EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עודדה פרץ סגנית מפקח על הבנקים יוצרת גרעונות לבנקים “כל אישה שרוצה שהבנק ימחוק לה חוב צריכה להתלונן על אלימות כלכלית של גבר – והבנק יחוייב למחוק את החוב”

עודדה פרץ פמינאצית שיוצרת גרעונות לבנקים בשירות מתלוננות שווא על אלימות

עודדה פרץ היא סגנית המפקח על הבנקים. זו שמטפלת ביישום מדיניות פמינאצית בדרכי ניהול החשבונות של הבנקים.  במסגרת תפקידה היא מתערבת לבנקים בגביית חובות ונותנת הוראות לבנקים למחוק חובות לכל אישה שממציאה סיפורי אלף לילה ולילה של אלימות כלכלית, או שאיזה גבר הכריח אותה לחתום על ערבות, או שהיא נטלה חובות כדי לתת אותם לגבר.

כל זה קורה בלי שבית משפט מתערב בענין, כלומר היא מונעת מהבנקים לפתוח הליכי גביה ולהגיע לבית המשפט. כל זה גורם לבנקים נזקים והפסדים, אשר מגולגלים בחזרה אל הציבור בצורת עמלות לכיסוי ההפסדים הללו.

עודדה פרץ פמינאצית שיוצרת גרעונות לבנקים בשירות מתלוננות שווא על אלימות
עודדה פרץ פמינאצית שיוצרת גרעונות לבנקים בשירות מתלוננות שווא על אלימות

 

עודדה פרץ המציאה “אמנה לזמינות פיננסית” וכפתה על הבנקים לחתום על זה. לפי האמנה הבנקים אמורים לעזור לנשים לא לשלם את החובות שלהם לבנקים. כל מה שאישה צריכה לעשות זה להמציא סיפור שגבר כלשהו התעלל בה, והבנק צריך למחק את החוב ולא לגבות.  אלו “תספורות” חוב בשירות הפמינאציה.

עודדה פרץ מודה שאת האמנה לזמינות פיננסית המציאו בישראל, ושאין כזה דבר בשום מדינה בעולם. זה רק מראה שישראל היא פמיניסטאן, מדינה בשירות נשים שמנצלות גברים ומייללות שהן המסכנות. גועל נפש. ואל תשכחו: כולנו ממנים את המשכורת של עודדה פרץ. במקום לפקח על הבנקים שייתנו שירות טוב ויעיל היא כופה עליהם לשמוט חובות לנשים, מה שמגביר גירעון לבנק, ומתגלגל בחזרה לציבור. טימטןם שאין שני לו.

להלן המצגת הפמינאצית של עודדה פרץ.  זהו המדריך לכל אישה איך לא לשלם חובות לבנק: 

 

 

 

Views: 17

One Comment

  1. התחקיר לא מציין את ההגנות הרבות שקיימות לגבר ובמיוחד לגבר גרוש שנופל למלתעות ההוצאה לפועל – אופס – אין כאלה…

    המושג “אלימות כלכלית” הוא “הרחבה” של מושג האלימות שתכליתו הוספת שמן למדורה בגירושין כאילו שאין מספיק גורמים “טיפוליים” שתורמים לזה.

    הגזרה מבנק ישראל מעניינת כי הבנקים לא יפסידו כסף. סביר שעכשיו תעוט להקת עורכי דין של הבנקים על אבות גרושים בתביעות נזיקין בנוסף לרישום החוב של האשה “כחוב אבוד”

    לא צריך להיות גאון, כדי להבין שהחוקים האילו זה מכה שלא ברא השטן לכלכלה, לגברים ובפרט גירושין.

    במציאות החוקית הזו מי שהולך על זוגיות ארוכת טווח ועוד עם ילדים עם אשה, הוא מסטול, אדיוט או בעל נטייה הרסנית לקחת הימורים מסוכנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *