EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אבי זרקי ריכולים: הקוקסינלית עו”ד שני רופא שנולדה כ”אהוד רופא” הופיעה בבית דין רבני כאישה ונתנה גט לאישה שהתחתנה איתה כשהייתה גבר: “הדיינים נאורים”

שני רופא קונה פיאות ב 10 שקל מעלי אקספרס

הרב אבי זרקי, מי שאשתו בתיה זרקי האשימה אותו באונס ופדופיליה, וניצל בשן ועין ממוראות בית המשפט למשפחה היום נרתם לעזור לנשים “מסכנות” לדפוק ולסחוט את הבעלים שלהם במסגרת “תנועה” שהקים ל”הגינות משפטית”.

אתמול 27/11/2022 אבי זרקי התפאר בפייסבוק שהוא סידר גט לקוקסינלית שרצתה להתגרש מבת הזוג.  אבי זרקי כתב שהמציאות עולה על כל דמיון.  לדבריו הבעיה היתה שבתעודת הנישואין הקוקסית רשומה כגבר בשם אהוד רופא, אבל בתעודת הזהות אחרי הניתוח כתוב שהיא נקבה בשם שני רופא.  לדבריו הוא מצא פיתרון הלכתי כך שהאישה והקוקסינלית התייצבו בבית דין רבני והקוקסית נתנה גט לבת הזוג, לשביעות רצונם של כל הדיינים…..

 

שני רופא קוקסינלית הלכה לרבנות להתגרש מזוגתה בזהות הגברית שלה אהוד רופא
שני רופא קוקסינלית הלכה לרבנות להתגרש מזוגתה בזהות הגברית שלה אהוד רופא

 

 

הקוקסית שני רופא, שלטענתה סובלת מדיספוריה מגדרית, טורחת ימים ולילות להתראיין לכתבות ליקוקיישן שמחמיאות לה על היופי שלה, האומץ שלה, המיוחדות שלה, הכישרון שלה, היצירתיות שלה וכו’ וכו’….

 

אז למה הקוקסית לא עשתה עתירה נגד הדיינים, בתי המשפט, אסתר חיות, הכנסת, הח”כים מיהדות התורה כדי לאפשר גירושין אזרחיים בישראל???  למה הייתה צריכה לשאת את הבושה של הגעה לבית דין רבני בלבוש אישה עם פאה מסמורטטת וגרביים בציצי רק כדי לקבל את ההכשר מהדינים שהיא “גבר גרוש”?

 

 

שני רופא קונה פיאות ב 10 שקל מעלי אקספרס
שני רופא קונה פיאות ב 10 שקל מעלי אקספרס קישור מצורף

 

לכל מי שמעונין לרכוש את הפאה המזעזעת של ד”ר שני רופא מצ”ב קישור לאתר המחיר כולל דמי משלוח ופיצוי על עוגמת הנפש

https://www.aliexpress.us/item/2251832688544381.html?gatewayAdapt=glo2usa4itemAdapt&_randl_shipto=US

 

פרסום של אבי זרקי בפייסבוק 27/11/2022 בהסכמת שני/אהוד רופא:

המציאות עולה על כל דמיון..
אל משרדי נכנסה לפני מספר חודשים אשה גבוהה, מלומדת, רהוטה, משפטנית דגולה, עורכת הדין, הד”ר שני רופא. היא חברה ספרי משפט מרתקים בדיני מחשבים וסייבר וספריה נמצאים בספריותיהם של שופטים.
א-מה-מה,
שני היא אשה. בתעודת הזהות היא מופיעה “נקבה”.
והיא נשואה כדת משה וישראל, ברבנות ל..אשה..
כעת הן מבקשות להתגרש כדת משה וישראל..
בבית הדין הרבני..
סיפור חייה של הד”ר שני רופא הוא מרתק. היא הייתה פעם “הוא”. הוא נישא והביא לעולם ילדים, הקים משפחה, למד משפטים ועסק גם בדיני משפחה.
אבל בפנים “הוא” הרגיש “היא”.
ישבתי איתה שעות על שעות. מה לא שאלתי ?
היא פתחה בפני הכל כולל הכל, הדמעות נשפכו כמים, אני הבנתי שאין לנו כחברה שום זכות לשפוט איש.
הגעתי לכלל מסקנה כי אין מנוס ואני חייב לעזור להן להתגרש.
בשבוע שעבר זה קרה. בבית דין רבני, בשנת 2022, במדינת ישראל, עמדה שני ומינתה את סופר הגיטין לכתוב גט לרעייתה.
אני ייצגתי את שתיהן. הלכתי בין הטיפות. מצאנו פתרונות הלכתיים יצירתיים מאין כמותם כדי להתגבר על בעיות ניסוח כאלה ואחרים.
הכל נעשה על פי תורתנו הקדושה מבלי להשמיט פסיק והגט המיוחל ניתן.
לא על ידי מלאך ולא על ידי שרף ולא על ידי שליח..
היא באה להודות לי היום על כך ואני שמח שעזרתי לעוד זוג לצלוח את המשבר ולעבור אותו בשלום.
יש לכם בעיות מורכבות בעולם המשפט וההלכה ?
סמסו : 050-526-1182
שתפו את הפוסט. הוא יכול לעזור למי שזקוק מאד.

שני רופא לשעבר אהוד רופא עם אבי זרקי שסייע לה להתגרש כגבר בבגדי אישה
שני רופא לשעבר אהוד רופא עם אבי זרקי שסייע לה להתגרש כגבר בבגדי אישה

על מה שעבר אבי זרקי בבית המשפט למשפחה קראו כאן:

גרושה מהגהנום 12: בתיה זרקי קיבלה הדרכה מבאת כוחה עו”ד מיכל פיין לפצוע את הווגינה ולהתלונן על אונס נגד בעלה הרב אבי זרקי

הנה אהוד רופא לפני הניתוח.  לטענתו הוא סבל מדיספוריה מגדרית.

 

אהוד רופא הגבר שעשה תקדים שינה את מינו והתגרש מאשתו כגירושי אישה לאישה
אהוד רופא הגבר שעשה תקדים שינה את מינו והתגרש מאשתו כגירושי אישה לאישה

שני רופא מתביישת בשמה הקודם אהוד רופא כי אהוד שרף לעצמו את המוניטין  

לטענתה של שני רופא היא לא אוהבת שקוראים לה אהוד, בגלל הדיספוריה אבל יש לזה סיבה אחרת.  העיתונאית טלי חירותי סובר ריסקה לו/לה את המוניטין בגוגל כשכתבה על אהוד רופא שהיא/הוא פייק דוקטור, ושהוא סתם אוויל משריש.

קיראו כאן:  שני רופא 1: האם גם אותך הטרידה מינית הקוקסינלית שני רופא (לשעבר אהוד רופא)? פייק דוקטור, פייק פוסי בדליפה כרונית.  מסתבר שב 2016 אהוד רופט שרף לעצמו את השם המקצועי כי הוא פתח מאות תביעות ספאם נגד כל העולם ואחותו – בטענה ששלחו לו מודעות פרסומת ללא הסכמתו.

מהר מאוד השמועה יצאה שיש עו”ד מטורף שתובע את כל העולם ומפסיד סדרתית.  לאהוד רופא לא היתה ברירה אלא להעלים את הזהות הגברית ולהתחיל להתחפש לאישה מכוערת וקוקסית….

כתבה של טלי חירותי סובר, דה מרקר 1/9/2015

העד המומחה של שופרסל, האוניברסיטה האוקראינית והדוקטורט בהתכתבות

כזו היא למשל עדותו של עד מומחה ששכרה חברת שופרסל במשפטו של המנכ”ל אפי רוזנהויז מול המדינה, משפט שהתנהל בבית הדין להגבלים עסקיים ודן בטענות על הפרת כללי הגבלים בפרשת קלאב מרקט.

אחד העדים המומחים של שופרסל היה ד”ר עו”ד אהוד רופא. מבט קצר אל אתר האינטרנט של אותו רופא מעלה שלל סופרלטיבים עצמיים: “מוכר בארץ וברחבי העולם כבעל ידע רב בתחומי המחשוב, מערכות מידע ואינטרנט. בזכות ניסיונו המקצועי העשיר ולאור הישגיו הייחודיים בתחומי אלו, צבר מוניטין רב וכיום הוא משמש כאיש סודם של גופים מוסדיים וחברות מסחריות. בין תפקידיו מומחה מטעם בתי המשפט והסנגוריה הציבורית בישראל ובארה”ב, לרבות ייעוץ לעורכי דין וחברות בתחום המחשוב, הסלולאר והאינטרנט”.

מרשים אין מה לומר. כל ארגון היה רוצה עד מומחה שכזה. גם ד”ר, גם עורך דין, גם מומחה למחשבים. החקירה הנגדית שנערכה ברשות ההגבלים העסקיים ב-18.11.2012, מציגה תמונה קצת אחרת:

“יש לי דוקטורט באוניברסיטה באוקראינה”, מודיע העד המומחה, על אף שבפתיח לחוות דעתו כתב כי יש לו דוקטורט מאוניברסיטת IUBL (international university of business and law) בארה”ב.

“לא מצאנו עדות כל שהיא לקיומה של אוניברסיטה כזו בארצות הברית”, מקשה עליו עורכת הדין, “אתה יכול להמציא לנו כתובת או מספר טלפון?”

“עד כמה שאני יודע השלוחה בניו יורק כבר לא קיימת היום”, אומר המומחה “האוניברסיטה באוקראינה חיה, קיימת ונושמת”.

“גרת באוקראינה בזמן הלימודים?”, מתעניינת עורכת הדין.

“לא גרתי באוקראינה בזמן הלימודים”, עונה המומחה.

“אז אני מבינה שאת התואר הזה עשית בהתכתבות”, היא אומרת.

“כן”, הוא מאשר, “התואר הוא בהתכתבות”.

 

שני רופא בתור אהוד רופא עם קרחת ומשקפיים ושיניים רקובות
שני רופא בתור אהוד רופא עם קרחת ומשקפיים ושיניים רקובות

 

שני רופא בלי פיאה זה אהוד רופא שהכול פייק פייק פייק
שני רופא בלי פיאה זה אהוד רופא שהכול פייק פייק פייק

 

מילא דוקטורט בהתכתבות, אבל אז מסתברת עובדה נוספת: את לימודי הדוקטורט (בהתכתבות) הוא התחיל לעדותו ב-2007, בזמן שאת התואר הראשון במשפטים קיבל רק ב-2009. העד-המומחה מאשר את העובדות, ולא מבין מה הבעיה. לדבריו, יש לו תואר שני מבר אילן ולכן ניתן לעשות תואר דוקטור במשפטים גם לפני סיום התואר הראשון באותו המקצוע בדיוק.

עכשיו שולפת עורכת הדין אסנת שלזינגר עוד שפן מן הכובע ומציגה את אישור משרד החינוך שקובע בפשטות שלא רק שמשרד החינוך הישראלי אינו מכיר בתעודות מהאוניברסיטה שמעניקה דוקטורט בהתכתבות, גם רשויות החינוך האוקראיניות אינן מכירות את הדיפלומות. העד ממשיך להתעקש שהוא מומחה גדול בתחום, שהאוניברסיטה מוכרת וכיוון שאינו עובד ציבור לא חלה עליו כל הנחיה של משרד החינוך, ולכן אין בעיה בשימוש בתואר.

פה, הוא צודק. על פי חוקי מדינת ישראל יכול כל אדם להביא כל תואר שהוא מכל מדינה שהיא וכל מוסד שהוא, ואף להשתמש בו בצמוד לשמו. אם התואר אינו מוכר בארץ, כמו זה של יורק או IUBL הוא לא יוכר לצורך דרגה בשירות הציבורי למשל, ובוודאי לא יוכל לזכות את בעליו באפשרות ללמד או ללמוד במוסדות ישראלים, אבל להשתמש בתואר הוא יכול.

כך, מגיע אדם עם תואר שכזה, למעמד עד מומחה בבתי משפט שונים, וכותב חוות דעת, בתשלום, עבור השופרסל ואפי רוזנהויז. באותה צורה אגב, מזומן “פרופסור” נח הלפרין להרצות בפני עובדי מדינה בקורסים שמעניקים להם גמול השתלמות, לא פחות ולא יותר.

סוף דבר: גם הד”ר בהתכתבות עם התואר הלא מוכר לא סייע לרוזנהויז והרשת, שהורשעו בעבירות על חוק ההגבלים. בית המשפט העליון גם דחה את הערעור ורוזנהויז בדרכו לכלא.

אגב, העד המומחה גם כותב ספרים עבי כרס מאוד, ובתשלום גבוה. זה קורה בהוצאה עצמית. בדף על המחבר בספרו האחרון הנמכר תמורת 870 שקלים, לא פחות, הוא כותב תחת סעיף השכלה: “תואר ד”ר (PHD) במשפטים, התמחות בעבירות מחשב ואינטרנט במדינת קליפורניה”. אוקראינה דווקא לא מוזכרת.

תגובת אהוד רופא: “במהלך השנים האחרונות הגשתי מאות חוות דעת לבית המשפט השונים, בנושאי מחשבים, אינטרנט, מערכות מידע וטכנולוגיה. הדוקטורט שלי הוא אכן מהאוניברסיטה האוקראינית IUBL, אבל נבדק ונחתם בנציגות האוניברסיטה בארה”ב וקיבל את אישור מדינת קליפורניה. התואר מוכר בכל מקום בעולם. על-מנת שניתן יהיה ללמוד לתואר שלישי (בכל תחום שהוא) נדרש הסטודנט להציג תואר שני. מכיוון שברשותי תואר שני מאוניברסיטת בר אילן, יכולתי להירשם ולהשלים את התואר, ללא קשר לתואר הראשון שלי במשפטים. מומחיותי היא בתחומים המוזכרים בתגובתי לעיל ומכאן ששאלותייך בכללי אינן רלוונטיות.

“בשנים האחרונות הגשתי עשרות רבות של חוות דעת מקצועיות בתחום המשפט והטכנולוגיה, מטעם בתי המשפט, הסנגוריה הציבורית, לרבות חברות פרטיות בישראל, וכך אמשיך לעשות במסירות ובנאמנות. ספרי יצאו בהוצאה עצמית, כפי שעשו שופטים ואחרים מתחום המשפט, והוא נמצא בספריות בתי המשפט השונים לפי הזמנתם.”

 

העיתונאית שכתבה את המאמר על הפייק תואר דוקטור של שני רופא – טלי חירותי סובר חטפה ממנה תביעת לשון הרע.  המנצחת היא טלי חירותי סובר.

טלי חירותי סובר הוטרדה מינית עי שני רופא
טלי חירותי סובר הוטרדה מינית עי שני רופא

 

https://www.themarker.com/career/2015-09-01/ty-article/0000017f-e2e1-d804-ad7f-f3fb52170000

 

וכך נראה הקוקסי לפני הניתוח – אם היה בכלל ניתוח….  אהוד רופא.  איזה משעמם ומטומטם שהוא היה.

 

וידאו:  אהוד רופא – לפני שהתחפש לקוקסית שני רופא מראה עד כמה הוא סתום טיפש ומשעמם

דרור בוזגלו הבן זוג מכניס לה 5 ס”מ של סייבר בתחת

בגלל שלאהוד רופא אין מושג בסייבר, עלה בדעתה לפתוח תחת לשוטר שעזב את המשטרה, דרור בוזגלו, לתת לו לעשות את העבודה, והיא רק תחתום על חוות הדעת.  בו זמנית פתחה לו את הישבן לחדירות סייבר בתחת מרופד מ 2 גיגה בייט של חרא.

למרבה המזל עדנה קרנבל חשפה את הצמד חמד והזהירה את הציבור מכוח חובתה המוסרית- עיתונאית של עדנה קרנבל.

 

 

דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין-ומסונף-לקוקסינלית-שני-רופא
דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין-ומסונף-לקוקסינלית-שני-רופא
Views: 31

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *