EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ספיישל בחירות לשכה 2023: הצביעו רק אפי!!! בהמלצת עו”ד חוה קליין ורשמת הוצלפ דקלה קליין יונה

חוה קליין ממליצה על אפי נוה רק הוא מקדם את הנרתיק של האישה

עוד 3 ימים ב 20/6/2023 עורכי הדין הולכים לבחור יו”ר חדש בגלל שהיו”ר הקודם אבי חימי הודח בשל סקנדל מיני.  פילגש חרמנית הילה יחזקאל הגישה נגדו תלונת שווא כנקמה על זה שלא הפעיל עבורה פרוטקציה כדי שהיא תמונה לשפיטה.

הילה יחזקאל בסך הכל רצתה שאבי חימי יעשה עבורה את מה שאפי עשה למאות נשים.  את זה אי אפשר לקחת מאפי.  אפי הקיף עצמו בנשים וקידם אותן.  אפי פרץ עבור נשים את תקרת הזכוכית, תקרות שהן לעולם לא היו פורצות בזכות עצמן.

אין כמו אפי נוה להעצמת נשים

אפי לקח אפסיות והפך אותן לסטאריות.  רק בזכות זה מגיע לאפי תעודת הוקרה משדולת הנשים!!!!

אין עו”ד יותר פמיניסט ויותר רגיש לזכויות נשים מאשר אפי נוה.  אין מישהו בעולם המשפט שקידם כל כך הרבה נשים, סידר להן קריירה, פרסום, תארי כבוד בלשכה, בוררויות.  ממש נשכב על הגדר עבור נשים.

כעת שאפי מעמיד עצמו לבחירה יש לזכור לו חסד נעורים.  תרומתו הרבה לקידום נשים בעולם המשפט.  לפחות בזכות זה מגיע לו לכבוש את הלשכה בשנית.  וזה לא משנה שהמתחרה שלו עמית בכר הוא פשוט זבל של הפרקליטות.

חוה (חוי) קליין זינקה לצמרת בזכות אפי נוה

תעשו גוגל על עו”ד חוה (חוי) קליין והתוצאות יראו לכם לאיזה מעמד התברגה:  “משרד מוביל”, “ מחלקת דיני המשפחה במשרד היא הטובה בישראל”, “עורכת דין מובילה ויזמית”, “מייסדת ומנכ”לית המכון לטובת הילד, מרכז הוליסטי רב-תחומי לליווי משפטי”.

אבל איפה היתה חוה קליין לפני שפתחה כוס לאפי נוה????  אף אחד לא הכיר אותה.  אף אחד לא ידע מי היא.  אפי נוה עשה אותה, תרתי משמע, מי שהיא היום.  מה זה אם לא העצמת נשים פרופר????

 

חוה קליין ואפי נוה נואפים יחדיו מאחורי גבה של חני
חוה קליין ואפי נוה נואפים יחדיו מאחורי גבה של חני

 

 

 

חוה קליין ממליצה על אפי נוה רק הוא מקדם את הנרתיק של האישה
חוה קליין ממליצה על אפי נוה רק הוא מקדם את הנרתיק של האישה

 

חוה קליין צצה מהאשפתות.  בזכות מראה מצודד ויכולות מופלאות (במשלחת הלימודית לאיטליה ב 2015 שמעו אותה גונחת עד הקולוסיאום) הוא הפך אותה בת טיפוחיו.  העמיד את כל הלשכה לרשותו.  אפי סידר לה כנסים, סידר לה מעמד של יו”ר ועדת לשכה בתחום הנוער, וכשהגברת הקימה “מכון לטובת הילד” (מכון עם פסיכולוגים שחותמים על חוות דעת מסוגלות הורית והיא גוזרת קופון) הוא הביא לה 10 שופטים שבאו לטקס ההשקה של המכון.

כשהתחילו רינונים למה פתאום חוה קליין מקבלת יחס כל כך מועדף, ובגלובס התפרסמה כתבה שהיא והוא מתעסקים זה עם זו, עם תמונה משותפת שאין לטעות בה, חוה שכרה את עו”ד טיטונוביץ אמיר כדי לתבוע את הבלוגרים שהפיצו את הידיעה כדי לשמור על כבודו של אפי. ת”א 621-02-16 קליין נ’ לייבל.

 

גלובס חוה קליין נגד בלוגרים קראו לי שרלילה והכפישו את שמי
גלובס חוה קליין נגד בלוגרים קראו לי שרלילה והכפישו את שמי
הכתבה בגלובס חוה קליין נגד בלוגרים קראו לי שרלילה משתרללת עם אפי נוה
הכתבה בגלובס חוה קליין נגד בלוגרים קראו לי שרלילה משתרללת עם אפי נוה

 

תאריך הכתבה הוא 1/2/2016 וזה מוכיח שכולם ידעו וקראו על ההשתרללויות של אפי נוה עם עורכות דין בלשכה, וזה לא הפריע לאף אחד.

אף אחד לא חשב אז ב 2016 שזה שווה חקירה ואף אחד לא העז להגיד בפומבי שמעשי זנאות הדדית בלשכה בין אפי ועורכות הדין שעוגבות עליו “זה לא בסדר”…

רק כשלאדון שי ניצן נמאס מהמלחמה של אפי בעריצות של שי ניצן, פתאום התמלאו כותרות העיתונים ב”דיווחים” על “מין ומינויים” – כאשר במשך 3 שנים לפחות כולם ידעו, כולם שתקו ולאף אחד זה לא הפריע.

אז למה שזה יפריע למישהו עכשיו ב 2023 אחרי שאפי זוכה מכל חשד בפרשת המין והמינויים???  זוכה זיכוי כמו ברבור צחור צוואר!!!!!!!

 

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001099641

 

ויש עוד קליין אחרת שחייבת לו תודה על הקריירה – דקלה קליין יונה

דקלה קליין יונה היא כיום רשמת הוצל”פ שמתעללת בגברים גרושים.  בזמן שלטונו של אפי בלשכה היא היתה קובלת האתיקה של המחוז.  גם היא צצה מהאשפתות ואפי הכתיר לה כתרים, עשה לה נעים, וקידם אותה.

מהטלפון של אפי עולה שהיא סידרה לאפי חיסולים פרטיים באמצעות מערך האתיקה.  ראו הכתבה שלנו על אדי סוברי והפגישות שלו אצל דקלה קליין יונה לביטול תלונות על לירום סנדה.

 

דקלה-קלייין-יונה-פוערת-את-מלתעותיה-לקלוט-זין-חם-ועסיסי
דקלה-קלייין-יונה-פוערת-את-מלתעותיה-לקלוט-זין-חם-ועסיסי

הטלפון של אפי נוה 23: עו”ד אדי סוברי הזמין הדחתו של מייק יורק ריד מאפי נוה בגלל רדיפתו את לירום סנדה

בבקשה:

“מסתבר שמייק יורק ריד היה משועמם והחליט להתנפל על הטארגט הלא נכון, לירום סנדה החבר הכי טוב של אפי נוה והשותף שלו לתכנית של איילת שקד להביא 50,000 מתפקדים לאיילת שקד כדי להדיח את נפתלי בנט.

מי שהודיע לאפי שמייק יורד ריד פתח תיק משמעתי נגד חיית המחמד של אפי היה אדי סוברי, עו”ד.  אפי שמע, טיפל, והעיף את מייק יורק ריד לכל הרוחות. אדי סוברי קבע פגישה מראש עם התובעת הארצית דאז דקלה קליין יונה כדי לדבר על תיקי המשמעת של לירום סנדה.  בסופו של דבר כפרס על זה שהיא ביטלה את התיקים נגד לירום סנדה, אפי סידר לה פרס “רשמת הוצאה לפועל”.

ב 17/04/16 בשעה 11:29 אדי סוברי כותב לאפי “אפי. עוד הפעם מייק התלבש על לירום סנדה עם תלונה.. הזוי. כנראה משהו אישי”.  אחרי 7 דקות אפי עונה “תשלח שנראה במה מדובר”. סוברי עונה “שולח לך במייל. האבסורד הוא שחלק מהתלונה היא גם בגין כך שהוא עדכן תמונת קאוור של אפי נווה לראשות לשכת עורכי הדין…. צילמו מסכים מפייסבוק והעבירו לו בדעה כי מדובר בפרסום הנוגד את כללי הלשכה… נו כמה לא מפתיע….  אני היום בפגישה עם דקלה. ממשיכים לעבוד על השינוי של הכללים”.

אפי עונה “תבוא אחרי דיקלה…שנראה אותך קצת”.  למחרת אדי סוברי כותב:  “אפי אחי, אתה יותר עסוק ממני זה בטוח. לא נעים לי להפריע לך. כשאתה יכול תאותת לי ונחליף מילה על הסיפור החדש של מייק יורק, שלא יכול לקבל את זה שעורך דין מעלה תמונה של אפי נווה אצלו על הקיר… (הסיפור של לירום סנדה)….. אני זמין לרשותך בכל שעה. זה חשוב לי”. אפי עונה:  “אגיע לזה אחה”צ אחי”.

כעבור יומיים ב 204/2016 אדי סוברי עונה:  “אחינו כשתתפנה תעדכן אותי נחליף מילה….  שהחברים יוכלו לישון בשקט בחג. לירום בהיסטריה“.

יום אחרי זה הכל טופל.  אפי כותב “אני בפעילות כבר אחינו”. וכך העיפו את מייק יורק ריד בגלל שנטפל ללירום סנדה”.

 

אפי נוה מגה סטאר מוקף נשים מעריצות
אפי נוה מגה סטאר מוקף נשים מעריצות

 

גם הכושית פנינה תמנו שטה חייבת לאפי תודה

פנינה תמנו שטה היתה נובודי עד שאפי פגש אותה.  אפי הכניס אותה ללשכה ופרסם שהביא אותה כדי לפקח ולתכלל את מערך ה”חטיבה החברתית” והמיעוטים של הלשכה.  לפני אפי השימפנזה קטפה בננות בג’ונגל.  בזכות אפי נכנסה לכנסת!

אחרי תקופה קצרה אצל אפי, הוא פרץ לה את תקרת הזכוכית והכניס אותה לפוליטיקה.

 

אפי נוה בהיותו ראש לשכה קידם זכויות בעלי חיים מהג'ונגל פנינה תמנו שטה
אפי נוה בהיותו ראש לשכה קידם זכויות בעלי חיים מהג’ונגל פנינה תמנו שטה

 

בטלפון של אפי פנינה תמנו דוחפת לשון עמוקה בתחת של אפי נוה
בטלפון של אפי פנינה תמנו דוחפת לשון עמוקה בתחת של אפי נוה

 

אותו דבר עם הכלומניקית רויטל סויד: בזכות הכוס פרצה את הזכוכית

גם רויטל סויד מהסיפור של מארי פיזאם.  היתה סנגורית כישלונית ששימשה “קופה” שמופיעה בתיקי ארגוני פשע זוטרים.  בלי לקוחות, בלי עבר הווה או עתיד, מרגע שהפכה שפחת מין של אפי, לפתע כל תקרות הזכוכית נתפתחו עבורה….. ובטלפון שלו הוא התפאר שבזכותו הוא הכניס אותה למפלגת העבודה והפך אותה פוליטיקאית.

 

 

 

רויטל סויד העניקה לאפי נוה חסדים וקיבלה קריירה פוליטית
רויטל סויד העניקה לאפי נוה חסדים וקיבלה קריירה פוליטית

 

אפי נוה עם רויטל סויד המעריצה השרופה בהילטון אילת 2017
אפי נוה עם רויטל סויד המעריצה השרופה בהילטון אילת 2017

 

רויטל סויד עם אהבת חייה אפי נוה
רויטל סויד עם אהבת חייה אפי נוה

גם בלהה מצגר שומרת סוד כמוס על אפי.

 

בלהה מצגר נמשכה לאפי נוה כמו מגנט
בלהה מצגר נמשכה לאפי נוה כמו מגנט

 

אתי כרייף בזכות אפי הפכה סלבריטי

ראו איזו תרומה אדירה תרם אפי לקריירה של אתי כרייף כסלבריטאית.  יש לה קמפיינים לפרסומת.  היא מוזמנת לפרשן פרשנויות בטלוויזיה ולהשקות.  היא זוהרת.  היא גלאם.  הרי החיים החדשים שלה הרבה יותר טובים מלהיות שופטת אפרורית שצריכה לשמוע שוטרים שקרנים כל היום.

נודה על האמת, אתי כרייף היתה שופטת מעולה.  שופרא דשופרא.  אהובה.  אהודה.  היא לא הסכימה לוותר לשוטרים שקרנים והפרקליטות התלוננה עליה בלי סוף.  זו הסיבה שיצחק עמית החליט שמותר לפרסם את שמה של אתי אבל אסור לפרסם את שמה של סוזי (שבעלה הוא יקיר הפרקליטות והחונטה).

אתי כרייף הודיעה חגיגית אצל אופירה וברקוביץ שהיא תצביע אפי.

אתי כרייף בזכות אפי נוה נהייתה סלבריטי
אתי כרייף בזכות אפי נוה נהייתה סלבריטי

וסוזי, אוי סוזי…  הישבן שלה עדיין מחכה להרגיש את הגמירה של אפי

עוד אחת, סוזי עוזסיני ארניה.  סנגורית כושלת בסיוע המשפטי, בלי לקוחות.  שיווקו אותה כאשת השופט רפי ארניה.  סיפרה ללקוחות שרפי יכתוב לה את כל כתבי בית הדין.  סוזי הגיעה לאפי באמצעות היחצ”ן איתי הר אור שהפגיש בינהם ומאז…..  היסטוריה…..

מכיון שכל המדינה כבר קראה את הסמסים העוגבים של סוזי, לא נחזור עליהם אבל רק נציין שהיא קיבלה ממנו תעודת הוקרה מהלשכה, ערבי עיון והנחיית כנסים ושני מינויי כבוד לוועדה בלשכה, ולאשת הקשר של הלשכה על הכנסת.

בזכות אפי שפרץ לסוזי את תקרת הזכוכית סוזי כמעט הגיעה לכנסת!!!!!

 

סוזי עוזסיני ארניה עוגבת על ביבי נתניהו כמו פאפי אולי יזרוק לה עצם
סוזי עוזסיני ארניה עוגבת על ביבי נתניהו כמו פאפי אולי יזרוק לה עצם

 

הטלפון של אפי נוה 10: סמסים בין עו”ד סוזי עוזסיני ארניה לאפי נוה: “רוצה להרגיש אותך בתחת גומר ותן לבעלי את הג’וב של אבי פורג”. רפי ארניה אפילו לא נחקר על סירסור ישבנה של אשתו לאפי

 

תראו כאן מה קורה לסוזי עוזסיני ארניה כאשר אפי נוה פותח דלת באמצע “הרצאה” שלה.  כולה נרגשת כמו ילדה קטנה.  שפת הגוף שלה מסגירה אותה.  רואים שהיא פינקה אותו מינית ממש לפני שהתחילה ההרצאה בשירותים.    אפריל 2016.

 

 

 

אודליה חן חגגה על הזין של אפי ומשחקת אותה פמיניסטית

 

 

אפי נוה עם אודליה חן מעריצה שרופה ופותחת כוס אינטנסיבית
אפי נוה עם אודליה חן מעריצה שרופה ופותחת כוס אינטנסיבית

ויש את השופטת חוי טוקר – ווצאפ אחד של המלצה לאפי וקיבלה שפיטה

שימו לב: יו”ר ועדת האתיקה בירושלים מנחם מושקוביץ פנה לאפי וביקש ממנו שידחוף את המינוי של חוי טוקר על תקן של “שופטת חרדית”.  אפי לא ידע מי היא וביקש קורות חיים.  העינן טופל והיא קיבלה מינוי לשפיטה.

הטלפון של אפי נוה 2: סמסים עם מרים נאור ומלקקי תחת כמו יהורם שקד שהזמין את אפי לטיול ביתוק בתולות בפיליפינים, יורם דנציגר, ענת הלר כריש, גילה גדות

 

חוי טוקר בזכות אפי נוה קיבלה מינוי לשפיטה
חוי טוקר בזכות אפי נוה קיבלה מינוי לשפיטה

הבנה כאן הסמסים שמנחם מושקוביץ שלח לאפי “חייב את עזרתך בזה על תקן של חרדית…מלך”.

 

 

אפי עשה ג’סטה לפמינאצית עליזה לביא וסידר ג’וב לבת שלה אוריאן לביא בלשכה

 

אוריאן לביא עובדת בלשכת עורכי הדין אמא שלה בהמה פמינאצית זנותית עליזה לביא
אוריאן לביא עובדת בלשכת עורכי הדין אמא שלה בהמה פמינאצית זנותית עליזה לביא

 

בזכות אפי שי ניצן הלך להיות ספרן ולא נהיה שופט עליון

אפי נוה סלד ונגעל משי ניצן בגלל שהוא תופר תיקים.  הוא חזר על זה כמה פעמים בשיחות עם אילת שקד.  שי ניצן נקם בו ואישר להשתמש בחומרים שהדס שטייף הביאה לו ופתח לאפי את תיק “מין תמורת מינויים”.

התוצאה המעשית של הנקמה הזו ששי ניצן כבר לא מועמד לבית משפט עליון, וסידרו לו להיות ספרן בספריה הלאומית. שי ניצן מאונן לעצמו בין ערימות הספרים, אבל לפחות הרעל שלו מנוטרל.  לבינתיים.

 

 

שי ניצן עם אפי נוה בזכות אפי שי ניצן לא יהיה בעליון
שי ניצן עם אפי נוה בזכות אפי שי ניצן לא יהיה בעליון

 

 

שי ניצן ואפי נוה מצחקקים זה עם זה 2017
שי ניצן ואפי נוה מצחקקים זה עם זה 2017

 

אפי זנאי???  אולי הנשים סביבו הן זנאיות אבל אפי לא זנאי

השיר שפרסם עו”ד ברק כהן “בחור זנאי” רק מעיד עד כמה עמוקה הקנאה של בחורים מכוערים ולא יוצלחים באפי, ביופיו, בכריזמה שלו, בהצלחה שלו ובאיכות הבנות שמחזרות אחריו.  סורי…  אפי לא היה צריך אפילו לכבוש כיבושים מיניים.  הוא לא היה רספוטין שמפתה נשים נשואות.  בדיוק להיפך, הנשים סביבו כולן עגבו אחריו ופיתו אותו.

הנשים הן הזנאיות.

צפו פה בשידור אצל רביב דרוקר המפאר את אפי כמי שקידם נשים  18/6/2023 עדות מקור ראשון על מה יש בטלפונים של אפי.  נשים חזקות ומועצמות.

 

 

 

הטלפון של אפי נוה 7: עו”ד אודליה חן ניצלה ניאופים עם אפי שימנה אותה יו”ר פורום המשפחה ויחליש את באשי ודליהו- “מאמי אתה ממש לא גומר מהר”. אפי: “שרוף על התחת שלך”

 

הטלפון של אפי נוה 17: עו”ד גלית לוי מתלוננת שאפי שם אותה במלון עם “מלא ערבים מגעילים” ומפתה אותו: “יש ביננו משיכה. בוא למוחיטו”

 

הטלפון של אפי נוה 21: לירון נחום (טבריה) שפנפנת מין עשתה איתו סקס בשירותים של רשם הירושות ופיתתה: “בא לך שיעור פרטי מאמי?”

 

הטלפון של אפי נוה 24: הפרקליטה יפית רושינק ניצלה את המשגלים עם אפי לאיים עליו לתמוך במאבק הפרקליטים נגד גרסטל ונציבות ביקורת על עבודתם

 

הטלפון של אפי נוה 13: עו”ד קרוליין עידן (דרעי). אפי: “בלי קשר לזיונים אני אעשה אותך כוכבת הרצאות בפאנלים בלשכה”. קרוליין: LUCKY ME

 

הטלפון של אפי נוה 9: שואל את עו”ד רוני סמימי “את חרמנית עלי? איך תוכלי לישון באילת כשאני בתוכך?”

 

הטלפון של אפי נוה 22: גלית שניפיצקי (פ”ת) מפתה את אפי ל”קפה” ומגששת אם בא לו סיבוב עליה חרף גילה המופלג (46 ב 2016)

 

בכלל אחרי בגץ הבוגדת של בית משפט עלין שלפיו אישה זנאית שבוגדת בבעלה לא מפסידה את הרכוש ואין לפגוע בה כלכלית…. הרי שאין יותר סטיגמה של “זנאות” המוצמדת למעשי בגידה.  בישראל בגידה בבן הזוג היא חוקית, לגיטימית ואפילו ערך מוגן בשם האוטונומיה האישית….”זנאות” זה פאסה קומפוזה.

כל מי שקורא לאפי זנאי הוא בעצמו סתם קנאי עלוב.

 

Views: 2,167

5 Comments

  1. אני מאד מעריך את העבודה שלכם והגילויים הרבים, תמשיכו כך.
    רק הלוואי שהייתם יכולים להמנע מאמירות גזעניות כמו במקרה של תמנו, שאותה אני מתעב בעצמי אבל אין שום סיבה להתלכלך עליה בגלל צבע עורה יש מספיק סיבות אחרות.
    הערת מערכת:
    שפנינה תמנו שטה תחזור לזלול בננות על העצים.

  2. פשוט תת רמה,גועל נפש של מילים ,צריך אישפוז בכפיה פלוס טיפול בהלם חשמלי להסדרת תאי המוח המתרופפים

  3. תכלס ברק אחלה זמר קצב לא הולך להשחית זמן על נוה או בכר . מחכה לסיבוב השני

  4. מסתבר שבכדי להיקרא ברק צריך לחתום על פלולה ורצוי בפרצוף תחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *