EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

טלי ויתקון לוחמת הוייטקונג הפמינאצי בלהב 433: למשטרה אין זמן לטפל בפעילות חבלנית או פשיעה כלכלית כי כל המשאבים מופנים להצלת נשים שנעקצות בעוקץ רומנטי בטינדר

טלי ויתקון יועמשית להב המשטרה למשטרה אין זמן לטפל בפדיעה כלכלית כי כל הזמן מטפלים בתלונות נשים על עוקץ רומנטי

הנה טלי ויתקון יועמ”שית פמיניסטית מיחידת ה”עילית” של המשטרה להב 433. לדבריה כל משאבי יחידת הסייבר במשטרה מוקדשים לחקירות פמיניסטיות כגון נשים שגברים עוקצים אותם בפגישות דרך אפליקציות כמו טינדר או אוקיי קיופיד.  לדבריה נשים מאוד חלשות ופגיעות וגברים יכולים בקלות להוציא מהן כספים או מספרי חשבונות בנק.  הטינדר הפך זירת הקרבות החדשה בין גברים לנשים, ולדבריה הגברים מנצלים את הטינדר כדי לעקוץ נשים בעוקץ רומנטי.  לכן המשטרה עסוקה יומם ולילה בהצלת נשים מעוקץ רומנטי, ואין לה זמן לטפל בפעולות שיטור רגילות.  לדבריה אם אישה עוקצת גבר בטינדר, זה מבורך ולהב 433 לא תטפל בזה.      

לכן יחידת הסייבר במשטרה מטפלת אף ורק בנשים נעקצות שגברים מנצלים את תמימותן.   אם גבר נעקץ ע”י אישה באינטרנט, בוודאי שזה לא מענין את משטרת ישראל. לנשים מותר לעקוץ וזה אפילו מבורך.  אם אישה רימתה גבר וטמנה לו מלכודת, זו בעיה שלו… כי הוא גבר, אבל נשים זה סיפור אחר.

לפי תורת הפמינאציה בה דוגלת טלי ויתקון המשטרה קיימת כדי להגן על נשים מפני הנוכלויות של גברים שרק מחפשים נשים כדי לעקוץ אותן. לדבריה זו מגיפה שהגברים משתלטים על המוח של נשים ומצליחים להוציא מהם כספים וחשבונות בנק.

עכשיו ברור לכולנו למה המשטרה לא עושה כלום עם גניבות רגילות, התפרצויות לבתים ועכשיו גם לנוכת התפרעויות הערבים בערים המעורבות כמו יפו, לוד ועכו.  תשובה היא שהמשטרה עסוקה רק בחקירות פמיניסטיות שבהן יש אישה מסכנה שגבר עשק אותה. אם אין אישה עשוקה או נעקצת, מבחינת המשטרה אין שום עבירה פלילית.  

Views: 20

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *