EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

רצח נשים הינה התופעה הכי שולית בישראל

Kill all man

בנים לגז

רצח נשים הינה התופעה הכי שולית בישראל, את זה נוכיח לכם בכתבה הזו. לגיבורה הפמינאצית המצולמת קוראים תותן עינב וינהאוס והיא חושבת שבגלל שהיה לה ניסיון רע עם גברים, אז מותר לה לקרוא לחיסול גברים בתאי הגזים בשיטה הנאצית. ועוד נגיע למטורללת הזו בהמשך.
.

רצח נשים האם זו תופעה או שמדובר בהיסטריה של ארגוני שנאה פמיניסטיים? כמובן שהשאלה הינה שאלה רטורית. די להביט בתמונה הפותחת את הכתבה בכדי לדעת שבישראל אפשר לקרוא לרצח גברים. לא תוכלו למצוא תמונה מקבילה הקוראת לרצח נשים מאחר והמשטרה תעצור מידית את העבריין ומשרד המשפטים יחד עם שדולות הנשים יפעל מידית להסרת התמונה מהאינטרנט. הרשתות החברתיות מיד ישעו את חשבונו של החשוד לצמיתות והמפרסם יועמד לדין ויכלא לשנים ארוכות. והתקשורת, ובכן התקשורת הישראלית תחגוג על דמו ימים ארוכים.

בכתבה הזו אנחנו נוכיח לכם כי התופעה המומצאת הזו שנקראת רצח נשים אינה ראויה להתיחסות מיוחד ונרד לרזולוציות שיוכיחו כי מדובר באירועים שאינם תופעה לא במגזר היהודי ולא במגזר הערבי. כך או אחרת הסיכויים של אדם להירצח בישראל הינם נמוכים אך אם את אישה הסיכויים שלך להירצח הינם נמוכים לפחות שבעתיים.

אז למה בכל זאת התקשורת מפמפמת לנו את זה כל יום? ובכן התשובה היא די פשוטה וכולכם יודעים אותה קוראים לה פמיניזים ולא מדובר בזכויות שוות לנשים אלא בתנועות שנאה של נשים נגד גברים במסווה של (כאילו אי פעם הייתה אפליה מאורגנת ומסודרת נגד נשים) “שוויון זכויות” לנשים. לכן בכתבה הזו אנחנו רק נעשה לכם קצת סדר.

Kill all man

על פי הדוח השנתי של משטרת ישראל בכל שנת 2019 נרצחו 17 נשים בסך הכל ! מתוכן רק 5 נרצחו על ידי בן זוגן ומתוכן רק 3 יהודיות, 2 ערביות. על בסיס הנתונים הזניחים הללו ארגוני השטנה הנשיים מנהלים פסטיבל אשר בשמו הן קוראות לרצח הזכר היהודי כאשר אינן בוחלות בשום פרובוקציה. הטבלאות מצורפות לכתבה. ואת הדוח המלא צירפנו לנוחיותכם בסוף הכתבה.

 

קצת פורפורציות קוראים יקרים זה כל הסיפור, על זה כל ההמולה. רק בכדי להמחיש את קוטן המספר אתן לכם מספר דוגמאות מאלפות. כל הנתונים על מקרי המוות הללו שנציג בפניכם הגיעו כמבזקים קצרים העוסקים בנתונים יבשים.

28 חילים מתו בשנת 2020, 9 מהם התאבדו, 13 מתו בתאונת אימונים, תאונות דרכים או תאונות עבודה, 5 מתו מבעיות רפואיות וחייל אחד מת בתאונה מבצעית.  בנוסף, 40 חיילים נפצעו או נפגעו ב-2020 באורח קשה בתאונות, פיגועים או כתוצאה ממחלות. בדוח אין חלוקה בין נשים לגברים מאחר וכולם גברים.

305 בני אדם נהרגו בכבישים בשנת 2020, 1855 נפצעו קשה ומעל 10,000 פצועים מדו”ח הסיכום השנתי של הרלב”ד. הדוח לא מפריד בין גברים לנשים.

57 הרוגים ו 423 נפצעו בתאונות עבודה בשנת 2020 לפי נתוני ארגון “קו לעובד” הדוח מפריד בין יהודים לערבים וכמובן שכל העובדים הינם גברים.

וכעת נגיע לגולת הכותרת ונשאל את השאלה המתבקשת כמה גברים נרצחו בשנת 2020?  אז את התשובה הזו צריך לחשב כי איש לא מייחס לזכרים חשיבות כל שהיא ואת הנתון הזה נצטרך לחשב (כריית נתונים) בכדי לגלות אותו מאחר ולא נמצא אותו מונגש בשום מקום ברחבי הרשת. נאמר בצורה ברורה הנתון מוסתר על ידי משטרת ישראל כמו שאלות רבות שעולות בעקבותיו כגון כמה גברים נרצחים על ידי נשים בשנה ויש כאלו. שאלה נוספת שהינו רוצים לדעת כמה מהנרצחות נרצחו על ידי נשים? גם על כך משטרת ישראל לא רוצה שתדעו ועוד.

על פי נתוני משטרת ישראל לשנת 2019, 136 בני אדם נרצחו בישראל כאשר מתוכן 17 נשים. מכאן שבפשטות ניתן להבין כי 119 גברים נרצחו.

משטרת ישראל יכולה גם לגלות לנו כמה מתוכם הם נרצחים יהודים (36) וכמה מתוכם לא יהודים (100) נתון גזעני כשלעצמו.

כמה נרצחו בשנת 2019

אבל כשמדובר ברצח נשים המשטרה מייחסת באופן תמוה חשיבות יתרה ושם הנתונים הרבה יותר מעניינים ומפולחים.

אם תנסו לבדוק את הדיווחים השונים בכלי התקשורת השונים לעניין הסטטיסטיקות של מקרי הרצח בישראל תגלו נתון מעניין שבו ארגוני הנשים כולם היושבים בכל נקודה שולטת אפשרית בשיח הציבורי ומירב ערוצי התקשורת כך הם מפמפמות לנו רצח נשים מבוקר עד ערב כאשר כפי שהוכחנו לכם כי לא מדובר אלא בתופעה השולית ביותר בישראל ולמעשה אפשר לומר כי לא מדובר בתופעה אלא במקרים נדירים. יותר קל לזכות בפיס בישראל מאשר להירצח אם את אישה.

למרות האמור לעיל ארגוני הנשים מפרסמות מידע שגוי ומספרים תמוהים על רצח נשים כך בבדיקה שערכנו באתר של עיתון הארץ, העיתון הכי אנטישמי שיש בישראל שם טוענים כי רק 12 נשים נרצחו בשנת 2019 כאשר מנתוני המשטרה המספר גבוה יותר (17 נשים) ויש להם גם תמונות של הנרצחות (ואין שום מקום שבו יש מידע לגבי נרצחים בישראל ממין זכר).

נרצחות הארץ לשנת 2019

ההבדל המהותי בין 5 הנשים שמשטרת ישראל מדווחת שנרצחו על ידי בני זוגם לעומת הדיווח (השקרי) של עיתון הארץ כי יש  12 נשים שנרצחו על ידי בני זוגן  באתר של עיתון הארץ נובעת מהמצוקה שלהם לייצר נרצחות בקטגוריה מוזרה של אלימות במשפחה ולכאורה לייצר סוג של מגיפה שיש לטפל בה. בבדיקה שערכנו באתר נמצאו גם שמות של נשים שנרצחו בחו”ל שמות של תירות ושמות של ילדים. ניתן לקבוע בוודאות כי יש להארץ מוסר אחד לנשים ומוסר אחר כשמדובר בגברים. ממש כפי שהנאצים הנהיגו מוסר אחד לגרמנים ושני ליהודים.

משכך אמרו מעתה רצח נשים תופעה שולית

התגובה המטופשת של תותן לתמונה שלה: (עדין לא מסביר מדוע המשטרה לא עצרה אותה עד לתום ההליכים על קריאה לרצח). Tutan Einav Winehouse

היי, אני תותן, בת 17 מנתניה. אז אחרי הפתיחה הזאת ולאור כל הבלאגן שמתחולל כרגע ברשת בעקבות תמונה שלי, חשוב לי להבהיר כמה דברים ולהציג את המקום שממנו אני באה. בתור התחלה- כן. זו פרובוקציה זולה ואלימות לעולם לא תיפתר בעזרת אלימות. במהלך 17 שנותי הקצרות “זכיתי” לחוות לא מעט אלימות מצד גברים, הרבה יותר ממה שאני מאחלת לאויבי המרים ביותר. כשאני אומרת אלימות אני מדברת על שגרה יומיומית שלצערי הרב היא נחלתן של עוד אינספור נשים כמותי. החל מהטרדות ברחוב, דרך ניצול, וכלה באלימות פיזית ממשית. אני חייה במדינה שבה רק בשנה האחרונה נרצחו 24 נשים!!! 24 נשים שמבעד למספר הן בנות אדם שאהבו, חלמו, התאכזבו, כאבו- בדיוק כמו כל אחת ואחד מאיתנו. בלתי נתפס. וזאת המציאות שסביבה אני ועוד כמחצית מאוכלוסיית המדינה חיות בה.
מציאות שבה מילולית מפחיד להסתובב ברחוב. כי מי יודע מתי איזה גבר יחליט שמותר לו הכל. מותר לו כי זאת הנורמה. מותר לו כי ממזמן אני כבר הבנתי שהגוף שלי הוא לא רק שלי- הוא של כל גבר שיתחשק לו. כי ככה זה. כי הוא יכול. כרגע אני לא במקום שלם וחזק מספיק בשביל לחטט בפצעיי ולחשוף אותם במלואם לעיני כל, אני כן יכולה להגיד שאני כואבת את אותם פצעים עד בלי די והם אלו שהובילו אותי למצב שבו אני פגועה מכדי להאמין בלב שלם שוואלה לא כל הגברים. אמנם בתוך תוכי אני יודעת שזה לא כולם, ושלהכליל זה לעולם לא הוגן, אבל המצב הזה נוצר עקב שנים על גבי שנים של אכילת חרא מצד גברים, חרא שמקשה עליי לחשוב פעמיים לפני כל איזו התבטאות טיפשית שלי כדי שחלילה אף גבר לא ירגיש קצת לא בנוח. עם זאת הדבר האחרון שרציתי הוא לפגוע במישהו או במישהי ובעיקר בעיקר להסיט את תשומת הלב מהמאבק הכל כך כל כך חשוב שלנו. האקט של אחיזת השלט היה אקט פזיז שנבע מכאב עמוק ולא שום דבר אחר. אני מצטערת מכל מי שנפגע או נפגעה ממני. בראש ובראשונה אני הגעתי להפגנה הזאת בשביל לתמוך באחיותיי. מתוך צורך כנה ליצור שינוי מהותי. אני מודה לכל הנשים שהגיעו אתמול לעצרת, אין דבר יותר מרגש ומחזק מסולידריות נשית עוצמתית וחזקה. אתן מדהימות וכשאנחנו ביחד א-ף א-ח-ד לא יכול עלינו. לסיום אצטט משפט שנגע בי במיוחד אתמול- אנחנו לא מבקשות שינוי, אנחנו מובילות אותו.

כותב המאמר אינו נמנה על אוהדי משטרת ישראל ולא על קוראי הארץ.

הנתונים בכתבה מתבססים על השנתון הסטטיסטי של משטרת ישראל לשנת 2019 המצורף לכתבה

השנתון הסטטיסטי של משטרת ישראל לשנת 2019

Views: 19

One Comment

  1. מידע חשוב!

    הייתי מכניס כטיעונים גם את המחקר של ד”ר יואב מאז”ה על אפליה בענישה בין גברים לנשים, שכמובן נובעת מהגשת כתבי אישום באופן מפלה.
    הייתי מוסיף את המחקרים בחו”ל בנושא.
    כדאי גם להוסיף שיש מספר חוקים שמאפשרים מתירים או מקלים על נשים שרצחו, או שהמעשה לא נקרא רצח ולכן אין רציחות ע”י נשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *