EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

תנחומים לאפי נוה התותח היושב שבעה: אימא אדה נבעה נפטרה. היה חזק אפי ואל תיפול רוחך!!!!

אדה נבעה ואפי נוה בנה האוהב תיצרר נשמתה בצרור החיים

מסכן אפי נוה, אמא שלו אדה נבעה מוותיקי אשקלון נפטרה היום 12/5/2023 בגיל 80.  עדנה קרנבל משגרת תנחומים לאפי ולמשפחתו.

 

אדה נבעה ואפי נוה בנה האוהב תיצרר נשמתה בצרור החיים
אדה נבעה ואפי נוה בנה האוהב תיצרר נשמתה בצרור החיים

אפי נוה תרם רבות לתפוצה של עדנה קרנבל.  שיחותיו הלוהטות עם הנשים החרמניות שחשקו בזין שלו היו להיט באתר עדנה קרנבל ועל כך נתונה לו תודתנו.

אפי נוה (נבעה) עובר ימים לא קשים.  כוחות האופל בלשכת עורכי הדין מנסים לפסול את מועמדותו ליו”ר הלשכה, ואפילו הכלבה הבוגדנית שמצצה לו ובלעה לו, רויטל סויד, שהוא זה שקידם אותה פוליטית, היום יורקת לו בפרצוף.  סויד שוכחת איפה הפה שלה היה ב 2011-2013.  רמז: על משהו עבה וקשיח עם ריח של טביט.

 

רויטל סויד ואפי נוה זוג מהסרטים למדה אצל תרגילי חקירה חדשים במיטה
רויטל סויד ואפי נוה זוג מהסרטים למדה אצל תרגילי חקירה חדשים במיטה

 

היה חזק אפי.  תילחם כמו שצריך והעיקר זה שתביס את ה X פילגש שלך רויטל סויד, את מוכרת הלקוחות תמי אולמן, ואת הזבוב מהפרקליטות עמית בכר.

 

 

אפי יפיופי, השכול קשה אבל תמיד אפשר לצלצל לעו”ד חוה קליין (עוד X פילגש) שתבוא למצוץ, ולעשות הרפיה אוראלית…..  גם רוני סמימי מחכה ותשמח לנחם.

 

Hava Klein the sugar girl of Efi Naveh
Hava Klein the sugar girl of Efi Naveh

הספדו של אפי לאימו בפייסבוק.  אין מה לומר תמיד היה כושר הבעה לנבעה הזה.

“אימי האהובה, בעלת הלב הענק, מקור השראתנו, עצמה את עיניה הלילה בפעם האחרונה והלכה לעולמה”, כתב היום נוה בפוסט שפרסם, “אמא נאבקה בשנה האחרונה במחלת הסרטן בגבורה. תמיד עם חיוך, תמיד אופטימית וגם כשסבלה מאד, לא הפסיקה לדאוג לילדיה ונכדיה שכל כך אהבה. גם בימים האחרונים, כשכבר ידעה והרגישה שסופה קרב, אמא התעניינה בקמפיין הבחירות וביקשה להגיע לאירוע ההשקה שתוכנן להערך בשבוע הבא אבל יש למעלה מי שמחליט עבורנו איך ומתי יתרחשו הדברים.

“בימים האחרונים היינו סביב מיטתה בבית החולים, ידענו שאלה ימי פרידה. לא משנה כמה מתכוננים לרגע, הכאב הוא אדיר והלב נקרע. אני מתנחם בזה שזכיתי להיות לידך ברגעים האחרונים וללחוש לך באוזן כמה שאני אוהב אותך. אמא, כעת תפגשי את אבא שהתגעגעת אליו כל כך ויחד תשמרו עלינו מלמעלה. אבא הלך מאיתנו בדיוק לפני 10 שנים ושניכם הלכתם לבית עולמכם בהפרש של יום אחד זה מזו. תודה שהיית האמא הכי טובה בעולם, תודה על כל מה שנתת לנו. אנחנו מי שאנחנו בזכותך. אוהב אותך לנצח”.

 

https://www.kan-ashkelon.co.il/news/78861

 

Views: 368

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *