EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פמינאציה בחיפה: עו”ד שאול בלגי פמינאצי מוצהר ששונא זונות, עוזר שופטת תעבורה ורכלן מקצועי בטורי הרכילות של מקומוני חיפה

שאול בלגי לקקן שדולת הנשים ורכלן מקצועי בעולם המשפט

עו”ד שאול בלגי מחיפה…. שמעתם עליו?  בראש ובראשונה מדובר בפמינאצי הסוגד לשדולת הווגינות.  הוא כותב טור של רכילות משפטית בעיתון ידיעות חיפה ובשעות היום הוא משמש עוזר משפטי של שופטת תעבורה כרמית פאר גינת.  (עוזר משפטי זה מי שכותב את פסקי הדין).

איזה מזל ששיבצו את הפמינאצי בתעבורה ולא בדיני משפחה או פלילים.  הוא היה מרשיע כל גבר.  הוא גם מתרגל במשך המון שנים של סטודנטים באוניברסיטת חיפה במיוחד לתואר שני וחבר וועד הסגל האקדמי הזוטר של האוניברסיטה .

הוא מופיע כ”חבר ועד הסגל האקדמי הזוטר” של אוניברסיטת חיפה, ועד שעוסק ב “מאבקם של תלמידי המחקר בארץ לתנאי העסקה הולמים”.  נציין ש”מחקר אקדמי” באוניברסיטת חיפה זה תמיד מחקר פמיניסטי.  לא תשמעו שם על מחקר שהוא לא פמיניסטי רדיקלי.  זה לא מענין אף אחד באקדמיה החיפאית…..

 

שאול בלגי לקקן שדולת הנשים ורכלן מקצועי בעולם המשפט
שאול בלגי לקקן שדולת הנשים ורכלן מקצועי בעולם המשפט

https://www.segelzutar.org.il/about?start=3

מי המלוקקים ששאול בלגי מרים להם בכתבות הרכילות?

למרות ניגודי העניינים של כתיבת ידיעות רכילות מטופשות, עו”ד שהם סטודנטים למשפטים לתואר שני ובעיקר של עו”ד שמייצגים בבתי משפט שאול בלגי קיבל מהנהלת בתי המשפט ומהנהלת האוניברסיטה אישור לכתוב את מדור הרכילות המטופש שנותן כמעט כל שבוע פרסומת קבועה וחנפנית לתמי אולמן ולאבי חימי, ובעיקר למקורביהם עסקני הלשכה רודפי הפרסום….  בעיקר לחבר ועד חיפה עו”ד אדיר צבי ולשותפו למשרד עסקן הלשכה יריב רז , לעוה”ד סופי ספקטור ולסגן של תמי אולמן עו”ד איתי פריימן. 

“על הדרך” שאול בלגי גם מקבל הטבות חינמיות במסעדות והזמנה להשקות בתיאטרון חיפה, למרות שלעובדי מדינה אסור לקבל מתנות וגם אסורה ההשתתפות באירועים מהסוג הזה.

ככה נראית כתבת רכילות של שאול בלגי (ובחרנו דווקא כתבה לא משפטית להמחיש את איכות הכתיבה של האיש):  “בהרמת הכוסית שנערכה לשחקנים וליוצרים בתום ההצגה פגשנו את תום אפלבאום, שחקן בהצגה והאחראי על עיצוב התנועה, שגם מלמד בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין, וצילמנו אותו עם מנהלת מכירות החוץ של התיאטרון גילת סלע; וכמובן גם את השחקניות הראשיות ציפי שביט ולאורה ריבלין עם מנכ”לית התיאטרון ניצה בן צבי ועם המנהל האומנותי של התיאטרון ובמאי ההצגה משה נאור”.

סתם רשימה של שמות, ניים דרופינג ועל זה הוא עושה כסף מהצד בנוסף לעיסוקו כעוזר של שופטת.

https://haifa.mynet.co.il/gossip/article/s1jkvdwpt

מרוב תפקידים לא ברור מתי שאול בלגי עובד בתור עוזר משפטי ואיך מתמרן בין כל כך הרבה ניגודי עניינים ובמיוחד בגלל שמדובר במדור פרסומי,  במסווה של רכילות.  איך הנהלת אוניברסיטת חיפה והנהלת בתי המשפט מתעלמים מניגודי העניינים החמורים של שאול בלגי?

התשובה ברורה:  אבי חימי ותמי אולמן המושחתת, ומקורביהם, מקבלים ממר בלגי סיקור אוהד מדי שבוע

על הרבה פחות מזה העמידו לדין את ראש הממשלה נתניהו בגין סיקור אוהד….. .

עיסוקיו ה”פסאודו-אקדמיים” של שאול בלגי בתחום הזנות

שאול בלגי כתב מאמר “אקדמי” המופיע בתוך אסופת ספרות אקדמית פמיניסטית המוקדשת להוצאת הזנות מחוץ לחוק.  כתיבתו שופעת סטראוטיפים לא מבוססים.  הוא כותב שרוב הזונות הם נשים ורוב בסרסורים הם גברים.  זה ממש לא נכון.

כיום רוב הסרסורים – כלומר מנהלי מכוני הליווי והעיסוי הן נשים, ורובן ממוצא אקס ברית המועצות.  לרוב הן בעצמם עבדו כזונות והשתדרגו למעמד של מנהלת מכון.

מאמרו מנסה לחבר בין המשפט החוקתי לבין הוצאת הזנות מחוץ לחוק בכל מיני דרכים ולוגיקות משונות.  הוא טוען שיסודות הצדק החירות והשלום של מדינת ישראל לא מתיישבים עם הזנות בגלל השפעות בריאותיות ונפשיות ובגלל פגיעה בשוויון ויחסי הכוחות בין נשים לגברים.

אבל…  מה עם הזונות שכן רוצות בחירות לעבוד כזונות???? מה איתן?  אלה שאוהבות לעשות משמרת קלילה בלי לעבוד קשה ולצאת עם כמה אלפי שקלים ביד בסוף הלילה?  הרי המחיר של שירותי הזנות זה לא מחיר של מנת פלאפל.  המחיר הוא מכובד.  נכון שיש כאלה שמכורות לסמים ושורצות בפתח הרחוב ומחפשות לקוחות, אבל הן לא הידרדרו לסמים בגלל הזנות.  הזנות עוזרת להן להישאר בחיים אחרת הן היו מתפגרות מרעב.

אבל רוב הזונות הן יפות, מושכות, מטופחות, מבושמות, עם ביגוד יוקרתי ובוחרות את הלקוחות שלהם כרצונן.  נשים רבות מימנו את התואר במשפטים בעבודה בזנות.  אז ה עם חירות הבחירה שלהן לעשות כסף קל???

לא הבנו את הטענה לפגיעה ביחסי הכוחות בין נשים לגברים.  ממש לא.  מה שהפמיניסטיות רוצות זה לצמצם את האספקה של מין זמין כך שגבר יחוייב להתקשר עם אישה אחת בנישואין או מגורים ביחד, ואז האישה מייד משתלטת לגבר על חצי מהרכוש שלו.  כלומר המטרה היא מונופוליזציה של המין לתבניות משפטיות שמאפשרות לנשים להרוויח הרבה יותר בנישואין מאשר בזנות.

אין לכחד.  הזונות הן האלטרנטיבה לאישה נשואה.  אם האישה הנשואה לא פותחת את המפעל שבין הרגליים, אז יש זונות ויש גם סטוצים בברים.  זה בדיוק מה שמפריע לפמינאציות…  התחרות על הארנק והרכוש של הגבר…..  נראה להן שהזונות מוכרות מצרך מבוקש (הכוס) במחיר זול מידי.

שאול בלגי – ערכי מדינת ישראל שוללים זנות לטווח קצר – למרות שנישואין זה זנות לטווח ארוך

מצחיק ששאול בלגי טוען שהזנות לא מתיישבת עם הערכים של מדינת ישראל כמדינה יהודית…  לדבריו ביהדות “הזנות נתפסת כתרבות מינית לא תקינה”…..  לדבריו בתלמוד כתוב שביקור אצל זונות עלול לגרום לפירוק משפחות, וזה נועד את העיקרון של שמירה על כבוד הבריות….

ראשית, איפה כתוב שלישראל יש ערכים יהודיים?  ישראל היא לכאורה מדינה חילונית.  איפה כתוב בתורה שהזנות היא תועבה שהדת מסתייגת ממנה?????  להיפך, לנו ידוע שנאמר שאם הגבר חרמן, שילבש תחפושת וייצא לעיר זרה ויבקר זונה.  ומה עם רחב הזונה?  התורה מתארת אותה באור חיובי.  אישה טובה.  אישה עצמאית.

מה אכפת לשאול בלגי אם מולדבית או נפאלית מתפרנסת מזנות?  

ובכלל אם צריך לחפש ערכים מוגנים לפי הדת, ולפי הדת היהודית הזנות זה לא בסדר, אז מה אכפת לשאול בלגי אם אישה חסרת דת ממולדובה או אישה בודהיסטית מנפאל עוסקת בזנות????

מאיפה מגיעים הרעיונות האלה שזנות גורמת לפירוק משפחות?  האם רווקים לא מזמינים זונה למסיבת רווקים? האם אין נשים נשואות שהמפעל בין הרגליים התייבש והן עצמן מבקשות מבעלן שיפרוק את עצמו אצל זונות ויניח להן לנפשן???

בדמוקרטיה נשים לא זכאיות לממש את חופש העיסוק??????

בהמשך הוא טוען שהזנות לא מתיישבת עם הערכים המוגנים של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית….

אבל במדינה דמוקרטית הערך העליון הוא החופש של כל אחד ואחת לעשות מה שהוא רוצה.  פה יש מיעוט קולני של פמינאציות זועמות שמבקש להשליט את האג’נדה הפסיכית שלהן על רוב הציבור, וזה ממש לא דמוקרטי…

 

https://www.yedhaifa.co.il/epapers/magazines/1714/30/

הנה קבלו את המאמר של הפמינאצי לקקן מנושים בשדולת הווגינות, עו”ד שאול בלגי… רכלן מדופלם ועוזר שופטת תעבורה….. רע רע רע. .

שאול בלגי מאמר ליקוקי מנושים לזונות על פי הערכים הדמוקרטים של מדינת ישראל
Views: 67

3 Comments

  1. איזה כיף לפתוח כל בוקר עם עדנה קרנבל מידע משפטי פרשנות משפטית הוגנת. זו יושרה

  2. מצד אחד בישראל אסור לשלם על זנות (אבל מותר להיות זונה) ומצד שני הזנות חוקית (נישואין) יצאתי די מבולבל. אפילו לקנות נשים מותר (כתובה) אבל יש קנס יציאה אם אתה מחליף אותה בזונה אמיתית. יצאתי די מבולבל.

  3. מאמר שכתוב יפה אינו אמור להכיל תוכן שראוי לקרוא. ככה בדיוק רוב פסה”ד. נרטיב. מה שהפמיניסטיות רוצות זה לגרום לכך שרוב הגברים יהיו נשואים או בזוגיות כשכך הם יהיו כפופים לחוקים הפמינאציים שהן חוקקו, כגון לסיכון התמידי למצוא עצמם במעצר בגלל מילה של בת זוג. או לסיכון לפגוש בשופטי משפחה/ דיינים מושחתים.
    חבל שהמחבר המתחנגל הזה שאול בלגי מוסר לפמינאציות את הלחי השניה של ישבנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *