EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 55 לידיה רבינוביץ שיא הפיגור: יזמה חוק שילדים חטופים ייחקרו ע”י עו”סיות ולא יעידו נגד מחבלי הנוחבה

אתמול 4/12/2023 פורסם שמשרד הרווחה פעל להעביר תיקון חוק פסיכי ופסיכופטי שלפיו הילדים החטופים מהקיבוצים בעוטף לא ייחקרו ע”י שוטרים, ובמשפטי הנוחבה, כשיהיו, הילדים לא יעידו, ומי שתעיד במקומם תהיה העו”ס.

את המהלך הובילה עו”ד לידיה רבינוביץ האחראית על ייצוג קטינים בסיוע המשפטי (שהיא בהמת מגדר קלינית, פסיכופטית, מגעילה ומטומטמת) יחד עם צוות הרווחה שעוסק בחקירות ילדים, עדי דהן זפרני מנהלת חקירות הילדים הארצית שיושבת בירושלים, דינה לוקץ’ העו”ס הבהמה שאחראית על הספרות המקצועית, ירדנה יעקב החוקרת המחוזית של חיפה (שבכלל טוענת שיש הרבה מקרים של טעויות בזיהוי פגיעה מינית בילדים), מיכל חמודות החוקרת של מחוז מרכז ויושבת בפתח תקוה, איילת גושן חוקרת הילדים של תל אביב, עו”ס סאלח יוסף חוקר הילדים של מחוז ירושלים, וענבל לאון חוקרת הילדים של מחוז דרום שיושבת בראשל”צ.

 

לידיה רבינוביץ מסדרת פרנסה ליזיזות העו”סיות שלה

כל המהלך הזה מסריח מהיסוד.  נרא שהעו”סיות תפסו טרמפ על חקירות הילדים על פורענות הנוחבה כדי לסדר לעצמן פרנסה.

כל שנה נפלטות אלפי צרעות סוציאליות ממכללות הזבל לעבודה סוציאליות וצריך לסדר להן פרנסה.

בשביל מה צריך להביא עו”ס שתחקור ילדים כשהיא לא מכירה את שאר הראיות בתיק החקירה נגד המחבל?  בשביל מה להביא אותה לבית משפט ולשלם לה משכורת להעיד נגד מחבל כשהיא בעצם “עדות שמיעה”?

מה החשש שהשוטר והשופט הישראלי יפחידו את הילד????

אין דבר יותר מטופש מזה.  אם הילדים התגברו על 55 ימים בשבי החמאס עם מחבלים בני בליעיל ועברו את זה, איך מפגש עם שוטר שישאל אותם שאלות על המחבלים שחטפו אותם יהיה טראומטי להם?

דווקא פגישה עם עובדת סוציאלית יכולה להיות הרבה יותר טראומטית לאותם ילדים, כי הם לא מטומטמים, הם יכולים לקרוא באינטרנט, והדבר הראשון שהם יראו זה שעובדות סוציאליות חוטפות ילדים כדי לדחוף אותם למוסדות רווחה.

איזה ילד יהיה מוכן לספר לעובדת סוציאלית מה קרה לו אם הוא יודע שהעו”ס יכולה להתהפך עליו, להחליט שהוא לא עיבד את רגשותיו, שהוא “מוצף רגשית”, ושהוא צריך אבחון במוסד פוסט אשפוזי?????

ומה יעשו כשהסנגורים של המחבלים יגישו התנגדויות?  

ובכלל למה שעו”ס תעיד נגד המחבלים במקום הילדים?  מה העו”ס יכולה להעיד שלא כתוב בעדות שהעו”ס גובה בכתב?  הרי אם הסנגורים הערבים ישאלו שאלות, העו”ס לא יודעת לענות יותר ממה שכתוב לה בעדות של הילד.

מישהו רוצה פה פארסה?  בדיחה על משפט גרוטסקי?  עורכי הדין של המחבלים יתלוננו שמונעים מהם גישה לחקר האמת, כי במקום הילד הקורבן מביאים להם פוסטמה עילגת שהיא עובדת סוציאלית, שכל התשובות שלה יהיו “אני לא יודעת כי אני לא הייתי שם“.

במקום להתרכז בעדות הילדים, המשפט יהיה על זה שהמשפט לא הוגן, כי העו”ס היא עדות שמיעה, ויבזבזו ימים בחקירה למה היא לא שאלה את זה, ולמה היא לא שאלה את זה, ולמה היא לא זוכרת, ולמה היא לא יודעת…..

מי שצופה בתכנית של השופטת הניו יורקית הנפלאה ג’אדג’ ג’ודי רואה שאין לה שום בעיה לקרוא לילדים לעדות, ולא רק בתביעות של תאונות דרכים אלא גם בתביעות שבין האם והאבא.  וזה מצולם ומשודר לא רק בארצות הברית, אלא בסינדיקציה לכל שירותי התוכן והסטרימינג.

אז איך לילדים שהשופטת ג’ודי חוקרת, לא “נגרם נזק”, ודווקא לילדים הישראלים ששרדו את מוראות הנוחבה בעזה, חוששים שייגרם להם נזק אם יופיעו בפני שוטר ויתנו עדות, או אם יופיעו בפני שופט וייחקרו על עדותם?

תארו לכם שבמשפטי נירנברג או משפט אייכמן במקום שהעדים (היהודים קורבנות השואה) היו מעידים, היו מביאים עובדת סוציאלית “להעיד” (כלומר לספר סיפורים) במקומם?  איזה ערך היה לזה?

וגם מבחינה היסטורית, מצווה עלינו לשמר את העדויות של הפוגרום שעשו בנו.  בעוד 20 שנה על מה יסתכלו הצופים?  על עו”ס שמדברת על ילד ש”סיפר” לה סיפור, או על ילד שהופיע ונשמע אמין?

 

עדי דהן זפרני בהמה מפוטמת אחראית ארצית על חקירות ילדים
עדי דהן זפרני בהמה מפוטמת אחראית ארצית על חקירות ילדים

 

 

עדי דהן זפרני עובדת סוציאלית פרזיטית שמזיקה בכל מה שנוגעת
עדי דהן זפרני עובדת סוציאלית פרזיטית שמזיקה בכל מה שנוגעת

 

עדי דהן זפרני עוס חוקרת ילדים ומפחידה כל ילד שפוגש את הכוס שלה
עדי דהן זפרני עוס חוקרת ילדים ומפחידה כל ילד שפוגש את הכוס שלה

שימו לב:  העו”ס הזו שאחראית על כל חוקרות הילדים בארץ, גרושה, גרה בגדרה, פרסמה בפייסבוק שלה את הקריקטורה הבאה והתלוננה שהעו”סיות לא מתוגמלות מספיק כי כל המטופלים שלהם שונאים אותן ומרביצים להן…..

לדבריה “אנחנו עומדים/ות בגבורה כחומת המגן של החברה הישראלית. את האלימות כלפי העובדות והעובדים הסוציאליים צריך לעצור היום! את תנאי העבודה והשכר שלנו הגיע הזמן לשפר!”……

אם זה המצב למה המטופלים שלהם מרביצים להם?  אולי כי הן מזיקות ולא מועילות????

 

קריקטורה על משרד הרווחה העוסיות מפחדות מהמטופלים שלהן
קריקטורה על משרד הרווחה העוסיות מפחדות מהמטופלים שלהן

 

וזאת דינה לוקץ שאחראית על “התחום המקצועי”.

 

דינה לוקץ בהמה מפוטמת אחראית ארצית על חקירות ילדים
דינה לוקץ בהמה מפוטמת אחראית ארצית על חקירות ילדים

וזאת ירדנה יעקב.  היא אחראית על מחוז צפון וחיפה.  ב 2021 הגיעה לכנסת לוועדה של פמינאציות ששאלו אותה למה הרבה תיקי תלונות של נשים גרושות שהאבא אנס את הילד נסגרות, והיא ענתה להן שיש הרבה מקרים של זיהוי כושל של פגיעה מינית ע”י חוקרות הילדים, מה שגרם לבהמות המגדר בכנססת מיכל שיר וקרן ברק לצרוח עליה שאסור לה לומר את האמת.

ירדנה יעקב העיזה להגיד לפמינאציות שהרבה פעמים יש זיהוי מוטעה של פגיעה מינית בילד
ירדנה יעקב העיזה להגיד לפמינאציות שהרבה פעמים יש זיהוי מוטעה של פגיעה מינית בילד

 

 

 

מה עושות העו”סיות חוקרות הילדים בשגרה?

98% מהעבודה שלהן זה תלונות שווא של נשים בגירושין שהאבא מתחרמן על הילדים שלו.  העו”סיות רואות מהר מאוד שזהה פייק, אבל הן יודעות שזה יפגע במאמצי הסחיטה של האישה, וזה קשה להן על הנפש.  לכן הן כותבות משפטים סתומים כמו “לא ניתן לשלול כי הילד עבירה פגיעה מינית” רק כדי לכסות את התחת.

אילו היו מטילים על נשים שקרניות הבודות אונס בילדים מאסרים כבדים, אז סביר להניח שהעו”סיות חוקרות הילדים היו נשארות בלי עבודה.

פורסם בידיעות אחרונות ע”י סיון חילאי 4/12/2023

אושר: ילדים ייחקרו בנוגע לאירועי הטבח רק על ידי חוקר מוסמך במשרד הרווחה

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון דיני הראיות (הגנת ילדים), ולפיה חקירת ילד עד גיל 15, לעניין עבירות שבוצעו בתקופה של 8-7 באוקטובר תתבצע על ידי חוקר ילדים במשרד הרווחה, בתנאי שהילד אינו חשוד. המשמעות היא שהחקירה תתבצע על ידי עובד סוציאלי שהוכשר לכך במיוחד, וכן אפשרות שהחוקר יעיד במקום הילד בבית המשפט. החוק נועד להגן על שלומם הנפשי של ילדים שהיו עדים לזוועות.

 

https://www.ynet.co.il/news/article/byfydksr6

Views: 12

2 Comments

  1. מיכל שיר הזבל הזאת .
    הייתה בליכוד לא הפסיקה להשמיץ את יאיר לפיד .
    ןעכשיו היא איתו…

    היא מבולבלת…

  2. תנחומי לילדים החטופים. היה צפוי שהשרצים והטפילים “ממשרד הרווחה” ירצו את ליטרת הבשר שלהם.

    כל שקל שמוקצב “למשרד הרווחה” מגיע על חשבון שקל שהיה יכול להיות מתוקצב לרווחה וחבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *