EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שופטת הנוער טובה פרי הפעילה פרקליטה זדונית מאיה בש להגיש כתבי אישום נגד 2 אימהות עולות חדשות דניאלה ומריגולד שקראו לשופטת “עכברושה”

מאיה בש מיכאלי פרקליטה מזוהמת נולדה שטן והתחתנה עם שטן

טובה פרי היא שופטת נוער שטנית ומכשפתית, אישה רעה.  ארס נחשי צפע מפעפע בעורקיה.  היא מתעללת בעיקר בנשים – אימהות שעובדות סוציאליות מציקות להן וחוטפות מהם ילדים למוסדות רווחה.  ב 2014 התלוננה טובה פרי בפרקליטות אצל הפרקליטה מאיה בש ששתי אימהות חברו יחדיו להציק לה בהפגנות ותליית פוסטרים על עצים.  כתבו על טובה פרי שהיא עכברושה.   האימהות הורשעו בזילות.  בקרוב הערעור אצל ברלינר (כשופטת פנסיונרית עמיתה) תיק 36733-07-21.

אמא אחת, דניאלה הרשאג היא תכשיטנית ועולה חדשה מארגנטינה.  העו”ס סידרה לו חטיפת הבן דיאגו באמצעות חוות דעת שקרית של הפסיכיאטר מאיר לאופר שבכלל לא פגש אותה. לאופר כתב על דניאלה שהיא מוזרה וביזארית.  השניה מרי קולינס, בריטית אמא לתאומות בלונדיניות.  במקרה זה החטיפה היא על רקע עוני.  קולינס מוכרת פרחים בשוק הכרמל והעו”ס כתבה עליה שהיא אלכוהוליסטית.  אלא שעם מחירי האלכוהול בישראל, אישה עניה לא יכולה לקנות אפילו פחית פלסטיק של וודקה אלסקה…..

הפרקליטה הזדונית מיה בש הגישה כתב אישום נגד שתי האימהות שילדיהן נחטפו ע”י משרד הרווחה למוסדות. בשני המקרים שופטות הנוער שטיפלו בתיק שלהן היו טובה פרי וגלית מור ויגוצקי.

 

מאיה בש מיכאלי פרקליטה זנותית שמציקה לאימהות וסותמת פיות
מאיה בש מיכאלי פרקליטה זנותית שמציקה לאימהות וסותמת פיות

האימהות נלחמו כל אחת בדרכה להחזיר את הילדים הביתה. דניאלה יצאה לשביתה וישנה במשך 10 חודשים (כולל שביתת רעב)  מול הכניסה לבית ראש הממשלה דאז  ביבי. שרה נתניהו ראתה אותה יום-יום והתעלמה ממנה. השנייה, מריגולד קולינס  תבעה את שתי שופטות הנוער באוקלהומה, ואת לין שוסטר שתורמת כספים למוסדות הרווחה שנקראים על שמה ומשמשים בתי כלא לילדים.

טובה פרי ניהלה את הדיונים מבלי להרשות לאימהות לחקור את עדי הרווחה, מבלי להביא עדים משלהן, מבלי לחקור את העו”סיות, מבלי שהאימהות קיבלו את הבקשה להשמה חוץ ביתית, ובדיון עצמו היא גם זרקה את עו”ד יוסי נקר מהדיון.

הנה כאן שומעים את שופטת הנוער טובה פרי צורחת כמו בבון פסיכוטי בהקלטה שהקליט אותה עו”ד יוסי נקר.

https://www.facebook.com/NehamaPage/videos/t.100002293113190/1781298395476846

הפרקליטה מיה בש ירתה לעצמה ברגל – הגשת כתב האישום ביטלה את איסור הפרסום

כתב אישום ההזוי והמטופש הגיע לידיו של השופט צחי עוזיאל. בכתב האישום עליו חתומה הפרקליטה מיה בש-מיכאלי (https://www.facebook.com/maya.bash.77?fref=ts), נטען שהאימהות מפרות צוו איסור פרסום, בכך שהן מספרות בפומבי, שהילדים שלהן נחטפו, ושהשופטות מגנות על החוטפים.

אבל ההליכים הפליליים מתנהלים בדלתיים פתוחות, ולכן כל החומר זמין לעיון וביקורת הציבור. כלומר בהגשת כתב האישום, הפרקליטה עצמה פתחה את איסור הפרסום, והדלתיים הסגורות נפתחו לרווחה. כעת כל מה שקשור לכתב האישום, לרבות טענות הנאשמות, הוא בדלתיים פתוחות ומותר בפרסום. איזה יופי.

בתמונה: הפרקליטה מאיה בש. התחתנה בחו”ל. כנראה ידעה מה מצפה לה מהרבנות. תמונה: פייסבוק https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150607170597024&set=ecnf.694292023&type=3&theater

מאיה בש מיכאלי פרקליטה מזוהמת נולדה שטן והתחתנה עם שטן
מאיה בש מיכאלי פרקליטה מזוהמת נולדה שטן והתחתנה עם שטן

הפרקליטה מאיה בש. תמונה: פייסבוק של מאיה

האימא דניאלה הרשאג הואשמה בכך שכתבה על השופטות שהן עכברושות, שטובה פרי פסיכופאטית, שהן חוטפות ילדים ומנתקות ילדים מהורים, שזרקו את טובה פרי מהפרקליטות, שהשופטות מושחתות.  עוד מואשמת דניאלה בכך שתלתה פוסטרים על עצים בתל אביב.  זה הפוסטר:

הפוסטר שבגללו טובה פרי התלוננה במשטרה על אימהות מהם חטפה ילדים
הפוסטר שבגללו טובה פרי התלוננה במשטרה על אימהות מהם חטפה ילדים

על זה מוגש אישום של זילות בית המשפט, והפרת החוק להגנת הקטין מפני פרסומים מזיקים. מה שמצחיק זה שכשהעו”ס והשופטות כותבות תסקירים והחלטות שקריות ומזיקות, השופטת והעו”ס לא עומדות לדין על הפרת החוק נגד הגנת הקטין מפני אישומים מזיקים.

2015 דניאלה הרשאג בהפגנה 10 חודשים מול בית ראש הממשלה
2015 דניאלה הרשאג בהפגנה 10 חודשים מול בית ראש הממשלה

את האמא השנייה מריגולד קולינס שירבבו לתביעה כדי לנקום בה, כי היא תבעה את 2 השופטות הללו באוקלהומה ועשתה להן בושות. השופטות מסרבות  להעיד בתלונה שהגישו.

 

דניאלה הרשאג עם מוטי לייבל האביר על הסוס הלבן שסייע לה להתמודד
דניאלה הרשאג עם מוטי לייבל האביר על הסוס הלבן שסייע לה להתמודד

 

דניאלה הרשאג עלתה מארגנטינה באהבה וטובה פרי חטפה לה ילד
דניאלה הרשאג עלתה מארגנטינה באהבה וטובה פרי חטפה לה ילד

 

דניאלה הרשאג הרווחה חטפה לה את הבן דיאגו
דניאלה הרשאג הרווחה חטפה לה את הבן דיאגו

העדים שגייסה מאיה בש

 

בין העדים שגייסה הפרקליטה מיה בש מיכאלי, ליעד מאיר צדר, אביטל אוזן, רס”ר מיטל סבג, רס”ר משה שחר סודרי, רס”ר אורי ארביטי, הצוער אביב אופיר, רס”ל עדי יודקוביץ, ורס”ר רותם ברונשטיין.

השוטר רותם ברונשטיין שגוייס להעיד נגד אם שחטפו לה ילדים
השוטר רותם ברונשטיין שגוייס להעיד נגד אם שחטפו לה ילדים

 

אפרת גטניו שוטרת שחוטפת ילדים לאימהות עולות חדשות
אפרת גטניו שוטרת שחוטפת ילדים לאימהות עולות חדשות

את כל אלה הפרקליטה מיה בש מיכאלי מתכוונת להשבית ממלאכת השיטור והגנה על האזרחים מפני שוטרים כדי לבוא ולהעיד ששתי אימהות שהשופטות חטפו להן את הילדים קראו לשופטות עכברושות? מישהו בפרקליטות ובמשטרה איבד את הצפון. גם השופט צחי עוזיאל לא טומן ידו בקלחת. הוא מטורף על תיקים כאלה. העיקר להפליל ולהרשיע את כל מי שאפשר. מביש.

ראו את חקירתו של הפסיכיאטר מאיר לאופר ע”י דניאלה בעצמה:

No photo description available.

May be an image of text

No photo description available.

הנה כאן הקלטה סודית שהקליטה את הפסיכיאטר מאיר לאופר אחרי שקבעה איתו פגישה, שאלה אותו כלקוחה לחות דעתו והוא אמר שפסיכיאטר שכותב חוות דעת על אישה שהיא ביזארית בלי לראות אותה הוא רשלן, ואז דניאלה אומרת לו שהיא דניאלה ושהוא כתב עליה בלי לראות אותה!

הערעור בקרוב אצל ברלינר, דיסקין ונחליאלי חיאט

עקבו אחרי התיק הרסאז’ נגד פרקליטות מחוז תל אביב 36733-07-21.

 

כיום עומדת דניאלה בפני ערעור על הרשעתה.  היא כותבת בפייסבוק כי “שאלה שהעם צריך לשאול זה: איך שופטת איומה כזאת שדרסה את כל החוקים אפשריים על הורים וילדים ונתן יד לסחור בקטינים ע”י משרד הרווחה עדיין לא יושבת בכלא ????”….”נס הניסים יקרה בתיק שלי במחוזי מול שלוש שופטים ואחת מהם היא דבורה ברלינר עוד תכשיט במערכת הפושעת שצדק לא קיים בבתי משפט, אבל כן, קליקות, מאפיה, סחר, תפירת תיקים לחפים מפשע, חרפה של מערכת שפועלת כמאפיה ועושה משפט שקר לאזרחי מדינת ישראל !!! זאת הפרצוף של השופטת שחטפה במרמה את בני דייגו עם דו”ח כוזב של פסיכיאטר שהודה בבית משפט פלילי זוטא: שבעת כתיבת הדוח בחיים לא פגש אותנו !!! השופטת טובה פרי סוחרת בילדי ישראל”.

 

 

טובה פרי ופסק הדין | צילום: מתוך אתר בתי המשפט

בתמונה השופטת טובה פרי שבנוסף לכל הצרות נתפסה מעתיקה פסקי דין מתיק לתיק.

 

1 2 3 4  6

5

התלונה במשטרה שהגישה טובה פרי:

document-page-001 document-page-002

הודעת צוער אופיר אביב על חדירה לקבוצת 3 החטופים.pdf

מזכר אופיר אביב
מזכר אופיר אביב
Views: 47

One Comment

  1. עובדות סוציאליות ובפרט פקידות סעד לסדרי דין ממשרד”הרווחה” טוענות חדשות להקרין שהן “מאויימות”.

    הזוי – מה הן ציפו לחיבוק ואהבה שהן לוקחות לאבות גרושים את הילדים למרכזי קשר או חוטפות ילדים מהוריהם.

    יתרה, לזרות מלח על הפצעים, המערכת עוד תובעת את אותם אומללים שנפלו “למלתעות הרווחה” זה אכזריות.

    סביר שהתנהלות זו נובעת מחשש רציונלי שכמה מאותם אומללים יפעל לפי האינסטינקטים הטבעיים של הורות שטבועה בהם ויתאבדו על אותן עלוקות מוצצות דם ללא חשש למחיר שמשלם.

    משרד “הרווחה” זה משרד מיותר “שהמטופלים” שלו שונאים אותו, קיומו לאורך זמן זה חידה ובדיחה גרועה על חשבון אזרחי סדום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *