EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שקמה ברסלר וקשירת הקשר עם מטה משפחות החטופים להפלת ממשלת נתניהו הנבחרת בעזרת ובסיוע השב”כ הישראלי

מי שצופה בערוצי התבהלה מגלה לא יכול להבין כיצד התקשורת הישראלית עובדת ופועלת בתחבולות נגד היהודים היושבים בציון. בשביל זה אנחנו בעדנה הכנו לכם מצגת קצרה כדי להראות כיצד כל הארגונים ובמקרה זה רק שני ארגונים כיצד הם קשורים אחד לשני כאשר הם טוענים כי אינם קשורים כלל . על סמך התחקיר נמצא כי בפועל הם בעלי קשרים מאוד הדוקים ואף מעבר לכך.

את כלבת הביבים שקמה ברסלר כולכם מכירים זו שפרסמנו עליה לא מזמן כי היא קשורה בקשר ישיר לאירוע של הזין באוקטובר שתוכנן כפי הנראה על ידי שירותי הבטחון הישראלי. מה שמחזק יותר את ההנחה הזו הוא הקשר בין שקמה ברסלר לרני רהב ולמתקפה על האתר שלנו שבוצע ביכולות מחשוביות ברמת מדינה להלן החשד נופל על השב”כ.

ברור כי אישתו של בכיר בשב”כ או זוטר בשב”כ אינה יכולה לחתור תחת שלטון נבחר. מאחר ובעלה הסמרטוט עדין בעבודה הרי כי ניתן לומר בבירור כי ניסיונות ההפיכה של שקמה ברסלר הינם על דעת השב”כ ובפיקוחו ובניצוחו מאחורי הקלעים.

נוסיף עובדה אחת קטנה שהשב”כ איפשר לחברי הכנופיה מפרקליטות המדינה לצוטט לטלפון של ראש הממשלה ובכך לסכן את ביטחון המדינה מלמד שהשב”כ ממזמן משתין מהמקפצה על הממשלה והיעדרותו של השב”כ מישיבות הממשלה אליהם הוזמנו לצורך מתן תשובות על אירוע הזין של אוקטובר נותרו ללא מענה והיעדרותם של הקושרים. רק חברת כנסת אחת העיזה לחשוף את המידע.

תקיפת האתר עשנה קרנבל נעשה על פי בקשתו של רני רהב אשתו ושקמה ברסלר והנושא עדין בחקירה על ידנו ועל כך נפרסם מידע בנפרד.

 

אלו הנשים הקטנות שעומדות מאחורי הפטריאכיה והדחת ביבי מרשות הממשלה

בעיון בפלטפורמה של השמאל הידועה בכינויה ויקיפדיה נכתב כי מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים הוקם ב-8 באוקטובר 2023 כדי לתמוך וללוות את משפחות החטופים והנעדרים שנחטפו לעזה במתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר 2023, ולקיים מאמצים ופעולות למען שחרור החטופים בהקדם האפשרי. אנחנו נבדוק כעת מי עומד מאחורי מטה משפחות החטופים.

הערת מערכת: בויקיפדיה נמצאים רק ערכים שאושרו בידי השמאל השולט בפלטפורמה (לא רק בסדום אלא בכל העולם).

קישור לספקנים: מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

הקשר לרונן צור ראש השועלים של מתנגדי תיקון מערכת המשפט וגדול המסיתים

בבוקר ה 8 באוקטובר פנה יועץ התקשורת אסף פוזניאק אל מעסיקו רונן צור, וסיפר לו כי שתי אחיות של גיסתו, תאיר והודיה דוד, מוגדרות כנעדרות מפסטיבל נובה שעל גבול רצועת עזה. יחד החלו השניים לפעול לאיתור וגיוס משפחותיהם של נעדרים נוספים מאותה מסיבה. עוד באותו יום חברו צור ופוזניאק ליוזמה של עו”ד דודי זלמנוביץ וליוזמה נוספת של האסטרטג ויועץ התקשורת חיים רובינשטיין. כבר באותו ערב, במסיבת עיתונאים בכפר המכביה, הכריזו הארבעה על הקמת מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים.

מי זה רונן צור? חבר במפלגה האבודה (מפלגת העבודה)

רונן צור נולד ב-1969. שירת כעובד כללי במחנה 80. החל את פעילותו הפוליטית במפלגת העבודה בשנת 1990, ומאז כיהן כרכז סיעת העבודה בכנסת בתקופת כהונתו של יצחק רבין כראש הממשלה. צור כיהן גם כמנכ”ל התנועה לקליטת החייל המשוחרר ושימש יועץ לחבר הכנסת ומזכ”ל מפלגת העבודה לשעבר רענן כהן, יו”ר המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה, ויועץ לשר הביטחון, בנימין בן אליעזר ולשרת הקליטה יולי תמיר

רונן צור חבר בכיר בכנופית שלטון החוק
רונן צור חבר בכיר בכנופית שלטון החוק

 

בשנת 2004 החל לעבוד במשרד הפרסום של מוטי מורל, ובשנת 2007 הפך לשותף במשרד. ב-2016 מכר צור את חלקו למורל, בעקבות סכסוך בין השניים. לאחר מכן פתח עסק בתחום יחסי ציבור בשם “רונן צור תקשורת” ברמת גן.

רונן צור מסתכסך עם כל מה שיש לו דופק

בבחירות לכנסת השש עשרה שובץ ברשימת מפלגת העבודה וכיהן כחבר הכנסת כשלושה חודשים בסוף הקדנציה (בעקבות התפטרותו של חבר הכנסת סאלח טריף).

פעילות כיועץ תקשורת

צור הנוכל מוכר בשיטות עבודה לוחמניות המאפיינות לרוב את הקמפיינים בניהולו. כך גם יחסיו עם אנשי תקשורת המלווים לא מעט באיומי תביעה וכיפופי ידיים. בראיון לליידי גלובס הסביר צור כיצד הוא מתמודד עם “עיתונאי תאב כח” ואמר “יש שיטה מצוינת, והיא להגיע אל העיתונאי דרך בן/בת הזוג שלו” שיטה שאומצה על ידי עיתונאים רבים.

עוד איש תקשורת המחובר אל החונטה המשפטית והכנופיה השולטת בציון

עד אמצע דצמבר 2023 התקבלו במטה תרומות כספיות בהיקף של למעלה מ-50 מיליון ש”ח, וכן תרומות ייעודיות של שני מיליון ש”ח לרכישת מזון וציוד לוגיסטי, העמדת לוחות פרסום דיגיטליים בערך של כמיליארד ש”ח ברחבי העולם לטובת פרסומי חוצות של מטה המשפחות, להעמדה חינם של מתקני מטה משפחות החטופים בתל אביב לטובת פעילות המטה, וכן תרומה של שלושה מיליון ש”ח לצורכי סיוע כספי ישיר למשפחות החטופים. ולאן הלך כל הכסף? אל המאבק נגד ראש הממשלה.

הקשר ליוסי לובטון אחד המשפיעים הגדולים על המשק הישראלי

מערך הפרסום וההסברה של המטה כלל באמצע חודש דצמבר 2023 כ-250 מתנדבים בתחומי הפרסום, הגרפיקה, הרשתות החברתיות ומשפיענים בתחום הדיגיטלי והפיזי, בישראל ובעולם. בראשו עומדים דורית גוילי ויוסי לובטון.

אז מי זה יוסי לובטון? יוסי לובטון (נולד ב-9 במאי 1966) הוא איש עסקיםפרסומאי ויו”ר ומנכ”ל קבוצת פובליסיס ישראל.

באוגוסט 2018 מונה לובטון למנכ”ל ויו”ר קבוצת פובליסיס ישראל המונה תשע חברות בתחום הפרסום, שיווק והטכנולוגיה. בשנת 2019 מתח לובטון ביקורת פומבית על ייצוג חסר של קבוצות מודרות בפרסומות וקידם אג’נדה שתובעת שינוי מהענף. במסגרת זו, יזם וקידם אמנה להגברת הגיוון והשוויון בייצוג בפרסום שגובשה יחד עם בית הנשיא ואיגוד הפרסום והשיווק. נשיא המדינה, רובי ריבלין, הציג את האמנה וקרא לשיתוף פעולה של הענף כולו במסגרת תחרות הפרסום השנתית “קקטוס הזהב” בה נכח. על פעולות אלו נבחר לובטון בשנת 2019 לאחד מהאנשים המשפיעים במשק על ידי מגזין “ליברל”.

יוסי לובטון חבר בכיר בכנופיית שלטון החוק
יוסי לובטון חבר בכיר בכנופיית שלטון החוק

 

ליוסי יש בן יחיד קוקסינל ושמו עומר לובטון גרנות.

לספקנים מצב קישור : Omer (Lubi) Lubaton Granot

עומר לובטון גרנות

ומה עוסק הבן של יוסי? ובכן עומר לובי לובטון עוסק בייעוץ פוליטי וניהול קמפיינים.

עומר לובטון גרנות והבן של יוסי לובטון
עומר לובטון גרנות והבן של יוסי לובטון

 

 

שני גרנות לובטון

שני גרנות-לובטון היא הפנים המכוערות של של ההפיכה המשפטית בניו יורק? שני היא אשתו של עומר לובטון גרנות שהוא הבן של יוסי. נכתב עליה רבות בערוצי התבהלה. היא איננה מתגוררת בישראל מה שלא מפריע לה לפעול נגד ממשלת ישראל שנבחרה בבחירות דמוקרטיות.

שני גרנות לובטון חברה בכנופיית שלטון החוק

נאום של שני גרנות לובטון האישה מכה שמובילה את ההפיכה המשפטית בניו יורק כנגד השלטון הנבחר במדינת ישראל 

שני פועלת בשני ערוצים נגד מדינת ישראל האחד נגד ממשלת ישראל הנבחרת והשני נגד ממשלת ישראל הנבחרת בכיסוי של סיוע למשפחות החטופים. שלמעשה זה אותה הגברת אך בשינוי אדרת.

כבר ביום 20 לאוקטובר 2023 היא צייצה בייצה

גייסנו בניו יורק מיליון $ לציוד מציל חיים לחיילים. בחיים לא חשבתי שאצטרך להתעסק בציוד צבאי, וברור שהגיוס החשוב מכולם הוא לעורף ולמשפחות ששילמו את המחיר על ההפקרות הבלתי נסלחת.
ועדיין, אני גאה ככ בקהילה פה שפשוט התגייסה להציל חיים.

 

מיליון דולר תוך שבועיים בלבד. מה שהוביל אותנו לניסיון להתחקות אחר הכסף הרב שנשפך לטובת כל מי שנגד ממשלת ישראל הנבחרת.

וכעת לחברה שלנו מכבר הימים אשתו של ההוא מהשב”כ שלא רוצה שאנחנו נדע את השם שלו אבל החמאס והחיזבאללה מכירים אותו היטב שקמה ברסלר.

שקמה ברסלר בפוזה המזכירה מנהיג דגול גרמני מהמאה הקודמת

אווה בראון הישראלית - שקמה ברסלר בהופעת אימה נאצית
אווה בראון הישראלית – שקמה ברסלר בהופעת אימה נאצית
לשקמה יש פה גורה והיא קראה ללא לקיים שיחות עם נתניהו הנאצי.  ניתן לומר כי שקמה ברסלר היא מכונת רעל בזכות עצמה. היא גם דוקטור במכון ויצמן ובזכות פעילותה נגד ממשלת ישראל זכתה לקבל לאחרונה את התואר פרופסור למרות שאין לה שום הישגים למעט היותה אישה.
שימו לב לתמונה הבאהה ולכיתוב על גבי הדגל חופשי בארצנו. התמונה צולמה ביום  10 לספטמבר 2023
שקמה ברסלר מניפה את דגל ההפיכה המשפטית
שקמה ברסלר מניפה את דגל ההפיכה המשפטית

 

חיטטנו קצת לשני בפרופיל שלה בטוויטר ומצאנו כי בתאריך ה 20 לנובמבר 2023 הגיע הגברת שני גרנות לובטון להפגין ביום הילד הבינלאומי עם דגלי ההפיכה המשפטית. לנו זה היה נראה מעט מוזר. אז המשכנו לחקור

שני גרנות לובטון בהפגנה עם דגלי ההפיכה המשפטית בניו יורק
שני גרנות לובטון בהפגנה עם דגלי ההפיכה המשפטית בניו יורק

 

התחקירנים שלנו ניסו להבין כיצד הגיעו דגלי ההפיכה המשפטית מסדום אל ארה”ב להפגנה שאינה קשורה לכאורה להפגנה למען הילדים החטופים מול משרדי יוניצ”פ קרן האום לילדים ביום הילד הבינ”ל.

הדף של הסתומה שני גרנות לובטון בטוויטר.  “הקפנו את משרדי”

תוך כדי חיפוש מצאנו עוד ציוץ “מעניין” של הגברת שני גרנות לובטון של 4 ימים לאחר הזין של אוקטובר 11.10.2023 שכבר בו ככבו דגלי ההפיכה המשפטית בעצרת בכלל למען החטופים. אם כך מהו הקשר?

הדף של הסתומה שני גרנות לובטון בטוויטר

 

מה חשוב ליברי כנופית שלטון החוק באמצע מלחמה? כמובן הפגנה נגד ריפוי מערכת המשפט ולא החזרת השבויים והנעדרים. החזרת החטופים והנעדרים זה הדגל אותו הם נושאים כדי לארגן תרומות להפיכה המשפטית במסווה של זכויות אדם והחזרת חטופים ונעדרים

 

שני גרנות לובטון בהפגנה עם דגלי ההפיכה המשפטית בניו יורק

 

למי שחשב שפסיטבל רק לא ביבי נעצר בגלל המלחמה בעזה אז שיחשב מסלול מחדש הנה עוד תמונות המדברות בעד עצמן שוב חוזר הניגון הפעם בכותרת “גם בניו הייבן רוטמן מנסה לארגן אירוע אבל גם שם יזכירו לו שהדבר היחיד שרוצים מאדריכל החורבן זה שיתפטר. מכל המקומות שרוטמן לא מוזמן אליהם – בניו יורק הוא לא רצוי באופן מיוחד. אנחנו נמשיך לחזק את ישראל, להיאבק להחזרת החטופים ולסייע לחיילים ולמפונים – ועם הרבה אור נגרש את החושך. מסתבר שלא רק ישראל שלהם אלא גם כנראה אמריקה או לכל הפחות ניו יורק. 

מתוך הדף של הסתומה שני גרנות לובטון בטוויטר

שני גרנות לובטון בהפגנה עם דגלי ההפיכה המשפטית בניו יורק
שני גרנות לובטון בהפגנה עם דגלי ההפיכה המשפטית בניו יורק

ואז מצאנו את הסרטונים המעידים על הקשר הברור בין שקמה ברסלר יש”ו יחד עם החברה החדשה שלה כלבה הפמינאצית שני גרנות לובטון. אחרי הכל דגלים לא עוברים מיד ליד ללא תיווך.

שני גרנות לובטון הגיעה הישר מניו יורק כדי להרוס את הארץ ולחזק את השליטה הבלתי חוקית של החונטה המשפטית המוכרת בשם כנופיית שלטון החוק.

 

כעת הבננו שלכנופיית שלטון החוק יש זרועות ארוכות שמגיעות לכל חור בישראל ו/או ארה”ב עם קשרים עמוקים לממשל האמריקאי ולמפלגה הדמו-קרטית. השמאל הרדיקאלי פמינאצי הישראלי יכול לקרוא לעצמו מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים או קפלן או מצילים את הדמוקרטיה או חופשי בארצנו או מטה המאבק למען הדמוקרטיה אך בסופו של דבר מדובר בעוד ועוד ארגונים עם שמות שונים שהמטרה היחידה שלהם היא החרבת מדינת ישראל כמדינה יהודית לכל הפחות והפיכתה למדינת כל אזרחיה רק שהחלום הזה התפוצץ לנו בפנים וגרר 1300 נרצחים ביום אחד. למי שחשב שחולמי החלומות הקיצו? מעכשיו מגיע דור ב של קפלן ומוכיח לנו שטעינו.

אבל זה לא רק החיבור של הנשים המטורפות האלו להון שלטון ולכנופיית שלטון החוק כי גם חמיה האבא של בעלה עומר, יוסי לובטון גם הוא חבר באותה הכנופיה ואלו הבובות שהם מפעילים כדי ללהסית את הציבור. אלו הפרזנטוריות של המאבק שמאחריהן עומדים ארגונים גדולים יותר. אלו הנשים הקטנות שעומדות מאחורי הפטריאכיה.

באוגוסט 2018 מונה לובטון למנכ”ל ויו”ר קבוצת פובליסיס ישראל המונה תשע חברות בתחום הפרסום ובכך הפך למשפיע הגדול בתחום הפרסום. לפי הפרסומים ברור כי יש קשרים בין עוד חברות פרסום בניהן רהב תשקורת.

רני רהב משתולל: “מטורפת שכמותך, יש לך דם על הידיים”

 

אביר זכויות האנס שלנו רני רהב מופיע בכל מערכה ובכל מקום בו אנו חוקרים אודות ההפיעה המשפטית.

בחודש נובמבר 2023 פורסמה כתבה על ההומו הקשיש החרמן הסוטה רני רהב המשתלח בחברת הכנסת טלי גוטליב רק בגלל שטלי העיזה לצאת כנגד שקמה ברסלר “חברת הכנסת טלי גוטליב האשימה את ראש הנחש של מחאת קפלן, נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט, שקמה ברסלר והסתבכה עם רני רהב שתקף אותה במילים קשות

רני רהב משתולל: “מטורפת שכמותך, יש לך דם על הידיים”

מדוע רני רהב יוצא להגנתה של שקמה ברסלר? מסתבר שיש בניהם קשר חברי כך יש לו גם קשר חברי לראשי שירות הבטחון דרך הפטריאך הבעל של שקמה. אם הכרת סוכן שב”כ בכיר אחד הכרת את כולם. לאחרונה יצאו פרסומים הן על ידי חברת הכנסת טלי גוטליב והן על ידי חבר הכנסת אלמוג כהן על שיחת הטלפון של בכיר בשירות הבטחון הישראלי עם יחיא סינוואר ערב הזין של אוקטובר. פירסומים נוספים הוצאו אף על ידנו

זו הסיבה מדוע ניתן לומר בברור כי השב”כ וניסיון ההדחה של בנימין נהנתניהו ראש ממשלת ישראל בעזרת הזין של אוקטובר היה מתוכנן מראש והוא רק חלק מניסיונות הדחה והתנקשות פוליטית בראש ממשלה נבחר שלטעמם נמצא זמן רב מידי בתפקידו ולא נותן שום אפשרות לאדם אחר לנצח בקרב על ראשות הממשלה.

הביצוע של הטבח בדרום שיצא מכלל שליטה הינו ללא ספק מעשי ידי אדם שתכונן בקפידה שיצא מכלל שליטה. את התרגיל הזה של החמאס עוד ילמדו בבתי הספר ללחימה שנים רבות.

רני רהב מדגמן הלבשה תחתונה
רני רהב מדגמן הלבשה תחתונה בפוזה מגרה

 

רני רהב, שקמה ברסלר והשב”כ עוד יזכו לכתבה מיוחדת על מעלילהם הימים האחרונים. החומרים עדין בעיבוד ולימוד. כדאי לכם להמשיך ולעקוב אחרינו.

 

Views: 1,078

10 Comments

  1. ח זמן אמת עונה 8 פרק 1 כתבת תחקיר מצויינת על המחדל של ניתאי והאסון שהתגולל לפתחנו . ניתאי נכשל בבטחון , ניתאי נכשל בכלכלה וניתאי נכשל במשפט. מומלץ צפיה . מה שכן היות ואיני צופה בחדשות למדתי לראשונה שלוין הכתיר אתהרפורמה כ”רפורמת המשילות” ולא כ”רפורמה לביעור השחיתות במערכת ה” משפט”” וזה מסביר את כשלון הרפרומה ואת החורבן שהמיטה עלינו .

  2. ניתן להעביר מסר, אין צורך לקלל, אתם מורידים מהאיכות של הכתבה, כאילו ילד בן 12 כתב והוא לא שולט בלשונו
    הערת מערכת:
    תודה על הערתך האדיבה ומאירת העיינים. לא ידענו שזה הרושם המתקבל אצל הקורא הסביר.
    נעביר תגובתך לוועדה להפקת לקחים כנהוג בפרקליטות והמשטרה.

  3. איזה כיף לפתוח כל בוקר עם עדנה . עדנה פותחת את הראש ,לאחרים אולי פותחת חלקים אחרים.

    שאפו עדנה את גדולה מהחיים ותני בוסט תמיכה לקימקא הקאטו הקשיש שממשיך להלחם בדרכו בשחיתות מערכת המשפט ומוכיח שמאבק בשחיתות מערכת המשפט הוא לא מאבק של הימין בשמאל אלא מאבק של כולם של שמאל וימין של אנשים ישרים בשחיתות מערכת המשפט מול החונטה המושחתת שאינה מהססת לתפור יריבים פוליטים קרי מבקרי המערכת במשפטים מכורים.

  4. מה שעדנה כותבת ואני לא מביע דעה לעצם הדברים “הביצוע של הטבח בדרום שיצא מכלל שליטה הינו ללא ספק מעשי ידי אדם שתכונן בקפידה שיצא מכלל שליטה.

    ” מזכיר לכאורה את מה שנראה סביר בהתייחס למוות של רבין שנראה יותר כתכנון נסיון רצח סרק ברבין שנועד להסתה נגד הימין שיצא מכלל שליטה ונהפך למוות אמיתי לחזק את רבין שכשל אותה עת פוליטית ואף מילה על התותח ” הקדוש” אלטלנה .

    יש ראיות לכך ששוות בדיקה של ועדת חקירה. מוזר שטרם הוקמה ועדת חקירה למוות של רבין ותחסכו ממני את הקשקשת ששמגר ורוזן צבי זו ועדת חקירה .

    שמגר כפר קאסם העדות של זה שלקח על עצמו את הההרג, הקידום של רובינשטיין למחוזי ורוזן צבי שהכחיש שקרא לשרון רוצח בשעוריו בפקולטה למשפטים.קיצר שמגר ורוזן צבי לפחות בעיני זה יותר ועדת טיוח מאשר ועדת חקירה.
    עד המאמר של עדנה התייחסתי בביטול לטענות האלה וגם כעת קשה לי להאמין אבל היות וסיפת הדברים תואמת את מה שאירע כך נראה בפרשת רבין היינו פעולה קטנה שתכליתה הסתה שיצאה מכלל שליטה כבר אינני פסול לחלוטין את האפשרות שזה קרה גם כאן ועדיין אני רוצה להאמין שזה לא נכון כי אם זה נכון אבוי לנו.
    מה שבטוח שועדת חקירה חייבת לקום כאן ללא מעורבות שופטים כדי שהציבור יתן בה אמון .

  5. ה CIA וגם ה FBI לא פחות גרועים מהשב”כ והמוסד שלנו. אמת לא תצמח מהם. הדרך היחידה היא וועדת חקירה פתוחה לעין הציבור. אין שום דרך אחרת ולפגוע בבטחון המדינה יותר ממה שהם פגעו אי אפשר.

  6. כל הארוע של השביעי באוקטובר נראה הזוי. מתקשה להאמין שיש גורם אחד מאחרי המחדל הגדול בתולדות המדינה.
    אם ימצא אחד כזה או קבוצה כזאת הרי זו בגידה חמורה שאת האחראים לה צריך לעמיד למשפט ולהעמידם מול כיתת יורים. לא פחות.
    כדי שהחשדות הכבדים לא יסתיימו כקונספירציה, יש לפנות לגורם חיצוני כגון ה CIA שיחקור חשדות אלו.

  7. לרינת היקרה, לידיעתך, אצלנו במושב בית שערים לא מקובל להוציא כביסה מלוכלכת החוצה, במיוחד שאת יודעת יפה מאוד מי הדמויות הבכירות שמתגוררות כאן. למרות הזמנים הקשים וסיכסוכי המשפחות, בואי נשמור על אינטגריטי. לגבי המידע שיש לך על אורי ועל שיקמה אין צורך לשתף את כולם.

  8. למערכת עדנה קרנבל האמיצים והגיבורים,
    חיזקו ואימצו והמשיכו בעבודת הקודש שלכם. אני והרבה מהחברות שלי במושב קוראות את כל המאמרים שלכם באדיקות ובהערכה.
    אם אפשר, היינו מעדיפות שתורידו קצת את היקף הגסויות ואת המילה סדום. זה ממש לא הכרחי ומקלקל לכם את התוכן המסר החשוב שלכם. כמו כן, שכחתם להוסיף שמאחורי כל הברסלריות למיניהן (שלא מבינות שגם הן קורבנות אונס של הצורר ברק) עומדים האהוד ברקים למיניהם שמחכים כבר עם ריר על השפתיים לרגע שגופות יצופו בירקון.
    לגבי הכתבה הנוכחית, אהבתי במיוחד את המשפט המדהים: “החזרת החטופים והנעדרים זה רק הדגל אותו הם נושאים כדי לארגן תרומות להפיכה המשפטית במסווה של זכויות אדם והחזרת חטופים ונעדרים”.
    זו לדעתי מהות הבגידה הנוראית של השמאל הסטאליניסטי הקיצוני שעושה שימוש בכספי העם היהודי כדי למוטט את העם היהודי. במילים אחרות – ס ט א ל י נ י ז ם.
    (בבקשה, אל תפרסמו את שמי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *