EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הטלפון של אפי נוה 7 – אודליה חן חתולת מין “מאמי אתה ממש לא גומר מהר” רצתה מינוי ליו”ר פורום משפחה להחליש את באשי ודליהו

אודליה חן אין פוזה מינית שלא פינקה את אפי נוה מיאו מיאו חתולה מינית

אודליה חן אצה רצה לה הכלבה וביקשה למחוק פוסט זה שוב ושוב. אז הוחלט לפרסם את הפוסט שוב ושוב. להנאתכם

אודליה חן שפחת מין של אפי נוה.  בטלפון של אפי נוה יש 3 שיחות עם עו”ד אודליה חן.  (אולי יש יותר).  מהשיחות עולה שהיה בינהם רומן עסיסי ביותר כאשר שניהם חששו שייתפסו על ידי בני זוגם.  אודליה חן מסבירה שהיא לקחה צעד אחורה ביחסי המין בגלל הפחד שאפי “לא בטיחותי” כלומר שהוא מפטפט יותר מידי בטלפון.

אפי אומר לה “את מושלמת”.  “אני אוהב אותך, שרוף על התחת שלך.  תמיד תהיה לי חולשה אליך”.  צריך להיפגש “כמו שצריך”. 

הרקע לשיחות:  אודליה חן מחדשת את הקשר במרץ 2017 כי היא רוצה לנצל את הקשר שלה עם אפי להחליש את המעמד של שלומי באשי ורונן דליהו בוועדת דיני משפחה ושהוא ימנה אותה ליו”ר שלישית…..

6-1-2016 אודליה חן עם אפי נוה בכנס באילת
6-1-2016 אודליה חן עם אפי נוה בכנס באילת

 

 

 

שלומי באשי עם רונן דליהו זוג שפוטים של מרכז רקמן והוגינות
שלומי באשי עם רונן דליהו זוג שפוטים של מרכז רקמן והוגינות

בתמונה מימין הזונה תמר זנונית פורר, כלבת גסטפו פמינאצית עם שלומי באשי וכתב זבל מאור צור

הנבלה תמר זנונית פורר עם שלומי באשי מלקק הווגינות ומאור צור
הנבלה תמר זנונית פורר עם שלומי באשי מלקק הווגינות ומאור צור

 

לחצו על הלינקים לקבל את קובץ האודיו:

שיחה 1:  https://sndup.net/m6g9

שיחה 2:  https://sndup.net/mkwb

שיחה 3:  https://sndup.net/tvpm

בתמונה:  אודליה חן עם פה פעור לקליטת הזין של אפי

אודליה חן עם פה פעור לקליטת הזין של אפי
אודליה חן עם פה פעור לקליטת הזין של אפי

אבל אודליה חן היתה צריכה טובת הנאה מאפי ולכן חרף החשש להיות מואזנת, התקשרה אליו.  היא רצתה להשתלט על פורום עוה”ד למשפחה.  היא לכלכה על עוה”ד שלומי באשי ורונן דליהו שהם לא עושים כלום וביקשה שאפי ימנה אותה כיו”ר נוסף ושלישי, ואז היא תוכל לקדם דרך הוועדה אג’נדות פמינאציות שהיא זממה בפגישות עם הנבלות הארסיות שולי מועלם ועליזה לביא.

בתמונה:  אודליה חן ואפי נוה

אפי נוה ואודליה חן מבלים ונהנים
אפי נוה ואודליה חן מבלים ונהנים

אפי נוה סידר לה פגישה עם באשי ודליהו כדי שהיא תפתח מולם שהם לא עושים כלום, וכעבור שבוע בשיחה 2 היא שואלת אם המינוי עבר והוא עונה לה שהמינוי שהיא ביקשה עבר.

שימו לב לקודים “להיפגש כמו שצריך” – זה לעשות מין.  לא הצלחנו להבין אם אחרי הפגישה שהוא סידר לה בלשכה עם באשי ודליהו (בין ה 10/3/2017 ל 20/3/2017) כשכולם הלכו הביתה, הוא השחיל בה את “מה שצריך”.

אודליה חן תמיד היתה בהמה פמיניסטית רעה.  היא היתה החברה הכי טובה של אספרנצה אלון, הנבלה הפמיניסטית ושותפה למשרד שלה, וגם ירשה את התיקים של אספרנצה כשאספרנצה מונתה שופטת בחיפה.

בקרוב יעלו גם שיחות האודיו.  חיזרו אלינו כדי להאזין.  בינתיים קבלו את פענוח השיחות שקיבלנו ממתנדבת חביבה.

אודליה חן שימשה שפחת מין של אפי נוה שנים רבות
אודליה חן שימשה שפחת מין של אפי נוה שנים רבות

שיחה ראשונה סביבות 23/2/2017

בלינק זה תוכלו לשמוע את השיחה המרטיטה https://sndup.net/m6g9

אודליה חן מצלצלת לאפי נוה ומתלוננת על רונן דליהו ושלומי באשי שהם כיו”רים של פורום משפחה לא עושים כלום.  לא מוציאים חוות דעת ולא הולכים לכנסת, ולא עושים ימי עיון.  היא אומרת שהיא כיו”ר פורום בתי דין רבני עושה הרבה יותר.  מה שהיא רוצה זה שאפי ימנה אותה יו”ר נוספת לפורום עוה”ד למשפחה יחד עם באשי ודליהו, כדי להשתלט על הוועדה ולהזיז ענינים שהיא סיכמה עליהם עם הח”כיות הפמינאציות שולי מועלם ועליזה לביא.

בתמונה:  מימין אפי נוה, הקרחת הבאה באמצע זה רונן דליהו, ומשאל שלומי באשי.  אלו השניים שאודליה חן התלוננה שלא עושים כלום.

אפי עם רונן דליהו ושלומי באשי 9-12-2016
אפי עם רונן דליהו ושלומי באשי 9-12-2016

 

 

 

שלומי באשי ורונן דליהו מחפיצים ביצים
שלומי באשי ורונן דליהו מחפיצים ביצים

מה שאודליה לא ידעה זה שהבת של עליזה לביא אוריין לביא עובדת בלשכה וגם אותה אפי מתקתק.  חחח.

בתמונה:  אפי נוה עם סוזי עוזסיני ארניה אשת השופט רפי ארניה מימין.  הבאה בתור אוריין לביא ומשמאל הפמינאצית עליזה לביא. כן כן…  את זאת עם המשקפיים אפי גם תקתק, וכמובן שסוזי פתחה תחת ומצצה בכל הזדמנות עבור הקידום של בעלה.

 

 

אפי נוה עם עליזה לביא שנתנה לו לזיין את הבת שלה אוריין לביא עם סוזי עוזסיני ארניה
אפי נוה עם עליזה לביא שנתנה לו לזיין את הבת שלה אוריין לביא עם סוזי עוזסיני ארניה

בתחילת השיחה אפי מספר שהיה בכנס משפט עברי עם היועמ”ש מנדלבליט.  שואל את אודליה חן אם “השתחל איזה מישהו” לחיים שלה.  שואל אם מצאה גבר שכבש את ליבה?   אודליה עונה “זה לא קל.  אתה יודע”.

היא מספרת לאפי שהיא רוצה לפתוח משרד בתל אביב כדי שלא ימתגו אותה כעו”ד מהפריפריה, ושואלת אם הוא יודע על משרד לשכור. היא רוצה להיפגש עם אורי צפת כדי לקחת ממנו תיקי ירושה כי הוא זקן בן 65 שרוצה לפרוש ואין לו למי להעביר תיקים. ההתמקצעות שלי היום זה בגירושין.

אפי אומר “אני אמצא לך מקום סבבה.  נחמד, אולי יש לי איזה משהו בררש”.

אפי שואל מתי את בתל אביב.  בואי ניפגש.  היא עונה יום ראשון יש לי דיון.  הוא שואל “מתי ניפגש כמו שצריך” (“כמו שצריך” – הכוונה לסקס)  והיא עונה “עזוב את זה.  די.  נגמר.  לא רוצה לדבר על זה בטלפון.  ככה.  די.  אתה יודע.  נדבר על זה כשניפגש…. רגע מה אתה חושב שהתקשרתי בשביל זה?????  חחח”

אפי שואל למה התרגזת, והיא עונה “רק התחלתי לדבר אתה כבר רוצה לסיים?  מאמי אתה לא ממש גומר מהר“.  אפי עונה “אני לא”.

אודליה חן מסבירה שהיא התקשרה להתלונן על שלומי באשי ורונן דליהו.  היא מתפארת שהיא יצרה קשרים עם חברות הכנסת הפמינאציות שולי מועלם, עליזה לביא, והם לא עושים כלום.  גם בכנס הארצי חוץ מ 2 מושבים לא עשו כלום.  אתה צריך להגיע להחלטות.  “פנינו לאן איתם???”

היא מתלוננת על אחת מיכל – כנראה מיכל שקד או מיכל פיין.  היא מאוד אינטרסנטית.  לא יודעת להיות חברה.  היו עניינים איתה (כלומר בעיות).  “היא מרשה לעצמה להתפאר שהיא מסתמסת איתך ב 12 בלילה”.

לסיום אפי מציע “פגישה שמישהו יבוא ויגיד מה קורה פה, אבל זה לא יכול להגיע ממני.  האם את מוכנה לפתוח מולם?  אודליה חן עונה שכן היא רוצה פגישה להתעמת עם שלומי באשי ורונן דליהו.  אפי “תזמני פגישה גם איתם ואת פותחת”.

אודליה חן עונה אולי בגלל שיש בעיה עם רונן דליהו [שלא עושה כלום, לטענתה], כדאי לצרף גם אותה כיו”ר שלישית, “בהרבה פורומים יש גם ארבעה יו”רים”.

אפי עונה לה שהוא חושש מהאזנות.

אפי נוה עם שפחת המין הפמינאצית אודליה חן
אפי נוה עם שפחת המין הפמינאצית אודליה חן

מה שמדהים זה ששפחות המין של אפי פגשו זו את זו בכנסים באילת.  אולי אף טסו לאילת ביחד והכל על חשבון הלשכה לפי בקשתו של אפי.  כולן ידעו שאפי מזיין אותן אלת אחת, וזה לא הפריע להן להתטלם ביחד ולתעד היותן שפחות מין בצווותא חדא.

הנה כאן השפחה אודליה חן עם השפחה סוזי עוזסיני ארניה.  סוזי כתבה לאפי שהיא רוצה להרגיש את הגמירה שלו בתחת שלה.

אודליה חן עם סוזי עוזסיני ארניה שתי בובות מין שפתחו כוס ותחת לאפי נוה
אודליה חן עם סוזי עוזסיני ארניה שתי בובות מין שפתחו כוס ותחת לאפי נוה

שיחה שניה 20/3/2017

שיחה של חצי שעה עם אודליה חן על זה ששופטי עליון “מוצצים לו”.  אודליה שואלת אם המינוי שלה עבר ואפי מאשר:  המינוי עבר.  זהו מינוי תמורת יחסי מין.    20/3/2017.

לינק לשיחה:  https://sndup.net/mkwb

אודליה חן מספרת לאפי:  “צלצלה אחת והזדהתה כנועה ליטמן מאוחר בערב.  אמרה שחני נוה (אשתו החוקית של אפי) שלחה אותה וזה היה אחרי שבעלה התקשר אלי אייל ליטמן. נהייתי לבנה”.  ליטמן אמרה לאודליה “אתמול שוחח איתך בעלי”, אבל בזיהוי הופיע בכלל השם חגית.

אודליה חן מספרת את זה כי היא חוששת שמישהו טומן לה מלכודת וכמה זה מסוכן ליפול בפח בשיחות טלפון עם זרים.

אודליה חן משנה נושא:  “אתה בא למשלחת לברצלונה?  סגרתי איך שפרסמו.  אני צריכה להגיד לך למה אני שואלת?”.  הכוונה שזו הזדמנות לעשות מין בשושו במלון במשלחת לברצלונה.

בסוף שירה טולדנו (באמצע) כן באה עם אודליה חן (מימין) למשלחת לברצלונה….

אודליה חן ריכלה על שירה טולדנו עם אפי נוה ונסעה איתה לברצלונה
אודליה חן ריכלה על שירה טולדנו עם אפי נוה ונסעה איתה לברצלונה

 

 

הפוסטמות שנסעו לברצלונה עם אפי נוה מימין אוריאן לביא והשלישית אודליה חן
הפוסטמות שנסעו לברצלונה עם אפי נוה מימין אוריאן לביא והשלישית אודליה חן

 

אודליה מספרת:  “אני נוסעת לשופינג בלונדון.  חברה שלי בילי באה. היא בהריון ואמרתי לה שלא תבואי לי הורמונלית.   שירה טולדנו באה ללונדון.

אפי עונה לה ששירה טולדנו “מוזרה”.  אודליה אומרת “ניסיתי לשדך אותה.  היא פשוט התרגלה ל”לבד” שלה”.

אודליה אומרת לאפי “אנחנו חברים”.  אפי עונה “אני אוהב אותך, שרוף על התחת שלך.  תמיד תהיה לי חולשה אליך. …התבאסתי לאללה מהסיטואציות“.

אודליה עונה “אני זזתי אחורה [ביחסים] כדי לא לסכן את…… [כי]  אתה לא בטיחותי כמוני בטלפונים”.  כנראה לא רצתה לסכן את הנישואין שלה ופחדה שמאזינים לאפי כך שלא יכלה לקבוע איתו.

אפי עונה:  “הקו הזה לא היה בשימוש.  אין למה להאזין.  אם מישהו עושה האזנת סתר הוא שומע שאני מדבר עם שופטים.  אין למה להאזין. יש על יד אחת כמה אנשים שיש להם את הקו הזה”.

אודליה: “נתת לארחי פרחי זיו להב את הטלפון.  הוא דברן כזה.  עוברים לי סרטים בראש.  אני שומרת עליך יותר מאשר עלי…  ברור שבהתחלה היה לי מוזר אחרי שאנחנו מדברים 3-4 פעמים ביום.  אני דאגתי לך.  אתה לא יכול להיות במקום שאתה מסכן את עצמך”.

אפי “ראיתי אותך שבוע שעבר שבאתי מהלשכה.  יכולתי להעיף אותם ולהשאיר אותך לבד איתי”.

אודליה “המינוי כבר עבר?”  אפי:   “שבוע הא הוא יעבור“. הכוונה לזה שאודליה רצתה מינוי כיו”ר שלישית של ועדת פורום עו”ד למשפחה.

אפי:  “אני מדחיק הכל עובד כמו רובוט ופתאום מתעורר הכול.  נאטמתי.  הייתי עסוק במשרד, לשכה, ילדות.  התחלתי לפחד מכל בת שנכנסת אלי ללשכה.  דבר ראשון מחפש איפה דנית……  אני יושב ואני מפחד מנשים”.

  • הסבר:  זה בגלל הכתבות המביישות שעשתה עליו שרון שפורר.  באותה תקופה שפורר שלחה ללשכה גדודים של מפגינים שייכנסו לתוך הלשכה ויאיימו על אפי למחוק את התביעה נגדה.  הוא צילם והעביר למשטרה, אבל לא התייחסו אליו ברצינות.

אודליה חן:  “אתה מפחד ממני?”

אפי “ראיתי אותך שבוע שעבר והכל התחיל לחזור לי.  ממש.  מאוד”.  כלומר חזר לו החשק המיני חזר לו כלפיה.

אודליה:  “זה מסוכן”.

אפי:  “אוטוטו הגעתי לשיא, וגנבו לי את זה…..”

אודליה:  “מזל שלא קרה כלום..  מזל שלא קרה כלום שחלילה נתפסנו. אני לא מדברת על בני הזוג.  ידענו לעצור את זה בזמן, ברגע שדברים התחילו להריח לא טוב.  לקח לי המון זמן.  הפסיכי ההוא שבא להפגין בלשכה.  חשבתי שהוא שומר את זה למועד מסוים להוציא את זה.  אתה בעייתי, בעייתי להתעסק איתך”.

“הפסיכי שבא להפגין בלשכה” היה שליח שלחה שרון שפורר כדי לבייש את אפי.  כנראה בדיוק אודליה ואפי היו באמצע האקשן, ואודליה נבהלה ועצרה את הפגישות האינטימיות.

אפי נוה:  “את מושלמת בעייני.  מושלמת.  בשיא שלנו, בפריחה שלנו בשנים הכי יפות שלנו.  זה לא הגיוני“.  הכוונה זה לא הגיוני שהניאופים שלהם הסתיימו ככה בגלל החשש להיתפס.

אפי אומר:  “מאמי יש קריירה.  מלא שופטים בבית משפט עליון מוצצים לי את התחת.  בכנסת כמו שטיח אדום. ויש לי כנס שחצי ממשלה באה אליו.  [אבל] אני חושב על ההשתובבויות איתך,  הצחוקים איתך.  המגע איתך“.

אודליה:  “היה כייף. אני לא אוהבת שאנחנו עושים את השיחה הזו בקו טלפון הזה.  אתה משוגע”.

אפי:  “מה זה בא לי לראות אותך? להזמין קו טלפון חדש? טוב זו השרה [איל שקד].  אני חוזר אליך”.

בתמונה:  המוזרה שירה טולדנו

שירה טולדנו אפי נוה ואודליה חן אמרו עליה שהיא מוזרה
שירה טולדנו אפי נוה ואודליה חן אמרו עליה שהיא מוזרה

שיחה שלישית

לינק לשיחה:  https://sndup.net/tvpm

אפי חייג בקול מפתה:  “מה קורה מאמי… מה ניש?”

אודליה:  לא יודעת יש איזה תוכנה שהשתבשה בצ’אט. ניסיתי צ’אט סודי.   בדיוק חונה בבית משפט.  קבעתי עם אור בשעה 2.  אצל אהוד השכן שלך.  אנחנו חברים מגיל אפס בחיפה.  הוא היה בחתונה שלי. הוא במשה אביב קומה 52.  למדנו ביחד משפטים.  כל הזמן הוא אומר לי תבואי יש לך חדר ישיבות עלי.  הוא היה בחדר שלי בחיפה. מאז שהתחתן זה התמסמס.  שבטעות לא תזכיר את השם שלי במובן שלא צריך להיות…  טוב מאמי ביי”.

Views: 814

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *