EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שירה טולדנו בשירות מרכז רקמן ערב עיון על סמכות בינלאומית של בית דין רבני ללכוד תיירים מחו”ל ולסחוט אותם. מתעסקת עם הקוקסי המפוקפק שי זילברברג

שירה טולדנו מסונפת למרכז רקמן ממתגת עצמה כלוחמת בפטריארכיה

מה האובססיה של מרכז רקמן להרחיב את הסמכויות של בית הדין הרבני כך שאפשר יהיה לתבוע בישראל כל מיני תיירים גברים יהודיים שלא גרים פה ושלא חיים פה וגם אינם אזרחים, אשר מגיעים לישראל כתיירים כשהמטרה היא ללכוד אותם באמצעות צווי עיכוב יציאה ואז לסחוט אותם כספית?

שירה טולדנו מסנפת עצמה למרכז רקמן ופעילות פמינאצית
שירה טולדנו מסנפת עצמה למרכז רקמן ופעילות פמינאצית

הפעלת סמכות של בית משפט או בית דין על אזרחים זרים נקראת סמכות אוניברסלית. שירה טודלנו קוראת לזה בשם המכובס “סמכות בינלאומית”.    למעט פשעי הנאצים שעל זה יש סמכות אוניברסלית כמעט בכל מדינה, ופשעים נגד האנושות (דיקטטורים כמו קדפי וסאדאם חוסיין) שאותם אפשר להעמיד לדין פלילי או להסגיר בדין פלילי, בתיקים אזרחיים ובתיקי משפחה כל מדינה שופטת אך ורק את התושבים שלה.

מדינת ישראל תמיד התנגדה לסמכות אוניברסלית כי אז כל מיני מדינות יוכלו לאפשר לפלסטינים להגיש תביעות נזיקין נגד חיילים וגנרלים ישראליים.

אז מה פתאום דווקא עכשיו חשוב למרכז קמן לקדם דווקא הרחבת סמכות אוניברסלית נגד תיירים יהודיים מחו”ל?

וזה מגיע מארגון של נחשות צפע שמתנגדות לדין התורה וטוענות שהדת היהודית מפלה אותן…..  פתאום הן מחבקות את הדייינים ואת בית הדין הרבני ורוצות להוסיף לו סמכויות על אנשים שלא גרים פה (תיירים)????  הכוונה היא להוציא על תיירים צווי עיכוב יציאה שלא יוכלו לחזור הביתה, ושייסחטו כספית.

שירה טולדנו אפי נוה אמר עליה שהיא מוזרה
שירה טולדנו אפי נוה אמר עליה שהיא מוזרה
שירה טולדנו מסונפת למרכז רקמן ממתגת עצמה כלוחמת בפטריארכיה
שירה טולדנו מסונפת למרכז רקמן ממתגת עצמה כלוחמת בפטריארכיה

 

 

בתמונה:  שלישית צרעות.  שירה טולדנו משמאל.  מימין חוה קליין מי השחתה הפילגש מספר אחת של אפי נוה והזדרגגה עליו היטב. 

מרכז רקמן בחר את יקירת המכון עו”ד שירה טולדנו לקיים ערב עיון בנושא סמכות בית הדין הרבני על תיירים זרים מחו”ל.  כולכם מוזמנם להגיע לכנס בתאריך 13/3/2021 יום א’ בשעה 16:30.

בכנס ידבר שי זילברברג, הקוקסינל ממרכז רקמן.  אולי ייצא מהכנס זיווג אינטימי בין שירה טולדנו ושי זילברברג.  כנראה שירה טודלנו מזמן לא קיבלה הוראות הפעלה אינטימיות (למצוץ!  לבלוע!  לסחוט!).

הקוקסינל שי זילברברג ממרכז רקמן שרוצה ללכוד תיירים ולסחוט אותם
הקוקסינל שי זילברברג ממרכז רקמן שרוצה ללכוד תיירים ולסחוט אותם

להלן ההזמנה.  בואו בהמוניכם:

שירה טולדנו ערב עיון בשירות מרכז רקמן
שירה טולדנו ערב עיון בשירות מרכז רקמן

 

החברים של עדנה קרנבל דאגו לשלוח תלונה רשמית ללשכת עורכי הדין על כך שמי שמתיימרת להציג עצמה כ”מרכזת אקדמית” היא בעצם מרכזת פמיניסטית ושהכנס שהיא עורכת הוא מוטה לטובת מרכז רקמן בשירות אג’נדת הפמינאציה.  עותק נשלח גם ליו”ר מחוז מרכז של הלשכה רומי קנבל אך עד כה רומי קנבל טרם ענתה ליוני קפאח.  קנבל ידועה כפמיניסטית קניבליסטית מוצהרת.

בתמונה:  הפמיניסטית העירקית רומי קנבל.  קובה מחמוסה היא לא יודעת לבשל, אבל לתת לאפי נוה לפתוח לה את הצ’קרות, זה אין בעיה.

 

 

קבלו את המכתב של התנועה למען איכות השפיטה לשירה טולדנו

פחע 141 שירה טולדנו 6-1-2022

וזו התשובה שהתקבלה ממשרד קסוטו

 

מכתב-תשובה-התנועה-למען-איכות-השפיטה-בישראל

Views: 12

One Comment

  1. מדובר בשני פושעים שיביאו אסון על ישראלים בחו”ל, כולנו נהיה תיירים מתי שהוא בחו”ל ואז גם אותנו יעכבו, את שני המפגרים האלה צריך לעצור מיידית !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *