EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לקרן בר מנחם מח”ש: זיכוי לשוטר עמית פולק שהחזיק גרושה ו 5 מאהבות נשואות והרשעת המאהבת שלומית בוסקילה מפקחת חינוך

עמית פולק זיין במקביל את אשתו ועוד 5 מאהבות שוטרות נשואות

זיכוי לשוטר עמית פולק, אבל אשתו השנייה שלומית (לירון) בוסקילה הורשעה.  כל זה קורה בזמן שעמית פולק היה בהליך גירושין קשה.  אשתו חגגה על כרטיסי אשראי והמאהבת שלומית לירון בוסקילה רצתה לחסום לה את החגיגה על כרטיסי האשראי של המאהב עמית פולק.  לימים היא התחתנה איתו.  ת”פ 33167-07-21.

בוסקילה צלצלה לחברות האשראי, התחזתה שהיא הגרושה והוציאה מידע.  פולק הואשם בסיוע לבוסקילה להתחזות.

שימו לב: זו תלונת שווא של אישה בהליכי גירושין שמח”ש לקחה ברצינות והרסה קריירה לשוטר שכולם אומרים עליו שהיה מבריק.  הנה עוד גבר קורבן של הפמינאציה הישראלית.  מי יודע מה עשו לו בבית המשפט למשפחה.  בטוח ריסקו אותו.

 

עמית פולק זיין במקביל את אשתו ועוד 5 מאהבות שוטרות נשואות
עמית פולק זיין במקביל את אשתו ועוד 5 מאהבות שוטרות נשואות

 

בין השאר בוסקילה צלצלה לעוד 4 מאהבות שוטרות נשואות (אחת מהן ערביה!!!!) שהזדיינו עם עמית פולק ואיימה עליהן שאם לא יפסיקו להיפגש עם המאהב שלה ולקבל ממנו זין, היא תספר לבעלים שלהן…..

שלומית בוסקילה עצמה גרושה עם 4 ילדים.  מפקחת בכירה במשרד החינוך ואם ל- 4 ילדים, חשפה מסכת של התעללויות ופגיעה בחוסים בבית החולים הפסיכיאטרי בטירת הכרמל  ועמדה בגבורה מול מערכת הבריאות ומול מנהלי בית החולים אשר הורשעו בביהמ”ש בהתעללות בחסרי ישע.

 

שלומית בוסקילה התאהבה במפקד משטרה נשוי והבהילה את אשתו ו 4 מאהבות
שלומית בוסקילה התאהבה במפקד משטרה נשוי והבהילה את אשתו ו 4 מאהבות

https://blinker.co.il/%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA/%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%90/%D7%AA%D7%95%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%90-%D7%97%D7%A9%D7%A4%D7%94-%D7%94%D7%AA%D7%A2%D7%9C%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A7%D7%99/126007/

שלומית בוסקילה מפקחת במשרד החינוך הזדיינה עם שוטר ואיימה על אשתו ו 4 מאהבות
שלומית בוסקילה מפקחת במשרד החינוך הזדיינה עם שוטר ואיימה על אשתו ו 4 מאהבות

 

כשהתפוצצה הפרשה מח”ש הפיצה הדלפות שקריות לכתבים שלה כדי לעשות אעוונטה כאילו חשפו פרשת “הונאה”….ככה פרסם אחיה ראב”ד:  “סגן ניצב שניהל רומן עם 4 שוטרות מואשם: סייע להונות חברות אשראי.  סגן מפקד תחנת חיפה, עמית פולק, ניהל לפי האישום קשר רומנטי עם 4 שוטרות ועם אישה נוספת – שעמה התחתן אחר כך. הוא מואשם שסייע לה להונות חברות אשראי כדי לברר על עסקאות שביצעה גרושתו, ומסר לה פרטים מחקירות. בעקבות האישום הודח מהמשטרה. סנגורו: “טענות הזויות ברקע מאבק גירושים מכוער”

הפרסום היה שקרי ומגמתי. לא היתה שום “הונאה” של חברת אשראי ובכלל לא דובר על הוצאת כסף, אלא על הוצאת מידע על הגרושה שכנראה סחטה את עמית פולק וטכנית זה מידע שהוא אמור לקבל במסגרת הגירושין…..

 

אלא מאי?  בגירושין גברים מבקשים את המידע שמגיע להם ושופטי המשפחה מוצאים כל תירוץ שבעולם לא לתת את המידע.  תראו לאיזה בלגן זה מוביל.

הנה הפרסום השקרי של מח”ד באמצעות אחיה ראב”ד בפרוץ הפרשה.

 

בתמונה:  השופר של המשטרה אחיה ראבד

אחיה ראבד עבד כשופר של המשטרה להדלפות שקריות בידיעות אחרונות
אחיה ראבד עבד כשופר של המשטרה להדלפות שקריות בידיעות אחרונות

ההגנה מן הצדק והבקשה לזוטא אצל השופט שלמה בנג’ו נכשלו

עכשיו 16/6/2023 מדווח שעמית פולק זוכה, ושהמאהבת בוסקילה שהפכה לאישה השניה הורשעה.  קראו אצלנו את הדיווח הראשון על הגשת כתב האישום ע”י קרן בר מנחם ממח”ש, את הדיווחים על הזיכוי ואת הבקשה להגנה מן הצדק ולמשפט זוטא על ראיות לא קבילות שהופקו מהטלפונים שלו (שנכשלו).

אבל קודם כל עיינו בבקשה של פולק ובוסקילה מהשופט שלמה בנג’ו לבטל את כתב האישום מחמת אכיפה בררנית, ולקיים משפט זוטא על אי קבילות ראיות מהטלפון של פולק.

לא התרשמנו מהבקשות לבטל את האישום בגלל אכיפה בררנית, אבל הטענה שחדרו לטלפונים שלו והפיקו מידע שאסור היה להם לאסוף ולהשתמש דווקא כן היתה בקשה ראויה. עורכי הדין ביקשו לקיים משפט זוטא אבל השופט בנג’ו סירב כי הוא כן רצה להיחשף לראיות הלא קבילות.

 

מדי נ עמית פולק ושלומית בוסקילה החלטה שלמה בנג'ו אכיפה בררנית ומשפט זוטא

 

 

להלן הכתבה על הגשת כתב האישום פורסם מיינט קריות, 23/7/2021:

מאחורי הקלעים של הפרשה שמסעירה את המשטרה: סנ”צ עמית פולק יועמד לדין ביחד עם אשתו

סגן מפקד תחנת חיפה, סנ”צ עמית פולק ממוצקין, שהודח השבוע מתפקידו, מואשם במספר עבירות פליליות יחד עם שלומית בוסקילה מקרית אתא, כיום אשתו. בראיון ל”ידיעות המפרץ” לפני כמה שנים סיפרה בוסקילה כיצד חשפה פרשה גדולה של התעללות בחסרי ישע בבית חולים, וקיבלה על כך אות מנשיא המדינה

שלומית בוסקילה, תושבת קרית אתא, שעומדת לדין יחד עם סנ”צ עמית פולק מקרית מוצקין בגין פרשה של איומים והתחזות, היתה לפני ארבע שנים גיבורה בפרשה אחרת – היא קיבלה מידי נשיא המדינה, ראובן ריבלין, את מגן טוהר המידות בגין חשיפת פרשה של התעללות במטופלים חסרי ישע במרכז לבריאות הנפש בטירת הכרמל.

בדברי ההסבר לקבלת הפרס נאמר אז: “הגב’ שלומית בוסקילה – עובדת במרכז לבריאות הנפש בטירת הכרמל אשר דיווחה על מעשים חמורים של אנשי צוות כלפי מטופלים במרכז בו הועסקה. פעולותיה הובילו לחשיפת פרשת התעללות במטופלים חסרי ישע ולמיצוי הדין עם האשמים”.
כתב האישום שהוגש בסוף השבוע נגד פולק (48) ובוסקילה (40) היכה בתדהמה את מכריהם, שלא היו מודעים כלל להסתבכותם, וחושף שורה של מעשים פליליים לכאורה המיוחסים לשני הנאשמים, שקיימו ביניהם קשר רומנטי (ומאז גם נישאו) – במקביל לקשרים שניהל פולק עם עוד ארבע שוטרות ממשטרת ישראל, שלא היו כפופות לו.
מכתב האישום עולה כי פולק, שהיה בהליכי גירושים מאשתו, ביקש לדעת האם היא מעלימה ממנו כספים משותפים באמצעות שימוש בכרטיסי אשראי חוץ בנקאיים. פולק העביר לבוסקילה את פרטי כרטיסי האשראי, וזו התקשרה לשלוש חברות של כרטיסי אשראי, סיפרה ש’אחותה’ אשר נפגעה בתאונת דרכים ואיבדה את כרטיסי האשראי שלה.
במקביל, לפי סיפור הבדיה, היא איבדה את יכולת הדיבור. בוסקילה, על פי כתב האישום, אף העבירה לידי נציגות חברות האשראי את פרטי תעודת הזהות של אשתו של פולק, כדי לבסס אמון. היא הצליחה בדרך זו לקבל את פרטי הפעולות בכרטיסי האשראי מאחת החברות, ובשתי האחרות התברר כי אין לאשת הקצין כרטיסי אשראי. בסעיף זה מואשמים השניים בקבלת דבר במירמה, התחזות לאחר (בוסקילה) וסיוע להתחזות לאחר (פולק).
קשר רומנטי
ארבעה סעיפי אישום נוספים מייחסים לבוסקילה איומים. פולק ניהל באותה תקופה מערכות יחסים עם עוד ארבע שוטרות, שלא היו כפופות לו בעבודתן המשטרתית. בכל המקרים ביקש לסיים את היחסים איתן, ובוסקילה, על פי כתב האישום, התקשרה אליהן ואיימה שאם לא יפסיקו את הקשר, היא תעביר לבעליהן פרטים עליו.
בחלק מהמקרים היא טענה שהיא אשתו של פולק. מאחת השוטרות, ממוצא ערבי, דרשה בוסקילה להתרחק מהנאשם, לעבור לתחנה אחרת או להתפטר מהמשטרה, אחרת היא תספר על מעשיה לכל בני משפחתה.
סעיף אישום נוסף מתייחס לשני הנאשמים, וקשור לחקירה שהתנהלה נגדם. לאחר שאשתו של פולק הגישה תלונה במשטרה בעקבות הוצאת פרטים על כרטיסי האשראי שלה, נחקרה בוסקילה באזהרה בגין חשדות אלו.
בהמשך הגישה אחת השוטרות המאוימות תלונה נגדה. שתי התלונות הועברו לטיפולה של מפקדת תחנת נהריה, סנ”צ מרי דניאלי, אשר סיפרה על כך לפולק, הודיעה לו כי היא תבקש לגבות את גרסתו, וסיפרה לו באילו אירועים מעורבת בוסקילה.
שימו לב:  גם מרי דניאלי שכבה עם עמית פולק.
מרי דניאלי מפקדת משטרת נהריה הדליפה מידע לחשוד עמית פולק
מרי דניאלי מפקדת משטרת נהריה הדליפה מידע לחשוד עמית פולק ששכבה איתו
פולק סיפר את הפרטים שקיבל מסנ”צ דניאלי לבוסקילה, בין היתר על כך שאחת השוטרות הגישה נגדה תלונה. עוד סיפר לה כי דניאלי השמיעה לו הקלטה של השיחה בין אשתו לבין אותה שוטרת, במהלכה הפצירה בה להגיש תלונה נגד בוסקילה.
עמית פולק עדכן את בוסקילה מתי הוא קבע למסור את גרסתו, וציין כי ינסה לברר עם סנ”צ דניאלי האם ואילו פעולות חקירה נעשו בתיק.
בוסקילה הפצירה בפולק לקבל מדניאלי כמה שיותר מידע, והוא עשה זאת. במקביל, על פי כתב האישום, ביקשה בוסקילה מפולק שיברר אילו חומרים בטלפון הנייד שלה חשופים לחוקרים, והוא הסביר לה. בסעיף זה מואשמים שניהם בשיבוש מהלכי משפט.
“בעיטות וקללות”
שלומית בוסקילה נולדה וגדלה בקרית אתא, בבית דתי, חמישית מבין שישה אחים. למדה באולפנה שחם, ובצבא שירתה כנהגת משאית.
אחרי השחרור התקבלה לעבודה בבית החולים לחולי נפש בטירת כרמל, שם נחשפה להתעללויות מצד עובדים בחוסים. בוסקילה יצרה קשר עם התוכנית כלבוטק של רפי גינת, ששודרה אז בערוץ 2. שני תחקירנים של התוכנית ציידו אותה במצלמה זעירה שהוסתרה בתוך כפתור, והיא חזרה למחלקה הסגורה ותיעדה מקרי התעללות, מקרי אלימות קשים, קללות וניבולי פה שקשה לצפות בהם.
בריאיון ל”ידיעות המפרץ”, שפורסם לאחר קבלת פרס הנשיא, סיפרה בוסקילה: “ראיתי מקרים נוראים, והפעם סתמתי את הפה. עשיתי עצמי מדברת בטלפון, כאילו מתעלמת מהמקרים, ומצלמת. נשכתי שפתיים. ואז העברתי את החומרים, ולבסוף פורסמה הכתבה וכולם ראו מה קורה מאחורי הדלתות הנעולות”.
בהמשך סיפרה על המראות שחשפה: “מאושפזת מבוגרת שרוחצים אותה במים רותחים. פשוט שורפים אותה. עד היום אני לא מסוגלת לשכוח את זה. והיה מאושפז שקם רעב באמצע הלילה וביקש אוכל. התחנן לפרוסה. אז הצוות חשב שהוא סתם מציק להם. הגיבו בבעיטות וקללות”.
באותו ראיון, לאחר קבלת הפרס, סיפרה בוסקילה עד כמה הרגישה גאה לקבל אותו, ושחבריה לעבודה לא פירגנו לה על חשיפת פרשת ההתעללות בבית החולים.
“אני לא מושלמת, בטח יגידו ‘גם את עשית דברים שמן הסתם לא כולם נכונים’, אבל יש דברים שלעולם לא אשתוק לגביהם. כמו פגיעה בחסר ישע. זה בעיני פשע, כי פוגעים באדם שלא מסוגל להתגונן או להחזיר. זו אכזריות לשמה. גם כשעבדתי שם, החוסים אהבו אותי כי ידעו שאני מתייחסת אליהם בכבוד. התרגשתי כשקיבלתי את אות הנשיא. סוף סוף מוקירים את מה שעשיתי. בני המשפחה שלי היו גאים בי. אני מודל לחיקוי עבור הילדים שלי, וזה היה מאוד חשוב לי”.
“קצין מבריק”
מפקד תחנת זבולון לשעבר, נצ”מ בדימוס אילן סרדל, אמר ל-mynet קריות שסנ”צ עמית פולק היה הקצין הטוב ביותר ששירת תחתיו.
הוא קצין מבריק, אחד הטובים שיש במשטרת ישראל. לאורך כל הקריירה הוא דורג הכי גבוה בין המועמדים לקידום. קראתי את כתב האישום וממש לא הבנתי במה מדובר. סכסוך בין עמית לגרושתו, על פי מה שראיתי אין עבירה בכלל מצידו. הוא לא נאשם באיומים. ובקשר לכרטיסי האשראי, הם שלו. מה האישום בדיוק? איפה ההוכחות? איפה הראיות? התיק הזה יקרוס, כי אין בו כלום”.
בעקבות הגשת כתב האישום, הודיע המפכ”ל, רנ”צ יעקב שבתאי, כי סנ”צ פולק יודח מתפקידו. גורם משפטי המעורה בפרטי התיק ציין כי אין בו עבירות פליליות. “ממתי אישה שמתקשרת לאישה שמטרידה את בעלה ואומרת לה שאם היא לא תפסיק, תספר לבעלה, זה איום? מתי הוגש על כך כתב אישום? יש תחנה שתחקור תלונה כזו? בסעיף השיבוש, הוא קיבל מידע על החקירה נגד אשתו, מה היה מצופה ממנו? שלא יספר לה? זה כתב אישום מופרע, הזוי, שבמקרה הקיצוני היה צריך להתברר בדין משמעתי, לא מעבר”.
“רדפו אותה”
חלק ממכריה של בוסקילה ידעו על החקירה, אבל עדיין הופתעו מכתב האישום. מאיר גלבוע, לשעבר יועץ מבקר המדינה למאבק בשחיתות, מלווה את בוסקילה כבר 15 שנה, וסייע לה לקבל מעמד של חושפת שחיתות: “המעשה שהיא עשתה היה מאוד אמיץ, עובדת זוטרה שיוצאת נגד כל הבכירים בבית החולים בטירת כרמל. אני בקשר איתה מאז,ששמעתי על החקירה. אני יודע שהיא מסוגלת להילחם על מה שיקר לה, אבל לדעתי יש לה קווים אדומים. לא כל דבר הוא עבירה פלילית, ולי לא מסתדר שמייחסים לה עבירות פליליות”.
הרב של קרית אתא, שלמה חיים דיסקין: “שלומית בוסקילה מתנדבת אצלנו הרבה שנים, פועלת למען משפחות נזקקות, במסגרת חלוקת המצרכים וגם תורמת בעצמה”.
עו”ד יאיר נדשי, שמייצג את סנ”צ מרי דניאלי: “מרשתי אך ביצעה את שהוטל עליה במסגרת תפקידה וחלקה במארג הנסיבות שולי וזניח”. מהמשטרה נמסר: “כל החשדות והטענות נבדקו ולא נמצאו ראיות המעידות על פגם בהתנהלותה”.
עו”ד עמית חדד ועו”ד נועה מילשטיין, המייצגים את סנ״צ עמית פולק ואת שלומית בוסקילה, מסרו: “מדובר בכתב אישום צהוב, שאין בו דבר. מי שמתעלם מרעשי הרקע הרבים למדי, מגלה שאין באמת עבירה שמיוחסת לסנ״צ פולק. גם העבירות שמיוחסות לשלומית אינן עבירות, ומעשה של יום ביומו שתלונות בעניינים דומים נסגרות.
בתמונה:  מי שניהל את ההליכים מטעם מח”ש אליאסף קליין
אליאסף קליין תובע מחש חמום מוח הרס קריירה לשוטר עמית קליין
אליאסף קליין תובע מחש חמום מוח הרס קריירה לשוטר עמית קליין

וזו הכתבה על הזיכוי:

אחרי ארבע שנים: מפקד תחנת חיפה לשעבר זוכה מכל האישומים

סגן-ניצב עמית פולק הואשם כי סייע לזוגתו להתחזות כדי לברר את פרטי כרטיס האשראי של אשתו. ארבע שנים לאחר מכן זיכה אותו בית המשפט. ” לא הובאה שום ראיה, המלמדת על תרומה ברורה וישירה למעשה ההתחזות”, קבע השופט

בית משפט השלום בחיפה זיכה (ראשון) את סגן-ניצב עמית פולק, מי שבפועל שימש מפקד תחנת חיפה והואשם בקבלת דבר במרמה, סיוע להתחזות ושיבוש מהלכי משפט. החקירה בעניינו החלה לפני כארבע שנים. סנ”צ פולק היה אז באחת מהתקופות הקשות בחייו – לאחר שאימו עברה אירוע מוחי והוא סעד אותה, ותוך כך נדרש למלא את תפקיד מפקד תחנת חיפה לאחר שזה עבר אירוע רפואי מפתיע ודחוף, והכל תוך שהיה מצוי בהליך גירושים קשה.

לפי כתב האישום שהגישה כנגדו המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים, פולק סייע לזוגתו להתחזות על מנת לברר את פרטי כרטיסי האשראי של אשתו. אלא שבהכרעת הדין קבע השופט שלמה בנג’ו כי מח”ש לא עמדה בנטל המוטל עליה להוכיח את אשמתו, והוא זיכה את פולק מחמת הספק מכל האישומים כנגדו.

השופט קבע כי אין ראיה כלשהי לכך שסנ”צ פולק היה מעורב בהתחזות של בת זוגו לאדם אחר, או ניסה להשפיע בדרך כלשהי על חקירה משטרתית שהתנהלה. זאת, מפני שאין ראיה שביקש מבת זוגו להתחזות בפני חברת האשראי, לא תכנן את הדברים מראש וכי “למעשה, לא הובאה שום ראיה, המלמדת על תרומה ברורה וישירה למעשה ההתחזות “.

 

כמו כן, שוכנע השופט מעדותו הקוהרנטית ובכלל זה מדבריו העקביים לפיהם כלל לא היה מודע למעשי ההתחזות מול חברת האשראי.

גם עדת התביעה של מח”ש, סגן-ניצב מרי דניאלי, לשעבר מפקדת תחנת נהריה, תרמה לזיכוי, לאחר שהשופט קבע כי “הבהירה באופן חד משמעי, עקבי, לאורך כל עדותה, כי מעולם לא העבירה לנאשם מידע מתוך החקירה, הקלטות או תכני הקלטות, או כל פרט שהיה יכול לסייע לנאשם להבין ולדעת מהם תכני החומרים הנוגעים לנאשמת, כדי שהוא יוכל לתאם את עדותה, או לשבש את החקירה שנפתחה נגדה”.

במהלך המשפט, לשאלת השופט בנג’ו, היא הודתה שאכן הייתה צריכה להעביר את החומר שהגיע לפתחה למח”ש, משעה שהיה מדובר בקצין משטרה, ולהסיר את ידיה ממנו. היא סיפרה על הקונפליקט שהיא חשה, והבינה היום בדיעבד, שזו הייתה אכן טעות מצידה לא להעביר את החומר ישירות למח”ש.

בהקשר זה, הביע השופט בנג’ו תמיהה אשר לבחירתה של מח”ש להגיש כתב אישום נגד סנ”צ פולק בעוד שבעניינה של סנ”צ דניאלי הסתפקה מח”ש בהערה פיקודית בלבד.

“מעורבותה ואחריותה הפיקודית של סנ”צ מרי דניאלי, כמי שהייתה מופקדת על החקירה, כמפקדת תחנה, הייתה משמעותית וניכרת מזו של הנאשם, ולמצער שקולה לו”, ציין.

עו”ד עמית חדד ונועה מילשטיין, ממשרד חדד רוט שנהר שייצגו את סנ”צ פולק במשרדו מסרו בתגובה: “אנחנו מברכים על החלטתו הצודקת של בית המשפט לזכות את סנ”צ פולק מכל העבירות שיוחסו לו. סנ”צ פולק הוא קצין מצטיין ומוערך בעל עתיד מבטיח בשורות המשטרה. אנחנו שמחים שהעננה השחורה מעל ראשו הוסרה, ועתה הוא יכול לחזור ולהתמקד במשפחתו ובעשייה הציבורית המבורכת שלו לטובת תושבי ישראל”.

מהמחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים נמסר לוואלה! בהתייחסות: “נגד הנאשם, סגן ניצב במשטרת ישראל, הוגש כתב אישום לפיו סייע לנאשמת, עמה ניהל קשר זוגי, להציג את עצמה בפני חברות האשראי כאישה אחרת וזאת כדי לקבל מידע פיננסי עבורו. הנאשמת הודתה במעשים שיוחסו לה והורשעה במסגרת הסדר טיעון ואילו הנאשם זוכה מחמת הספק. אנו נלמד את הכרעת הדין ונשקול צעדינו בהמשך”.

https://news.walla.co.il/item/3575498

והכתבה בפוסטה על הזיכוי פורסם ע”י זיו קריסטל 30/4/2023

סגן מפקד משטרת חיפה זוכה מעבירות מרמה וסיוע להתחזות

סגן מפקד משטרת חיפה לשעבר, סנ”צ עמית פולק, שהואשם בקבלת דבר במרמה, סיוע להתחזות ושיבוש מהלכי משפט, זוכה היום מכל העבירות המיוחסות לו בבית משפט השלום בחיפה.

בכתב האישום ממנו זוכה הקצין, נטען כי הוא סייע לבת זוגו לירון בוסקילה (אשתו השנייה כיום) להתחזות לגרושתו, על מנת להשיג מחברות האשראי פרטים על המשיכות והחשבונות של הגרושה. עוד נטען כי פולק הכין את בת זוגו לחקירת משטרה ומסר פרטים שהודלפו לו על תלונות שהוגשו נגדה.

בוסקילה הואשמה אף היא בגין התחזות ואיומים על שוטרות שניהלו לכאורה קשרים רומנטיים עם בן זוגה הקצין.
בניגוד אליו, בוסקילה הודתה בהסדר טיעון בעבירת התחזות, עת התחזתה לאחות של הגרושה בנסיון לקבל מידע על כרטיסי האשראי, ובשתי עבירות איומים. מח”ש ביקשה היום לגזור עליה שישה חודשי עבודות שירות. גזר הדין שלה יינתן במועד מאוחר יותר.
משרדו של עו”ד עמית חדד מייצג את הקצין ואת בת זוגו.

 

Views: 589

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *