EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

נחמה איזאק מעמותת בת מלך: לא צריך להיות אישה מוכה להיכנס למעון נשים מוכות. “אנו פתוחות לכולן: זונות, נשים עם חובות, מועמדות לגירוש, חשודות ברצח, אוכלות קקי, מי שרוצה לנקום בגבר, מי שרוצה לנתק את האבא מילדים… בואו בהמוניכן…”

זוהי בהמת המגדר נחמה איזאק מעמותת בת מלך המפעילה מעונות לנשים מוכות בירושלים ובית שמש. היא זקוקה להזין את מנגנון התעמולה השטנית נגד גברים שכל הגברים אלימים וכל הנשים מסכנות שחיות תחת טרור הפטריארכיה.

מה שנחמה איזאק לא מספרת זה שהמעונות האלה פתוחים לכל אישה גם אם היא לא אישה מוכה. אין שום סינון בכניסה למעונות האלה.  מי שרוצה לסחוט גבר נכנסת למעון עם הילדים.   הבעל מאבד את הילדים שלו בבת אחת.  נשות המעון מייד מדריכות אותה להגיש תלונות שווא במשטרה והילדים עוברים טיפולי הסתה שהאבא תמיד אלים ומסוכן.

אם אישה מפסידה במשפט למשל משמורת משותפת, היא לא צריכה לערער. היא עושה צ’ק אין למעון הצרעות בת מלך ואלה עושות את העבודה עבורה.  הן מתקשרות לכל הגופים במדינה, מודיעות שהגבר אלים, גם אם האישה לא מוכה, ונותנות לה עורכי דין בחינם.  מה יכול להיות יותר נפלא מזה? מי שאין לה איפה לגור, באה למעון.

המעונות של בת מלך מפוצצים בזונות שמכניסים אותם כדי להעיד נגד הסרסורים שלהם.  השופטים ניל הנדל ונועם סולברג קבעו שאפשר להכניס לשם גם נשים החשודות ברצח גברים.

גם כל מיני נשים מחו”ל המועמדות לגירוש נכנסות למעון וכל מקבלות פטור מגירוש בגלל שהייה במעון לנשים מוכות, בלי שהן מוכות.  גם מי ששקועה בחובות נכנסת למעון לנשים מוכות.  היא ממציאה איזו עלילה שאיזה גבר כישף אותה וגרם לה להיכנס לחובות ומייד נשות המעון מסדרות לה הפטר ושמיטת חובות.

אפילו את הנשים של הכת הפוליגמית של דניאל אמבש הכניסו לתוך מעונות לנשים מוכות, אחרי שהן האכילו אחת את השנייה בקקי, הרביצו לילדים, חישמלו ילדים בשוקרים, נעלו ילדים בבויידעם, ואלו בוגרות המעון לנשים מוכות שנחמה איזאק מטפחת בשקיקה, לתפארת מדינת פמיניסטאן.

זוהי תעשיה של כסף.  המעונות לוקחים ממשרד הרווחה 14,000 ש”ח לחודש על כל אישה.  בכסף הזה אפשר לשים אותה במלון 5 כוכבים.  המשכורות של מנהלות המעון הן בשמיים.

Views: 17

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *