EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

תביעה נגד אינטל ושופטים ישראלים בשל פשע עבדות הנהוגה נגד אבות יהודים

תביעה ראשונה מסוגה שהוגשה בארה”ב כנגד מדינת ישראל ו”שופטיה” בשל ביצוע פשעים המוגדרים כפשעים נגד האנושות (נגד אבות יהודים בישראל) במה שמזכיר את הפשעים שביצעו הנאצים נגד היהודים באירופה. 

איכה הפכה לזונה קריה נאמנה ? קרעו קריעה בסוף הכתבה

הסיפור שלפנינו לא סיפור מיוחד אלא עוד מקרה שקורה לכל זכר יהודי בארץ ישראל אשר נכבשה על ידי הכיבוש הציוני הרע וימשיך לקרוא עד שאנו לקום ונעשה לכך סוף. אתן לכם רמז זה לא יגמר לבד אלא אם נפעיל כנגד אלו חזרה כח וניקח את השליטה בחינו לידנו.

זוהי מלחמה על חיינו. השפה בה אנו משתמשים הולמת כיד לכפפה למקרה המתואר. האתר הזה מיועד רק לכאלו שמבינים שזה לא יגמר אם לא נספר

זהו סיפור העוסק באב יהודי רגיל שהתגרש לפני 20 שנה. על פי מיטב המסורת הישראלית הגישה הגרושה שלו 3 תביעות במה שמכונה במרמה “בית המשפט למשפחה” (ואין לבית המשפט הזה לא דבר ולא חצי דבר עם משפט אלא זהן קרקס שבו יתנהלו הדיונים המשפטיים שלכם כשהתוצאה ידועה מראש) וכפי שנספר לכם בקצרה מדובר בקרקס משפטי או בקרנבל משפטי אך לא מעבר לכך ואנו בכתבה זו נתייחס לבית המשפט בכינוי הקרקס.

רקע כללי : כל גרורה (גרושה) בישראל אשר בוחרת לפרק את התא המשפחתי אם מיוזמתה ואם לאו יכולה לגשת לקרקס ולהגיש חינם אין כסף 3 תביעות כנגד הבעל שלה ואלו הן תביעת מזונות להלן : תביעת דמי זונות, תביעת חלוקת הרכוש ותביעת המשמורת.

באופן אוטומטי וללא יוצא מן הכלל לנוחיותן של הנשים הן יכולות להגיש במועד הגשת התביעות בקשה לעקל את רכושו של הבעל בטענה סתמית כי הינו מבריח רכוש מהרכוש המשותף וכך האישה נשאלת כמה כסף את רוצה לתבוע מזונות לחודש. את הסכום הנ”ל מנהלת הקרקס (“השופטת”) תשחיל לתוך הנוסחא השטנית של מכפלת דמי הזונות הנדרשים במכפלה של 24 חודשים וזהו סכום הכספים המעוקלים שיבוצעו במעמד צד אחד וללא שום אחריות שהאישה צריכה לקחת על עצמה במידה והיא שיקרה וזאת ומאחר ואין דבר כזה גרושה שקרנית .(ע”ע עדנה ארבל יש”ו).

 

חני שירה

הגרורות המתוחכמות (שיש להן עורך דין או עורכת דין כדוגמת שירה חני אשר יצגה את הגרורה ואשר בעקבות יצוגה בתיק הנ”ל קיבלה תפקיד “שיפוטי” של “שופטת” בבית “המשפט” למשפחה) יותר יכולות לבקש לדוגמא 20,000 ש”ח לחודש. לא צריך באמת להסביר את החישוב וגם אם יש כזה הוא לא חייב להיות צמוד למציאות כל שהיא. וכך כנגד הבעל וללא ידיעתו יוצא צו עיקול בגובה של 480,000 ש”ח ןמבלי שהגרורה נאלצת לקחת אחריות כל שהיא במידה וטעתה או חלילה במידה והטעתה את מנהלת הקרקס (ה”שופטת” בבית “המשפט”).

לא רק זו אלא מספיק כי הגרורה (הגרושה) תטען כי הבעל/הגרוש מנסה לברוח מסדום (ישראל) יוצא נגדו מידית צו עיכוב יציאה מסדום שילווה אותו עד ליום בו הגרורה תסכים לבטל את הצו.

הסיפור שלפנינו עוסק בגרורה שפתחה תיק דמי זונות בחודש מאי 2002 לגרוש שלה על סך 20,000 ש”ח דמי זונות בגין ילדה אחת בלבד. בשנת 2005 התקבל “פסק דין” שבו קבע מנהל הקרקס בתיק (“השופט” גרניט) כי הגרוש ישלם סך של 1,180 ש”ל לחודש לא כולל הוצאות חריגות.

בניה”ז התגרשו בהסכמה בחודש דצמבר 2002.

הגרוש שילם לגרורה את דמי הזונות חודש בחודשו כאשר הוא מקבל מהגרורה קבלות בעזרת פנקס קבלות בגין כל חודש תשלום אשר נשמרו בקפידה במשך השנים. פנקס הקבלות הינו פנקס קבלות של אביה של הגרורה אשר שימשו אותו לצורך העלמת מיסים ממס הכנסה. (פנקסי קבלות עם ספרור כפול).

בשנת 2013 עת הגיעה הקטינה לגיל 15, עברה הקטינה להתגורר עם אביה בהסכמה והאמא ברחה לחו”ל לחופשה לתקופה בלתי מוגבלת. בהסכם בין בניה”ז סוכם כי יופסקו תשלומי דמי הזונות. לימים יתברר כי הגרורה לא טרחה לעדכן את ההוצאה לפועל בתשלומים אלא בדיעבד לאחר 5 שנים וגם אז באופן חלקי בלבד.

בשנת 2016 ביקש הגרוש לטוס עם בני משפחתו לטיול בקפריסין. לצורך הטיסה ביקש הגרוש מהגרורה שלו לסגור את תיק ההוצאה לפועל מאחר והוא יודע כי התיק לא יסגר אלא בהסכמתה. (למותר לציין כי תיק ההוצל”פ נותר פתוח אך מוקפא). הגרורה לא עשתה זאת והתנתה את יציאתו מסדום בהעמדת 2 ערבים וכך היה.

לאחר שחזר הגרוש מהטיול ביקש הוא מגרורתו לשבת עימו על תיק ההוצל”פ במטרה לסגור את התיק בהסכמה אך היא המשיכה להתל בו בעזרת האבא המניאק שלה שמושך כל העת בתיק מאחורי הקלעים.

כאן המקום לציין כי הגרורה הינה אשכנזיה והגרוש תימני. האלמנט הגזעני יהיה פעיל מאוד בתיק וכמו שאתם יודעים הגרמנים לא סתם שנאו את היהודים האשכנזים כפי שיפורט להלן:

לאחר שהגרוש התייאש מהגרורה ומהאבא המניאק שלה העמיד האיש את הנושא בלית ברירה להוצאה לפועל בתקווה שאולי יקרה נס וההוצאה לפועל תכיר בכך כי לא באמת קיים חוב בתיק ההוצאה לפועל.

בדיוק זה המקום לתאר בפניכם כי תיקי ההוצאה לפועל בסדום (ישראל) מתנהלים על פי כללים שאפילו בעולם התחתון אינם קיימים. למעשה ארגוני הפשיעה כיום מעדיפים לגבות כספים דרך ההוצאה לפועל מאחר וגבית החוב בריביות מטורפות שאפילו הם אינם יכולים לחלום עליהם והינן ריביות “חוקיות” לחלוטין.

במשך שנתיים נגרר “התנהל” התיק אצל הרשמת הכלבה דקלה יונה קליין (אין היא שונה משאר החלאות המכהנות בהוצאה לפועל של סדום) במהלך ההתנהלות הודתה הגרורה כי לא דיווחה להוצאה לפועל על תשלומים אלא לאחר 5 שנים. אך התנגדה לסגירת התיק מכיוון שבתיק ישנם ריביות שהצטברו ולמרות הכל היא דורשת לקבל כספים אסורים אלו

למתקשים להבין במה מדובר. סכום המזונות שהיה על הגרוש לשלם כולל הצמדה וריבית לאורך כל תקופת דמי הזונות עמד על כ 141,000 ש”ח אשר בעקבות אי הדיווח של הגרורה ביום הקפאת תיק ההוצאה לפועל על ידה נותר חוב ריביות על סך של 123,000 ש”ח !!! .

סכום הריבית שנוצרה בשל אי הדיווח על התשלומים עמד על 123,000 ש”ח (יותר מגובה הקרן).

 

לבקשת הגרוש הגרורה נדרשה לספק תחשיב לתיק ההוצאה לפועל מהו סכום הקיזוז שיש לקזז מהחוב של הגרוש. הגרורה הודתה לשיטתה כי צריך לקזז סך של 71,000 ש”ח (משנת 2013) לא כולל הצמדה וריבית (ובסך כולל של 73,000 ש”ח כולל הצמדה וריבית). ומאחר וזאת הודאת הגרושה בקיזוז חוב נאלצה הרשמת הכלבה על קיזוז סכום זה מהחוב בהתיק לפי השיטה הבאה.

השיטה השטנית של ההוצאה לפועל VIP (מחלקת דמי הזונות)

תיק ההוצאה לפועל שהיה מוקפא משנת 2013 נפתח על ידי הרשמת התווסף אליו חוב של ריבית והצמדה בסך 73,000 ש”ח ומיד קוזז ממנו הסכום שהגרורה הודתה בקיזוזו. כך שלמעשה מתיק ההוצל”פ בפועל לא קוזז ולו שקל אחד בודד.

הגרוש שהינו מייסד עמותת אבות למען צדק בסדום הגיש בקשה לרשמת לצאת לחו”ל לוועידה הכלכלית של האו”ם. הרשמת הכלבה שלא הבינה במה מדובר במעמד הגשת הבקשה, הסכימה אך בתנאי כי יעמיד שני ערבים המסתכרים מעל 8,500 ש”ח בנטו וכן שיהיו ערבים לחובו הוירטואלי במידה ולא יחזור.

כאן נכנסת לפעולה מחלקת המעקב של בתי “המשפט” המנהלת מעקב אחרי מתנגדי בתי המשפט וחושפי השחיתות שבו ןמסרו הודעה לרשמת ההוצאה לפועל כי הגרוש יוצא בשליחות לאומית לחשוף את פשעי בתי המשפט באו”ם וניתנה הוראה לעכב את יציאתו.

כך ביום 25.9.2019 פסקה דקלה יונה קליין “הרשמת” כנגד הגרוש כי הינו מחוייב לשלם את מלא החוב בתיק ההוצאה לפועל ושפעלה כנגדו את כל ההליכים. הסיבה לכך היא נסיעתו של הגרוש לאו”ם למתן עדות נגד מדינת סדום על הפגיעה בזכיות האדם של הזכרים בסדום. לא רק זו אלא שהרשמת מבלי שהתבקשה מיד ביטלה את אישור היציאה של הגרוש עיקלה את רשיון הנהיגה שלו, את חשבונות הבנק שלו וכו’. ממש כפי שעשו הנאצים ליהודים בשנת 1937. בסופו של יום מדובר בפשעי שנאה המבוצעים כל יום בסדום נגד אבות יהודים כחלק מתורת הגזע והמגדר הנהוגים בסדום.

כך עשו הנאצים ליהודים ב 1937 הציוניים שינו רק התירוץ לפשעים שהם מחוללים נגד אבות יהודים ובכלל

כנראה שיד אלוהים התערבה. שביתת עובדי ההוצאה לפועל שיבשה את מתן הצווים וכך הצליח החייב לצאת לחו”ל למרות שהרשמת החלאה החליטה על ביטול ההסכמה שנתנה ימים ספורים קודם.

בביקור באו”ם של הגרוש הצהיר הלה בפני חברי הוועדה כי במדינת ישראל אין זכויות אדם לאיש. הוועידה הייתה מעניינת במיוחד מאחר וחברי המשלחת של הצורר הציוני יצאו כעוסים מאוד מהוועידה. ניכר היה כי איש מחברי הוועדה באו”ם לא מאמין למילה של נציגי השטן הציוני. כמו כן הם לא ציפו כי יבואו יהודים לוועידה ושם יספרו על השואה המתחוללת בישראל על ידי הציונים ובכך ערוות מדינת ישראל וקלונה תחשף ברבים.

לאחר שחזר הגרוש לסדום הופעל נגדו הנוהל האנטי יהודי וכל זכויות האדם שלו נשללו. חברת אינטל בה עובד הגרוש סירבה לשלם לו שכר עבודה במשך חצי שנה. בשיחה עם מנהליו באינטל הובהר למנהלי החברה כי במידה והגרוש לא יקבל גרוש או לפחות חלק משכורתו תוגש נגדם תביעה בבית המשפט הפדרלי בקליפורניה בגין עבדות מאחר ועבודה ללא קבלת שכר הינה עבדות.

בכדי ללמוד מי זו דקלה יונה קלין החלאה אשר על מעלילה ועל הזוהמה שהיא מפיצה תוכלו לקרוא בכתבה שפורסמה למעשה כנגד אפי נווה אך מכאן לומדים כי רשמת זו התקבלה רק בשל קופת השרצים שלה לתפקיד רשמת בסדום לחצו על הקישור הנ”ל. בפרשיה בה מככבת היונה היא העבירה מידע חסוי מישיבות של לשכת עוכרי הדין באופן עבריני ליו”ר הלשכה. וזהו רק קצה הקרחון.

ערעור הוגש כנגד ההחלטה המרושעת של הנבלה והערעור הגיע לשופט נבלה אחר הידוע בשם יהורם שקד המכהן כשופט בסדום בבית “המשפט” תיאטרון למשפחה בעיר תל ביוב. הערעור נדחה לאחר שהלא סירב לשמוע את הערעור והתנה את שמיעתו בהפקדת עירבון כספי. הבקשה להפקדת ערבות נעשתה אף שכל רכושו של הגרוש חולט על ידי הצורר הציוני. בבקשה ביקש הגרוש מהשופט הנאצי לוותר על הערבון מאחר ולא נותר לגרוש ולו פרוטה שחוקה ממשכורתו. השופט הזבל כתב כי על הגרוש לקושש תרומות מבני משפחתו. לאחר שהגרוש סירב לקבץ נדבות הערעור נמחק על ידי החלאה הנאצית שקד. משכך נכלל בתביעה גם זבל האדם יהורם שקד בתמונה למטה (מצביע במועל יד).

בכדי לדעת מי הוא יהורם שקד ומדוע הוא שופט ניתן ללמוד זאת מהקישור הבא שפורסם תחקיר השופט והג’ובים: העדויות נגד השופט יהורם שקד ממשיכות להצטבר. מסתבר כי בסדום על מנת להיות שופט אתה חייב שתהיה לך קופת שרצים מאחוריך כי רק כך השופט יכול להציל את עצמו מכלא ולשרת את האגנדה הנאצית כחייל נאמן כאשר חרב חדה מרחפת מעל לראשו. ברור כי מקומו בכלא ומאחר ואינו שם ברור מי מנהל את מערכת בתי “המשפט” של הציוניים ומהי רמתם המוסרית (רמז? אפס מוסר)

לצערי לא משנה מה נכתוב הכבשים ישארו כבשים אך אנו מאמינים בדברי חז”ל כי כל כלב יבוא יומו.

דקה על מהי עבדות:

הסטנדרט בארה”ב בעבדות היה כי האדון של העבד היה מחוייב לפרנסתו של העבד ועל פרנסת משפחתו של העבד. אלו שלא יכלו לעמוד בכך שיחררו את העבדים שלהם או מכרו אותם. מלחמת הצפון והדרום סימנה את נקודת המפנה בסוגיית העבדות שעה שאמריקה נלחמה על עצמאותה ועל ערכיה. כתוצאה ממלחמה זו בה מתו כמליון איש נקבע בחוק האמריקאי התיקון ה 13 האוסר את העבדות בחוק וזהו לשונו.לא תתקיים עבדות או העסקה בכפייה, למעט כענישה על פשע שאדם הורשע בו על פי דין, בתחומי ארצות הברית או בכל מקום אחר הכפוף לסמכותה

Section 1 Neither slavery nor involuntary servitude, except as a punishment for crime whereof the party shall have been duly convicted, shall exist within the United States, or any place subject to their jurisdiction.

גם בישראל העבדות אינה חוקית וישראל אף חתמה על האמנה נגד עבדות וגם על הפוטוקול של האמנה המאפשר את העמדתם של אזרחי מדינת ישראל לדין בגין פשעי עבדות בכל מקום בעולם. שלא למרבה ההפתעה בתי המשפט הציוניים עוצמיים עיניים נוכח פגיעה בזכויות אדם של יהודים בכלל ושל אבות גרושים בפרט ומתעסקים אך ורק בפן של עבדות הנוגע לזרים ולנשים.

ובחזרה לסיפור שלנו

טענות הגרוש נפלו כמובן על אוזניים ערלות של נציגי חברת אינטל. לאחר כחצי שנה בה הגרוש לא קיבל משכורת הוריו הקשישים החליטו לקחת הלוואה ושילמו לגרורה בתמורה לכופר דרשו הוריו את שחרורו מהכלא הציוני. יצויין כי הגרוש דרש מהוריו במקום ךפדותו בכסף להשתתף בתוכנית וידאו מוקלטת בה הוא מספר להוריו את ההתעללות של נציגי המשטר הציוני בו במשך 20 שנה כמו גם בחבריו. הגרוש ביקש כי הוריו יגיבו בסופו של דבר למצלמה ויספרו מהי דעתם על מדינת ישראל כ”בית” לעם היהודי. הגרוש הודיע להוריו שכעת נאלצים הם לבחור בין מדינת ישראל לבין בנם מאחר ואין השניים יכולים לדור יחד בכפיפה אחת. או שהוריו יתמכו בו בסרטון או שהוא יעזוב את סדום לצמיתות וימשיך את המאבק כבן חורין מחוץ לגבולות סדום.

מסתבר כי הוריו של הגרוש סובלים מתמונת סטוקהולם (תסמונת האסיר המזדהה עם שוביו) וסירבו לדבר בגנותה של מדינת ישראל ובכך איבדו את בנם.

כאן המקום לציין כי פשעי שנאה אלו בהן נוקטים בתי (“המשפט”) הקרקס של האוייב הציוני זהים לחלוטין לאותם פשעי שנאה אשר ביצעו הנאצים כנגד היהודים במאה הקודמת. כך בשנת 1937 העבירו הנאצים החלטות משפטיות נגד היהודים בהם הם שללו ליהודים את רישיונות הנהיגה. אסרו עליהם לעזוב את גרמניה ולקחו להם את הדרכונים. עיקלו להם את כל הרכוש. אסרו עליהם להחזיק חשבון בנק ועיקלו את כל רכושם. פשעים אלו שבוצעו על ידי הנאצים בתירוץ שהיהודים מסוכנים לעולם ומסכנים את העולם משמשים כיום את הציוניים בתירוץ של טובת הילד. כל ההבדל הוא רק בתירוץ ובמסע הדה לגיטימציה. האחד נבע מתורת הגזע ואילו השני נובע מתורת המגדר (והגזע)

מצ”ב קישור לויקיפדיה תחת הערך יהודי גרמניה הנאצית שם מוסברים בהרחבה פשעי הנאצים לנוחיותכם וכך תוכלו לבדוק בעצמכם האם ההשוואה מתבקשת כפי שאנחנו טוענים אם לא.

הגרוש אשר הוריו הואילו לשחררו מהחוב קנה כרטיס טיסה ושם באמתחתו 800 דולר עזב את ילדיו ומשפחתו וטס לארה”ב בכדי לחיות כבן חורין.

בתביעה שהוגשה לבית המשפט האמריקאי כנגד חברת אינטל ו 9 שופטים ישראלים בטענה כי כאבא יהודי נידון הוא על ידי בית “המשפט” הקרקס הציוני לחיי עבדות ומאחר ואינטל היא חברה אמריקאית הומכת בעבדות הוא תובע מכל אחד מהנתבעים סך של 20,000,000 דולר.

התביעה נידונה בבית המשפט הפדרלי (סמכות ביהמ”ש מקבילה לסדום – שלום)של מדינת קליפורניה ולאחר שהשופט שמע את טענות הצדדים החליט לא לקיים דיון משפטי וקבע כדלקמן:

  1. יש חסינות לשופטים ישראלים (מבלי להתייחס לתביעה של התובע הטוען לביצוע פשעים שעליהם אין חסינות לאיש)
  2. אלו שמבצעים פשעים כנגד החוק הבינ”ל והאמריקאי כם אם מדובר בעבדות יש חסינות מאחר והם טוענים כמו שהנאצים טענו “רק ביצענו פקודות”
  3. לא לשלם לעובד את משכורותו זו אינה עבדות.
1 Complaint Kapach v Intel 13-7-2020

קראו את פסק הדין בכתובת בקישור

031134523412

ברור כי מדובר בפסק דין המבייש את כותבו ועומד בניגוד לתיקון ה 13 של חוקת ארה”ב והקובע כי העבדות אסורה. ברור כי אדם שעובד ולא מקבל את משכורתו הופך לעבד. אך חמור מכך. ככל שמדובר בעבדות שהיתה נהוגה באמריקה לאדון של העבד הייתה חובה לכלכלדתו של העבד ושל בני משפחתו להם דאג לקורת גג אוכל ושתיה ואעלו העבדות אליה נשלח התובע ובני משפחתו הינה במדרג חמור יותר מהנהוג באמריקה.

בימים הקרובים לתוגש עתירה לבית המשפט לערעורים של ארצות הברית ואנו מזמינים אותכם להמשיך ולעקוב אחרי התיק העתק הודעת הערעור מצ”ב בסוף המאמר לנוחיותכם.

אנחנו לא נרתע ולא נעצור עד שנוודא כי אחרון הפושעים המכהנים בבית המשפט של הציוניים יכנס לכלא עד ליומו האחרון. חשוב לזכור מהכתבה כי אסור לוותר לא לנאצים ולא לבאי כוחם. בכוחנו להפוך את הקערה על פיה ולוודא כי חלאות האדם מפירי זכויות האדם ישבו בבתי הכלא שם מקומם עד ליומם האחרון.

 

אזהרת רשמת נאצית דיקלה קליין

 

Kapach v Intel 13-7-2020

Views: 22

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *