EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ניכור הורי 13: מדמנת החלאה פיליפ מרכוס “ביטרפוסי”: שופט מודח בגלל הומופוביה מכזב שהוא מומחה מזויף לניכור הורי. בכל תיקי הניכור ההורי שהוא טיפל הוא זה שיצר את הניכור ההורי. דיוקנו של פמינאצי.

פיליפ מרכוס מדמנת החלאה ניתק אלפי ילדים ומציג עצמו מומחה ניכור הורי

מי אתה פיליפ מרכוס Phillip BitterPussy?  הוא עולה חדש מאנגליה, דוס מנחוס (עם שם שמתחרז עם כוס) חובש כיפה והוא שימש שופט בית משפט למשפחה בירושלים עד שפיטרו אותו.

כל השופטים הדוסים חובשי הכיפה בדיני משפחה הם המיץ של החלאה של מדמנת הזבל בכך שהם מוכנים לעשות הכל כדי להתעלל בגברים גרושים, לסחוט אותם, לטנף אליהם לרושש אותם ולנתק אותם מהילדים.  ראו ניל הנדל, דוד מינץ, יעל וילנר, צבי ויצמן, אריאל קימלמן, והזוועה האיומה מכולם נפתלי שילה (נתלושלוש) – כלב בן כלב.

פיליפ מרכוס מדמנת החלאה ניתק אלפי ילדים ומציג עצמו מומחה ניכור הורי

פיליפ מרכוס מדמנת החלאה ניתק אלפי ילדים ומציג עצמו מומחה ניכור הורי

במו ידיו והבל פיו פיליפ מרכוס ניתק אלפי גברים מילדיהם וייצר אלפי מקרי יתמות.

פיליפ מרכוס הומופוב שפוטר

פיליפ מרכוס היה בדיוק אחד כזה, בירושלים.  ממש מכת מצריים העשירית, מכת בכורות.  ואז הגיע אליו ב 2011 תיק פונדקאות של הומואים והוא היה צריך לחתום על האישורים להביא את התינוק לישראל, והוא סירב.

מרכוס טען שגבר וגבר זה לא משפחה ותקע את ההומואים עם התינוק שרק נולד חצי שנה בחו”ל, עד שקמה סערה של ארגוני הלהט”ב והתוצאה היא שפיטרו את פיליפ מרכוס ביטר-פוסי.  בעיתונות כתבו שהוא “פרש במפתיע” אבל הוא פוטר.

כיום פיליפ מרכוס ביטר-פוסי מציג עצמו כשופט משפחה בדימוס, כאילו הגיע לגיל הפרישה באופן טבעי.  זה שקר שכן הוא שופט מודח שפוטר.

בתמונה:  האבא דייויד וייסקופף שהשופט הנאלח פיליפ מרכוס הרס לו את החיים וניתק אותו מילדיו

דייויד וייסקופף תבע את שופטי המשפחה שניכרו אותו מילדיו בגין פשעים נגד האנושות
דייויד וייסקופף תבע את שופטי המשפחה שניכרו אותו מילדיו בגין פשעים נגד האנושות

 

אז מה יעשה שופט שפוטר בבושת פנים?

הוא צריך למצוא לעצמו עיסוקים.  הוא התחיל לכתוב מאמרים על ניכור הורי והתחיל לדחוף עצמו לכנסים בינלאומיים וכנסים בישראל בתור מומחה לניכור הורי.  זה הצליח לו עד כדי כך שהוא כיום מרצה בפני עובדות סוציאליות על ניכור הורי.

למה הדבר דומה:  לבקש מהיטלר לתת הרצאה על “ערכי החמלה וההומאניות של היהדות”.  מה כבר ביטר-פוסי יכול להרצות?  הרי הוא עצמו היה מנכר הורי ממדרגה ראשונה ולא היסס להוציא לגברים צווי מניעה, צווי הרחקה, צווי הטרדה מאיימת והכל לפי דרישת כל פוסי וכוס.

עבודת דוקטורט הוכיחה שפיליפ מרכוס טיפל ב 95 תיקי ניכור הורי – שהוא עצמו יצר

פיליפ מרכוס מסתובב בעולם בכנסים מקצועיים, מציג עצמו כמומחה לניכור הורי, מציג את מדינת ישראל כמדינה שבחזית החדשנות המקצועית של תחום הניכור ההורי, והוא מציע “נוסחה מיוחדת” לחידוש קשר עם הורים מנוכרים המבוססת על “טיפולים” וחינוך מחדש של ההורים לכבד זה את זו.

כמובן שמדובר באוסף של שטויות.  הסיבה שיש בישראל כל כך הרבה מקרי ניכור הורי היא בגלל אג’נדה פמייניסטית של השופטים לנתק את הילדים מהאבא כדי לסחוט ממנו יותר כסף.  כמו כן בישראל גם כאשר יש ניכור הורי, האבא משלם מזונות על ילדים שהוא לא רואה.

בחו”ל בעיקר באירופה במדינות שלא מבוססות של משפט אנגלי – אם האימא מנתקת הילדים מהאבא היא אוטומטית מפסידה את המזונות.  בסקנדינביה תנאי לפסיקת המזונות הוא שהאישה מציעה תכנית הסדרי ראיה מראש שהיא מתחייבת עליה.  זה מה שמונע ניכור הורי.  טיפולים לא מונעים שום ניכור הורי ולא מחדשים שום קשר.  למעט מקרים יוצאי דופן בהם השופט מטיל על האישה סנקציה של 1,000 ש”ח על כל ביטול מפגש, הטיפולים הם כישלון אחד גדול.

החודש, מאי 2022, פורסמה עבודת דוקטורט מאוניברסיטת טורו בקליפורניה.  יש שם ניתוח של כל 95 התיקים של ניכור הורי בהם דן השופט פיליפ מרכוס ביטר-פוסי בזמן כהונתו.  אלה רק תיקים שפורסמו.  יש עוד אלפי תיקים כאלה בהם המצב חמור עוד יותר.

בכל המקרים האלה מי שייצר את הניכור ההורי זה מרכוס ביטר-פוסי בעצמו.  ב 90 מקרים הוא דחה את טענות הבעל ופשוט לא התייחס אליהן.  ב 4 תיקים מרכוס טען שלא הוכח ניכור הורי (למרות שהאבא לא רואה את הילדים שלו), ובתיק אחד הועלתה הטענה אבל זה היה תיק שבו אישה חטפה ילדים מחו”ל.

הנה כי כן מי שבעצמו יצר ניכור הורי בדגש על ניכור הורי של אבות מילדיהם כעת מנסה למצב עצמו כמומחה שמלמד עובדות סוציאליות איך לטפל בניכור הורי.

פיליפ מרכוס ביטרפוסי כלב בן כלב מהגסטפו הפמיניסטי
פיליפ מרכוס ביטר-פוסי כלב בן כלב מהגסטפו הפמיניסטי
ויסקופף דיסרטיישן ניכור הורי 24-2-2022

ככה זה בישראל, נותנים למנגלה לתת הרצאות בנושא הפיתרון הסופי ליהודים, ומציגים אותו כאילו הוא מומחה בעל ניסיון בדיני החמלה היהודית.

 

Phillip Marcus he himself created thousands of parental alienation cases
Phillip Marcus he himself created thousands of parental alienation cases

 

וייסקופף נגד פיליפ מרכוס, תיק 56454-05-22

התפתחות בנושא זה, 26/5/2022, האב שפרסם את הדיסרטציה האקדמית וספג מתקפות בדוא”ל מפיליפ מרכוס ביטרפוסי פנה לשופטת חוי טוקר בירושלים וביקש צו מניעת הטרדה מאיימת נגדו.

להלן הבקשה למניעת הטרדה מאיימת, וייסקופף נגד פיליפ מרכוס, תיק 56454-05-22

בקשה ויסקופף על טופס הטרדה מאיימת 26-5-2022

ולהלן הפרוטוקול אצל השופטת חוי טוקר ב 26/5/2022

ויסקופף נ מרכוס הטרדה מאימת פרוטוקול חוי טוקר 26-5-2022
Views: 23

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *