EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אוה מדז’יבוז’ תעמולה פמינאצית: “בגלל הקורונה גברים מרביצים יותר לנשים כי הם שוהים ביחד”. יש לעודד נשים להתחתן עם נשים ולמעט מגע של נשים עם גברים על מנת שלא יחטפו מכות בגלל הקורונה

אוה מדז'יבוז' גברים זה שטן יש לצמצם מגורי נשים עם גברים ולעודד חתונות נשים עם נשים

אוה מדז’יבוז’ מנצלת את הקורונה לתעמולה פמינאצית שככל שגבר ואישה שוהים יותר ביחד הוא ירביץ לה.  אוה מדז’יבוז’ פמינאצית רעילה ביותר, ראש המעמד לקידום האישה, אחת שבעצמה לא מוצאת שום גבר בגלל הכיעור והשומן שלה, מטיפה תעמולה שקרית שהנשים הן הקורבנות של הקורונה, בגלל שהן נאלצות לשהות יותר זמן עם הגבר שלהן, ובגלל שהם יותר זמן ביחד אז הסיכוי שהגבר יתפרץ עליהן וירביץ להן הוא יותר גדול.

אוה מדז'יבוז' גברים זה שטן יש לצמצם מגורי נשים עם גברים ולעודד חתונות נשים עם נשים
אוה מדז’יבוז’ גברים זה שטן יש לצמצם מגורי נשים עם גברים ולעודד חתונות נשים עם נשים

כלומר אוה מדז’יבוז’ טוענת שנשים תמיד בסכנת חיים לאלימות במשפחה ככל שהן נמצאות יותר זמן עם הגבר שהן בחרו לחיות איתו.  משתמע מזה שהיא חושבת שכל גבר הוא חיית טרף שרק רוצה להרביץ לנשים ולהכות אותן.

אם ככה אז מדוע הרשות לקידום מעמד האישה לא מקדמת חקיקה שתאסור על נשים להתחתן עם גברים, ולהתיק בישראל הפמיניסטאנית חתונות של נשים עם נשים בלבד? מה יהיה יותר טוב אם נשים ילקקו זו לזו שמה למטה, ישלמו מזונות זו לזו, וגם ירביצו זו לזו? גם אנחנו סבורים שצריך לאסור על חתונה בין גבר לאישה, ולעודד חתונות ובריתות זוגיות לסביות. נראה את אוה מדז’יבוז’ חיה בזוגיות עם אחת בעלת אופי מגעיל בדיוק כמוה…  תוך יומיים שתיהן מפוצצות זו את זו במכות ושתיהן מגיעות באלונקה לאיכילוב.

אוה מדז’יבוז גם מחרטטת שיש פערי שכר בין גברים לנשים. כמה היא מקבלת עבור התפקיד שלה ברשות למעמד האישה? אם היא שירתה בצה”ל היא כבר הרוויחה שנה בשוק העבודה שהיא מקבלת משכורת. כשהיא פורשת 5 שנים לפני הגבר, היא מרוויחה הון תועפות של פנסיה ל 5 שנים בעוד הגבר נאלץ לעבוד, והמכוערת הזו עוד מיללת כמו חתולה מיוחמת? מישהו הפריע לה להתקדם בקריירה שלה? מישהו שם לה תקרת זכוכית? התקרה היחידה שהיא נתקלה בה היא תקרת הכיעור החיצוני והפנימי.

Views: 2

2 Comments

  1. באופן מפתיע, כאבא גרוש אני לא רואה בעמדתה בעייתית.

    בישראל מוסד המשפחה הוא מלכודת מוות לגברים.

    הגבר הישראלי צריך להפנים שתפקידו זה לחיות עם מגע מבוקר עם נשים, רצוי מתועד, עם הסכם ממון, מומלץ בחום, עיקור לגברים מומלץ בחום.

    בשם העצמה הנשית שהנשים יקימו צבא, משטרה, יגנו על המדינה. הגבר תפקידו לפרנס את עצמו, לא לעבור על החוק ואם התמזל מזלו להגר.

    לצערי רק גברים גרושים רואים את מה שהמדינה ובתקשורת מנסה להסתיר.

    לבעל האתר, זכור שאילו שאמרו פעם כדור הארץ לא שטוח הכנסיה שרפו. אבל הם זכו לתהילת עולם לאחר מותם. אולי עוד מאות שנים מעכשיו אתה, גיל רונן ז”ל ורבים טובים אחרים, יזכו להכרה, פסלים, ורחובות יקראו על שמיכם.

  2. “נראה את אוה מדז’יבוז’ חיה בזוגיות עם אחת בעלת אופי מגעיל בדיוק כמוה… תוך יומיים שתיהן מפוצצות זו את זו במכות ושתיהן מגיעות באלונקה לאיכילוב.” – אחחח עדנה קרעת אתי חחחח מצחוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *