EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אונס מחבל הנוחבה בשדה תימן 4: פרוטוקול הארכת מעצר של השופט הנוחבתי טובי הארט “שישבו בכלא כי צריך לחקור את מי שהביא את המחבל לשדה תימן”

טובי הארט שירו שיר הלל לנוחבות הם חמודים ואמינים מאוד מעוררי כבוד

לפנינו פרוטוקול האכת מעצר בית של חמשת החיילים מדה תימן החשודים בהחדרת “חפץ” בתחת של מרצח נוחבה.   השופט הוא הקוקסינל טובי הארט והתאריך הוא 22/8/2024.

 

טובי הארט הישבנים של מחבלי הנוחבה מאוד חשובים לי באופן אישי וערכי
טובי הארט הישבנים של מחבלי הנוחבה מאוד חשובים לי באופן אישי וערכי

 

התובע הצבאי הוא ליאור עייש.  הומו מתחנגל ידוע בקהילתו.  הוא זה שפותח את הדיון עם תיאורים מפורטים כמה המחבל היה מסכן וחסר ישע, שבדקה “מדוייקת” שלא ידועה לפצ”ריה דחפו למחבל חפץ ופצעו לו את התחת, ואח”כ דרשו ממנו ללקק אלה (נבוט).  בהתחלה חשבנו שהוא “התבקש” ללקק את הנבוט עם שאריות הצואה, אבל השימוש הוא במילה חפץ לפציעה בחור התחת, ואלה לליקוק בפה.  אז כנראה שהוא לא ליקק את הקקי של עצמו.

בתמונה הפרקליט המתחנגל ליאור עייש

ליאור עייש התובע הצבאי שטוען 9 חיילים דחפו מקל בתחת של נוחבה
ליאור עייש התובע הצבאי שטוען 9 חיילים דחפו מקל בתחת של נוחבה

ליאור עייש מימין עם בן זוגו שפותח פה רחב לליקוק אורלי ורקטלי.

ליאור עייש התובע את החיילים על אונס נוחבה עם בן זוגו אלעד שורתי
ליאור עייש התובע את החיילים על אונס נוחבה עם בן זוגו אלעד שורתי

 

איפה הראיות????  נעלמו בתוך התחת של המחבל????

 

איפה החפץ החד הזה?  איך החפץ נראה?  מה האורך שלו?  האם רואים בסרטונים הוצאה של חפץ חד מכיס והעלמתו בתום ה”טיפול”?  זה סכין?  זה מכסה מתכת של מזון שימורים?  זה היה על החיילים או על המחבל?

לדברי ליאור עייש האירוע נמשך 17 דקות, אבל הם עדיין לא יודעים מתי היתה החדרת החפץ ומתי היה ליקוק האלה.  זה גם אומר שהם לא יודעים מי עשה את זה, ושבסרטונים אין בכלל תיעוד לזה.

לדברי ליאור עייש ב ד דקות הראשונות הרימו אותו, הצמידו אותו לקיר עומד וגרמו לו להרים ידיים, ואח”כ הוא נופל על הרצפה ובמשך 15 דקות בועטים בו, מרביצים לו, “דרכו עליו, עמדו עליו וגררו אותו על הרצפה, ותוקעים בו טייזר.

ליאור עייש לא מספר שזה מחבל שהתנגד שרט, נשך, ושה”אלימות” כלפיו היתה לרתק אותו ולהכניע אותו.

הרי לפניו היו עוד שניים שביצעו עליהם חיפוש.  החיפוש על גופם של המחבלים האחרים עבר בקלות ובשלום….  אם היה רצון לאנוס מחבל, למה אנסו דווקא את הבן כלב הספציפי הזה, ולא “אנסו” את כל השלושה?????

 

על מה טובי הארט תוקע שבועיים הארכת מעצר ימים כשהחקירה הסתיימה? 

 

השלב הוא שלב שהוא הסתיימה החקירה.  התביעה אמורה להגיש כתב אישום או לשחרר.  השארה במעצר בית אפשרית רק אם לא הסתיימה החקירה, ורק אם יש שיבוש ומסוכנות…..

אז מה עושים?  הרי החקירה הסתיימה…..  מחפשים “פעולת לחקירה פיקטיבית ומוכרים לשופט בלוף שעכשיו יש פעולה חקירה חדשה…..  ומהי?????

הפצ”ריה רוצה לראיין שלושה חיילים שישבו ברכב שהביא את המרצח ממחנה עופר לשדה תימן בטענה שיש התייחסות של גורמי הליווי אבל לא מי שנגח ברכב עצמו.

ליאור עייש ממשיך וטוען שהמרצח הוא העד האמין ושהחיילים איימו עליו שלא יספר שהחדירו בו עצם בתחת……

שימו לב שהעובדות הן שהמחבל בכלל לא רצה להתלונן אבל חוקר מצ”ח שכנע אותו, ממש התחנן בפניו שיתלונן ואפילו הציע לו פריבילגיות מעצר מאוד מפתות.

בפרקליטות ממציאים פעולות חקירה דביליות כתירוץ להארכת מעצר הבית

 

מי שקורא את הפרוטוקול הזה לא מוצא בכלל עילת מעצר כלשהי.  זה שרוצים לראיין את מי שישב ברכב זה לא עילת מעצר.  הרי מחר יגידו שרוצים לראיין את הנשים של אלה שישבו ברכב, ומחרתיים יגידו שרוצים לראיין את החברים לפלוגה של מי שישב ברכב…..  אז מתי זה ייגמר?????

זהו תרגיל ידוע למרוח זמן.  להמציא פעולות חקירה שצריך לגבות עדות מזה ומזה ומזה……  אבל מה זה ישנה את התמונה הראייתית?  ואיך אפשר לשבש את זה ואיפה המסוכנות????

השופט התבלבל: זה פרוטוקול מעצר ימים או מעצר תום הליכים?

 

 

בכלל השופט טובי הארט נראה כאילו הוא שופטת בבית הדין של החמאס, כאילו הוא מקיים משפט נירנברג נגד פושעי מלחמה נאציים (החיילים שלנו!!!).

אחד הסנגורים מסביר לו שמבחינה משפטית אין מסוכנות כי כל עוד הם לא באים במגע מול מחבלי נוחבה אין סכנה שיחדירו חפץ חד בתחת של אזרח ישראלי….  אבל זה כמו לדבר לקיר.

ומה שהכי חמור זה שהשופט הנאצי הזה טובי הארט בכלל מתנהג כאילו זה דיון מעצר עד תום ההליכים ולא דיון מעצר ימים.  הוא קובע שהוא עוצר את החיילים לעוד שבועיים….. ומתחיל לדבר על העברת חומרי חקירה לסנגורים…..

 

לקורא התמים זה נראה כאילו וואלה הוא דואג לסנגורים שיקבלו חומרי חקירה, אבל במציאות ממש להיפך.  הוא יודע שהסנגורים יצטרכו חודש לקרוא את כל החומר ולצפות בכל הסרטונים, וככה הפרקליטות הצבאית מקבלת חודש וחצי של מעצר בית על מגש של כסף כדי להכין את הבומבה הגדולה…. כתב האישום.

למי שלא מבין, מעולם בישראל במעצר ימים שופט לא דאג ככה להעביר חומרי חקירה לחשודים לפני מעצר.  מעצר ימים נועד אך ורק למנוע שיבוש ע”י החשודים במהלך חקירה, או שהם מסוכנים לציבור.

השופט הזה פשוט נבלה. עילת המעצר החדשה (לראיין שלושה אנשים שישבו ברכב) היא הקרצה מהתחת.

א.  איך הם יידעו במי מדובר?  הם כל היום מעבירים מחבלים וכולם נראים אותו דבר, ובטח שהם לא משוחחים איתם על הא ודא.

ב.  מה כבר יש להם להגיד?  הרי זו הנסיעה שלפני שהתחיל האירוע.  מה כבר היה יכול לקרות בנסיעה הזו?  לקחו אותו מנקודה א’ לנקודה ב’, הם לא זוכרים מיהו לא דיברו איתו…..

 

 

PDF

אונס מחבל הנוחבה פרוטוקול דיון להארכת מעצר בית משנגמרו פעולות החקירה 22-8-2024

 

שוש רבן אל”מ במילואים קוראת לפטר את הזונה יפעת תומר ירושלמי.

 

וכעת נדבר על עו”ד קובי סודרי – מאמין לחלוטין למחבל הנוחבה שהוא נאנס

 

מי שהיה סנגור כושל, קובי סודרי, החליט למצב עצמו כפשרן משפטי שמלקק לחונטה.  הוא ממש מלקק באם אמא של העכוז של הפרקליטות והפצ”ריה… אותם אלה שדופקים ומרמים את הלקוחות שלו.

מההערות שלו בטלוויזיה נראה שהוא מאמין לפצ”ריה, ושהוא מאמין למחבל הנוחבה יותר משהו מאמין לחייל צה”ל.

מי שרוצה לנהל משפט פלילי, ממש לא כדאי לו לקחת אישיות לקקנית כזו שסוגדת לפרקליטות ולמחבלי הנוחבה.

 

קובי סודרי לקקן תחת של הפרקליטות עדנה קרנבל ממליצה לפטר אותו
קובי סודרי לקקן תחת של הפרקליטות עדנה קרנבל ממליצה לפטר אותו

 

אנו ממליצים לכל מי שקובי סודרי מייצג אותו לפטר אותו מיד.  איחסה.

 

 

 

Views: 226

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds