EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מדוע התראיינה רומי קנבל שהלשכה תומכת בשימוש המשטרה ברוגלות ופגסוסים?? תעשיית הריגול של רומי רוחמה קנבל על הגברים של הנשים הסחטניות שהיא מייצגת

רוחמה רומי קנבל סותמת פה לכל גבר אתה אלים

22/2/2022 הידעתם שלבובת המין של אפי נוה רומי קנבל קוראים בכלל רוחמה? רוחמה קנבל מתראיינת בערוץ השתלמות של מחוז מרכז בלשכה על השימוש של המשטרה ברוגלות. לדבריה היא מבטאת את עמדת לשכת עורכי הדין.

רוחמה קנבל טוענת שזה בסדר גמור להשתמש ברוגלות ופגסוסים ושהיא והלשכה תומכים בשימוש ברוגלות ופגסוסים….

מי בכלל נתן לפוסטמה הזו לדבר “בשם הלשכה” בנושא שאינו בתחום הפרקטיקה שלה? היא מייצגת נשים בבתי משפט למשפחה. שם הכל מותר ואין כזה דבר ראיה לא קבילה כשבאים לדפוק גבר. אבל מה היא מבינה בדיני פלילים? מי היא ומי הירשה לה לפתוח את הלוע ולחרטט שהיא תומכת בשימוש ברוגלות?

הנה כאן עו”ד דוד טובול מארח את הפוסטמה רוחמה ונותן לה לברבר מפה ועד להודעה חדשה על דברים שאין לה מושג קלוש בהם, והיא עוד טוענת שזו עמדת הלשכה מפיה….

ולמה רוחמה קנבל, סורי, רומי קנבל תומכת ברוגלות?  כי היא רגילה לזה.  כי היא מייצגת נשים סחטניות, גולד דיגריות, נרקיסיסטיות, נקמניות, חמדניות והדבר הראשון שהיא עושה זה להזמין חוקר פרטי על הבעל.

על כל בעל של הלקוחה שהיא מייצגת היא מזמינה דו”ח ריגול – וזה חוקי וקביל בבית משפט למשפחה כי שם כל מה שאפשר לדפוק את הגבר יתקבל כראייה כשרה.

הנה מקרה של אישה כלבתית שהרביצה לילדים שלה, אורלי לוי מחיפה, שחמדה את הכסף של בעלה. רוחמה רומי קנבל ייצגה את האישה ודרשה לא פחות מ 50,000 ש”ח לחודש מזונות אישה וילדים:

ראו את ההודעה על דו”ח הריגול שרוחמה רומי קנבל הגישה לבית המשפט למשפחה מאת המרגל דרור גלבוע.

דוח חוקר פרטי דרור גלבוע שהפעילה רומי קנבל

כפי שראיתם, אין גבר שרוחמה רומי קנבל לא מלבישה עליו בלש.  אבל כדאי להראות לכם איזה נשים לקוחות היא מייצגת.  הביטו בתמונות האלה טוב טוב.  גם כשלאבא יש הראיות האלה ביד, רומי קנבל תיכנס לבית המשפט ותתחיל מייד עם הדקלומים הרגילים שלה “אישה מסכנה –  אבא אלים”.  

Views: 37

2 Comments

  1. מילים כדורבנות
    לא רק זאת
    רומי קנבל פורצת למיילים אישיים ומשקרת במצח נחושה.
    רומי קנבל גורמת לקלינטיות המוחלשות שלה להאמין שהן תצאנה עשירות ומעושרות
    ומתגומלת מאחוזים לאחר סיום הגירושין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *