EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חגית בכור: “אלימות כלכלית” פירושה שאם גבר לא מממן לאישה בילויים, הרפתקאות וניתוחים פלסטיים “הגבר אלים” – אף אישה בישראל לא תפתח כוס בחינם!!!!

מה זו אלימות כלכלית?  הקשיבו לפמיניסטית רעילה בשם חגית בכור, כיום סטודנטית למגדר ולשנאת גברים, שעמדה בראש כנופיית הפמינאציות רוח נשית. לדבריה, כל בעל חייב לממן לאשתו את כל מה שהיא רוצה. אם אישה רוצה סיליקונים בציצי והבעל לא קונה לה, זו אלימות כלכלית ולכן האישה יכולה לתבוע בנזיקין 100,000 ₪ על עוגמת הנפש.

חגית בכור גברים זה השטן נשים צריכות להתחתן עם נשים בלבד

אותו דבר אם הבעל לא רוצה לממן לאישה פדיקורים ומניקורים. זו אלימות כלכלית והאישה מקבלת מעמד של “קורבן אלימות במשפחה”. לא משנה אם יש לזוג כסף, ולא משנה אם זה חורג מהתקציב החודשי לסגור את החודש. מבחינתה, ברגע שאישה רוצה לקנות משהו, הבעל חיב לקנות לה. אם אישה רוצה לעשות שופינג בקניון רמת אביב, מחובתו של הבעל לקנות לה.

אלימות כלכלית נובעת מהגישה שאישה לא פותחת את איברי מינה בחינם. כל גבר צריך לשלם עבור פתיחת איברי המין של האישה. אם זה לא דרך כתובה, אז הוא ישלם דרך אלימות כלכלית. המטרה היא לשדוד את הגבר, לרסק אותו ולא להשאיר לו שום דבר.

לגישתה של חגית בכור ועמותת רוח נשית, הנחת הבסיס הוא שאישה זה מצרך שצריך לשלם עליו במטבע טבין ותקילין. כל המצאה שאפשר להמציא כדי לשדוד גברים ולהוציא מהם כסף, היא ברוכה בשם המלחמה בפטריארכיה.

Views: 9

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *