EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שני שטלריד הפסיקה לתפור תיקי מין לגברים כי נכשלה בגיוס תרומות: נתבעת בלשון הרע 1,000,000 שח עי עו”ד נוגה ויזל ומקבלת ייצוג חינם תמורת מין מעו”ד גיא אופיר

שני שטלריד חשבה שתעשה כסף מתעשיית תלונות השווא נגד גברים

זוהי כתבה על הפוסטמה שני שטלריד שעקצה מתחזות לקורבנות מין.  בישראל נולד מקצוע חדש “מלווה נפגעות עבירות מין”.  כל מיני פוסטמות וחולירות שאין להן כלום בחיים ממתגות עצמן כמלוות נפגעות עבירת מין.  הן מקימות עמותה, מכריזות על עצמן שהן מנכ”ליות ומתחילות לשבת לעיתונאים על הוורידים כדי שיפרסמו אותן ואת “הקורבנות שלהן”. 

עכשיו כל מה שנשאר זה למצוא קורבן עבירת מין שלא מעלילה ולא ממציאה עבירת מין.  וזה נדיר למצוא.

 

 

שני שטלריד הקימה עמותה לליוי נפגעות מין והחלה לייצר תלונות שווא
שני שטלריד הקימה עמותה לליוי נפגעות מין והחלה לייצר תלונות שווא

 

 

שני שטרליד רודפת פרסום הפכה עצמה מנטורית למתלוננות שווא על אונס
שני שטרליד רודפת פרסום הפכה עצמה מנטורית למתלוננות שווא על אונס

 

 

שני שטלריד וילדיה עמית יוחנן שטלריד וללי שטלריד
שני שטלריד וילדיה עמית יוחנן שטלריד וללי שטלריד

 

שני שטלריד עם בועלה שמעון טטרו
שני שטלריד עם בועלה החוקי משנת 2018 סימון טטרו (הוא לא האבא של השניים שהולידה). היה עורך במעריב.  כרגע מחפש עצמו.  מקווה להיכנס לעולם הפקת סדרות טלוויזיה. 

 

זבובות שנבעלות מרצון באו לשני שטלריד כמו זבובות לריח החרא

אחת הפוסטמות הללו נקראת שני שטלריד, Shani Shtalryd בהמה שלימדה בבית ספר יסודי והחיים שלה היו אפס מאופס.  שעמום אחד גדול.  יום אחד החליטה להקים עמותה וקבוצת פייסבוק ל”נפגעות עבירה”, והיא כעת מלווה (אסקורט) לקורבנות. 

בתמונה:  מתלוננת השווא לירון תורג’מן (מתלוננת השווא מהחינגות המיניות בבסיס חצרים) עם המדריכה לתלונות שווא שני שטלריד

 

לירון תורג'מן שהיתה פעילה מינית בבסיס חצרים עם המנטורית שני שטלריד 2021
לירון תורג’מן שהיתה פעילה מינית בבסיס חצרים עם המנטורית שני שטלריד 2021

 

 

 

לירון תורג'מן מתלוננת השווא על אונס עם המדיחה לעדות שקר שני שטלריד
לירון תורג’מן מתלוננת השווא על אונס עם המדיחה לעדות שקר שני שטלריד

 

לירון תורג'מן לקוחה של שני שטלריד קיבלה תדרוך איך להפוך חוויה מינית לאונס
לירון תורג’מן לקוחה של שני שטלריד קיבלה תדרוך איך להפוך חוויה מינית לאונס

 

שני שטלריד רצתה לעשות קופה על לירון תורג'מן ונכשלה
שני שטלריד רצתה לעשות קופה על לירון תורג’מן ונכשלה

 

אלא מאי?  מייד מתקהלות כל מיני פמינאציות משדולות הנשים אחריה, כמו זבובות לאור הן מגיעות מכל חור וחור בכל קצוות פינות הארץ, וכולן מתחילות לשתף שיתופים וציוצים על גברים אנסים ונשים מסכנות שנבעלו בעל כורחן.

הבעיה היא שרוב הנשים (הלקוחות של שני שטלריד) הללו נבעלות מרצון, ולמחרת כשהגבר לא עונה לטלפון הן מחליטות שגופן חולל, ומה שהיה היה אונס.

הבהמה המטונפת שני שטלריד הפיצה דברי בלע נגד עשרות גברים.  היא גרמה לאלפי שיתופים של ציוצי הבלע שלה.  היא יצרה לעצמה נראות ציבורית.  היה חשוב לה להתלבש על אייטמים כדי להיות מפורסמת וכדי להתרים שיהיה לה ממה לגזור קופון.

שני שטלריד:  פיברוק סיפור האונס ע”י הקצין הכי יפה בבסיס

שטלריד אפילו המציאה סיפור עליו היא מתרפקת בערגה שאיזה קצין חתיך בצה”ל “אנס” אותה”.  תראו באיזה קלות אפשר להפוך חיזור לאונס: 

“זה קרה באביב. הייתי חיילת בת 19, מדריכה מצטיינת והוא היה הקצין הכי יפה בבסיס. זה התחיל כדייט מושלם. הוא הגיע אליי הביתה ואמא שלי אמרה לי: ‘שני, הוא מדהים, תשמרי עליו'”.  “לדייט הצטרף זוג חברים שלו. בסוף הערב הוא הציע שנלך אליהם הביתה לשתות כוסית. הם נכנסו לחדר, אנחנו נשארנו בסלון והוא סגר את דלת הכניסה. כשהסתובב אליי משהו השתנה לו בעיניים, פתאום נהיו לו עיני שטן, משהו הזוי לגמרי”.

“עברנו ממצב של ג’נטלמן שפותח את הדלת באוטו, למילים כמו ‘אני יודע שאת רוצה שאני אזיין אותך חזק, כמו זונה’. הוא הצמיד אותי לספה, הכאיב לי מאוד בבטן ובירכיים, תפס לי עם המרפק את שתי הזרועות וחדר אליי בכוח. נאבקתי, אבל הוא חדר שלוש פעמים ולא הצליח לגמור. הייתי רקדנית ושרירי הרגליים שלי היו חזקים. כל פעם שהוא כמעט גמר, הצלחתי להדוף אותו החוצה. חשבתי שהוא הולך להרוג אותי. בפעם השלישית ששלפתי אותו מתוכי הוא כל כך התעצבן, שכבר דמיינתי איך ההורים שלי מקבלים את הבשורה שהגופה שלי נמצאה במיטה זרה. תוך כדי האונס הוא צרח לי כל הזמן באוזן, ‘את הזונה הכי אגואיסטית שפגשתי’. אי אפשר היה לפספס את הצרחות, לא את שלי ולא את שלו. אני בטוחה שהזוג השני, שהיה בחדר, שמע הכל ובחר להתעלם”.  “בסוף החלטתי לשנות כיוון. אמרתי לו: ‘נכון, אתה צודק’. התשובה שלי היכתה אותו בהלם. אמרתי לו שכואב לי הראש, שאני עייפה ושמחר נמשיך מאותו מקום. קמנו והסעתי אותו לרכב שלו שהיה אצל ההורים שלי. הוא נסע ואני נכנסתי הביתה”.

סיפורי עלי באבא??????

 

שני שטלריד בסדנה להכנת שיקויי חשק מיני וספאניש פליי
שני שטלריד בסדנה להכנת שיקויי חשק מיני וספאניש פליי

מישהו מאמין לסיפור הזה?  זה אונס?  זו אחת שהבינה שהיא היתה זיון חד פעמי ושהקצין החתיך לא יצלצל אליה יותר. 

למה?  כי היא אגואיסטית והיא אמרת את זה בעצמה.  מה זה אומר?  שסירבה למצוץ לו.  היא רצתה שהוא יפנק אותה בחדירה, אבל לא היתה מוכנה לפנק אותו במציצה.  ברור שהוא לא יתקשר עוד פעם, וכך הסטוץ הנהדר הפך ל…. אונס.

העמותה של שני שטלריד נסגרה והלכה לעולמה. 

הבלון התפוצץ והתרומות הפסיקו להגיע כאשר התברר שרוב הנשים ששני שטלריד החליטה לוות הן פשוט שקרניות כרוניות, נימפומניות, חולות מין, חולות פטיש וחובבות אורגיות.  לא אונס, לא נעליים ולא בטיח.

כשהתייבש לשטלריד מעין ה”תרומות” החליטה הנ”ל לפרוש, לא לפני שהכפישה את עו”ד נוגה ויזל, מי שמייצגת קורבנות גברים של מעלילות שווא מבית היוצר של שטלריד. 

 

התביעה של נוגה ויזל נגד הפוסטמה שטלריד

אלא שנוגה ויזל לא פראיירית והיא סידרה לבהמה שני שטלריד תביעת דליקטס על לשון הרע.

 

שני שטלריד נבלה מוצצת דם רודפת גברים על תלונות שווא
שני שטלריד נבלה מוצצת דם רודפת גברים על תלונות שווא

 

הבשורות המשמחות הן שהעמותה של מוצצת הדם שני שטלריד נמחקה:

אנו שמחים לבשר ולהתענג על כתב התביעה, והרי היא לפניכם:

כתב תביעה לשון הרע נ שני שטלריד תופרת תלונות שווא על אונס והטרדה מינית

גיא אופיר (גבעתיים) זבלן המוח מייצג את שני שטלריד

אנו גם שמחים לעדכן ששני שטלריד שכרה את עו”ד גיא אופיר כדי לייצג אותה, והגישה כתב תשובה. עיון בכתב התשובה מראה שאין לה כלום להשיב למעט העובדה שהעורך דין שלה גיא אופיר צירף עותק של כתבת עדנה קרנבל. כך מתנהג מי שאין לו מה להשיב עובדתית ומשפטית. הוא מחפש תירוץ עלוב להגיש מסמך, ומצרף כתבות מהאינטרנט בתקווה שהשופט ירחם על הלקוחה שלו, בגלל סגנון הדברים.

מאוד מחמיא לעדנה קרנבל שגיא אופיר קורא בשקיקה את דברי החוכמה של עדנה. אולי הוא ילמד מעדנה דבר או שניים שיועילו לו בגירושין שלו.

בכל מקרה, מה זה עוזר לו לצרף לשופט כתבה על עדנה, כשזה בכלל לא נושא התביעה או נושא ההגנה? בתמונה שלפניכם החכמולוג גיא אופיר….

 

מי שלמד במכללת זבל מתחבר ללקוחות זבל ומצא מין את מינו. לא נתפלא אם שני שטלריד משלמת לגיא אופיר באתנן מיני כי עכשיו שהוא מתגרש אין לו מין זמין בבית כשהוא מסיים את העבודה.

 

גיא אופיר עכשיו שהתגרש שני שטלריד עושה לו קיצי קיצי
גיא אופיר עכשיו שהתגרש שני שטלריד עושה לו קיצי קיצי

 

 

גיא אופיר לקוחות מטומטמים ששופכים עליו כסף לתביעות מטומטמות
גיא אופיר לקוחות מטומטמים ששופכים עליו כסף לתביעות מטומטמות



גיא אופיר משדל לקוחות להשקיע בתביעות חסרות סיכוי

מה מצא גיא אופיר בשני שטלריד? מדוע הוא מייצג אותה? כנראה שהציעה לו עסקת ברטר – את הנכסים המופיעים בתמונה זו תמורת שירותי יעוץ משפטי. האם העסקה משתלמת? רק אם הטעם שלך זה אשכנזיה צנונית מפולניה עם גוש קרח בכוס.

 

כתב-תשובה-שני-שטלריד-עי-גיא-אופיר-1-7-2021

 

 

ראו כתבת פרסומת ששני שטלריד סידרה לעצמה באחד מהמגזינים של לשכת עורכי הדין לפני שפרשה מהמקצוע “ליווי נפגעות עבירת מין”

 

שני שטלריד – כתבת פרסומת בעיתון לשכת עורכי הדין
שני-שטלריד-כתבת-פרסומת-בעיתון-לשכת-עורכי-הדין

 

הסאגה לא נגמרת:  לירון תורג’מן תבעה את עו”ד נוגה ויזל 8986-07-19

לירון תורג’מן טוענת שויזל היפה והענוגה אמרה עליה מחוץ לבית המשפט שהיא מתלוננת שווא.  לטענתה ב 13/8/2018 פרסמה עו”ד ויזל בפייסבוק: “גיא לרר הוא הפרצוף המכוער של התקשורת החדשה. אפס אינטגריטי מקצועי. אדם שמנצל את כוחו התקשורתי כדי לחסל אנשים, שעשה ביודעין שימוש מזוהם בעבריינית ומתלוננת שווא וסייע לה במהלכי הסחיטה שלה”.

ב 4/10/2018 פרסמה עו”ד ויזל פוסט ובו שוב כינתה את תורג’מן, שלוש פעמים נפרדות “מתלוננת שווא”. וב 11/12/2018 תראיינה תורג’מן בתוכנית “הצנרת”. עו”ד ויזל שיתפה בעמוד הפייסבוק שלה קטע מתוך התוכנית וכתבה: “אני תמיד אמרתי ואמשיך לצעוק (במקרה שלי זה נביחות) שלירון תורג’מן שקרנית ועבריינית – עכשיו גם היא וגם גיא לרר הוכיחו זאת בשידור חי!!! שאפו על הדמעות תנין”. לירון רוצה 300,000 ש”ח. 

 

הנה כתב התביעה.  לירון תורג’מן נ נגה ויזל  8986-07-19

 

תביעת לירון תורג'מן בייצוג אילן יונש נגד נוגה ויזל 8986-07-19

 

 

שירותי שני שטלריד פיברוק תלונות שווא עם לקוחה נאמנה לירון תורג'מן
שירותי שני שטלריד פיברוק תלונות שווא עם לקוחה נאמנה לירון תורג’מן

 

 

לירון תורג'מן עשתה מין בחצרים אבל בגלל שצילמו אותה התחילה ליילל
לירון תורג’מן עשתה מין בבסיס חיל אוויר חצרים אבל בגלל שצילמו אותה התחילה ליילל

מה עושה שני שטלריד היום (2023)?  מפסלת זבובים באפוקסי

זהו נגמרה לשני שטלריד הקריירה כמלווה נשים בתלונות שווא.  כסף לא יצא לה מזה והיא משועממת.  כיום יש לה תחביב חדש.  פיסול באפוקסי.  

היא לוקחת צנצנות, מכניסה לשם זבובים ודבורות.  שופכת קצת צבע גואש ואוטמת את הצנצנת באפוקסי. 

היא מחפשת לקוחות לקנות את הצנצנות שלה.  אולי הקוראים הנאמנים של עדנה קרנבל מעוניינים בסוג של זה אמנות הזבוביאדה באפוקסי? 

 

שני שטלריד אמנית פיסול זבובים ודבורות בצנצנות של אפוקסי
שני שטלריד אמנית פיסול זבובים ודבורות בצנצנות של אפוקסי

 

Views: 10

2 Comments

  1. את ההייל היטלר למדת ממני. את המקור לאמירה על הזין העומד למדתי ממך. בכל אופן, כתבה קורעת.

  2. לא לחינם נשים ביהדות פסולות לעדות מאחר והן מעורבבות תמיד בן מציאות לחלומות ופנטזיות מיניות. עובדתית מתוך עשרות אלפי תלונות על עבירות מין שמגישות חולרות ישראליות כנגד הזכר היהודי רק כ 300 כתבי אישום מוגשים בשנה. בכדי להרשיע את ״החשודים״ בתי המשפט מסתירים את המידע מהציבור הדלתיים סגורות. עדנה פותחת לנו אותם ורק כך אנו מקבלים הצצה לעולם שבו אנו לומדים שהמלחמה בכלל היא על שליטה בעולם שבו נשים כיום רוצות לשעבד גברים ולשלוט בעולם בעזרת השימוש בעובדה הפשוטה שגברים הם אכן יצור שנולד מהקוף. או כפי שאמרו חז״ל ״כשהזין עומד השכל בתחת״ הייל היטלר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *