EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שי דורון דוברות בומבסטית וכלומניקית של בת”ד רבניים על אליהו בירנבוים “גיבור הרואי” שנסע 7 שעות באוטובוס בבנגלדש לפגוש מסטולה

אליהו בירנבוים נוסע על חשבון המדינה לטיולים בזבזניים בבנגלדש

לפנינו כתבת יחסי ציבור של שי דורון, דובר בתי הדין הרבניים.  תפקידו הוא לצייר את מפלצות האדם המכהנים בתפקיד “דיינים בחסות התורה” כאנושיים וחביבים.

זהו מופת של כתיבה בומבסטית ומפוצצת בתיאורים מוגזמים ומנופחים, שכל מי שקורא את זה לא נרגע מצחוק.  רואים שזו כתיבת של יחצ”ן ולא כתיבה ז’ורנליסטית, ולכן זה לא אמין וזה אפילו משעשע.  הדובר חושב שהציבור מטומטם ויבלע כל צפרדע שימכרו לו.

 

 

שי דורון הדובר להלבנת הפשיעה של דייני בתי הדין הרבני מתערטל בים
שי דורון הדובר להלבנת הפשיעה של דייני בתי הדין הרבני מתערטל בים

 

ליצני הדוברות של בתי הדין הרבניים קובי אלתר ושי דורון
ליצני הדוברות של בתי הדין הרבניים קובי אלתר ושי דורון

מדובר בנסיעה על חשבון המדינה של עובדי בית הדין הרבני (אפרים בינרבוים ומאבטחים) לבנגלדש למסור שם גט לאישה שכלואה בכלא בגלל עבירות סמים.  בעלה שנשאר בארץ הוא עגון.  בישראל היא לא היתה יושבת יום אחד בכלא…….

 

אליהו בירנבוים נוסע על חשבון המדינה לטיולים בזבזניים בבנגלדש
אליהו בירנבוים נוסע על חשבון המדינה לטיולים בזבזניים בבנגלדש

 

מה כל כך הירואי בנסיעה הזו לבנגלדש?  

 

נניח לצורך הענין שהנסיעה היתה מוצדקת, אבל לתאר את השליחים האלו כמי שביצעו “מבצע הירואי” וחירפו את נפשם, זה כבר מוגזם.  אלו לא חיילי צה”ל שיום יום מחרפים נפשם ומבצעים מבצעים הרואים.

זה כולה כמה דוסים שעלו על מטוס, ואחר כך נסעו באטובוס 7 שעות לכלא בבנגלדש על כביש שטוח. אף אחד לא איים עליהם.  אף אחד לא רצה לחטוף אותם.  אף אחד לא עשה להם אמבוש.  איזה הירואיזם ואיזה חירוף נפש יש פה?

לכתוב שנסעו 7 שעות ב”ג’ונגל”, ברור שזה פרי דמיונו של הדובר.  בתמונה ששמו לא נראה שהכלא נמצא ב”ג’ונגל”.   בבנגלדש אין ג’ונגלים ואין “הרים”.

 

 

הכלא שאליהו בירנבוים נסע לבקר בבנגלדש - האם זה נראה כמו ג'ונגל
הכלא שאליהו בירנבוים נסע לבקר בבנגלדש – האם זה נראה כמו ג’ונגל

 

הנה התיאור הבומבסטי של המבצע ההירואי “הרב בירנבאום טס לדובאי שבאיחוד האמירויות, משם המשיך לניו דלהי שבהודו ובטיסה שלישית הגיע לכלכותה. משם שכר הרב ג’יפ ונסע במשך שבע שעות בג’ונגלים ובהרים של צפון הודו בדרכים מסוכנות”.

אז ככה טיסה להודו זה לא “מבצע הרואי”.  לא מסופר אם הוא סידר לעצמו מחלקה ראשונה.  בנגלדש בכלל לא בצפון הודו.  היא ממזרח לכלכותה שבכלל נמצאת על הים.  רחוק מהצפון ורחוק מהאנפורנה.  בבנגדלש אין בכלל הרים.  היא מדינה די שטוחה.

למה מטעים את הקוראים זה לתועלת אישה עגונה כשהיא בעצם המעגנת

 

ועכשיו לשאלות הקשות.  אם הגבר נשאר בארץ והיא בבית כלא בבנגלדש, זה אומר שהמבצע נועד לחלץ את הגבר מעגינות.  אז למה הדובר לא אומר את זה במפורש?

אם זה היה כל כך קשה להגיע אליה למסור לה חתיכת קרטון עם חותמת של גט, “דרך סורגים” אז איך ביצצעו עליה מסירה של כתב התביעה?  איך היא השתתפה ביישוב סכסוך? איך היה לה כסף לעו”ד שייצג אותה בבית הדין?  איך היא בכלל נכחה בדיון שבו חקרו את הגבר על עילת התביעה לגט?

מספרים לנו את סוף הסיפור, ששליחי הנהלת בתי הדין הרבניים נסעו אליה להביא לה גט, אבל איך ההליך התחיל בבית הדין עם “מסירה כדין”, “היתר המצאה לחו”ל”, ו”ישוב סכסוך”???  איך הגברת יישבה סכסוך מתוך כלא בבנגלדש?

ולמה שהנהלת בתי המשפט תממן את זה ותשלם על זה?  כמה זה עלה למשלם המיסים?  למה זה לא בטיפול משרד החוץ והמחלקות הקונסולריות שלו בהודו????

כותבים ששלחו “שליחים” מישראל, אבל מספיק רק אדם אחד לבצע מסירה של גט, אליהו בינבוים.  האם השליחים הנוספים הם בעצם אנשי ביטחון של השב”כ????  הרי זו מדינה מוסלמית עויינת ללא קשר דיפלומטי עם ישראל.

איך הוא בכלל נכנס לשם בלי דרכון זר? כתוב שהיו מאמצים דיפלומטיים חשאיים.  האם זה אומר שממשלת בנגלדש הסכימה לתת לרבי מישראל ויזה???

ומה היה עושה הדביל אם היו חוטפים אותו?  מדינת ישראל היתה צריכה להיכנס למשא ומתן לשחרור מחבלים כדי לשחרר אותו?

בכלל כל העסק מסריח מבעיות קשות בדין הבינלאומי של הפרת ריבונות.  מדובר בשליחות משפטית שאסור לבצע, אם מדינת בנגלדש לא מסכימה שמדינות זרות יבצעו שליחויות משפטיות תחת ריבונותה שלא דרך משרד המשפטים הבנגלדשי.

אם כתוב שהשליחים של מדינת ישראל היו מלווים בשליח חב”ד מקומי, למה לא שלחו לו את הגט ב”דואר רשום” ושהוא ייגש לבצע את המסירה של הגט בכלא?  בבנגדלש אין בכלל סוכנות מיסיונרית של חב”ד.

האם השליח מטעם מדינת ישראל שילם שוחד בבנגלדש להגיע אל התא של האסירה?  

 

שימו לב לתיאורים הבומבסטיים כאילו מסרו לה את הגט דרך “סורגים”.  וואו.

בישראל אף אחד לא יכול להגיע אל הסורגים.  צריך לתאם ביקור ולמסור את הניירת בכניסה לביטחון ושיקוף.  האם הם שילמו שוחד כדי להגיע אל הסורגים?????

המילים מבצע “מורכב” מרמזות שהמורכבות היתה להגיע פיסית אל התא של האישה, ולכן ברור ששילמו שוחד.  האם זה חוקי ששליח של מדינת ישראל שילם שוחד????

ראו את התמונה:  על זה כל הרעש?  אלו הסורגים?  סורגים כאלה יש בתל אביב בכל דירת קרקע.  זה כל העניין?  שהוא דחף את היד שלו דרך חור בגדר?

 

אליהו בינרבוים מטריד מינית אסירה הודית בבנגלדש
אליהו בינרבוים מטריד מינית אסירה הודית בבנגלדש

תראו איזה בידור.  בתמונה רואים את אליהו בירנבוים משחיל את היד דרך חור קטן בגידור של הסורגים, אבל בוידאו רואים שלמטה, מתחת ליד שלו, הכל פתוח.

אגב הוא מדבר אליה בעברית, אבל ספק גדול אם היא בכלל מבינה עברית.  אם היא לא מבינה עברית, ספק גדול אם הגט בכלל תופס על אישה שלא מבינה מה בכלל קורה שם.

והכי קטע שמפקסלים את התמונה שלה אבל בוידאו הוא אומר את שם בעלה “אורי בן אברהם”.

 

בתמונה מראים את היד של אליהו בירנבוים דרך חור בגדר
בתמונה מראים את היד של אליהו בירנבוים דרך חור בגדר

 

להלן כתבה באתר של דוסים מאת שניאור דייטש באתר חב”ד אונליין פורסם 4/4/2024

בנגלדש: במבצע הרואי וסבוך נמסר גט מאחורי הסורגים

במבצע הרואי והלכתי סבוך הגיעו שליחי בית הדין הרבני לכלא שמור בבנגלדש ובסיוע שליח חב”ד המקומי, השחילו גט מבעד לסורגים כדי לפתור בעיית עגינות.
|

במבצע הרואי והלכתי סבוך הגיעו שליחי בית הדין הרבני לכלא שמור בבנגלדש שם השחילו גט מבעד לסורגים כדי לפתור בעיית עגינות.

סיפור המעשה: יהודייה ישראלית מצפון הארץ הסתבכה בסחר בסמים ונידונה למאסר ממושך של עשרים שנה בבית הכלא השמור “קולוסיב” שבבנגלדש. בעלה השוהה בארץ הגיש בקשה לגירושין בבית הדין הרבני בהסכמה.

הרב אייל יוסף מבית הדין הרבני בתל אביב סידר גט שליחות בהתבסס על פסק דין של הרב עובדיה יוסף. בית הדין מינה את הרב אליהו בירנבאום כשליח בית הדין. הרב בירנבאום טס לדובאי שבאיחוד האמירויות, משם המשיך לניו דלהי שבהודו ובטיסה שלישית הגיע לכלכותה. משם שכר הרב ג’יפ ונסע במשך שבע שעות בג’ונגלים ובהרים של צפון הודו בדרכים מסוכנות.

כאשר הגיע שליח בית הדין לבית הסוהר הסתבר כי הכלא סגור הרמטית למבקרים מכל סוג שהוא. לאחר מאמצים חשאיים ודיפלומטיים ובסייעתא דשמייא הותר לרב בירנבוים ולשליח חב”ד המקומי שהצטרף אליו כעד להיכנס לכלא. דרך חרכי הסורגים הם השחילו את הגט ומסרו אותו לאישה.

כעבור 72 שעות נחת שליח בית הדין הרב בירנבוים בישראל היישר לאולם בית הדין הרבני האזורי שם התייצב כדי להעיד על מסירת הגט ולהשלים את המבצע.

מנהל בתי הדין הרבניים הרב אלי בן דהן שיבח את הדיין הרב אייל יוסף ואת שליח בית הדין הרב אליהו בירנבוים שחירף את נפשו וחזר והבטיח כי “מערכת בתי הדין הרבניים תמשיך, תפעל ותעשה הכל כדי לשחרר עגונות ועגונים בכל אתר ואתר בעולם ובכל מצב מדיני ובטחוני אשר יהיה”.

וידאו:

 

 

נציין שבשנת 2020 העיתונאי אבישי גרינצייג עשה כתבה על שוחד בבתי הדין והדובר שי דורון אמר על גרינצייג בלעג וצחקקת, “לי יש 20 שנות במקצוע, לך יש אולי שנה, אז בוא ניקח פרופורציות… אייטם באינטרנט ב’גלובס’ זה לא באמת מעניין אותנו, זה יישכח מהר מאוד…”…”תקרא קצת ‘דה-מרקר’ שיש לו פי 10 השפעה מ’גלובס”.

https://www.ice.co.il/media/news/article/780393

Views: 234

2 Comments

  1. ממש “גיבור ישראל “. חבורת קוקסינלים פמיניסטיים, המאיסו עלי את הדת בגירושין. אני מקווה שיגייסו את כל החרדים לצבא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *