דאגה עדנה קרנבל כבר מתכננת לפרקליטת הנוחבה אושרה גז אייזנשטיין הפגנה מול קן הקוקיות בבית הדר דפנה.  פרטים בקרוב.  בינתים אולי שאושרה גז תמצא את הרוצח של הברנוער, שזה הרי היה תיק הדגל של הנוחבה הזו.

עם צאת השבת 6/7/2024 אושרה גז מפמפמת לשופריה שהאשם הוא רועי יפרח, שיש קרב גרסאות, ושהיא מורידה את האישום מרצח מחבל נוחבה ל”ביזה של נשק”.

בתמונה אושרה גז לפני 10 שנים כשדפקה את חגי פליסיאן בפרשת הברנוער….

 

אושרה גז תמונה מהימים שדפקה את פליסיאן בתיק הברנוער
אושרה גז תמונה מהימים שדפקה את פליסיאן בתיק הברנוער

 

החלטת השופט עודד מאור לביטול איסור הפרסום עמ”י 9633-07-24

 

שימו לב ששם השוטר הוא רוברט ברדהולדס, ולא רוברט בן יוסף כמו שפורסם.  כנראה שמדובר באחד שהתגייר.

עודד מאור החלטה ביטול צאפ מדי נ סער אופיר וישראל ביטון מחסלי הנוחבה 9633-07-24

 

הסיבה היחידה שברהנו טגניה קיבל אישור פרקליטות לשדר כתבה על סער אופיר מאלקנה היא להסיט לחץ מהפרקליטות

 

שלא יהיה ספק שהכושי אוכל הבננות ברהנו טגניה לא מפרסם שום דבר בלי אישור פרקליטות לנרטיב.

הנרטיב של הכתבה היה להוציא מסער אופיר הטחת אשמה במי שהיה איתו, רועי יפרח…. כלומר לסכסך בין השלושה ולהוציא את הפרקליטה גז מהבוץ…….

סער אופיר אכן אמר בריאיון שרועי יפרח הפליל אותו סתם, אבל טגניה לא שאל על מה ההפללה????

כך הפרקליטות נמלטת מאשמה על עצם הפתיחה בחקירות המטורפות האלה, ויש עוד צ’ופר.  ככל שמסכסכים בין השלושה, זה מצדיק לתקוע את רועי יפרח בכלא.  הדיון הבא שלו זה 18/8/2024.

הפרקליטות המבוהלת פרסמה היום בצאת השבת 6/7/2024 דרך שופרותיה שהפרקליטות חוששת מהסתה נגדה על לא עוול בכפה, ושהפרקליטות מורידה את האישומים רק ל”ביזה וגניבת נשק”.  במקביל שופרות פרסמו שיש “קרב גרסאות בין החשודים”  על “גניבת נשק”..

פליז.  זה הטריק הכי עתיק של הפרקליטות, להמציא אישומי סרק, ולתת לחשודים להסתכסך בניהם.

שיהיה ברור:  כל השלושה חפים מפשע.  לא היה שום רצח נוחבה ולא היה שום גניבת נשק.  לא הייתה גם שום “התחזות לחייל”.  ב 7/10/2023 זרמו כל הגברים הפטריוטים לתרום ולעזור.  צה”ל נתפס עם המכנסיים למטה.  נשקיות היו סגורות כי לא מצאו מפתח….  והפרקליטה אושרה גז חושבת שנאכל את הצפרדע שהיה צריך לעבור שרשרת חיול, ולקבל את הנשק כ”חייל” ולא כ”מתנדב”..   פוסטמה עלובת נפש!!!  היא בעצמה נוחבה.

אין לשפוט אף אחד שסיכן את נפשו וגופו כשלחם מול מחבלי נוחבה בחודשיים הראשונים.  היה צריך לחלק נשק לכל ישראלי  שמבקש נשק כדי לתקוע כדורים בגופות המזוהמים של הנוחבות, בלי שאלות בכלל.

לבוא עכשיו ולשפוט אותם שלא עברו תהליכי חיול מסודרים ולא חתמו על טפסים, ובגלל זה הנשקים שהם ירו והרגו מחבלים הם “נשקים גנובים”?????

שימו לב שהשוטרת הכלבה הילה בן ברוך מתחנת מסובים שחקרה את התיק כתלונת אלמ”ב, אפילו אמרה שהם “ניצלו ניצול ציני את המצב”.  חצופה.

נציין שהכלבה הילה בן ברוך לא ירדה לגבול עזה, ולא ראתה אף מחבל נוחבה דרך הקנה של הרובה.  זו גם לא היתה חקירה ביטחונית, אלא חקירת אלימות במשפחה כי הגרושה של רועי יפרח התלוננה שהוא קיבל רישיון נשק, והיא מתנגדת!!!!!

הכושי ברהנו טגנייה רק רצה לסכסך בין סער אופיר ורועי יפרח

 

נסביר:  הכושי אוכל הבננות ברהנו טגניה לא שאל את סער אופיר אפילו שאלה אחת נורמלית.  למשל למה אבא של סער שהוא תת אלוף עם חנות נשק נתן לרועי יפרח רובה?  הסיבה היא כי רועי יפרח לחם למטרה טובה, וצה”ל בעצמו שכח את המפתחות לנשקיות…..

איחס איזה לוע של חיית ג’ונגל יש לו.

ברהנו טגניה כתב כושי עלוב נפש ושופר פרקליטות נחות
ברהנו טגניה כתב כושי עלוב נפש ושופר פרקליטות נחות

 

אבל בחקירות מאוד קל לסכסך.  החוקרת הילה בן ברוך איימה על אבא של סער אופיר שהיא תבטל לו את רישיון הסחר בנשק, כי הוא כביכול נתן נשק למי שהוא מתנדב ללא מדים (מה שהזונה, שוטרת האלמ”ב, הילה בן ברוך מכנה “מתחזה”).   התוצאה היא שסער אופיר נאלץ לשקר לטובת אבא שלו ערן אופיר.

זה דבר שבכלל לא היה צריך  להיחקר כעבירה פלילית.  ימי הדיפת הנוחבה מתוך גבולות הארץ אינם ימים רגילים, ומסירת רובה למתנדב שיחסל נוחבות (ללא בדיקת רקע מקצועית) זו לא עבירה פלילית.  זו הצלת חיים.  יש גם חוק בישראל שנקרא “חוק לא תעמוד על גם רעך”.

וכך יצא שבראיון, ברהנו טגנייה שירת את הפרקליטות כי הוא תדרך את סער אופיר להטיל אשמה ברועי יפרח, במקום להטיל אשמה באושרה גז אייזנשטיין שהכניסה אותו לכלא.

טגנייה אפילו לא שאל את השאלה המתבקשת “למה אתה חושב שרועי יפרח הפליל אותך, ואיך בכלל אפשר להפליל אותך כשאתה חף מפשע?”……

 

 

סער אופיר ילד נאיבי לא כל כך מפותח בשכל אבל לוחם נוחבות מעולה
סער אופיר ילד נאיבי לא כל כך מפותח בשכל אבל לוחם נוחבות מעולה

 

חיים שרייבהנד הסנגור של סער אופיר נפל בפח הסכסוכים של הפרקליטות בין נאשמים
חיים שרייבהנד הסנגור של סער אופיר נפל בפח הסכסוכים של הפרקליטות בין נאשמים

העו”ד של סער יפרח יצא פאלש.  דביל.  קו ההגנה שלו היה שסער אופיר הופלל סתם ע”י רועי יפרח.  אילולא אמא של סער, נירית, לא היתה מפעילה תקשורת וחברי כנסת, הבן שלה לא היה יוצא מהכלא.  חיים שרייבהנד היה צריך לפתח קו הגנה שאין בכלל עבירה ושאלו אישומים מופרכים מדיני פרקליטות סדום ועמורה.

מה הפלא…  חיים שרייבהנד בעצמו היה מפקד ימ”ר שפלה, ובעצמו עשה תרגילים מלוכלכים כמו שהילה בן ברוך עושה כיום.

בשביל מה סער אופיר נפגש לצרכי ריכולים עם הנשים של רועי יפרח: ליאור מורד וסיוון יפרח???

 

וזה לא הכל.  מההחלטה הנבזית של השופט שמואל מלמד, עולה שסער אופיר קיים פגישות ריכולים גם עם המאהבת של רועי יפרח (ליאור מורד) וגם עם הכלבה הבוגדנית גרושתו של רועי יפרח (סיוון יפרח), שהקליטה אותו ורצה עם זה למשטרה.  להילה בן ברוך ממחלקת האלמ”ב…….

למה ברהנו טגניה לא שאל את סער אופיר מה הוא מתערב במשולש רומנטי שלא שייך לו בכלל?  למה הוא נפגש לרכל עם המאהבת ליאור מורד?  למה הוא נפגש עם הגרושה הזעמנית סיוון יפרח?

סער אופיר, ילד תמים, לא עיכל בכלל איך הפרקליטות משחקת בחיים שלו (יצירת תיק כדי לדווח בהאג שישראל מתחשבנת עם פושעי מלחמה יהודיים – כמוהו), ושהשוטרת הילה בן ברוך רק רוצה לשרת את הגרושה “סיוון המסכנה” שרוצה לנקום.

אגב, מזלו של סער אופיר שנפל אצל שופט מחוזי טוב יחסית, עודד מאור כי אם היה נופל אצל שמואל מלמד (השופט הנאלח של רועי יפרח), הוא בחיים לא היה יוצא מהכלא.

 

שמואל מלמד חש כאישה מתי הוא עושה ניתוח הסרה
שמואל מלמד חש כאישה מתי הוא עושה ניתוח הסרה?

 

האמא נירית הנאיבית חינכה את הילד של על “מורשת בן גוריון”

 

הבחור סער אופיר רק שוחרר ולא ראה את חומרי החקירה, כך שהוא עדיין תמים…..  לא מבין איך הפרקליטה אושרה גז היתלה בו וזיינה אותו בתחת.

גם אמא שלו נירית, תמימה…… חינכה אותו על מורשת בן גוריון.  חחחח….  היא שכחה ש”מורשת בן גוריון” זה סידור פרוטקציה לחברה’….. פנקסים אדומים לאשכנזיאדה…

 

נירית אופיר חיה באופוריה מפנטזת על בן גוריון
נירית אופיר חיה באופוריה מפנטזת על בן גוריון

מי יבוא להציל אתכם?  מתנדב בלי מדים כמו רועי יפרח או חייל על מדים כמו גלעד שליט?????

 

תגידו.  נניח שנוחבה חטפה אתכם על טויוטה.  מי הייתם רוצים שיבוא להציל אתכם?  רועי יפרח עם הנשקים שלו, גבר שבגברים, למרות שהוא לא “חייל צה”ל מן המניין אלא מתנדב, או שהייתם רוצים שיבוא חייל על מדים כמו גלעד שליט שיבוא ויציל אתכם?

רועי יפרח לחם 3 חודשים בתוך עזה והפרקליטות קוראת לו מתחזה????  3 חודשים מחייו נתן למדינה וזה הזין שמחזירים לו????

 

לא היתה שום התחזות ולא היתה שום גניבה של נשק

 

שאף אחד לא ייפול בפח השקרים של הפרקליטות שרועי יפרח התחזה להיות חייל צה”ל.  מה זה משנה בכלל?  הוא התנדב ללחום.  היה צריך מתנדבים.  אין פה שום התחזות.  הוא לא צריך לשבת אף דקה בכלא.

שיסבירו למה רוצים לגייס חרדים?  כי צריך כוח אדם.  אז הנה מגיע אדם ותורם, והוא לא משתמט כמו החרדים, והפרקליטות מזיינת אותו וקוראת לו מתחזה וגנב….

כולכם מוזמנים להפגנה שעדנה קרנבל מסדרת נגד אושרה גז עד שהיא תשחרר גם את רועי יפרח, ושתשלם לו פיצויים, הזונה…….

בתמונה השוטרת הזונה הילה בן ברוך שפתחה את כל החקירה על סמך התלונות של סיון יפרח, שהגרוש שלה אוגר נשק.  לא ידוע אם הילה בן ברוך שלחה את סיון יפרח להיפגש עם סער אופיר ולהקליט אותו, או שזה קרה לפני שסיון הלכה למשטרה.

בכל אופן הדרך שהכלבה הזו, הילה בן ברוך, מתבטאת על רועי יפרח מחפירה.  שהוא “ניצל ניצול ציני” את מלחמת חרבות ברזל כדי לאגור נשקים, ושהוא מסוכן…  אף מילה על זה ש 3 חודשים הוא לחם ראש בראש עם נוחבות בתוך עזה (שזה מה שהילה בן ברוך מכנה “ניצול ציני”).

ראו בתמונה:  נוחבה ישראלית זנותית.  שוטרת אלמ”ב הילה בן ברוך.

הילה בן ברוך שוטרת כלבת נוחבה סובל מדלקת ווגינלית בכוס
הילה בן ברוך שוטרת כלבת נוחבה סובל מדלקת ווגינלית בכוס

 

בתמונה איתן סבג העו”ד של רועי יפרח.  תותח.  מייצג גיבור ישראל.  נקווה שיתבע את אושרה גז אישית ויפתח לה את החסינות עו”צ.

 

איתן סבג מחבלים צריך לחסל ואת הכוס של אושרה גז צריך לקרוע
איתן סבג מחבלים צריך לחסל ואת הכוס של אושרה גז צריך לקרוע

 

ההחלטה של השופט עודד מאור בשחרורם של סער אופיר וישראל ביטון

 

בניגוד למה שסיפרו לנו, השופט עודד מאור בכלל לא הזדעזע מהחוצפה לעצור לוחמים וחסלי נוחבה על עבירות של רצח והחזקת נשק.  להיפך, הוא אפילו החמיר את הדרישה לערבויות:  ההתחייבות העצמית תועמד על סך של 20,000 ₪, ערבות צד שלישי תועמד גם היא על 20,000 ש”ח, ויהיה על סער אופיר להפקיד במזומן 5,000 ש”ח.

בעניינו של ישראל ביטון שלגביו לא היתה טענה של החזקת נשק, אלא רק רצח, השופט כתב “הערר נדחה”.

עודד מאור דחיית ערעור פמתא של שחרור ממעצר של מחסלי הנוחבה סער אופיר וישראל ביטון עמי 9633-07-24 4-7-2024

 

כתבה באתר וואלה של ליאת רון 6/7/2024

פארסת “רצח” מחבל הנוחבה: זה כבר לא מוסר, מדובר בטמטום מוחלט

אזרחים גיבורים עלו על מדים ב-7 באוקטובר, הגיעו לעוטף ותפעלו את האירוע בזמן שצה”ל בכלל לא היה קרוב לחלץ את האזרחים. זה שחלקם מואשמים בגניבת אמל”ח, עוד ניחא, אסור לגנוב נשק. אבל להאשים אותם ב”רצח ממניע גזעני”? תגידו, נפלנו על הראש?

המוסר היהודי היה תמיד ערך עליון, מקור גאווה לאומי, פסגת האנושות. אנחנו רוצים להיות העם המוסרי בעולם, עם הצבא המוסרי בתבל, והמצפון הנקי ביותר שקיים. ככה היה במשך דורות על דורות, אבל אז הגיע 7 באוקטובר, תקע לנו סכין בלב, ושלח אותנו לעשות חשבון נפש ולבדוק מה גבולות המוסר שלנו ומול מי נכון להפעיל אותו, כשנוצרה אבחנה דיכוטומית בין בני אנוש, לבין מפלצות אדם.

מה שרוב הציבור הבין כבר לפני תשעה חודשים, מערכת המשפט הישראלית עוד לא הצליחה להפנים. ולכן, אנחנו נחשפים שוב ושוב למהלכים הזויים שגורמים לכל אזרח ישראלי לדפוק את הראש בקיר ולשאול את עצמו מה, לעזאזל, חשבו לעצמם המשפטנים יפי הנפש, בבואם לדון בתנאי הכליאה ובתפריט התזונתי של מחבלי הנוחבה, שרצחו, דקרו, ירו, שרפו, אנסו, התעללו, נהנו, והתקשרו הביתה להשוויץ ביהודים שטבחו.

מתפלפלים להם נושאי המשרה חמורי הסבר, שפניהם להאג וגבם למשפחות השכולות ומשפחות החטופים הקרועות מכאב, האם מזרוני היוגה גורמים חוסר נוחות ללוחמי החופש של החמאס, או שמא יש לספק להם מזרון קפיצי אורתופדי דיו, שיתמוך בחוליות הגב התחתונות, והאם בנקניקייה יש מספיק אבות מזון, או עולה החשש שכמות הוויטמינים בפלפל אינה תורמת דיה לבניית העצם.

אתמול נשבר שיא נוסף, כשהותר לפרסום ששלושה ישראלים נעצרו בחשד לרצח מחבל נוחבה, במהלך 7 באוקטובר. לקרוא ולא להאמין. שלושה ישראלים, שסיכנו את עצמם, הגיעו לעוטף כדי לסייע בקרב ולפנות פצועים, תפסו מחבל נוחבה וגרמו, לכאורה, למותו, עומדים לדין. למה? כי אחרי שלקחו נשק מגופות כדי להילחם, הם התבקשו על ידי שוטרים לסייע בהובלת המחבל שנתפס למיקום אחר, העבירו אותו חי לידי כוחות הבטחון ובהמשך אותו חלאה מצא את מותו.

זה שחלקם מואשמים בגניבת אמל”ח, עוד ניחא. אסור לגנוב נשק. אבל אני רוצה לפגוש את מי שהחליט להאשים אותם ב”רצח ממניע גזעני”, ולבדוק מה הוא לקח. נפלנו על הראש? איבדנו את זה לגמרי? זה לא מוסר. זה טמטום.

תחשבו על הסיטואציה: מחבלים שורצים בכל פינה, ירי, גופות, מראות זוועה, אין כוחות בטחון, אין צבא, ובתוך כל הכאוס הזה, מחבל נוחבה נהרג. על זה צריך לפתוח בחקירה סמויה שמתנהלת במשך חודשים? אין למשטרת ישראל מה לעשות? אולי אם היו משקיעים עשירית מהאנרגיה הזאת במקומות הנכונים, לא היינו משחררים בקלילות כזו את מנהל בית החולים שיפא ועוד בלי תנאי שחרור.

אזרחים גיבורים עזבו הכל, עלו על מדים וזינקו כדי לחתור למגע ועכשיו הם צריכים לחשוש שאולי תפתח נגדם חקירה פלילית. באותו מידה אפשר היה לעצור את יאיר גולן, נועם תיבון וישראל זיו האמיצים, אלופים במיל’ שעברו מזמן את גיל השחרור מצה”ל, ואולי ירו באיזה נוחבה שאפשר היה לעשות לו הנשמה, או לכלוא את הבדואים שחילצו את ניצולי הנובה ברכב ויתכן שדרסו חמאסניק במקרה.

המוסר שלנו כבר לא יכול להיות אבסולוטי. המוסריות הישראלית של 8 באוקטובר השתנתה בגלל החוויות האיומות שעברנו, הנורמות החברתיות שהשתנו בעקבותיה והמציאות הבלתי אפשרית שאנחנו מתמודדים איתה. במצב של הישרדות יומיומית, השאיפה להיות הכי מוסריים בשכונה של חיות טרף, מסכנת אותנו.

זה לא שמחר נתחיל לירות בחפים מפשע חלילה. ממש לא. אבל לפתוח חקירה בגלל שמחבל נוחבה, מצא את מותו, גובל באיבוד דעת. עוד מעט נשלח פיצויים למשפחות חללי הנוחבות שנהרגו בקרבות, כי את תשלומי הביטוח הלאומי לעזתים המשכנו להעביר לשם כמו שעון, עד שמישהו התעשת.

נדמה שאנחנו מתעבים את עצמנו יותר מאשר שונאנו ברחבי העולם, להם אנחנו מספקים שוב ושוב סיבות להאשים אותנו בפשעי מלחמה ולהפוך אותנו לרעים בסיפור הזה. מה שנותר הוא לחשוק שיניים, להכות על חטא, ולשאול, מי יציל אותנו מעצמנו.

יוסף מועלם שוטר הזבל של ימר תל אביב בדיון מעצר סער אופיר על רצח נוחבה
יוסף מועלם שוטר הזבל של ימר תל אביב בדיון מעצר סער אופיר על רצח נוחבה

https://news.walla.co.il/item/3675619

 

כתבתו של שופר זבל מאיר תורג’מן 6/7/2024 בווינט “האישומים יוקטנו לביזת נשק”

 

שופר הזבל מצטט מקור אנונימי שבפרקליטות לא מוצא חן בעיניהם שכותבים ביקורת על הפרקליטים והשופטים.  למה הגורם לא מזדהה בשמו?

ובכלל להקטין את האישומים לביזת נשק…..  לא השתגעה הכלבה אושרת גז?????

מסתמן: החשודים ברצח ב-7/10 יואשמו לכל היותר בביזת אמל”ח

חומרי החקירה העלו שהעזתי שנהרג לא היה איש נוחבה אלא תושב הרצועה. מהחקירה עלה ששניים משלושת המעורבים התחזו לחיילים ולקחו אותו לנקודת איסוף שבויים. למרות זאת, נראה שייוחסו להם לכל היותר עבירות אמל”ח. בכיר במשטרה: “אין סיבה לשיימינג שגובל בהסתה נגד השוטרים והפרקליטים”

תיק חקירת רצח הפלסטיני מעזה ב-7 באוקטובר נמצא בימים אלה לפני סיום – ולפי ממצאי החקירה, כבר אפשר לומר שאישום ברצח כנראה לא יוגש נגד המעורבים. בשבוע הקרוב יועברו ממצאי החקירה לפרקליטות – אבל החשודים, כך נראה, יואשמו לכל היותר בעבירות ביזת אמל”ח. במשטרה הדגישו הערב (שבת) כי בניגוד לפרסומים קודמים, הפלסטיני לא היה מחבל יחידת הנוחבה של חמאס אלא תושב עזה שחדר לישראל אחרי המתקפה הראשונית של ארגוני הטרור.
 
במסגרת הפרשה נעצרו ביום שלישי האחרון שלושה ישראלים. שניים מהם שוחררו ביום חמישי, ואחר נמצא במעצר עד תום ההליכים במסגרת פרשה שבמסגרתה הוגש נגדו כתב אישום בעניין אחר – שם מיוחסות לו התחזות וגניבת אמל”ח.

 

מהחקירה עלה כי בין 7 באוקטובר ל-10 באוקטובר, במהלך הקרבות לטיהור עוטף עזה, הועבר הפלסטיני חי וכבול במעמד של שבוי על ידי כוחות ביטחון פורמליים לידי שניים מתוך שלושת החשודים – שלבשו מדים אף שלא גויסו – כדי שיעבירו אותו לנקודת איסוף שבויים. אולם בשלב מסוים הם “גרמו למותו”. אחד מהם הוא הנאשם בהתחזות וגניבת אמל”ח, והחשד לרצח הפלסטיני התעורר לאחר הגשת כתב האישום נגדו. הפרקליטות הנחה את המשטרה לפתוח בחקירה בחשד לרצח, שהוטלה על ימ”ר תל אביב.
סנגוריו של אחד החשודים, עוה”ד יהודה פריד וטל גבאי, מסרו בתגובה: “זה לא תיק של ימין ושמאל, התיק הזה יוכרע על ראיות. כאשר המדינה החליטה לעצור גיבור ישראל בתיק רצח מצופה ממנה להגיע לבית המשפט עם תיק ברזל. במקום זה המדינה הגיעה עם תיק מחורר. הלקוח שלנו הוא סמל לגבורה ולרוח הישראלית ולא לרצח”.
בביתו של החשוד השלישי, סער אופיר מאלקנה, שבתחילה יוחסה לו מעורבות ברצח אך הוא נוקה מאז, נמצא ביום מעצרו אקדח ללא רישיון. סנגורו, עו”ד חיים שרייבהנד, אמר כי נמסרה למשטרה גרסה בנושא. אופיר, ששוחח אתמול (שישי) עם ynet, הביע זעם על כך שיוחסה לו בתחילה עבירת רצח. “לייחס לי חשד של רצח מחבל נוחבה? זה נשמע הזוי, מרגיש בגידה מצד המדינה שלי”, אמר אתמול בריאיון ממעצר הבית אצל סבו.
הוא הוסיף: “עם ישראל ואני בתוכו יצא לדרום ב-7 באוקטובר להילחם בעוטף להציל אזרחים ולעצור את המחבלים. בשבת בבוקר בשמחת תורה הצבא לא היה ולא הגיע להציל מאות ישראלים שנטבחו, ואלפים שהסתתרו בממ״ד והתפללו שהצבא יבוא להציל אותם. אף אחד לא הגיע”.
על כך אמרה אימו של אופיר: “הבן שלי סיכן את חייו, נסע לחזית הלחימה מול המחבלים, הציל חיים ומנע חטיפת גופות ולחם לצד לוחמי יחידה עילית. הצבא לא היה שם, היו המון-המון ישראלים שיצאו לדרום להציל אזרחים”. האם היא מרצה באוניברסיטת רייכמן, מומחית לסיוע באזורים מוכי אסון ופועלת שנים במדינות ערב במיזמים שונים.
גורם בכיר במשטרה אמר ל-ynet:
אנחנו מודאגים מאוד מההסתה הפרועה ברשתות נגד השוטרים והפרקליטים הקשורים לחקירה״.
במשטרה רואים בחומרה את השיימינג בימים האחרונים, ולדברי הבכיר, “החוקרים, כמו גם הפרקליטות, עושים את העבודה שלהם בשם מדינת ישראל. הפרקליטות הנחתה את המשטרה לפתוח בחקירה בחשד לרצח – וחוקרי ימ”ר תל אביב ביצעו את עבודתם. אין שום סיבה לשיימינג שגובל בהסתה עם פרטים לא נכונים”.

עוד שופר זבל שלומי הלר מוואלה 6/7/2024 “קרב גרסאות בין השלושה”

 

שימו לב.  אחרי שהציבור קרא את האמת באתר עדנה קרנבל, היחידה שסיפקה את החדשות במלואן, פתאום אושרה גז מתקפלת ומצמצת את טענותיה.  זה מסביר את הפמפום של המסרים החדשים לשופרים:  רועי יפרח הוא אדם מסוכן עם עבר פלילי….  החשודים במשטרה המציו סיפורים אחד על השני, יש קרב גרסאות, והם בכלל לא לחמו בנוחבה אלא ירדן לדרום רק כדי לגנוב נשקים……

אוי רמת הפיגור של הנוחבה אושרה גז.  גם כשטיפלה ברנוער גילה פיגור ברמות על…..  עד היום לא מצאה את הרוצח של הברנוער….  בגללה המדינה ששילמה פליבסיאן 2.5 מיליון ש”ח לכספנו, ובגללה שילמו לעד המדינה השקרן זאור חניקשייב מאות אלפים דמי קניית עדותו…..

שלא יהיה ספק שהקוקסי הקטן הזה, שלומי הלר, כתב המשטרה של וואלה הוא לא באמת כתב.  הוא מנוי על רשימת תפוצה של דוברת הפרקליטות, ומה ששולחים לו, חומר מוכן ולעוס, הוא מפרסם.  שלומי הלר זמין בגריינדר 050-689-0909.

שלומי הלר הקוקסי של ווואלה שופר נרצע של גלי בהרב מיארה ועמית איסמן
שלומי הלר הקוקסי של ווואלה שופר נרצע של גלי בהרב מיארה ועמית איסמן

 

כתבת שופרות של שלומי הלר בוואלה, 6/7/2024

“הוא מסר לי רובה M4 והחתים אותי על הנשק”: קרב הגרסאות בין החשודים בפרשת רצח המחבל | חשיפת וואלה

ברקע הפרסום שהחקירה צפויה להתמקד בעיקר בגניבת אמל”ח, סער אופיר, אחד מהחשודים בפרשה שנחקר בפרשיה אחרת נוספת, במרכזה עומד רועי יפרח שהתחזה ללוחם ואף נכנס לעזה. השניים נחקרו ונתנו את גרסתם למה שהתרחש ביום השבת השחורה. כל הפרטים

פרשת האזרחים החשודים ברצח מחבל נוחבה נמשכת. בהמשך לפרסום היום (שבת) כי החקירה צפויה להתמקד בגניבת אמצעי לחימה בלבד, עכשיו נחשף קרב הגרסאות בין החשודים אופיר ויפרח במסגרת חקירת גניבת אמל”ח בסיומה הועמד רק רועי יפרח לדין.

לוואלה נודע כי סער אופיר שנעצר השבוע נקשר ונחקר במסגרת פרשייה אחרת ושונה בעליל, במרכזה עומד הנאשם רועי יפרח, בעל עבר פלילי שהתחזה כחבלן ולוחם ביחידה מיוחדת וגנב נשק ותחמושת כמות גדולה, בין היתר החזיק ברשותו רובה סער מסוג M4, רימונים, מנגנוני הפעלה למטעני חבלה, מאות כדורי אקדח ואמל”ח נוסף, זאת כאשר ההיכרות בין השניים החלה בקרבות ה-7 באוקטובר ולטענת יפרח, אופיר מסר לו רובה סער M4 ואף החתים אותו על מסירת הנשק.

בעדותו במשטרה, שעסקה בין היתר באירועי ה-7 באוקטובר טען סער אופיר כי “לא עברתי שרשרת חיול כי היה בלאגן בבסיס. שלושה שבועות של כאוס מוחלט”, והוסיף כי הוזעק לעוטף עזה “בתור מישהו שמוסמך כחובש בקורס מד”א”. לדבריו, בעת שהיה בדרכו לצומת שדרות בבוקר השבת השחורה, שמע ירי מטורף בשער הנגב. “ראינו מלא גופות של חיילות וחיילים, שם מתחילה הלחימה. אני לוקח נשק מלוחם שנהרג, נשק ארוך – רובה קומנדו M4 יש עליו ציין כוונת M5 ,ידית הסתערות, על הקנה אין כלום. נשק רגיל צבאי. אנחנו נלחמים בצומת”, מסר החשוד.

מנגד אמר יפרח בחקירתו: “ה-M 4 קומנדו שהיה ברשותי נחתם מול סער אופיר, הוא טוען שהוא שוטר, אחרי זה טען שהוא חייל, אני בדקתי מול מצל”ח – בסיס, באתי לזכות את הנשק, אמרו לי שיש כבר נשק כזה עם אותו המספר, רשום שהוא מבקש ממני את הנשק, כתבתי לו שאני הולך להגיש עליו תלונה במשטרה”. לדבריו, “ביום 8 לאוקטובר, הוא החתים אותי על טופס 1008 עם מספר אישי שלי, הוא נתן לי את הנשק בבסיס זיקים. אני הגעתי לבסס בתור מתנדב איחוד הצלה בכלל, ואז נכנסנו למצב לחימה”. עוד הכחיש יפרח כי אמר לסער אופיר כי הוא שוטר וחבלן.

סער אופיר אמר בחקירתו במשטרה (במסגרת פרשת רועי יפרח. דצמבר 2023 – שעסקה רק בחשדות בגניבת אמל”ח): “אני קורבן בכל הסיפור. לא גנבתי ולא החזקתי שום דבר שאסור” והוסיף כי התנדב בעבר במד”א, איחוד הצלה, ידידים וגם במשטרה.

על המפגש עם רועי יפרח בעוטף ב-8 באוקטובר העיד סער כי “היו לו ברכב 18 פליקרים אודים כחולים ומ”ק משטרתי, בנוסף היה לו סורק תדרים. הוא אמר שהוא מיחידה מיוחדת במשטרה, והציג לי תעודת חבלן עם תמונה שלו, פרטים שלו, טען שהוא היה במינהל אזרחי חבלן, עשה עבודות עבור המינהל של פיצוץ בתים של מחבלים. הוא הגיע למקום כאשר ברכב שלו יש 4 רובי סער, אחד M קומנדו מושתק, עם כוונת מסוג אייוטק – כוונת שיש ליחידות מאוד מסוימות כמו ימ”מ, גדעונים ועוד. רובה M4 רגיל נוסף, ו-2 M-16 מקוצרים. בנוסף לזה ראיתי כי יש לו 2 אקדחים מסוג גלוק 17 ועוד המון המון ציוד ואמל”ח, כדורים, רימוני רסס בווסט שלו”.

“זה מאוד הרשים אותי” העיד אופיר והוסיף, “במהלך הלחימה העמסנו ציוד לרכב במטרה לא להשאיר שום דבר למחבלים. כל אחד לקח אבל החזרתי הכל ולא נשאר אצלי ציוד”.

https://news.walla.co.il/item/3675774

 

Views: 455

2 Comments

  1. לא ציפינו לפחוצ ממערכת עלובה ובזויה שמחפשת קורבנות כדי לנקות את ישבנה המטונף
    תראה אפילו את האתר הזה שנאלץ לעבוד מחו״ל בגלל שמערכת המשפט לא במקבלת ביקורת וחופש ביטוי נגדה

  2. לא קראתי הכל ובטח שלא צפיתי בחדשות, שנים איני צופה בחדשות החונטה.

    הבנתי ישר שהסעיפים הפומפוזים נגד גבורי ישראל מלמדים על גבורתם בזז נשק כלומר לקח נשק מגופות של לוחמים שנהרגו לחסל את הנוחבה וכד .

    עוד מסמר בארון הקבורה של מערכת המשפט המושחתת על משפטיה המכורים על האכיפה הבררנית….

    מערכת ה”משפט” מהווה איום קיומי לא פחות מהנוחבה.
    יישר כח לעדנה חבל שעלה בידם למנוע כניסה באופן רגיל דרך דפדפן לאתר של עדנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *