EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד שלומי בלומנפלד ואור תמיר: הרשעת שוטר רמי מלכה בתלונת שווא של גרושתו ביקש לנתק אותו מ”הוט”

שלומי בלומנפלד קורבן עלילת אונס שהעלילה עליו מתמחה שחקנית פורנו

לפנינו הפסד צורב של עו”ד שלומי בלומנפלד ועו”ד אור תמיר בתיק של מח”ש אותו הגישה קרן בר מנחם נגד רב פקד במשטרה רמי מלכה.

כתב האישום נגד השוטר רמי מלכה הוגש בטענה שהוא הפר הוראה חוקית בכך ששלח מסרונים לגרושתו, וביקש שתמחק את שמו מהחשבוניות של הוט.

התיק הגיש אל השופטת הפמיניסטית מרב גרינברג שהרשיעה את מלכה.

בנוסף כתבה השופטת מרב גרינברג כל מיני שטויות על זה שרמי מלכה שלח את המסרונים רק בגלל שהתעצבן שאשתו הזדיינה מהצד.  בכתבה שפורסמה בישראל היום הובאה רק דוגמא אחת למסרון כזה:   “שלום, תסירי בבקשה את השם והמייל והטלפון שלי מהוט..”.  אנו מבינים שהכלבה אשתו לשעבר של רמי מלכה לא מחקה את השם של הגבר מחשבון הוט והמשיכה לצרוך את השירותים, והבעל לשעבר הוא זה שקיבל את החשבוניות.  על זה העמידו אותו לדין?  זו הטרדה?

זכות עיון לתנועה למען איכות השפיטה בחוות הדעת של דרור בוזגלו

רמי מלכה שכר את שירותיו של השוטר הכושל דרור בוזגלו שהיה תופר תיקי “סייבר” במחלקת סייבר של סלמה תל אביב, ולאחר שזרקו אותו מהמשטרה כי גירבץ בפני חשודות וחיפש כינים במבושיו בזמן שחקר נשים, כיום מוכר את שירותיו כמומחה למחדלי משטרה בתחום הסייבר.

בתמונה:  השוטר דרור בוזגלו במהלך גירבוץ לפורקנו המיני במשטרה

 

דרור-בוזגלו-שוטר-תופר-תיקים-נוכל-ששותל-ראיות-פורנזיות
דרור-בוזגלו-שוטר-תופר-תיקים-נוכל-ששותל-ראיות-פורנזיות

השופטת מרב גרינברג קבעה שכל דו”ח המומחה של דרור בוזגלו הוא רשלני, מגמתי ובלתי אמין.

ראו הבקשה לעיון בתיק של התנועה למען איכות השפיטה:

בקשה חוזרת עיון בתיק דרור בוזגלו 7-7-2022

 

ראו החלטה המעניקה לתנועה למען איכות השפיטה זכות עיון בחוות דעתו של דרור בוזגלו

 

החלטה אביב שרון לעיין התיק בוזגלו בכס 7-8-2022

הסנגור שלומי בלומנפלד … רחמים עליו

שלומי בלומנפלד סנגור כשרוני.  נותן את הנשמה.  אבל גם לו יש “עבר”.  הוא הואשם באונס ע”י עורכת דין ומתמחה.  המתמחה היתה אורטל סיון, שחקנית פורנו בשם EDEN MOR שעשתה אצלו התמחות והעלילה עליו אונס.

הוא זה שחשף שמדובר בכוכבת פורנו בינלאומית עם סרטים ושערים במגזינים פורנוגרפיים, והוא זה שטען שאחת כמוה לא ראויה להיות עו”ד בישראל.

בסופו של דבר שלומי בלומנפלד זוכה מטענות האונס, אבל הלשכה קיבלה את אורטל סיון “עדן מור” לשורותיה.

מימין עורכת הדין אורטל סיוון הידועה בכינוי עדן מור
מימין עורכת הדין אורטל סיוון הידועה בכינוי עדן מור

להלן הכתבה בישראל היום על ההרשעה. 1/12/2020. 

שימו לב שמספר התיק הוא מ 2014.  זה אומר שמרב גרינברג דגרה על התיק 6 שנים.  אנו בטוחים שזו הרשעת שווא ולא משנה אם היו מביאים מומחה יותר טוב מדרור בוזגלו, לא היו שום סיכויים לקבל משפט הוגן אצל השופטת הזו.

האווירה בבתי המשפט בישראל היא שכל גבר הוא אנס וכל גבר הוא רוצח.  מי שלא פוסק לפי האג’נדה הפמיניסטית ומרשיע גברים, חוטף כתבות שיימינג בכל ערוצי התקשורת, ובייחוד בידיעות אחרונות.  במצב כזה גם אם אתה שוטר נקי כפיים, גם אם שירתת את המדינה ונתת את כל הנשמה, כאשר האישה רוצה להתגרש – מדינת ישראל זורקת את הגברים שלה לכלבים.

כאשר שופטת כותבת ש”הנאשם לא יכול היה לשאת את המחשבה שהמתלוננת מנהלת קשר רומנטי עם אחר, פירש זאת כפגיעה בכבודו ובכבוד ילדיו ועל רקע זה, ומתוך תחושת נקם, החל במסכת השתלחויות בלתי פוסקת…” הרי שזה לקוח הישר מספרי תורת הגזע הפמיניסטי לפיהן גברים תמיד אובססיביים נגד האישה ונעלבים שהאישה עוזבת אותם וזו הסיבה לאלימות הגברים.

תיאוריה זו היא שקרית ומצוצה מהאצבע וברגע ששופטת כותבת את זה השופטת עצמה נחשדת בתפירת תיק על רקע סגידה לתורת הווגינה.

 

ומה שמצחיק זה שכאשר דרור בוזגלו בעצמו חקר את פרשת ה”שופטים הנוקמים” הוא עצמו צרח על הנחקרים שלו באיזו חוצפה העיזו להעביר ביקורת על שופטי ישראל והמשטרה שהם מושחתים ופוסקים לפי אג’נדה ולא לפי הראיות.

רב פקד במשטרה הורשע בהטרדה

קצין המשטרה רמי מלכה הורשע בעבירות הטרדה מינית והפרת הוראה חוקית של זוגתו לשעבר • השופטת: “התמונה הראייתית הביאה למסקנת הרשעה חד משמעית”

בית משפט בכפר סבא הרשיע את רמי מלכה, קצין משטרה בדרגת רב פקד בביצוע עבירות הטרדה באמצעות שיחות טלפון, הטרדה מינית, והפרת הוראה חוקית.

כנטען בכתב האישום, הנאשם היה נשוי למתלוננת נגדו במשך 16 שנים. לימים, התגרשו בני הזוג ובתחילת שנת 2014, נישא מלכה לאחרת. בחודש אפריל באותה השנה, חשד מלכה כי המתלוננת מנהלת קשר רומנטי עם אחר ועל רקע זה החל לשלוח למכשיר הטלפון הנייד שלה הודעות רבות, באמצעות מסרונים ובאפליקציית וואטסאפ.

בתקופה שבין חודש אפריל 2014 ועד אמצע חודש יולי שלח למתלוננת כ-575 הודעות חרף בקשותיה שיפסיק. ברובן של ההודעות התייחס בבוטות למיניותה, עלב בה ואיחל לה איחולי מוות. בעקבות התנהלותו, זומן הנאשם לחקירה ואף חתם על כתב ערובה האוסר עליו ליצור כל קשר עם המתלוננת במשך 15 יום. חרף כך, שלח לה מלכה הודעה בזו הלשון: “שלום, תסירי בבקשה את השם והמייל והטלפון שלי מהוט..”, ובכך, נטען, שהפר ההוראה החוקית.

ההליכים המקדמיים בתיק זה נמשכו זמן רב, כשהרקע נבע ממצבו הרפואי של מלכה, כפי שנטען בחוות דעת המומחה מטעמו שבה נטען כי הוא סובל ממחלה כרונית מסוג בכצ’ט, המתבטאת, בין היתר בהחמרה במצבו במצבי לחץ, לרבות נוכחות בדיונים בהליכים משפטיים.

ההגנה הגישה כאמור חוות דעת מומחה לפיה מלכה אינו יכול להתייצב לדיונים מחמת מחלתו ונשקף סיכון גבוה, כי חיובו בהתייצבות, ידרדר מצבו הרפואי עד כדי סכנת חיים. הפרקליטות לא הסכימה עם חוות הדעת וביקשה להגיש חוות דעת נגדית שהוגשה כשנה לאחר מכן. מצבו הרפואי ואשפוזיו בתכוף למועד הדיונים מחד והעדר הסכמות בין הצדדים מנגד, יצרו מלכוד “חריג ומטריד” לדעת השופט שדן בתיק.

יצוין כי קו ההגנה של מלכה השתנה מספר פעמים במהלך ההליך. במהלך חקירתו אישר למעשה שליחת “עשרות או מאות” מסרונים והודעות וכן הודה שאלו כללו קללות וגידופים, אלא שלדבריו מדובר בהתכתבות הדדית לגיטימית על רקע סכסוך משפחתי שאין מקום להתערב בו, ובהודעות שאינן מאיימות או מטרידות. במענה לכתב האישום כפר מלכה במיוחס לו.

הפרקליטות טענה כי עדות המתלוננת מהימנה, נעדרת מניע ומוטיבציה להפללה, וביקשה לתת אמון מלא בעדותה. מנגד, עתר בא כוחו של מלכה לזיכויו. השופטת מרב גרינברג ציינה בהחלטתה להרשיע את מלכה בין היתר כי “לאחר בחינת הראיות והטיעונים, מצאתי לקבוע כי המאשימה הצליחה להוכיח אשמתו של הנאשם בכלל העבירות המיוחסות לו. התמונה הראייתית בתיק שלפניי, מביאנו למסקנת הרשעה ברורה וחד משמעית”.

היא הוסיפה וציינה כי “מקורם של המעשים נשוא כתב האישום הוא בהידרדרות הקשר בין הנאשם למתלוננת, זמן קצר לאחר גירושיהם ונישואיו לאחרת. מהראיות עולה בברור קושי של הנאשם בהפנמת הליך הגירושין והשלכותיו על השינוי במערכת היחסים בין השניים. ואולם, הנאשם לא יכול היה לשאת את המחשבה שהמתלוננת מנהלת קשר רומנטי עם אחר, פירש זאת כפגיעה בכבודו ובכבוד ילדיו ועל רקע זה, ומתוך תחושת נקם, החל במסכת השתלחויות בלתי פוסקת במתלוננת, שקיבלה ביטוי בין היתר בשליחת שטף הודעות ומסרונים”.

https://www.israelhayom.co.il/news/law/article/7416074

Views: 31

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *