EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

בוז לעו”ד אבי אברהמוב (אור יהודה) סוחט גברים ומשפיל קולגות “ניתוח אונקולוגי לא סיבה לא להתייצב”

אבי אברהמוב אור יהודה קוקסינל עם בעיות שפיכה ווגינליות

סכסוך אדיר בין עו”ד אבי אברהנוב המייצג כלבה זדונית בבית דין רבני לבין עו”ד אתי גפן המייצגת את הגרוש של הכלבה. דווח ב 19/4/2023.

אבי אברהמוב הוא מסוג עורכי הדין הביוביים שמעודדים נשים לסחוט את הגבר, להעליל עלילות שווא, לנכר את הילדים ולהגיש תלונות שווא במשטרה ולעובדות הסוציאליות. יימח שמן.

ככה מתנהג בהמה לחבריו למקצוע: אבי אברהמוב

לדברי עו”ד אתי גפן נקבע דיון בבית דין רבני אולם היא הפכה לחולה אונקולוגית בסמוך לדיון ועברה ניתוח מציל חיים.  אבי אברהמוב הגיע לדיון וטען בפני הרבנים כי מדובר ב”הליך טקטי” ושאתי לא באמת חולה!!!!   הוא הכפיש אותה ואת הלקוח שלה ודרש הוצאות.  למזלה של אתי היא קיבלה מהדיין זכות תגובה לאחר הדיון.

בדיון לאחר מכן, הראתה אתי לדיין את המסמכים הרפואיים רלוונטיים, וזה הסתכל על עורך הדין אבי אבהרמוב בבוז, ולא התייחס לטענה להוצאות.  אתי גפן שלחה לו מייל ואיחלה לו “מאחלת לך בדיוק את מה שיש לי“.  כלומר סרטן.  עוד אמרה לו “מציעה לך כשאתה פוגש אותי לא לפנות אלי ולו במבט”…”אתה אפס, עלוב נפש, שקרן ודוחה“.
כל הכבוד.  רק ככה צריך להתנהג עם טינופות כמו אברהמוב.
לאחר מכן הקטין נדרש לעבור ניתוח. האישה קיבלה מעו”ד אברהמוב הוראה לא לחתום על הניתוח.  אתי גפן שלחה בפרטי לאבי אברהמוב מייל ונזפה בו שהוא לא קולגיאלי ושההתנהגות שלו מגעילה ואברהמוב כמו ילדה קטנה ובכיינית שלח עותק לדיינים של ההתכתבות הפרטית –  בסגנון “תראו מה היא כותבת לי”.

אבי אברהמוב אור יהודה קוקסינל עם בעיות שפיכה ווגינליות

אבי אברהמוב אור יהודה קוקסינל עם בעיות שפיכה ווגינליות

נציין שעו”ד אתי גפן לוחמת בחירוף נפש שבין בני הזוג תהיה משמורת משותפת שווה, ובתחילת הדרך כשהלקוח שלה היה עם הסיוע המשפטי הכושל הלקוח שלה קיבל רק 2 אחרי צהרים עלובים.

 

אברהמוב חשב שאפשר בקלות לנצל את חולשת הסנגוריה ודרש לבטל גם את זה ולשלוח את האבא למרכז קשר, אולם אז נכנסה אתי לתמונה והביאה את המצב ל”כמעט משמורת שווה”.

אבי אברהמוב רותח כמו נחש פיתון שהטרף שלו הצליח לטפס על עץ.  התוכניות הזדוניות שלו לסחוט את האבא במזונות והעצות שלו לאישה לעשות ניכור הורי התחילו ליפול פייפען.

 

עדנה קרנבל מאחלת לאבי אברהמוב שתצמח לו פטרת על העטרה

זה לא רק שהמעשה הלא קולגיאלי של אבי אברהמוב מעורר בנו גועל נפש זה גם עצם העצות המשפטיות שהוא נותן לנשים:  “תילחמי בו”, “תסחטי אותו”, “אל תתני לו את הילדים”, “לכי תתלונני במשטרה”.

זה עו”ד זבל מטונף ומתועב ונאחל לו שתצמח לו פטרת על העטרה.

 

 

אבי אברהמוב טינופת קווקזית שאוהב לסחוט גברים וללקק בפות של כלבות
אבי אברהמוב טינופת קווקזית שאוהב לסחוט גברים וללקק בפות של כלבות

 

עדכון 25/9/2023 אבי אברהמוב טוען שכל האמור לעיל שקרי

אבי אברהמוב שלח לעדנה קרנבל מייל ובו הוא טוען שאתי גפן משקרת, שהפרסום לעיל שקרי ופוגעני ושהוא קיבל זאת בתדהמה.  לדבריו הוא יכול “להפריך בקלות את אשר נאמר”.

עדנה קרנבל כתבה לו בעברית ולא בקווקזית ושאלה אותו מה תגובתו הקונקרטית לכתבה אולם הוא מיאן לענות.

לדעתנו מי שמייצג נשים שקרניות, חולות נפש, סחטניות ונקמניות, מהר מאוד מאמץ את דפוסי ההתנהגות של הלקוחות הווגינליות שלו, ולכן אנחנו לא מאמינים לו.

אבל עיינו ורשמנו לפנינו את הסתייגותו של הנ”ל שכל האמור לעיל לא נכון.  ככל שיובא מידע אחר בפנינו (ודוק: מידע ולא סיפורי אלף לילה ולילה בקווקז) נתקן בהתאם.

אבי אברהמוב שמייצג נשים שרוצות שהבעל ילך למרכז קשר טוען שהכל שקר
אבי אברהמוב שמייצג נשים שרוצות שהבעל ילך למרכז קשר טוען שהכל שקר

 

עדכון מתאריך 1/10/2023 אבי אברהמוב טוען שעו”ד אתי גפן היתה גסה אליו

אבי אברהמוב טוען שהכתבה שקרית כי בהכל אשמה עו”ד אתי גפן שייצגה את האב.  לטענתו היא הרימה קול צעקה, קיללה, תקפה את הלקוחה שלו בשפה לא ראויה, השופטת הזהירה אותה על השפה הלא ראויה שלה, שאתי גפן רצתה לעכב דיון על הגט, ושהוא בכלל לא סחטן גברים ושלפעמים גם הוא מייצג גברים.

אז ככה.  אנחנו לא מאמינים לאף שופטת משפחה ישראלית.  אם היא נזפה באתי גפן, זה סימן שהשופטת רצתה לדפוק את הגבר ואתי גפן התקוממה.  בעיננו זו התנהגות אמיצה.  רק ככה עורך דין יכול לייצג גבר מול מערכת פמיניסטית מרושעת.

זה שהשופטת נזפה בעורכת הדין אומר שעורכת הדין לא התקפלה כמו שפנה, ולחמה כמו אריה.

אברהמוב לא מספר לנו למה בכלל היה דיון בבית משפט למשפחה.  אתי גפן אומרת שהאישה לא רצתה לתת לו משמורת משותפת.  זה מספיק בעייננו להאמין לאתי ולא לאברהמוב.

גם הטענה של אברהמוב שאנחנו צריכים להביע סימפטיה ללקוחה שלו כי היא קורבן אלימות, ושהגבר נכשל בפוליגרף, גם מזה אנחנו לא מתרשמים.

אם האישה טוענת שהגבר אלים וצריך פוליגרף, זה סימן שלא היתה שום אלימות פיסית עם סימנים פיסיים.  למה צריך ללכת לפוליגרף?  כי אין שום ראיה פיסית לאלימות.

לאישה יש אינטרס להמציא אלימות כי היא רוצה לסחוט כתובה.  אברהמוב אומר שהאישה רוצה גט, אבל מה עם הכתובה?  גם את זה היא רוצה?  כתובה זו אלימות כלכלית נגד הגבר!!!!

ולגבי הפוליגרף, האישה יכולה להתסיס את הגבר ברמה כזו שהוא חייב להעיף אותה מהספייס שלו ואז אם הוא נשאל אם הרים עליה יד, הוא ייכשל בפוליגרף, כי לא שואלים אותו מה האישה עשתה לו לפני כן.

זה שאין ראיות מהילדים שהאבא היה אלים כלפיהם (זה צריך להתבטא בתסקיר) מוכיח שזה סכסוך בין הגבר והאישה ולא בין הגבר לילדים.

אנחנו גם לא מאמינים לטענה שלפני אתי גפן ייצג את הגבר עו”ד אחר שניהל “מו”מ מכובד וחברי” על הגירושין, כי במהלך המו”מ ה”חברי” האישה מנעה מהגבר את הקשר עם הילדים, וזה תסכל את הגבר עד כדי כף שהחליט שהמו”מ ה”חברי” הוא מו”מ סחיטה, ולכן הביא את אתי גפן לחיזוק.  כלומר המו”מ החברי היה בתנאים של סחיטה אמוציונלית של האבא ולא ממקום של שווים.

 

אתי גפן צועקת כשמנסים לסחוט גברים בגירושין
אתי גפן צועקת כשמנסים לסחוט גברים בגירושין

 

 

לכן לא השתכנענו למחוק כתבה זו, אבל בהחלט זכותו של עו”ד אברהמוב להביע את עמדתו.  והקוראים ישפטו.

אברהמוב בעצמו לא סיפק אף ראיה לטענותיו.

 

 

תגובתו של אבי אברמוב לכתבה על המאבק שלו באתי גפן 2
תגובתו של אבי אברמוב לכתבה על המאבק שלו באתי גפן 2

 

 

 

Views: 158

3 Comments

  1. אבי אברהמוב עורך דין מסוכן ביותר לשלום הציבור
    ומומלץ לקחת לו את הרישיון ושעה אחת קודם !

  2. רעיונות קלים לביצוע מיידי

    – שליחת אימייל עם לינק לכתבה אחת מעניינת לכל המשפחה והחברים פעם בחודש וגם לחברים לשעבר עם בקשה להעביר הלאה …

    – פרסום לינק חשוב או מצחיק בכל רשת חברתית שנרשמתם בחשבון הפרטי ובעסק

    – להדפיס מדבקות של עדנה קרנבל עם כתובת האתר ולהדביק על פגושי המכוניות

    – שליחת אימליים לרשימות תפוצה רלוונטיות ששם איש הקשר מפורסם באתרים ארגונים ו/או משרדי עו”ד ששמם מופיע באתר (2 אימליים ביום…)

    – פרסום לינק מעניין או מצחיק בקבוצות וואצפ..

    – תורמים עם תקציב לפרסום חודשי

  3. עדנה.טרם ראיתיך,אך אני מעריץ את חוש ההומור שלך שמתובלן בשפה גסה.
    המון חברים שלי לא שמעו עלייך
    אולי כדאי לקדם מישהו במחלקת תפוצה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *