EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ערוץ הטלגרם של עדנה עבר חבלה במזיד אבל לא ינצחו אותנו

חברים יקרים היום אחד “החברים” בקבוצה שעזר בניהול האתר כאדמין התגלה כגייס חמישי. הנבל מכנה עצמו שבשבת והוא מחק מהערוץ 3,808 חברים. אנחנו הינו היום במרוץ לשיקום הערוץ. כל מי שלא מצליח להתחבר שישלח הודעה בפרטי ונעבוד אתו על החיבור מחדש לקבוצה.

רבים הזהירו אותו מפנינו אבל לא הקשבנו וחבל

החשוד המכנה עצמו שבשבת ותלונה כנגדו נשלחה ל FBI. יש לנו יסוד סביר להניח שהנ”ל קשור בצורה עקיפה לרני והילה רהב ולגברת שקמה ברסלר ולבעל שלה מהשב”כ.

החשוד מכנה עצמו שבשבת, מציג עצמו לעיתים כטים המילטון, בעל חזות מזרחית תימנית וגובהו מעל הממוצע כבן 60.  כל מי שיודע משהו על הנוכל מוזמן לשלוח לנו מייל [email protected]

כל כלב יבוא יומו אתם מוזמנים להתחבר שוב לערוץ בכתובת https://t.me/ednaka

https://t.me/ednaka

יחד עם זאת אנו סבורים שאם מדינת ישראל כל כך מתאמצת לסגור לנו את הערוץ אז כדאי לכם שתף אותו יותר מתמיד. ההצלחה שלנו תלויה בכם ובשיתוף הפעולה שלכם וההפך.

עזרו לנו לעזור לכם

הנבל מחק לנו 3808 משתמשים כשנתפוס אותו הוא לא יישאר אנונימי
הנבל מחק לנו 3808 משתמשים כשנתפוס אותו הוא לא יישאר אנונימי

 

Views: 392

One Comment

  1. לא מעמיד פנים מופתעות החונטה פועלת תמיד באותם שיטות . במחאת הפנתרים השחורים אחד מראשי המוחים היה סוכן של החונטה משטרה ויש היום הודאה בענין. קימקא והתנועה לטהר המשפט חוו תקלות שרתי התנועה לטהור המשפט נפלו פעם אחר פעם מה שהביא להפסקת פעילותה למעשה. להבדיל מקימקא ועדנה טוהר פעלו רק מישראל לכן היה קל לפעול נגדם להבדיל מעדנה וקימקא שפועלים מארהב היום קימקא בעבר פעל מישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *