EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

בחירות שופטים 2024 1: יעל רז לוי (ב”ש) למה לא משעים את בהמת המגדר ה”מרשיענית על אוטומט” שלא ויתרה על אזרחות אמריקאית ותפרו לה חוו”ד מוזמנת?

יעל רז לוי בהמת מגדר פמיניסטית חובבת סקס עם בדואים

פרסום מדליק של גרינצי פיצקי (אבישי גרינצייג) על השופטת הבהמה יעל רז לוי מבאר שבע שחושקת בקידום.  מתברר שהבהמה המרשיענית הזו מחזיקה באזרחיות אמריקאית ולמרות שמחובתה לבטל אותה, היא גם  לא ביטלה אותה וגם סידרו לה קומבינה בהנהלת בתי המשפט (חוות דעת מוזמנת) שמוחלת לה על התנאי הדורש ויתור על האזרחות הזרה.

יש אזרחות זרה?  אין שפיטה!

למה לא משעים אותה לאלתר?  פוגלמן אמור להוציא לה בקשה לצו השעיה בבית הדין למשמעת של השופטים (איפה ששפטו את רונית פוזננסקי).  אסור לה להיות שופטת בישראל עם אזרחות אמריקאית.  אסור לה לשבת בדין אפילו יום נוסף אחד עד שתביא את הויתור אזרחות ותעמוד לדין על “הוצאת דבר במרמה” (אחד הסעיפים שהפרקליטות תפרו לאפי נוה).

יעל רז לוי היא מרשיענית פמיניסטית.  כל גבר שנופל בטלפי הרעל דינו להרשעה, גם אם הוא חף מפשע.  אבל יש אבל אחד גדול…  אם אתה בדואי שאונס בנות יהודיות בנות 10, אז כן מגיע לך “הנחת אוכלוסייה מוחלשת”…..  כלבה ארורה.

כל הכבוד לגרינצי פיצקי שסוף סוף למד שכדי להתבלט בשטח, אי אפשר לשפרר את הנהלת בתי המשפט וללקק לחונטה של הפרקליטות בתחת, כי את זה עושים 99% מעיתונאי המשפט החל מטובה צימוקי ועד גיא פלג (דמבואלה), וכולל אביעד דליפמן.

ברור שהפרקליטות מעוניינת ששופטת זו תקודם….  היא בובה על חוט של הפרקליטות, “כמבוקש” על כל דבר.  הרשעות על ימין ועל שמאל.

יאללה גרינצי… דוס מנחוס שכמוך…   תתחיל להתמקד בקשר של שופטים שרוצים קידום עם הפרקליטות.  אם אתה כבר מגיש בקשות לחופש מידע תבקש את כל ההמלצות של הפרקליטות לשופטים ב 7 שנים האחרונות….

 

יעל רז לוי בהמה שעבדה 16 שנה בפרקליטות ולכן היא מרשיענית על אוטומט

הבהמה נולדה באמריקה ב 1965.  אחרי 5 שנים נמלטה מארה”ב ומצאה מקלט בישראל.  בין השנים 1992 עד 2004 שימשה פרקליטה תופארת תיקים, ובזכות תפירות התיקים שלה קודמה לשפיטה ב 2004.

 

יעל רז לוי בהמת מגדר פמיניסטית חובבת סקס עם בדואים
יעל רז לוי בהמת מגדר פמיניסטית חובבת סקס עם בדואים

 

יעל רז לוי חושקת בתפקיד נשיאת בי|”מש מחוזי ב”ש שאותו מסיימת זונה פמיניסטית אחרת, יפה כ”. באוגוסט 2024.  יריב לוין רוצה להביא מחיפה את השופט אבי לוי, לשעבר יועמ״ש השב״כ ששימש בשורת תפקידים בכירים במערכת המשפט הצבאית.  הנשיא פוגלמן לא מוכן בשום פנים ואופן שהוא ימונה. פוגלמן רוצה את יעל רז לוי כי היא ידועה כחותמת גומי של הפרקליטות…..

גרינצי מספר שפוגלמן אמר שכל בימ”ש מחוזי הוא “משפחה” ולכן אי אפשר להצניח נשיא ממשפחה אחרת.

יו”ר ועדת האיתור שהמליץ על יעל רז לוי, אבי כהן ועוד פסיכי ממחוסי מרכז, שפסר, היה יוסי אלרוני. חחח.

הציוץ המדליק של גריצי פיצקי, פורסם בטוויטלנד 5/3/2024

 

“שופטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע יעל רז-לוי מחזיקה באזרחות אמריקאית, בניגוד לחוק בתי המשפט. החוק קובע כי ״היה המועמד למינוי גם בעל אזרחות שאינה ישראלית ודיני המדינה שהוא אזרח בה מאפשרים את שחרורו מאזרחות זו, לא יתמנה אלא לאחר שעשה את כל הדרוש מצדו לשם שחרורו ממנה״.

 

כידוע, ניתן לוותר על אזרחות אמריקאית כפי שנהגו חברי כנסת ושופטים רבים לפניה ואחריה, אולם רז לוי עודנה מחזיקה באזרחות אמריקאית.

 

פנינו לשופטת רז לוי, והיא מסרה בתגובה כי במסגרת תהליך המינוי שלה לשופטת ״הגישה בקשה לשגרירות האמריקאית לויתור על אזרחותה, אולם בקשתה סורבה על ידם. עותק מהבקשה והודעת הסירוב נשלחו למנהל בתי המשפט אשר סבר כי נוכח הנסיבות התמלא דרישות סעיף 5 לחוק בתי המשפט ואין מניעה להמשך תהליך המינוי״. ביקשנו לקבל את המסמכים, אך היא סירבה והפנתה אותנו להגיש בקשה על פי חוק חופש המידע.

 

שאלנו האם לציין בבקשת חופש המידע שהיא מסכימה להעברת המסמך. היא סירבה להשיב”.

https://twitter.com/avishaigrinzaig/status/1765101398491103389

גריצי הביא סקופ שלא הודלף מהפרקליטות.  פלא.

 

גרינצי פיצקי שרף את התחת המיועד לקידום של המרשיענית יעל רז לוי
גרינצי פיצקי שרף את התחת המיועד לקידום של המרשיענית יעל רז לוי

כנראה השופטת גוררת חוב מס הכנסה לאנקל סאם שלא שולם

לדעתנו הסיבה שלא מוותרים לה על אזרחות אמריקאית זה בגלל שהיא לא משלמת מס הכנסה על המשכורת בישראל שצברה עד שביקשה את הויתור אזרחות….

חכ״ל יהודה גליק ביקש שגריצי פיצקי שיצייץ בשמו כך:

״אין חיה כזאת שהשגרירות מסרבת לויתור על אזרחות! מדובר על תהליך שכולנו עשינו והוא כולל תשלום בסך 2500 דולר מהכיס הפרטי. הכנסת סירבה לאפשר לי להצהיר נאמנות לכנסת עד לויתור על האזרחות. בשגרירות קבעו לי תור ליום שני. בכנסת סירבו לאפשר לי להישבע אמונים ביום רביעי שלפניו. התהליך קצר וברור! השופטת משקרת!״

פירושו של דבר שפוגלמן, ההוא מסיפורי פוגי בעליון, צריך להוציא לה בקשה לצו השעייה משפיטה Bahool לטיפול בבית הדין למשמעת של השופטים.

יעל רז לוי – שופטת עם אבטחה זה סמל סטטוס נחשק

מדובר בשופטת מאובטחת.  בגלל פסק הדין המקומם שהוציאה עם הבדואי שאנס בת 10.  סתם הדביקו לתחת שלה אבטחה שעולה המון כסף.  הגיע הזמן לתבוע אחת כזו שסתם גרמה להוצאות סרק שתחזיר את כל הכסף…..

ממי בדיוק אבטחו אותה?  מי איים עליה?  מה רצו לעשות לה?  איזה סכנה נשקפה לה?  סכנה מהותית או דיונית???  מידעים מודיעניים היו?  נבדקו????

איפה בכלל הנהלים האלה שמגדירים מתי שופטת מקבלת אבטחה.  ושיהיה ברור ששופטת עם אבטחה נחשב סמל סטטוס נחשק!!!

 

Views: 156

3 Comments

  1. שחר רימוני, חייל משוחרר בן 21 מחיפה, פרץ לפני כשנתיים לבית בחיפה ואנס ילדה בת 10 במיטתה. העונש – 20 שנות מאסר.
    בדו(ק)אי בן 17 מהנגב (שמו אסור בפרסום בגלל היותו קטין בעת ביצוע העבירה) פרץ לבית בישוב בנגב, תקף מינית ילדה בת 10 שישנה במיטתה וניסה לבצע בה מעשה סדום. העונש – 5 שנות מאסר.
    השופטים יעל רז-לוי, אהרון משניות וגילת שלו, ההרכב המתועב שגזר את עונשו של הצעיר הבדו(ק)אי.

  2. יעל רז לוי אכן שופטת כמו ברייך השלישי. דוחה מראש ערעורים בגין הרשעות סרק.
    הרבה לפני כן יש לה קופת שרצים עצומה.

    בדיקת שורה של תביעות אזרחיות רבות כנגד מדינת ישראל וכך גם שורה של ערעורים אזרחיים שהוגשו , כולם במחוז דרום, מצביעה בבירור על משחק מכור.

    תאמרו “עוה”ד לא היו טובים” או “התובעים תבעו תביעות סרק”. אולם כנגד טענה זו קיימת מאסה קריטית של תביעות שהתקבלו במחוזות האחרים.

    בייחוד בולט העוול כאשר נבדקים הערעורים למחוזי ב”ש, שדוחה בתואנות שונות כמעט כל ערעור וערעור.

    לדברי עו”ד אחד “אצלכם בדרום קיימת בעיה עם בתי המשפט “. לדברי עו”ד אחר “אם יקבלו תביעות כאלו אזי תהיה הצפה מצד כל אלו שנעצרים מעצרי שווא (בעיקר ערבים בדרום)” .

    ראו למשל תיק רת”ק 57000-02-14 בן זיקרי נ’ משטרת מרחב אילת , שם דחתה את הבר”ע הש’ יעל רז לוי הארורה ולצורך כך המציאה הליכים שלא קיימים כלל בחוק : “לא הייתה מחלוקת כי התובע נחקר ותושאל בתחנת המשטרה על ידי נציגי שירות הבטחון הכללי, אם כי לא היה מדובר בחקירה תחת אזהרה.”

    איפה יש דבר כזה בחוק , חקירה שאינה “פתוחה” ושלא באזהרה של חשוד? נטען שאך ורק על מנת למנוע מהמערער לזכות בתביעתו המציאו זאת בערכאה הדיונית, על מנת להצדיק את מעצרו.

    מעטים יודעים זאת, אך כתוצאה מפסיקתה ההזויה הזו התאבד החייל ניב לובטון ז”ל, שנקרא למצ”ח לחקירת סרק בכדי לעשותו שטינקר כך שרז לוי היהודונאצית אשמה במותו.

    בגלל שלא היה מדובר בחיילת ממין נקבה לא קמה צעקה והתשקורת השתיקה הכל. https://www.haaretz.co.il/news/politics/1.8871122

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *