EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

תם קייזר לס הבן של אורי לס (מנהל עירוני ד’) נתבע על אונס בתחת 2.5 מיליון שח שהשחיל סם אונס לכוס היין של סתיו שטוי

תום קייזר לס הבן של אורי לס מתמודד עם תביעת ענק על סימום ואונס אופיר שטוי

האם ריחמתם על אורי לס, מנהל בית הספר היוקרתי עירוני ד’ ת”א – שפרסמנו עליו שהוא התעסק עם קטינים מהגריינדר, כדי לגרום לפדופיל האמיתי להודות במעשה????

ובכן תרחמו עליו עוד יותר.  הגברת סתיו שטוי טוענת שבתוך הדירה שלו (של מנהל בית הספר עירוני ד’), הבן שלו אנס אותה עם סם אונס…..  כן. כן בתוך הבית של אורי לס.  חובבי ציון 47 ת”א.  אונס.  בדירה של אורי לס.

 

כל הפמיניסטיות מאמינות לסתיו שטוי.  כל העיתונאים עושים לסתיו שטוי יחסי ציבור.  כולם מחכים שעוד מעט היא תזכה ב 2,500,000 ש”ח שהיא תובעת מהבן של אורי לס….  תם קייזר לס.  הוא בכלל לא בישראל וגם לא מגיע למשפט…… הוא לומד רפואה בהונגריה.

השופטת שלומית יעקובוביץ תלמד את אורי לס והבן שלו שיעור בדמוקרטיה פמיניסטית.   חחח

בימים אלה אורי לס מצפה לפסק דין מהשופטת שלומית יעקובוביץ מהמחוזי ת”א שהולכת לקבוע שהבן שלו תם קייזר לס, סטודנט לרפואה באירופה, אנס את סתיו שטוי אחרי שסם לה סם אונס בכוס, וגרם לה דימום בתחת.

השופטת הולכת לפסוק כמה מיליוני שקלים טובים נגד הבן של אורי לס, תם.  והקטע הוא שבמשטרה לא האמינו למתלוננת ודגימות טריות שנשלחו למעבדה מיוחדת באיטליה קבעו שלא היו שום שרידים של סם אונס…..

המשטרה סירבה להעמיד לדין, ובכל זאת יש תביעה אזרחית….על מינימום 2,500,000 ש”ח.

נקבע בישראל בתיק בני ופניש שאפשר להרשיע אדם על סם אונס, גם אם אין ראיה לסם אונס.  אורי לס ילמד בדרך הקשה שמערכת המשפט שהוא כל כך מגן עליה הולכת לנשוך אותו בתחת.

הבן שלו לא יחזור לישראל לעולם!!!!!  הוא יחטוף פסק דין על מיליוני שקלים!!!!! יהיה נגדו צו עיכוב יציאה ותיק כבד בהוצל”פ….  אפשר לומר שאורי לס איבד את הבן שלו.  הוא יוכל לראות אותו רק בהונגריה, איפה שהבן שלו לומד….

אורי לס רצה “דמוקרטיה” והשופטת שלומית יעקובוביץ תראה לו מה זה “דמוקרטיה”.  מענין אם הוא באמת מאמין שהבן שלו יזכה למשפט הוגן בקן הפמינאציות: מחוזי ת”א…..

התביעה של אופיר שטוי נגד הבן של אורי לס תם קייזר לס: בעילה בתחת תחת סם אונס

אורי לס המנהל של עירוני ד’ תל אביב, יש לו בן שמאוד מסובך בבתי המשפט. תלויה ועומדת נגדו תביעה אזרחית של סתיו שטוי, אחת שטוענת שנכנסה איתו למיטה כשהיא מסוממת בסם אונס.

תיק ת”א (תל-אביב-יפו) 22480-01-21 – אופיר שטוי נ’ תם קייזר לס. תביעה שמתנהלת אצל השופטת שלומית יעקובוביץ במחוזי ת”א – שזה אומר תביעה של מעל 2,500,000 ש”ח.   את תם קייזר לס מייצג דורון ברקמן.  

סתיו  טענת שהבן של אורי לס הוא סטודנט לרפואה שלומד בחו”ל. ב 2019 הוא הגיע לביקור בארץ וקבעה להיפגש והיה “אחלה כייף”.  התחבקו וישבו בבאר ודיברו שעות בבאר ברחוב צפון דיזנגוף.  שתתה יין והוא שתה בירה.

המלצר הגיע, שילמו לו, והיא הלכה להשתין (מרוב שהשלפוחית הייתה מלאה באלכוהול) ומאז היא לא זוכרת כלום מה היה בהמשך הלילה.  מ 02:45 עד 06:30  בבוקר נמחק לה הזיכרון. מסטולה מאלכוהול.  50 דקות מהשעות האבודות האלה בילתה בתוך הבית של אורי לס, ונחדרה בכל חור עד שירד לה דם.  כך לטענתה.

המסלול שעברה הוא מכיכר דיזנגוף קולנוע רב חן, 2 דקות ברחוב בן עמי לכיוון הים, פונים שמאלה עוד 2 דקות ומגיעים לבית של אורי לס.  חובבי ציון 47 תל אביב. הטלפון שם הוא 03-5253427.

לדבריה הוא הזמין לה מונית מהגט טקסי שלה מהסלולרי שלה להרצליה. לדבריה הגיעה להרצליה לבית של אחותה בלי נעליים, אבל שעתיים הסתובבה ברחובות ולא ידעה לזהות את הבנין מרוב הטשטוש.

לדבריה המשטרה לא באה לבית של אורי לס לחפש את המחשב של תם שאולי הזמין דרכו סם אונס לישראל, וגם את הטלפון שלו לא לקחו למיצוי ראיות.  אבל שימו לב.  הוא היה תייר בארץ ולכן לא סביר שהזמין מחו”ל סם אונס כי זה לוקח חודש עד שזה מגיע….

 

אופיר שטוי טוענת שהבן של אורי לס מנהל הבית ספר סימם אותה בסם אונס
אופיר שטוי טוענת שהבן של אורי לס מנהל הבית ספר סימם אותה בסם אונס

 

 

אופיר שטוי שתתה הרבה אלכוהול עשתה מין והתלונה על סם אונס בלי סם אונס
אופיר שטוי שתתה הרבה אלכוהול עשתה מין והתלונה על סם אונס בלי סם אונס

הלכה לבית חולים וולפסון והגישה תלונה.  “מכל חור בגוף לקחו לה דגימות”.  בחדר 4 הבינה שנאנסה.  לדבריה הוא אמר לה שכן היו יחסי מין.  אבל היא לא הבינה למה דלף לה דם.  כנראה נבעלה בפעם הראשונה בתחת.

 

 

 

אופיר שטוי טוענת נגד הבן של מנהל הבית ספר עירוני ד’, ש”נפגשה בתמימות עם ידיד – שסימם ואנס אותה באכזריות. התיק שלה נסגר במשטרה מ”חוסר ראיות”, כי אין מעבדה שבודקת שרידים של הסם, אם עברו יותר משמונה שעות מאז האירוע.  לטענתה “הוא לקח אותי לבית ההורים שלו, עשה מה שעשה, וזרק אותי למונית יחפה, לבית של אחותי. הייתי מסוממת לגמרי, לא הצלחתי לזהות את הבית. אחותי מצאה אותי ב-6:30 בבוקר בכניסה.

 

אופיר שטוי פישי מדגימה ציצים שהוחפצו עם סם אונס בלי סם אונס
אופיר שטוי פישי מדגימה ציצים שהוחפצו עם סם אונס בלי סם אונס 2022 – יש אלכוהול!!!!!!

 

 

הנה היא פה עם גבר חדש בחייה שלטענתה לא מסמם אותה.

אופיר שטוי פישי מתראיינת על סם אונס בלי ראיה שלגמה סם אונס
אופיר שטוי פישי מתראיינת על סם אונס בלי ראיה שלגמה סם אונס

 

 

 

הלכתי בעיניים עצומות אחרי המשטרה והתאכזבתי. מה שנשאר לנו, נפגעות סם האונס, זו בדיקה שמוצאת את שרידי הסם בזקיקי השערה, אבל לא קיימת מעבדה כזו בארץ. הרי לרוב אחרי אונס את לא מגיעה למצב שאת הולכת לבית החולים בזמן, כי את נמצאת עם האנס”.
תום קייזר לס הבן של אורי לס מתמודד עם תביעת נזיקין של 2500000 שח על סימום ואונס
תום קייזר לס הבן של אורי לס מתמודד עם תביעת נזיקין של 2500000 שח על סימום ואונס

 

תום קייזר לס הבן של אורי לס מתמודד עם תביעת ענק על סימום ואונס אופיר שטוי
תום קייזר לס הבן של אורי לס מתמודד עם תביעת ענק על סימום ואונס אופיר שטוי

מימין.

תום קייזר לס שמתמודד עם תביעת ענק על אונס עם אחיו ואחותו
תום קייזר לס שמתמודד עם תביעת ענק על אונס עם אחיו ואחותו

 

בינתים אצל השופטת שלומית יעקובוביץ

ישיבות הוכחות נקבעו לתאריכים 9/5/2023 ו 30/5/2023.  מדברי השופטת “עוד ובנוסף עותרת התובעת להורות כי “הנתבע יצפה בעדות התובעת מחדר נפרד או שישב באולם באופן שיהיה מחוץ לשדה הראיה של התובעת בעת חקירתה הנגדית” ובעניין זה מוצאת אני לקבוע כי התובעת תעיד כשדוכן העדים מוצב אל מול המותב, כך שגבה יופנה אל אולם בית המשפט, שם ימצא הנתבע (ככל שבכוונתו להגיע לארץ ולהיות נוכח בדיון)”.
מדברים אלה עולה שהבן של המנהל תם לס קיבל אישור לא לנכוח במשפט שלו.  מוזר.
כנראה לשופטת כבר לא אכפת אם הנתבע תם קייזר לס יגיע למשפט בישראל כי היא יודעת שאין טעם בכלל במשפט כי התובעת לא תוכל לגבות כלום.  תם קייזר לס פשוט לא יחזור יותר לישראל. כשיסיים רפואה בהונגריה יחטפו אותו בקנדה ושלום על ישראל….
לארץ הוא כבר לא יחזור לעולם אחרי שהשופטת שלומית יעקובוביץ תפסוק נגדו שהוא אנס….. (למרות שהוא לא).
שימו לב שהמתלוננת מבקשת להעיד מחדר נפרד על סמך טענות שהיא מפחדת מהבן של אורי לס ושמי יודע מה הוא יעשה לה.
דא עקא שהיא בכלל לא זוכרת מה הוא עשה לה.  כל הזיכרונות שלה מהלילה ההוא היו זיכרונות טובים (מלפני שהלכה להשתין אחרי ששילמו למלצר), שהיה לה כייף ושהיא נהנתה.  אז בשביל מה כל ההצגה שהיא צריכה להעיד מחדר נפרד כי היא חשה שהיא חוששת?

וזה האבא אורי לס חי בלה לה לנד

אורי לס האבא של זה שנתבע על אונס, הבן שלו הסטודנט לרפואה מאירופה הולך לחטוף מה זה זמבורה “דמוקרטית” ממערכת המשפט הישראלית “הדמוקרטית”.

היום הוא צורח ברחבות שיש סכנה לדמוקרטיה, שמערכת המשפט היא הדבר הכי נפלא ויש להגן עליה, שמוסדות המדינה בסכנה של השתלטות עויינת….

אבל עוד מעט כשהשופטת שלומית יעקובוביץ תוציא את פסק הדין על הבן שלו, תקבע שהוא אנס רשע ומרושע וברוטלי, תקבע שהוא השתמש בספ אונס לממש את תאוותיו המיניות, ותחטיף לו בין 2,000,000 ש”ח ל 4,000,000 ש”ח פיצויים…… נראה מי צוחק אחרון……

הרי במדינת ישראל בענין בני ופניש קבעו השופטים באותו בית משפט מחוזי ת”א שאפשר להרשיע אדם מעבר לכל ספק סביר בשימוש בסם אונס גם ללא בדל של ראיה לסם אונס, ולא צריך ראיה לסם אונס כדי להשליך גבר לכלא ל 11 שנה….

 

מה אורי לס חושב לעצמו?  שהשואה שמחוללת מערכת השפיטה הפמיניסטית בישראל לא תגיע אליו הביתה?????  היא תגיע גם תגיע.  בינתיים הבן שלו מפחד להגיש לישראל שלא יוציאו נגדו צו עיכוב יציאה.

כשהשופטת שלומית תוציא את פסק הדין שלה, על הבן שלו, הבן שלו יגיד לו “אבא…. למדינת ישראל אני לא חוזר לעולם”.  נו…  וזו הדמוקרטיה שאולי לס מגן עליה בחירוף נפש…..

אין לנו ספק שהבן שלו חף מפשע ושהאופיר שטוי הזו סתם השתכרה על אלכוהול וחטפה בלאק אאוט מאלכוהול.  סם אונס לא היה פה, וזה שהיא לא זוכרת שהלכה להזדיין, זה בעיה שלה. גם אונס לא היה פה.

אבל….   אורי לס הולך ללמוד בדרך הקשה שבישראל במערכת השפיטה אין אמת ואפשר לייצר “אמת פמיניסטית” בהבל פה של אישה.

אורי לס מנהל עירוני ד חרמן על קטינים בני 16-17 בגריינדר
אורי לס מנהל עירוני ד השריץ ילד שמואשם באונס סתיו שטוי

כתבה של יוסי מזרחי 6/2/2021

אחרי סגירת התיק, אופיר נחשפת ויוצאת למלחמה נגד מי שהיא בטוחה שאנס אותה

אופיר שטוי לא תיארה לעצמה שמפגש ידידותי לפני כשנתיים בבר תל-אביבי יסתיים כך: היא נפגשה עם ידיד, שתתה איתו – והזיכרון שלה נמחק • היא הגיעה לבית אחותה כמעט ללא הכרה ובלי נעליים • התיק נסגר למרות שאופיר בטוחה שנאנסה – והיא תובעת את מי שהיה חשוד ואת הבר שבו ישבו: “זה מופיע בכל מחשבה שנייה, לא יכולה להיפגש יותר עם גבר אחד על אחד”

 

אופיר שטוי, צעירה ישראלית מאושרת ובטוחה בעצמה, עברה בהצלחה את המסגרות המשמעותיות בחייה. אחרי הצטיינות בבית הספר התיכון, ושירות כקצינת מודיעין בחיל האוויר. היא גם הספיקה לטייל במזרח הרחוק ובאפריקה, אך היא לא האמינה שמפגש שהחל כידידותי בבר ברחוב דיזנגוף בתל אביב יסתיים באירוע שהיא לא מצליחה לזכור.

“בחנו את כל מה שיש בתיק, אנחנו הגענו למסקנה שהתיק הזה צריך להיסגר. אין שום אינדיקציה שהיה לך בגוף חומר מסוכן כלשהו, סם מסוג כלשהו או סם אונס” – במילים האלו בישרה נציגת הפרקליטות לאופיר שטוי על סגירת התיק נגד מי שנחשד באונס. “סורי, אני לא יכולה לשמוע את זה עכשיו”, הגיבה אופיר ההמומה ופרצה ביבבות.

“אני מאוד מצטער, לא נוכל ללכת אחורה”, הוסיפה נציגת הפרקליטות – ואחותה של אופיר הגיבה בכעס: “איך אתם מסבירים את זה ש-6 שעות נמחקו לה לגמרי מהחיים, יש לך דרך אחרת להסביר את זה”?

בריאיון לחדשות 12 שחזרה את תגובתה לשיחה: “נפלתי על הרצפה ולא הפסקתי לצרוח, כאב לי בכל הגוף. איך מישהו יכול לקרוא את כל מה שעברתי ולהגיד שזה לא מספיק? את יוצאת עם התחושה שאת שקרנית, שהוא בסדר ואת לא. איך יכול להיות שהחיים שלי נהרסו – ואתם לא מעמידים אותו לדין? לא ניסיתם”.

הכול התחיל כשאופיר נפגשה באקראיות בחו”ל עם קבוצת ישראלים ובהם גם סטודנט לרפואה. כשחזרו לארץ הם שמרו על קשר בעיקר ברשתות החברתיות, וחודש לאחר מכן הם נפגשו שוב לבקשתו בבר בתל אביב, שם התגורר. “הייתה אווירה טובה, חשבתי שהוא ממש נחמד”, משחזרת אופיר. “דיברנו על פורים ועל הצבא ועל הלימודים, לא היה שיח על משהו מעבר”.

המפגש שהחל כידידותי נקטע לקראת סיומו, לפחות בראשה של אופיר, ונמחק כליל מזיכרונה: “אני זוכרת ממש הכול – מה הוא שתה, מה אני שתיתי, כמה פעמים הוא גלגל סיגריה. אני גם זוכרת את ההליכה לשירותים, אבל אני לא זוכרת מה קרה ברגע שחזרתי”.

קצת אחרי השעה 2:00 בלילה היא עוד תועדה משוחחת עם הברמן וצועדת לשירותים וכשיצאה משם, קיבלה צ’ייסר נוסף וחזרה אל השולחן. מיד לאחר מכן גם הסטודנט יצא אל השירותים, וזהו – מאותו הרגע המידע החלקי שיש ברשותה נגלה לה רק בדיעבד מעדויות של אחרים.

אופיר מתנגדת בתוקף לטענה ששתתה הרבה מדי: “שתיתי מים תוך כדי, אכלתי ארוחה טובה מאוד, אני יודעת לשתות. מעולם לא קרה לי ששכחתי ערב”.

סביב 3:00 בלילה השניים יצאו מהבר כשאופיר מטושטשת וכשהיא שוכחת שם מפתחות ומעיל. לאן הם הלכו? מצלמות האבטחה גילו כי הגיעו לביתו של הסטודנט לרפואה שנמצא כרבע שעה משם. “לא ידעתי שהוא הולך ישר וחד ואני משתרכת אחריו, לא ידעתי שהייתי שם”, אומרת אופיר.

לפי דוחות המשטרה הם קיימו יחסי מין ולאחר כ-50 דקות כבר היו מחוץ לבית. בדירה בה התגורר היא השאירה גרב ועגיל, ומשלב זה גם הנעליים שלה נעלמו. “לא יכול להיות שאני לא זוכרת את המגע שלו, הרי היה לי טוב, לא? רציתי את זה”, תוהה אופיר. “חד משמעית – היה כאן ניצול. הוא ראה שאני חסרת הכרה, הוא גם אמר שלא הייתי מסוגלת להזמין לעצמי מונית”.

בשעה 4:20 אופיר תועדה יורדת ממונית בכניסה לבית אחותה שבהרצליה, אך היא לא זיהתה דבר. רק כשעתיים לאחר מכן, כשהיא רטובה מגשם וחורפי, היא מצאה את הבניין הנכון. מצלמות האבטחה תיעדו אותה מנסה לפרוץ בכוח למכונית של אחותה ולא מצליחה, ולבסוף נצפתה צועדת באיטיות ובקושי אל הבניין בו גרה אחותה, כשהיא יחפה, עם ג’קט בידה השמאלית ועם יד ימין שמכסה את פניה.

ניסיונות רבים לקחו עד שהצליחה לפתוח את דלת הכניסה, ואז כשאחותה קורל נחשפה למצבה, היא הבינה מיד כי אופיר סובלת מטראומה ולקחה אותה לבית איכילוב. משם הם נשלחו אל “חדר 4” במרכז הרפואי וולפסון, חדר אקוטי כחלק מאגף שמיועד לנפגעות תקיפה מינית. בשעות שלאחר מכן ניסו אנשי הצוות לאתר סימנים לסם האונס לפני שיפוגו, אך ללא הצלחה.

“את איכילוב אני לא זוכרת, את וולפסון קצת יותר”, מספרת אופיר. “אני כבר מתחילה להיזכר שם. הגוף כבר איבד את כל הקהות והרגשתי את הגוף. קשה לשבת ואי אפשר לעמוד והכול נהיה לך סיוט”.

כשנשאלה מתי הבינה שאולי היה כאן אונס, אמרה: “אני לא חושבת שהבנתי את זה מהר כמו הסביבה שלי. הדבר האחרון שאת רוצה זה לעכל שנאנסת. הכול עדיף – גם למות”.

תלונה שהוגשה למשטרה הביאה לחקירה שהסתיימה לאחר שנה – ואז התברר כי החשוד המשיך במסלול חייו ללא הפרעה. הוא הוזמן פעם אחת לחקירה ופעם נוספת לעימות מול אופיר, שסיפרה: “הוא אמר משפטים שעו”ד כתב לו יפה מאוד וזה היה מרשים שהוא רוצה לעזור לי. ציפיתי שלא יאמינו לזה, שהמשטרה איתי”.

לא בוצע חיפוש אחר הסם בביתו, לא נבדק הטלפון הנייד שלו וגם הברמן לא זומן לתת עדות על ידי המשטרה. התיעוד היחיד למסלול ההליכה של אופיר הושג על-ידי המשפחה באופן עצמאי, וגם את נעליה של אופיר שנראו על ידי שכן, לא טרחו במשטרה לאסוף. לבסוף, התיק נסגר מחוסר אשמה.

כעת, עורכת הדין של אופיר דורשת מהפרקליטות פתיחה מחודשת של התיק, ובנוסף, הן הגישו תביעה אזרחית נגד הסטודנט ונגד הבר, בעקבות הנזק שנגרם לה. מאז אותו אירוע אכזרי, נאבקה אופיר באנונימיות והחלה לכתוב את הבלוג “הכול רק לא לשתוק” אך לא פירטה בו יותר מדי. השבוע היא החליטה לוותר על הגנת החוק, לוותר על האנונימיות – ולהיחשף.

“אונס מקושר היום עם מיניות, אבל זו אלימות”, מתעקשת אופיר. “אם מישהו היה מרביץ לי ברחוב, לא היו מסתירים את זה, אז למה אונס כן?”.

אופיר סיפרה על ההתמודדות הקשה מאז אותו ערב: “אני לא מצליחה לישון בלילה בלי כדור שינה. זה אומר שאני צריכה כדורים שירימו לי את מצב הרוח וכדורים להתקפי החרדה. אני לא יכולה להיפגש עם גבר אחד על אחד. אני לא יודעת מי אני”.

“את קמה בבוקר, וזה הטקס הכי נורא”, ממשיכה אופיר. “ביום שאין לך סיוט, שזה קורה שלוש או ארבע פעמים בשבוע, את קמה מזיעה ובוכה, ואומרת ‘זה אשכרה קרה לי’. זה נורא”.

המון שאלות נשארו פתוחות – לא ברור בדיוק מה קרה באותו הלילה, מי האחראי ומי ישלם את המחיר, אך על אף שהיא עדיין מחפשת את התשובות – אופיר לא מוותרת והיא פועלת בימים אלו למען קידום חקיקה שתכיר בנפגעות סם האונס ולמען העלאת המודעות לעניין. ניתן לתמוך בה באתר מימון ההמונים שהקימה.

תגובת עו”ד שרון נהרי בשם הסטודנט תם קייזר לס ומשפחתו אורי לס וקארן קייזר לס:

“הצעיר הכחיש את ביצוע העבירות ושיתף פעולה עם המשטרה באופן מלא, לא בכדי התיק נסגר מהעילה של העדר אשמה. הוא ומשפחתו נמצאים בימים אלה בחזית מאבק שאותו יצרה אופיר שטוי, בהנחיית עורכת דינה ואמה. זהו מאבק במעמד צד אחד בלבד, מאבק מלוכלך, שקרי, בזוי וחסר כל אחיזה במציאות. טיעוניה של אופיר נובעים מתוך תאוות בצע ויצר נקמנות, אך בין טיעונים אלה ובין המציאות אין ולא היה כל קשר. התובעת מנצלת את הרשתות החברתיות בכדי להכפיש את שמו של הנתבע ואת בני משפחתו, תוך שימוש במניפולציות מכוערות וחסרות ביסוס, בכדי ליצור אהדה חברתית, תוך ניצול של המדיה החברתית, אך ללא כל ביסוס עובדתי באשר הוא”.

תגובת הפרקליטות: “במסגרת כלל הראיות שנאספו, נערכו למתלוננת בדיקת דם לנוכחות סמים בסמוך לאירוע ובדיקה לאיתור סם אונס שהיא ייחודית המבוצעת במעבדות באיטליה ובמקרים חריגים. שתי הבדיקות יצאו שליליות. בימים אלה נבחן ערר המתלוננת על סגירת התיק, אם קיימות ראיות נוספות, שטרם הועברו לידינו ושלא נכללו בתיק נשקול לבקש השלמות חקירה בתיק.”

תגובת המשטרה: “עם קבלת התלונה נפתחה חקירה שנוהלה ביסודיות ובמקצועיות. במסגרתה נחקרו מעורבים ובוצעו מגוון רחב של פעולות חקירה, בהן: איסוף ממצאים, בדיקת מצלמות אבטחה, בדיקות פורנזיות שונות ועוד. בסיום החקירה הועבר התיק לעיון והחלטת הפרקליטות”.

תגובת בעלי הבר: “מדובר בבר שכונתי עם מוניטין רב. הניסיון להציג את הבר ועובדיו באור שלילי, כמי שנתנו יד למקרה המתואר הינו פגיעה בשמו הטוב של הבר וחוטאת לאמת. נראה כי שרבוב שמנו נועד אך ורק על מנת לשוות לתביעה אופי תקדימי ולהשיג הד תקשורתי. אנו משתתפים בכאבה של אופיר ומגנים כל סוג של אלימות”.

N12 – אופיר שטוי יוצאת למלחמה נגד מי שהיא בטוחה שאנס אותה (mako.co.il)

https://www.mako.co.il/news-israel/2021_q1/Article-5d11f9ec4057771027.htm

 

וזו האמא של התכשיט – קארן קייזר לס גידלה בן שמואשם בסימום ואונס בסם אונס…  ונלחמת להצלת הדמוקרטיה.  עוד מעט ה”דמוקרטיה” שהיא נלחמת עליה תמלד אותה מה זה להיות “אמא של אנס” שלא אנס.  חחחחח

 

 

קארן קייזר לס גידלה בן שמואשם בסימום ואונס בסם אונס
קארן קייזר לס גידלה בן שמואשם בסימום ואונס בסם אונס

 

קבלו שיר שכתבו וביצעו אורי לס וקרן קייזר לס:

 

בכל מקום שבו נגעתי בגוף החי,

בבשר המת בכל מקום שבו איבדתי את בתולי,

את האמת בכל מקום היית לי דרך,

ללא מוצא,

ללא כיוון ספק ישר, ספק ההיפך, מלא חיים,

מלא ניוון בכל מקום שבו הרחתי את הבל פיך, את שיער ראשך

בכל מקום שבו נעצתי את מסמרי בבשר גופך בכל מקום עינייך צפו, אמרו שלום, דרשו מבט יודעת כל,

יודעת נפש, כמו שאני, כמו שאת שקר דק נוגס באוזן הבל נחמה שאי אותי,

הרגישי צורך מה יד מושטת,

פה פתוח בואי ללא מילה קיר שקוף חוצץ אגרוף שמתפרץ הדם שלך נוצץ

בכל מקום שבו נגעת בי התעורר שביב תקווה

את כל אשר אני איבדתי את שילחת בחזרה

מאחורי תמונת מסגרת לא שלמה,

דו-ממדית שולחת יד, רואה אחרת, מרעישה בקול זכוכית.

 

 

  

 

 

 

Views: 93

6 Comments

  1. מה עם הרופא הרנטגנאי מאיכסיחוב שנמצאו אצלו סמי אונס ״לו ולחבר״?

    הערת מערכת:
    מי זה? מבחינתנו סימום עצמי זה לא נחשב.

  2. אני תמיד תוהה האם הרשעת גברים ללא משפט ,משפט ממשי הכונה ב” עברות ” מין היא הסיבה או אחת הסיבות לפריחת הקהילה הלהטבית? האם יש גברים שמהחשש שיתפרו על ידי נשים עוברים לגברים ונשים שנותרו ללא גברים עוברות לנשים? ואם כן מי עומד מאחורי מדיניות ה” שפיטה” הזאת. אחת האפשרויות התקשורת מפמפמת בכיוון ( אחוז חברי הקהילה בתקשורת גבוה מחלקם היחסי באוכלוסיה לדעתי ) והשופטים מיישרים קו . אוי למדינה שזו מערכת המשפט שלה .אוי לצעירים שנקלעו למדינה שכזאת.

    הערת מערכת:
    אתה בכלל לא בכיוון. אין “פריחה” של הקהילה. הקהילה לא מגייסת סטרייטים. ה”קהילה” פשוט לא על הכוונת כי אין מה לסחוט ממנה לטובת נשים. לכן ה”קהילה” לא מזיקה לנשים.
    הרבה הומואים אוכלים אותה מלסביות שגונבות מהם זרע במצג שווא של הורות משותפת להטבית.
    גבר סטרייט שחושש מאישה סחטנית, ישמור על עצמו, יזיין וימשיך הלאה בלי להתקשר עם אף אחת.

  3. ההפך , בגלל נשים כמוה , לא יאמינו יותר למתלוננות,
    אי אפשר לקרוא לכל סטוץ אונס. ממש לא .
    ומי זה הבחור החדש הזה?
    מה גם הוא מחכה שהיא “תתהפך” עליו…

  4. המסקנות :
    אם אתה צעיר חפש לך עתיד בחול במדינות בהם ראיות נדרשות להרשעה,
    אחרת כל סטוץ בהסכמה עלול לעלות בשנים ארוכות בכלא אם הבחורה התהפכה.
    הורים ציידו את הבנים באזרחות כפולה ככל שהדבר אפשרי ושלחו אותם לחול בהקדם האפשרי
    החרות חשובה מידי והאופציה להשאר במדינה המרשיעה ללא ראיות מסוכנת מידי .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *