EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

למה אפי נוה היה חם על השופטת דליה גנות שהיא “גרועה”? כי אפי ייצג אצלה את דורון זהבי (קפטן ג’ורג’) וחרף ראיית זהב היא ייבשה אותו שנים

דליה גנות הרבה שופטים גברים מתעסקים מינית עם קלדניות ומתמחות

למה אפי נוה היה כל כך חם על השופטת דליה גנות, ורצה להעיף אותה?  למה הוא רצה למנות את איתן אורנשטיין לנשיא כדי שהוא יעיף את דליה גנות מתיקי הנזיקין במחוז תל אביב?

הנה התשובה.  בינואר 2012 הגיש אפי תביעת נזיקין, מעל 2,000,00 ש”ח, בשמו של דורון זהבי (הנקרא קפטן ג’ורג’) אשר מח”ש העלילה עליו במשך שנתיים, שבמהלך חקירה של רב מרצחים מהחיזבאללה, דיראני, הוא דחף פעמיים נבוט בתחת של המחבל דיראני.

רק אחרי שנתיים שידרה אילנה דיין את קלטת החקירה שמח”ש הסתירה מהציבור.  התיק הגיע לדליה גנות והיא הוציאה לאפי נוה את המיץ.  לא לחצה על הפרקליטות שתשלם ולא קידמה את מועד ההוכחות.  דליה גנות דחתה ומרחה את התיק.

 

דורון זהבי (הנקרא קפטן ג’ורג’) שחקר מחבל בן בליעל בשם דיראני.  מטרת החקירה היתה להוציא ממנו מידע איפה הנווט השבוי רון ארד.  למעשה דורון חטף את דיראני מביתו בלבנון ב 1994 והחקירה נמשכה 6 שבועות.

 

דליה גנות הרבה שופטים גברים מתעסקים מינית עם קלדניות ומתמחות
דליה גנות הרבה שופטים גברים מתעסקים מינית עם קלדניות ומתמחות

אחרי 5 שנים בכלא בישראל, דיראני הגיש תביעה לפיצויים על אונס בתחת באמצעות נבוט.  ב 2004 אחרי 10 שנים בכלא שחררו את דיראני בעסקת השבויים “טננבאום”.

כשדיראני הגיש את תביעת הנזיקין על 6,000,000 ש”ח ב 2009, מח”ש מייד קפצו על דורון זהבי, וחקירתו של זהבי נמשכה שנתיים עד שניקו אותו מאשמה. מח”ש הסתירה את הקלטת, ביישה את זהבי, פרסמה שמו ברבים ועשתה לו בושות. אלא שהפצ”ר אביחי מנדלבליט קבע שהוא כן אשם בסחיטה ואיומים, הוריד ממנו דרגות וזרק אותו לכלבים.  כל זאת בלי להעמיד אותו לדין.  מנדלבליט נימק את השלכתו של זהבי מהצבא בטענה שהוא “סירב לפוליגרף”.

 

שי ניצן העלים את הראיה המזכה – הקלטת

רק כעבור שנתיים ב 2011 מישהו עם מצפון הדליף את הקלטת לאילנה דיין…..  מי שהסתיר את הקלטת היה שי ניצן.

וכך במשך שנים דורון זהבי הפך לבדיחת המדינה, נזרק משירות המדינה, והפך מוקצה מחמת מיאוס. השופרות פמפמו את עמדת מח”ש שהוא חשוד במעשי מין חמורים כי היה חשוב להם להראות שבמדינת ישראל מכבדים זכויות אדם ושמדינת ישראל אנושית וחומלת….

נציין שמח”ש ניקתה אותו מכל חשד אבל פרקליטות צה”ל היא זו שקבעה שהוא ביצע עבירה של סחיטה באיומים וגרמה לסילוקו בבושת פנים מצה”ל.

כתבה בגלובס שי ניצן העלים את הראיה המזכה של דורון זהבי קפטן ג'ורג'
כתבה בגלובס שי ניצן העלים את הראיה המזכה של דורון זהבי קפטן ג’ורג’

 

ראו כתבה בגלובס יובל יועז 19/2/2014

קפטן ג’ורג’: עו”ד שי ניצן הסתיר קלטת שניקתה אותי מכל חשד

חוקר השב”כ לשעבר דורון זהבי טוען כי פרקליט המדינה הנוכחי שי ניצן הסתיר מביהמ”ש העליון את קיומה של קלטת שנחשפה ב”עובדה” ב-2011, המתארת בזמן אמת את חקירתו של איש החיזבאללה מוסטפה דיראני ע”י זהבי

חוקר השב”כ לשעבר דורון זהבי, שנודע בכינוי “קפטן ג’ורג'”, טוען כי פרקליט המדינה הנוכחי, עו”ד שי ניצן, הסתיר בעבר מבית המשפט העליון את קיומה של קלטת, שנחשפה על-ידי מקור אנונימי בשנת 2011 בתוכנית “עובדה“, המתארת בזמן אמת את חקירתו של איש החיזבאללה מוסטפה דיראני על-ידי קפטן ג’ורג’ – כך עולה בעקיפין מעיקרי הטיעון שהגישו באי-כוחו של זהבי היום (ד’) לבית המשפט העליון, במסגרת ערעורו על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל-אביב, שדחה את תביעתו נגד המדינה.

מדובר בקלטת שלטענת זהבי מנקה אותו לחלוטין מכל חשד או אשמה באשר לאופן ניהול חקירתו של דיראני.

“בפני בית המשפט המחוזי לא הובאו ראיות כלשהן, ולא נשמעו עדויות בדבר גילוי הקלטת ונסיבותיה, משמעותה ונפקותה”, נכתב בעיקרי הטיעוןץ “לו היו נשמעות ראיות, הייתה התביעה מתקבלת”.

עוד טוען זהבי כי “קלטת החקירה, שהוסתרה על-ידי המדינה, חושפת את השתלשלות האירועים בעת החקירה, מבססת את טיעונו של זהבי, מנקה אותו מכל חשד ומעידה כי הוא פעל באישור מלא, בין היתר מצד מפקדו”.

כשנחשפה הקלטת ב”עובדה”, המדינה מסרה אז בתגובה כי “זו הפעם הראשונה שגורמי החקירה, גורמי הפרקליטות הצבאית ופרקליטות המדינה נחשפים לקיומה של הקלטת הזו, ולאור גילוי זה ישקלו אילו צעדים משפטיים יש לנקוט”.

יצוין כי הממונה בפרקליטות על עניינים ביטחוניים אלה היה במשך השנים עו”ד שי ניצן, שמונה לפני כחודשיים לפרקליט המדינה. ניצן אף ייצג את המדינה במסגרת עתירה שהגיש זהבי לבג”ץ בשנת 2002.

בעקבות עתירה זו התחייבה המדינה להעביר לעיונו את חומר החקירה המלא, והעבירה לידיו 46 קלטות וידיאו. ואולם לדברי קפטן ג’ורג’, שאינו מזכיר במפורש את שמו של פרקליט המדינה, הצהרתה של המדינה כי העבירה את מלוא החומר מתבררת כלא נכונה – נוכח העובדה שקלטת החקירה הרלוונטית לא נכללה בחומר שהועבר לעיונו.

זהבי שירת כחוקר בכיר במשך 15 שנה ביחידת חקירות השבויים של אגף המודיעין בצה”ל. בשנת 1994 שימש כחוקרו של איש החיזבאללה מוסטפה דיראני, בחקירה שמטרתה הייתה לגלות מידע על גורלו של הנווט הישראלי השבוי רון ארד.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000918427

חרף ראיית הזהב דליה גנות ייבשה את אפי נוה במשך שנים

 

אפי נוה חשב שיש לו אס ביד.  תיק מנצח. מה שנכון נכון.   אפי תבע את המדינה על 2,045,000 ש”ח והתיק הגיע לדליה גנות.  השופטת הזו הוציאה לאפי נוה את המיץ ובמקום לחתור למשפט מהיר ופיצוי זריז לדורון זהבי, ייבשה אותו וגרמה לו עינוי דין.

דליה גנות אמרה לאפי זו “תביעה כספית רגילה”…. “זהו תיק של עלבון ענקי”…. ונזפה באפי שלא צירף חוות דעת פסיכיאטרית למרות שכתב שדר’ ירחמיאל ברבר נתן לו 25% נכות נפשית.

שימו לב שצורפה חוות דעת אקטואר של אייל בוכבינדר.

לפרקליטות היא אמרה “זה תיק שהתחיל בתקשורת, ואם הייתה קלטת למה חיכו שנים? לא אעשה פה קרקס ולא אעשה פה הצגה בשביל התקשורת. האם שווה לכם, למדינה, לפתוח את כל תיבת הפנדורה רק כי הוא פוטר לכאורה כי לא היה חוקר מוצלח?”.

לא פלא שאפי היה חם על דליה גנות.  אם בתיק כזה שיש בו ראיית זהב ביד, ההקלטה המזכה, התיק מתייבש ומתייבש, מה עם שאר התיקים שבהם צריך לפתח גילוי מסמכים???

דליה גנות זרקה את דיראני לכל הרוחות:  התיישנות

 

ב 14/3/2013 דליה גנות מחקה את התביעה כי הפרקליטות טענה להתיישנות, שעברו 7 שנים מיום הפיטורין….  לא ברור מה קרה אחר כך.  כנראה היה ערעור והתיק חזר אליה.

לפי רויטל חובל מהארץ “המדינה טענה כי יש לדחות את התביעה על הסף מחמת התיישנותה, שכן חלפו למעלה משבע שנים מאז סיים ג’ורג’ את העסקתו ב-2002. בתשובה לכך טען ג’ורג’ כי חשיפת ראיה ששודרה בתוכנית “עובדה” ב-2011 התומכת בגרסתו – מבטלת את טענת ההתיישנות. בתוכנית הובא תיעוד מחקירתו של דיראני, ובה נראה בבירור כי מפקד היחידה, קצין בדרגת אלוף-משנה, הוא זה שניהל את החקירה בעת שדיראני היה עירום.

בעבר פנה ג’ורג’ לבג”ץ ודרש לגלות את הקלטת, אולם המדינה הסתירה את דבר קיומה ומסרה לו קלטות אחרות. ג’ורג’ טען כי לא ניתן היה להגיש את התביעה בטרם גילוי הקלטת אשר מוכיחה לדבריו את טענותיו, והוסיף כי הסתרתה מהווה תרמית והונאה”.

האמת היא שכתב התביעה שניסח אפי היה מנוסח די גרוע.  בלי שמות.  בלי תאריכים.  בלי מיקוד מהי עילת התביעה.  הוא לא התמקד במה שעתה המדינה ואיך ומתי המדינה הכפישה אותו, ובמקום זה צירף כל מיני כתבות של הארץ, ומעריב שלעגו ללקוח שלו.  אבל הארץ ומעריב לא נתבעו…..  עילת התביעה העיקרית היתה צריכה להיות העלמת הקלטת, וממנה לבנות את הנזקים מהשיסוי בהארץ ומעריב.

דליה גנות בסך הכל שימשה בובה על חוט של הפרקליטות.  כרגיל

 

האמת היא שדליה גנות לא אשמה.  זו הפרקליטות שלא רצתה לשלם (כמו שהיום הפרקליטות לא משלמת לזדורוב ומוציאים לו את המיץ).  וכשהפרקליטות לא רוצה לשלם מה עושה שופט????  נכון מאד…. מיישר קו עם הפרקליטות.

ב 23/10/2018 אחרי גישור הפרקליטות הסכימה לשלם 800,000 ש”ח.

https://www.israelhayom.co.il/article/601593

 

דורון זהבי קיבל 800 אלף שח על עלילת שווא שמחש טפלה עליו
דורון זהבי קיבל 800 אלף שח על עלילת שווא שמחש טפלה עליו

להלן בקשה של דורון זהבי לתקן את סכומי הנזק.  תיק 41876-01-12 זהבי נ’ מדינת ישראל

 

תיק נזיקין של אפי נוה אצל דליה גנות ייצג את דורון זהבי קפטן ג'ורג' 41876-01-12
Views: 180

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *