EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יפית לוי שחר דמי המלטה 3: קרן גיל שופטת משפחה כלבתית מחלקת צווי עיקול נגד גברים בלי שום ראיות בפרשת סחיטה של 15 מיליון שח ע”י רות דיין וולפנר והגולד-דיגרית יפית לוי שחר מרמת השרון

יפית לוי הגרושה גולד דיגרית יפית שחר מחפשת ספונסרים בטינדר

תראו איזה כלבה שופטת המשפחה קרן גיל.  אישה פונה אליה מבקשת לעקל לבעלה את המכונית ואת 50% בעלותו בבית.  האישה  לא מגישה שום ראיות, סתם מחרטטת שהבעל אלים ושיברח לאוסטרליה, ובום….  קרן גיל ישר חותמת לה במעמד צד אחד על העיקולים, דורשת ממנה להפקיד התחייבות עצמית על סך מגוחך ועלוב של 20,000 ש”ח, ופוטרת אותה מכל העמדת ערבויות לנזק שייגרם לבעל מהעיקול. בלי שום ראיה לכלום!!!!

השופטת קרן גיל מחלקת צווי עיקול לגבר כמו לחמניות חמות

 

קרן גיל שופטת פמיניסטית שמרסקת ומעקלת גברים על מגש של כסף
קרן גיל שופטת פמיניסטית שמרסקת ומעקלת גברים על מגש של כסף

עלייתה של נערת האשפתות מחולון יפית שחר (יפית לוי) לצמרת רמת השרון

האישה היא יפית שחר, כלבת אשפתות מהמעברה של ג’סי כהן שהתלבשה על יהודי אוסטרלי מסכן באתר הכרויות לגולד-דיגריות ישראליות חמדניות ונימפומניות (כלומר זונה ישראלית מצויה שתעשה הכל תמורת חופן $$$$).

הוא שיכן אותה בדירה ברמת השרון ששווה 6.7 מיליון ש”ח כיום וחתם לה שתקבל 50% מהדירה (כשהיא מבטיחה לו שירותי מין לפי צרכיו) , וגם חתם לה שייתן לה 50% מהרכבים.  היא טוענת שהרכב וולבו שווה חצי מיליון ש”ח.

האישה הזו יפית שחר החזיקה לא מעט מאהבים כי בעלה נוסע לחו”ל 200 ימים בשנה והיא זקוקה לזיין כשהוא לא נמצא.

בין שלל כיבושיה המיניים היה אפי נוה בכבודו ובעצמו (והיא עוד היתה חברה של חני נוה אשתו הקודמת של אפי….).

 

יפית לוי הגרושה גולד דיגרית יפית שחר מחפשת ספונסרים בטינדר
יפית לוי הגרושה גולד דיגרית יפית שחר מחפשת ספונסרים בטינדר

 

יפית שחר גרושה משוגעת רוצה פיצוי 5 מיליון שח על כל ילד שהביאה ברחמה
יפית שחר גרושה משוגעת רוצה פיצוי 5 מיליון שח על כל ילד שהביאה ברחמה

אפי סידר לה את עורכת הדין שלו לגירושין רות דיין וולפנר, וזו רצה להגיש את בקשת העיקול…. שלפניכם.

שימו לב:  רות דיין וולפנר לא מצרפת שום ראיה שקיים בכלל וולבו, שום ראיות להערכת שווי של הוולבו, שום ראיה שקיימת דירה ומה השווי שלה.

היא לא מסבירה מה בכלל הבעל שלה חייב לה ולמה היא בכלל צריכה להטיל עיקול.

 

רות דיין וולפנר כלבת צייד פסיכופטית הנועצת טפריה
רות דיין וולפנר כלבת צייד פסיכופטית הנועצת טפריה

קרן גיל שופטת שלא מעניין אותה שום דבר בכוס

השופטת קרן גיל שחותמת לה על עיוור על העיקול הזה בכלל לא שואלת את עצמה האם הדירה או הרכב בכלל רשומים בבעלות משותפת או בבעלות אחד מבני הזוג, שהרי אם הרישום הוא משותף, אז איך הבעל יכול למכור את הדירה בלי חתימה של הזונה יפית????

את קרן גיל לא מעניין בכוס שום דבר.  כל מה שמעניין אותה זה לשמש מגש של כסף לנשים המתגרשות ולבאות הכוח שלהן.

נניח שהבעל רוצה למכור את הרכב וגם נניח שהרכב שווה 500,000 ש”ח, איפה הנזק אם הדירה שווה 6.7 מיליון ש”ח, וניתן לקזז את החצי מיליון של האישה מה 3,500,000 ש”ח חלקו של הבעל בדירה?  אבל מי בכלל אמר שהרכב באמת שווה 500,000 ש”ח – איפה הראיה?  זה לא מעניין את הכוס של קרן גיל.  העיקר לעקל לגבר ולמרר את חייו כדי שירוץ אל האישה ויעשה איתה עסקת סחיטה.

שימו לב שהאישה יפית שחר אפילו לא מראה מסמכים המראים מה גובה החוב שהיא טוענת.  ישר רצה ודורשת עיקול.  אפילו כתב תביעה לגירושין לא הגישה.  את תביעת הגירושין הגישה רק אחרי שנתיים באוגוסט 2020….

מה היה כל כך קשה לשופטת לזמן את הצדדים לדיון דחוף – כאשר הבקשה מוגשת בלי בדל של ראיה ואין שום הסבר על נחיצות העיקול, וברור שזה צעד טקטי לתקוף את הגבר מראש על מנת שייכנע לדרישות סחטניות?

 

מי רוצה מאמנת כושר שעוקצת גברים גולד דיגרית יפית לוי יפית שחר
מי רוצה מאמנת כושר שעוקצת גברים גולד דיגרית יפית לוי יפית שחר

ולמה קרן גיל דורשת מהאישה הזו רק 20,000 ש”ח התחייבות עצמית כאשר זה בכלל לא פרופורציונלי לגובה הנכסים, הדירה והרכב ששווים מיליוני שקלים??

ולמה קרן גיל פוטרת את האישה הזו מהעמדת ערבויות כנדרש בחוק?  האישה בכלל לא הראתה שהיא עניה, מסכנה או שאין לה מה לאכול.  להיפך, מי שלוקחת עו”ד כמו רות דיין וולפנר זה סימן שהיא שילמה לה היטב טבין ותקילין.  יפית ורות דיין וולפנר לא הראו לשופטת קרן גיל מה בכלל מצב החסכונות של יפית והניירות ערך שלה בבנק!!!

נציין כי יפית שחר גנבה מבעלה מעל מיליון ש”ח וכיבסה את הכסף אצל אמא שלה מרצדס לוי שעובדת כבנקאית בבנק הפועלים סניף קוגל חולון)….

תופעה:  כל אישה פותחת את הגירושין עם עיקולים כדי לחסל את הגבר כלכלית

וזו תופעה שכמעט כל תיקי הגירושין בישראל נפתחים עם עיקולים ותלונות שווא במשטרה?  למה?  כי המערכת היא כל כך לטובת נשים וכל כך קל להוציא עיקולים, ולקבל פטור מערבויות, וכל מה שצריך זה לחתום על התחייבות עצמית שהאישה יודעת היטב כי אף שופט לא יאפשר לגבר לממש את ההתחייבות הזו.

האם זו לא אלימות כלכלית המופעלת ע”י שופטות המשפחה

להלן בקשת העיקול והחלטת קרן גיל להטיל עיקול במעמד צד אחד בלי ראיות

קרן גיל עיקול במעמד צד אחד בלי ראיות לבקשת יפית שחר 27-9-2018

 

Views: 38

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *