EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שני שטלריד תופרת תיקי מין לגברים אוכלת זין: חטפה תביעת לשון הרע על מיליון ש”ח מעו”ד נוגה ויזל: “להיות מלוות נפגעות עבירת מין זה מקצוע זנותי”. שני שטלריד פיתתה את עו”ד גיא אופיר לייצג אותה חינם תמורת מין

שני שטלריד הקימה עמותה לליוי נפגעות מין והחלה לייצר תלונות שווא

זוהי כתבה על הפוסטמה שני שטלריד שעקצה מתחזות לקורבנות מין.  בישראל נולד מקצוע חדש “מלווה נפגעות עבירות מין”.  כל מיני פוסטמות וחולירות שאין להן כלום בחיים ממתגות עצמן כמלוות נפגעות עבירת מין.  הן מקימות עמותה, מכריזות על עצמן שהן מנכ”ליות ומתחילות לשבת לעיתונאים על הוורידים כדי שיפרסמו אותן ואת “הקורבנות שלהן”. 

עכשיו כל מה שנשאר זה למצוא קורבן עבירת מין שלא מעלילה ולא ממציאה עבירת מין.  וזה נדיר למצוא.

שני שטלריד הקימה עמותה לליוי נפגעות מין והחלה לייצר תלונות שווא
שני שטלריד הקימה עמותה לליוי נפגעות מין והחלה לייצר תלונות שווא

 

 

שני שטרליד רודפת פרסום הפכה עצמה מנטורית למתלוננות שווא על אונס
שני שטרליד רודפת פרסום הפכה עצמה מנטורית למתלוננות שווא על אונס

זבובות שנבעלות מרצון באו לשני שטלריד כמו זבובות לריח החרא

אחת הפוסטמות הללו נקראת שני שטלריד, Shani Shtalryd בהמה שלימדה בבית ספר יסודי והחיים שלה היו אפס מאופס.  שעמום אחד גדול.  יום אחד החליטה להקים עמותה וקבוצת פייסבוק ל”נפגעות עבירה”, והיא כעת מלווה (אסקורט) לקורבנות. 

אלא מאי?  מייד מתקהלות כל מיני פמינאציות משדולות הנשים אחריה, כמו זבובות לאור הן מגיעות מכל חור וחור בכל קצוות פינות הארץ, וכולן מתחילות לשתף שיתופים וציוצים על גברים אנסים ונשים מסכנות שנבעלו בעל כורחן.

הבעיה היא שרוב הנשים (הלקוחות של שני שטלריד) הללו נבעלות מרצון, ולמחרת כשהגבר לא עונה לטלפון הן מחליטות שגופן חולל, ומה שהיה היה אונס.

הבהמה המטונפת שני שטלריד הפיצה דברי בלע נגד עשרות גברים.  היא גרמה לאלפי שיתופים של ציוצי הבלע שלה.  היא יצרה לעצמה נראות ציבורית.  היה חשוב לה להתלבש על אייטמים כדי להיות מפורסמת וכדי להתרים שיהיה לה ממה לגזור קופון.

שני שטלריד:  פיברוק סיפור האונס ע”י הקצין הכי יפה בבסיס

שטלריד אפילו המציאה סיפור עליו היא מתרפקת בערגה שאיזה קצין חתיך בצה”ל “אנס” אותה”.  תראו באיזה קלות אפשר להפוך חיזור לאונס: 

“זה קרה באביב. הייתי חיילת בת 19, מדריכה מצטיינת והוא היה הקצין הכי יפה בבסיס. זה התחיל כדייט מושלם. הוא הגיע אליי הביתה ואמא שלי אמרה לי: ‘שני, הוא מדהים, תשמרי עליו'”.  “לדייט הצטרף זוג חברים שלו. בסוף הערב הוא הציע שנלך אליהם הביתה לשתות כוסית. הם נכנסו לחדר, אנחנו נשארנו בסלון והוא סגר את דלת הכניסה. כשהסתובב אליי משהו השתנה לו בעיניים, פתאום נהיו לו עיני שטן, משהו הזוי לגמרי”.

“עברנו ממצב של ג’נטלמן שפותח את הדלת באוטו, למילים כמו ‘אני יודע שאת רוצה שאני אזיין אותך חזק, כמו זונה’. הוא הצמיד אותי לספה, הכאיב לי מאוד בבטן ובירכיים, תפס לי עם המרפק את שתי הזרועות וחדר אליי בכוח. נאבקתי, אבל הוא חדר שלוש פעמים ולא הצליח לגמור. הייתי רקדנית ושרירי הרגליים שלי היו חזקים. כל פעם שהוא כמעט גמר, הצלחתי להדוף אותו החוצה. חשבתי שהוא הולך להרוג אותי. בפעם השלישית ששלפתי אותו מתוכי הוא כל כך התעצבן, שכבר דמיינתי איך ההורים שלי מקבלים את הבשורה שהגופה שלי נמצאה במיטה זרה. תוך כדי האונס הוא צרח לי כל הזמן באוזן, ‘את הזונה הכי אגואיסטית שפגשתי’. אי אפשר היה לפספס את הצרחות, לא את שלי ולא את שלו. אני בטוחה שהזוג השני, שהיה בחדר, שמע הכל ובחר להתעלם”.  “בסוף החלטתי לשנות כיוון. אמרתי לו: ‘נכון, אתה צודק’. התשובה שלי היכתה אותו בהלם. אמרתי לו שכואב לי הראש, שאני עייפה ושמחר נמשיך מאותו מקום. קמנו והסעתי אותו לרכב שלו שהיה אצל ההורים שלי. הוא נסע ואני נכנסתי הביתה”.

סיפורי עלי באבא??????

 

שני שטלריד בסדנה להכנת שיקויי חשק מיני וספאניש פליי
שני שטלריד בסדנה להכנת שיקויי חשק מיני וספאניש פליי

מישהו מאמין לסיפור הזה?  זה אונס?  זו אחת שהבינה שהיא היתה זיון חד פעמי ושהקצין החתיך לא יצלצל אליה יותר. 

למה?  כי היא אגואיסטית והיא אמרת את זה בעצמה.  מה זה אומר?  שסירבה למצוץ לו.  היא רצתה שהוא יפנק אותה בחדירה, אבל לא היתה מוכנה לפנק אותו במציצה.  ברור שהוא לא יתקשר עוד פעם, וכך הסטוץ הנהדר הפך ל…. אונס.

העמותה של שני שטלריד נסגרה והלכה לעולמה. 

הבלון התפוצץ והתרומות הפסיקו להגיע כאשר התברר שרוב הנשים ששני שטלריד החליטה לוות הן פשוט שקרניות כרוניות, נימפומניות, חולות מין, חולות פטיש וחובבות אורגיות.  לא אונס, לא נעליים ולא בטיח.

כשהתייבש לשטלריד מעין ה”תרומות” החליטה הנ”ל לפרוש, לא לפני שהכפישה את עו”ד נוגה ויזל, מי שמייצגת קורבנות גברים של מעלילות שווא מבית היוצר של שטלריד. 

אלא שנוגה ויזל לא פראיירית והיא סידרה לבהמה שני שטלריד תביעת דליקטס על לשון הרע.

 

שני שטלריד נבלה מוצצת דם רודפת גברים על תלונות שווא
שני שטלריד נבלה מוצצת דם רודפת גברים על תלונות שווא

 

הבשורות המשמחות הן שהעמותה של מוצצת הדם שני שטלריד נמחקה:

אנו שמחים לבשר ולהתענג על כתב התביעה, והרי היא לפניכם:

כתב תביעה לשון הרע נ שני שטלריד תופרת תלונות שווא על אונס והטרדה מינית

גיא אופיר (גבעתיים) זבלן המוח מייצג את שני שטלריד

אנו גם שמחים לעדכן ששני שטלריד שכרה את עו”ד גיא אופיר כדי לייצג אותה, והגישה כתב תשובה. עיון בכתב התשובה מראה שאין לה כלום להשיב למעט העובדה שהעורך דין שלה גיא אופיר צירף עותק של כתבת עדנה קרנבל. כך מתנהג מי שאין לו מה להשיב עובדתית ומשפטית. הוא מחפש תירוץ עלוב להגיש מסמך, ומצרף כתבות מהאינטרנט בתקווה שהשופט ירחם על הלקוחה שלו, בגלל סגנון הדברים.

מאוד מחמיא לעדנה קרנבל שגיא אופיר קורא בשקיקה את דברי החוכמה של עדנה. אולי הוא ילמד מעדנה דבר או שניים שיועילו לו בגירושין שלו.

בכל מקרה, מה זה עוזר לו לצרף לשופט כתבה על עדנה, כשזה בכלל לא נושא התביעה או נושא ההגנה? בתמונה שלפניכם החכמולוג גיא אופיר….

 

מי שלמד במכללת זבל מתחבר ללקוחות זבל ומצא מין את מינו. לא נתפלא אם שני שטלריד משלמת לגיא אופיר באתנן מיני כי עכשיו שהוא מתגרש אין לו מין זמין בבית כשהוא מסיים את העבודה.

 

גיא אופיר עכשיו שהתגרש שני שטלריד עושה לו קיצי קיצי
גיא אופיר עכשיו שהתגרש שני שטלריד עושה לו קיצי קיצי

 

 

גיא אופיר לקוחות מטומטמים ששופכים עליו כסף לתביעות מטומטמות
גיא אופיר לקוחות מטומטמים ששופכים עליו כסף לתביעות מטומטמות



גיא אופיר משדל לקוחות להשקיע בתביעות חסרות סיכוי

מה מצא גיא אופיר בשני שטלריד? מדוע הוא מייצג אותה? כנראה שהציעה לו עסקת ברטר – את הנכסים המופיעים בתמונה זו תמורת שירותי יעוץ משפטי. האם העסקה משתלמת? רק אם הטעם שלך זה אשכנזיה צנונית מפולניה עם גוש קרח בכוס.

 

כתב-תשובה-שני-שטלריד-עי-גיא-אופיר-1-7-2021

 

 

ראו כתבת פרסומת ששני שטלריד סידרה לעצמה באחד מהמגזינים של לשכת עורכי הדין לפני שפרשה מהמקצוע “ליווי נפגעות עבירת מין”

 

שני שטלריד – כתבת פרסומת בעיתון לשכת עורכי הדין
שני-שטלריד-כתבת-פרסומת-בעיתון-לשכת-עורכי-הדין

 

Views: 68

2 Comments

  1. אני זוכר איך מנכל ליב”י דאז הופיע שהייתי בתיכון גורם לי ללכת לקרבי למרות שהייתי במסלול ריאלי וחצי הכתה הלכה לעתודה. הציג עצמו כי הוא לבד עצר את הסורים ברמת הגולן. האמנתי לו, לא עשיתי לביתי.

    היום כל הצעירים רוצים ללכת ליחידות עילית במודיעין והפסיקו לפרסם נתוני התנדבות. הציבור השתנה, אולי בגללנו, פחות נאיבי , ציני , ביקורתי

    למיטב זכרוני, כבר יותר מעשור אין יום התרמה בשיתוף הצבא עם ליב”י.

    אני התעוררתי עקב גירושי, לדעתי הדור של היום יותר מפוקח, כך אני מקווה. אובדן התמימות והערכים גם קשור לאיך מתייחסים לגברים במיוחד אבות גרושים כמו זבל, הילדים רואים ומפנימים. כמו שאמרה שירה איסקוב בטקס הדלקת המשואה – לתפארת מדינת ישראל

  2. חבל שאין רשימת תורמים, כמו במקרה של ער”ן. לדעתי הרבה תורמים יושבים בארה”ב תורמים מתוך תמימות. לדוגמא הקרן לביטחון ישראל שהמנכ”ל שלה , מביא לפי דיווחים 50000 משכורת חודשית, הפסיקה להוציא מהציבור בארץ שקל. מקרן שכל יום התרמה שלה היה חג לאומי יחד עם הצבא, היא הפכה לקרן שהמנכ”ל בראיון תקשורתי מדבר על מקורות מימון חיצוניים , סודיים – לדעתי כמו הרבה עמותות בסדום שנסגרו – מסלול הכסף מגיע מארגוני יהודים תמימים בחו”ל שהרוב מגיע מאירגונים בארה”ב , שם ניתן לאתר בסעיף הוצאות את מסלול הכסף…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *