EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופטת ענת חולתא והמזכירות יהודית רועי ואיריס אזרד פתחו מפעל שיימינג נגד השופט אלון גביזון וגרמו להדחתו “הפריע לשופטות ומזכירות בימ”ש עצלניות להנות מעצלנותם”

יהודית רועי מפעל שיימינג נגד כל מי שמתנגד לעצלנות פקידי הנהלת בתי המשפט

אמיר אוחנה מינה את השופט אלון גביזון שהיה שופט משפחה פמיניסטי בבאר שבע לשמש נשיא בית משפט השלום בבאר שבע ולעשות סדר בג’ונגל הבאר שבעי….  מדובר במחוז בעייתי הידוע בעצלנות העובדים, שום דבר לא זז שם, תיקים תקועים, משפטים נסחבים שנים, שופטים דוגרים על פסקי דין ומזכירות יוצאות להפסקה 80% מזמן העבודה.  הפרקליטות שולטת שם על השופטים שרוקדים לפי החליל של הפרקליטות, והסנגוריה הציבורית ממנה סנגורים דפוקים וחסרי השכלה לשמש עלה תאנה ולמכור את הלקוחות……

בקיצור היה שם כאוס טוטאלי שבו כל השופטים וכל עובדי הנהלת בית המשפט שמים זיין על הציבור.  אלון גביזון ניסה לשבור את מעל הקסמים של זריקת הזין הגורפת והחגיגה הגדולה.

השופטים קיבלו הוראות להתחיל להראות תפוקות ויעילות, וזה לא מצא חן בעיניהם.  במיוחד נעלבו מהשופט אלון גביזון הזנזונת השופטת ענת חולתא, והזנזונת יהודית רועי ראש ועד העובדות של הנהלת בתי המשפט. השתיים פתחו קמפיין שיימינג מוצלח נגד אלון גביזון והדיחו אותו. הבדואיות בנגב אומרות על גביזון “כל כאלב ביג’י יומו”.

 

יהודית רועי מפעל שיימינג נגד כל מי שמתנגד לעצלנות פקידי הנהלת בתי המשפט
יהודית רועי מפעל שיימינג נגד כל מי שמתנגד לעצלנות פקידי הנהלת בתי המשפט

 

יהודית רועי בהמה מפוטמת עשתה שיימינג לשופט אלון גביזון והדיחה אותו
יהודית רועי בהמה מפוטמת עשתה שיימינג לשופט אלון גביזון והדיחה אותו

בצוותא ענת חולתא ויהודית רועי החליטו לעשות שיימינג פומבי לשופט אלון גביזון ולהדיח אותו.  בגלל הלחץ והשיימינג אלון גביזון פרש ל 3 חודשי שבתון החל מ 14/11/2022 והשופט יעקב שפסר יחליף אותו.

עכשיו חוזר בית המשפט באר שבע לימים הנפלאים של זריקת זין, התעלמות מופגנת מבעלי הדין, סחבת, דחיות וחוסר יעילות ותפוקה.

לא נזיל דמעה על אלון גביזון.  כל כאלב ביג’י יומו.  היה שופט פמיניסטי נאלח שהתעלל בגברים גרושים, היפלה אותם, רושש אותם וניתק אותם מהילדים שלהם.  תחת שרביטו כסגן נשיא בית משפט למשפחה פרחו וליבלבו שופטות פמינאציות מהגסטפו הפמיניסטי כמו הזנזונת רות אטדגי פריאנטה ורבות אחרות.

 

איריס אזרד זנזונת שתלטנית ששולטת בבית משפט שלום באר שבע
איריס אזרד זנזונת שתלטנית ששולטת בבית משפט שלום באר שבע

 

איריס אזרד עשתה מרד נגד אלון גביזון כי הפריע לעצלנות שלה
איריס אזרד עשתה מרד נגד אלון גביזון כי הפריע לעצלנות שלה

כתבה של אבישי גרינצייג (גרינצי פיצי”) בגלובס, 23/10/2022

בעקבות חשיפת גלובס: יו”ר הוועד תוקפת בחריפות את נשיא בתי המשפט בדרום

בסוף השבוע נחשף בגלובס הסכסוך בין השופטים “המורדים” שמבקשים את הפסקת כהונתו של השופט אלון גביזון כנשיא בתי המשפט במחוז הדרום • בעקבות החשיפה, ועד עובדי הנהלת בתי המשפט הוציא הודעה חריפה, בה נטען כי השופט גביזון בחר להשמיץ את העובדים ואת השופטים במחוז על-מנת להגן על הטענות נגדו, ובכך יצר “משבר אמון קשה ביותר”

 

ענת חולתא השופטת הפמיניסטית והעצלנית יזמה מרד נגד אלון גביזון
ענת חולתא השופטת הפמיניסטית והעצלנית יזמה מרד נגד אלון גביזון

 

 

הסכסוך בין נשיא בתי המשפט במחוז הדרום לבין שופטים בכירים, ועד העובדים ומנהלת המחוז הדרומי לא נרגע. בסוף השבוע נחשף בגלובס דבר הסכסוך חסר התקדים בין השופטים “המורדים” שמבקשים את הפסקת כהונתו של השופט אלון גביזון כנשיא בתי המשפט במחוז הדרום.

על פי הפרסום מסוף השבוע, שורת שופטים וסגני נשיא מכהנים התלוננו למנהל בתי המשפט נגד נשיא בתי משפט השלום במחוז דרום, השופט אלון גביזון. לאחר ששמע את הצדדים, מנהל בתי המשפט, השופט מיכאל שפיצר, סבור כי הפתרון הבלתי נמנע הוא סיום כהונתו כנשיא של השופט גביזון.

בסוף השבוע נאלצה נשיאת העליון אסתר חיות לעסוק במשך שעות במשבר הפנימי שנוצר אצלה במחוז הדרומי. בפגישה עם הנשיא השופט גביזון שארכה מספר שעות, שמעה הנשיאה חיות את התייחסותו לטענות הקשות והחריגות נגדו של השופטים והעובדים המנהליים הכפופים לו. חיות טרם החליטה אם לאמץ את עמדת מנהל בתי המשפט שפיצר ולסיים את כהונת הנשיא של המחוז הדרומי.

השופט גביזון מונה בינואר 2020 לכהונתו כנשיא, זאת לאחר שבמשך כ-9 שנים כיהן כשופט מן המניין בתחום דיני המשפחה.

בעקבות החשיפה, שכללה את תיאור חלק מהתלונות נגד הנשיא גביזון וכן טענותיו של גביזון שהסביר את עמדתו, הוציא ועד עובדי הנהלת בתי המשפט הודעה חריפה לכלל העובדים, עם העתקים לנשיאת העליון חיות ולממלא-מקום מנהל בתי המשפט השופט שפיצר.

“טענות חסרות בסיס ומשפילות”

המכתב הממוען אל הנשיא גביזון נפתח באמירה כי “ועד העובדים מרגיש חובה לומר את דברו, לאור הפרסום הרע אותו קיבל מחוז דרום בתקשורת, ואנו מוכים תדהמה מהטענות שהועלו על-ידך”.

בהמשך נכתב כי “עובדי מחוז דרום, ובכללם ועד העובדים, קיבלו אותך, אדוני הנשיא, בתרועות ביום היבחרך לנשיאות והיו מוכנים לעשות הכול על-מנת שתצליח בתפקידך כנשיא. אולם הפרסונה שהכירו כשופט ענייני משפחה אינה אותה פרסונה שהתוודעו לה כנשיא, דבר שגרם לעוגמת-נפש קשה מאוד אצל העובדים והמנהלים”.

יו”ר הוועד, יהודית רועי, ציינה כי “במהלך כל השנתיים האחרונות, בתקופת כהונתך, נחשפתי לתלונות רבות מצד גורמים הנהלה, שופטים ועובדים, ועדיין סברתי כי אין לוועד העובדים מקום להתערבות בניהול המחוז על-ידי כבוד הנשיא”.

עוד נכתב כי  הכתבה שפורסמה בעקבות הסכסוך המתמשך ותגובתך, כביכול, גרמה לתדהמה עמוקה ולעוגמת-נפש, מאחר שמה שנכתב בכתבה לעניין תפקודם הירוד של העובדים ומוסר העבודה הוא מעליב, פוגע ואינו משקף את המציאות לאשורה”.

לדברי יו”ר הוועד, “צר לי, אדוני כבוד הנשיא, כי בחרת להשמיץ את העובדים את והשופטים במחוז על-מנת להגן על הטענות נגדך, מבלי לחשוב על הנזק התדמיתי שגרמת לעובדים ולשופטים הכלולים בו. אנו מצטיירים, לפי דבריך, כמחוז בעייתי ובעל מוסר עבודה נמוך, הנוהג לקחת חופשות מחלה לניקיונות פסח – דבר שאינו נכון ואלה טענות חסרות בסיס ומשפילות”.

“משבר אמון קשה ביותר” 

יו”ר הוועד המשיכה ותקפה את הנשיא גביזון במילים קשות וחריגות: “אתה, על-מנת לנסות לפתור סכסוך שאינו קשור בעובדים, יצרת משבר אמון קשה ביותר מול אותם עובדים, אשר נתנו את כל-כולם לך ולמערכת, כפי שנהגו כל השנים עם כל הנשיאים שעברו”.

עוד כתבה יו”ר הוועד כי “ועד העובדים מצר על כך שבתקופה של עיצומים ושביתות למרות הנחיות הוועד הארצי, עובדי מחוז הדרום עבדו כמעט בהרכב מלא ולא נשמעו לוועד, וכל זאת כדי לא לשבש את העבודה, מתוך אמונה כי קיימת הערכה והכרה לפועלם. אני מקווה כי לאחר שקראו את הכתבה ואת תגובתך לסכסוך, הבינו כי אינם מוערכים בלשון המעטה, ויותר מכל הבינו כי עליהם לתמוך בוועד העובדים ולחזקו שיגן עליהם מטענות חסרות שחר של נשיאים וגורמי הנהלה”.

“הון אנושי איכותי” 

למרות המכתב התקיף שהופץ בתפוצת נאט”ו, הנשיא גביזון בחר לנסות להוריד את גובה הלהבות. במכתב של הנשיא גביזון, הממוען אל “עובדים, רשמים בכירים ושופטים יקרים”, כתב גביזון כי “אני מניח שרובכם קראתם את הכתבה בגלובס”.

לדברי הנשיא גביזון, “מחוז דרום שלום ידוע בהון האנושי האיכותי והמיוחד שבו, ובטוחני כי המחוז יוכל לכל אתגר. כפי שידענו לתת שירות יוצא דופן בסגרי הקורונה ובאירועים ביטחוניים מורכבים, כך נמשיך במלאכתנו החשובה לרווחת הציבור והמתדיינים ולטובת המערכת הערכית והמצוינת שכולנו חלק ממנה”.

הנשיא גביזון סיים את דבריו כי הוא “אוהב ומאמין בכם”.

בתוך כך נודע לגלובס כי שופטים במחוז הדרומי התלוננו בפני מנהל בתי המשפט כי הנשיא גביזון יזם תלונה נגדם באמצעות חברו, ראש יחידת התביעות במחוז דרום של המשטרה, על -מנת להצדיק לאחר מכן קיצוץ בסמכויותיהם.

הנשיא גביזון, להבנת הח”מ, מכחיש טענה זו.

 

כל ההדלפות על השופט גביזון יצאו ממפעל הכפשות של מיכאל שפיצר האחראי על הנהלת בתי המשפט

 

מיכאל שפיצר הכלבלב שהקים רשת ריגול למערכת בתי המשפט אחרי אזרחים
מיכאל שפיצר הכלבלב שהקים רשת ריגול למערכת בתי המשפט אחרי אזרחים

 

“ימים לא פשוטים” 

גם סגניתו של הנשיא גביזון, ענת חולתא, כתבה בעקבות הפרסום בגלובס הודעה בפורום שופטים פנימי שתוכנו הגיע לידי גלובס.

השופטת חולתא, אשר נושאת את “נס המרד”, כתבה כי ” אנחנו נמצאים בעיצומם של ימים לא פשוטים. מטבע הדברים יש עכשיו הרבה מאוד שמועות ותחושות, וחוסר הוודאות קשה לכולם. אני רוצה להבטיח לכם שכל מה שנעשה בכל הדרגים, נעשה במסירות ומתוך מחויבות לאנשים ולערכים.

“מעבר לכך, הממלכתיות שאנחנו מחויבים בה לא מאפשרת לי כרגע להגיב או לפרט. אני בטוחה שברגע שיהיה אפשר כולנו נקבל עדכון”.

לדברי חולתא, “כוחנו בעשיה השיפוטית שלנו ובתמיכה שלנו אחד בשני. נתמקד בעבודה כדי שהגורמים המוסמכים יוכלו להתמקד במה שהם צריכים לעשות”.

מן הצד השני, לגלובס נודע כי הנשיא גביזון זוכה מאז הפרסום לתמיכה ולגיבוי על-ידי בכירים בפרקליטות, במשטרה, בסיוע המשפטי במשרד המשפטים וכן של הסנגוריה הציבורית, שסבורים כי גביזון קידם ניהול נכון של המערכת והיווה אוזן קשבת לשיפור ולייעול המערכת לרווחת ציבור המתדיינים.

חוות-דעת אלה נמסרות בימים אלה לידי הנהלת בתי המשפט, על-מנת שהנשיאה חיות תכריע כיצד לפתור את המשבר חסר התקדים בין הנשיא גביזון לבין השופטים והעובדים הכפופים לו.

בהנהלת בתי המשפט בחרו שלא להגיב לידיעה.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001427461

Views: 171

7 Comments

  1. נשיא מחוז דרום הבזיוני לשעבר היה השוחט פנחס אסולין, מושחת ועבריין, שרצח ילדים בבויהמ”ש למשפחה תוך הסתתרות מאחורי הדלתיים הסגורות. הוא זה שנתן לשחיתות במחוז לשגשג עד שזו הגיעה לשיא של היום. למשל, הוא המניאק שנתן לשופט הסנילי עבריין המין ישעיהו טישלר להשאר ולגרום המון נזקים כשהשיא היה לכאורה באמירה: “האם גבירתי זונה?” https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000917280

  2. חחחח. “מחוז דרום שלום ידוע בהון האנושי האיכותי והמיוחד שבו”. מה יש שם באמת? בעיקר חבורת פרחות זקנות עמוסות צמידים + פרחות צעירות יותר , מרביתן עצלות ונותנות חרא של שירות והן כאמור אלו שקמו על גביזון. כך גם מרבית השופטים שמעוותים דין ועושים “מה בראש”. לא רק הבהמה אטדגי פריינטה. כך גם מרבית העוזמשי”ם והמתמחים, שחלקם הגדול מתמנה שלא בדרכים המקובלות אלא או דרך המזכירה הראשית איריס אזרד או דרך שופטים שהיו בפרקליטות ומביאים משם את המזכירות הסתומות יחד איתם. לא סתם נקרא המחוז כ”הדרום הפרוע” בפורומים של עוה”ד. איך אמר חבר שלי העו”ד עליהם: “כשמגיע אליהם מר בוזגלו הם דופקים אותו על אוטומט”.

  3. מלאכת קודש אתם עושים ונראה שמספר הכניסות גדל כל יום לאתר החשוב הזה . באשר לעצם העניין הבטלנות במערכת המשפח מוכרת לי באופן אישי ובמקרה הטוב עובדים בתפוקה של 30% .

  4. לא קראתי הכל מהטעם שהבטלנות במערכת המשפטית מוכרת לי אישית ויש לי ידיעה אישית לגביה .עבודה בפועל במקסימום 30% ויש כאלה שזה 10% ו20% בלי לקחת בחשבון את סופרי הזבובים אלה שלפני עידן המחשב התפקיד שלהם היה נחוץ ולאחר המחשב מיותר ואז הם באותו תפקיד לא עושים דבר חוץ מלהפריע למי שמבקש לעבוד ואלה יהיו עובדים על חוזה לא עובדי מדינה בדרך כלל. עודף כח האדם במערכת המשפט עודף שופטים מוכר וידוע בניגוד לזעקות שבר בתשקורת בעניין

  5. איריס אזרד, פרחה מרוקאית משכונה ד’ ב”ש -אשתו של השוטר העבריין הציפלון רפי אזרד (אחיו של עו”ד דמיקולו שמעון אזרד שמנהל משרד בתוך חנות החשמל שלו ושקנה תואר פרופ’ מבלארוס) שהתקדמה דרך המיטה לתפקיד המזכירה הראשית. כל מה שקורה בשירות הצבורי בדרום-ביחוד במערכת המשפט- זה בעצם עלילות של סרט ערבי. 90% מהפקידות שם הן מזרחולות מתחתית החבית, שמתקדמות דרך שיתוף פעולה עם החונטה , ריכולים, קבלת אחוזים מעו”ד שעליהם הן ממליצות למתדיינים, מציצות +בליעות לשופטים מושחתים. כששופט לא מיישר קו עם חבורת הזבל הזו הוא חוטף כמו גביזון.

  6. מדובר בהון אנושי פח אשפה.
    נראה מי יקום לעשות נקיון לפני שהכל יצא החוצה…

  7. ברור שהביאו במקומו את הנוכל העבריין זייפן הפרוטוקולים הקאפו יעקב שפסר. אחד כזה יגבה כמובן את פקידי הנהלת בתיהמ”ש המושחתים. רק שהכתבה פספסה את כל התככים של הזנזונת המרוקאית איריס אזרד ,מנהלת מחוז דרום, ושל יתר המזרחולות שתחתיה העסוקות תדיר ברכילות ובתככים של סרט ערבי. הן אלו שלמעשה פעלו להדיח את גביזון. הן אלו שמעיינות כל הזמן בתיקים, נותנות הוראות לשופטים לעוות דין , משקרות ומרמות. כי למעשה אין עצמאות אמיתית לשופטים שעובדים בהנהלת ביהמ”ש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *