EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד אילנה סקר: אסור להרשות לגברים ישראלים להחזיק נשק בבית כי הם לא יתאפקו וירצחו את האישה. “הסכנה לרצח 12 נשים בשנה הרבה יותר מוחשית מפיגועי טרור פלסטיני”

אילנה סקר הגבר הישראלי מסוכן לנשים הרבה יותר ממחבלי החמאס ומהרקטות מעזה

עד כמה הפמיניזם מטורף? הנה עורכת דין בשם אילנה סקר שמתלוננת מדוע מאפשרים לגברים להחזיק נשק בבית מחוץ לשעות העבודה? לדבריה גבר שיתנו לו נשק להחזיק בבית מחוץ לשעות העבודה, ישתמש בו לרצוח את אשתו, מתוך ההנחה שכל הגברים רק רוצים לרצוח את הנשים. אילנה סקר אינה סבורה שהנשקים נועדו להגן על הציבור מפני מתקפות מחבלים ברחוב.  לדבריה אין צורך למגן את הבתים בישראל מפני טרור פלסטיני כי הסכנה האמיתית הרובצת לנשות ישראל הוא שבכל רגע נתון הגבר שלהן ירצח אותן.

אילנה סקר הגבר הישראלי מסוכן לנשים הרבה יותר ממחבלי החמאס ומהרקטות מעזה
אילנה סקר הגבר הישראלי מסוכן לנשים הרבה יותר ממחבלי החמאס ומהרקטות מעזה

אילנה סקר זכתה לסיקור שלילי דווקא בתקשורת הפמינאצית.  הביטאון הפמינאצי, המקום הכי חם בגהנום תקף אותה בגלל שהיא חברה של אפי נוה, ואפי נוה ניסה לסדר לה תפקיד בוועדה למינוי שופטים.    https://מסכת ההטעיות של עו”ד אילנה סקר בדרך לבחירת שופטים | כלכליסטhttps://פרשת עו”ד אילנה סקר: הוגשה תלונה במשטרה | כלכליסט.  בגלל הנזק התדמיתי שפמינאציות עשו לה על קשריה עם אפי נוה, חשוב לה היום להופיע בערבי עיון לזכויות נשים ולמתג עצמה כבולדוגית פמינאצית.

בהרצאה זו אילנה סקר מתקוממת מדוע לא עברה חקיקה שאוסרת על גברים להחזיק נשק בבית. ואנו שואלים, בפעם הבאה שמחבל ערבוש יקפוץ על אישה ברחוב…. מי יקפוץ להגנתה, הגבר המאבטח הישראלי עם הנשק, או החברה שלה עם תיק האיפור והלק???

Views: 15

One Comment

  1. טענה מעניינת, אם אני גר בעיר מעורבת והמון ערבי רוצה לבצע על מי הגברת המכובדת רוצה להסתמך להגנת. הגברים הם לא אופציה, כי לקחו להם נשק כי הם “אלימים”. ממה שהבנתי למשטרה חסר כח אדם , אולי כי רוב הזמן הם עוסקים במאסר חייבים, תלונות שווא. שהגברת המכובדת תגן על עצמה, תתחתן עם עצמה. תתחתן עם ערבים ותזכה כל יום למנה פמיניסטית ממנו.

    לגברים וביחוד הגרושים , המלצתי צייתו לחוק כדי לא להיעצר. אל תסכנו את חייכם, מי שיכול להגר שיעשה זאת, מעבר שהמדינה תגן על עצמה. היא מדינת חוק ומי וגברים צריכים לשמור על החוק לא מעבר.

    את המוטיבציה, האידאולוגיה, ההקרבה האישית. דברים שהיו לי לחם חוק בעבר. אני משאיר לאותן נשים פורצות דרך. הן מוזמנות להגן על עצמן בלוד, בעכו, בנצרת ובשאר איזורי החיכוך.

    בשם השוויון המגדרי הם מוזמנות לפטרל בצפון הרצועה, לזחול למנהרות החמאס, לטהר אותן המחבלים. לגברים ובמיוחד הגרושים, אני ממליץ להתייעץ עם עורך דין צבאי לגבי הסיכון, סיכוי בהליך משמעתי מול הצבא.

    כי “יש לי ארץ אחרת” ואולי יום אחד אפרוש כנפיים, כי הגירושין לקחו ממני את המשפחה בחסות המדינה וכמובן ואני לא רוצה להיות “אלים” בעזה ולקבל פרס בתלונת שווא בגיבוי הרווחה והכסת”ח של משטרת ישראל והשקפת העולם של בית המשפט לענייני משפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *