EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אונס שלא היה 2: הפרקליטה רננה לוי (ב”ש) תפרה תיק אונס וסרסרות לאבא למרות שהבת שלו הקליטה בדואי להתחזות בהקלטה כאילו הוא האבא ה”אנס המסרסר”. זיכוי של הסנגור מוטי יוסף

רננה-לוי-תופרת-תיקי-אונס-לגברים-בבאר-שבע-על-ימין-ועל-שמאל-עם-המוזה-שלה-מירב-מיכאלי

דיווח מ 1/3/2021. מעלליה של הפרקליטה הבאר שבעית רננה לוי לא יודעים גבול Renana Levy. הנ”ל מטפלת בעבירות המין בפרקליטות מחוז באר שבע. מדובר בלסבית מהסוג העוין ביותר לגברים, כזו שחושבת שכל מגע מיני עם גבר עם אישה – זה אונס של אישה. מבחינתה הגברים הם האויבים של הלסביות כי הם גוזלים מהלסביות נשים שאפשר לפתות אותן ולהשכיב אותן. אצל רננה לוי אין כזה דבר אישה שמשקרת. אצלה ברגע שאישה מתלוננת על גבר, פירושו של דבר שהאישה צודקת והגבר הוא אנס.

רננה לוי לסבית אלימה האחראית על רדיפת גברים והאשמתם בהשתייכות לפטריארכיה

פה בכתבה של שמעון איפרגן תוכלו לקרוא על השתלשלות ענינים מקרית ביותר שהצילה את האבא הבאר שבעי מציפורני הטרף של רננה לוי. מדובר במקרה ממרץ 2021. לקחים לעולם לא יופקו בפמ”ד. בכתבה המקורית תוכלו גם לשמוע את ההקלטה של הבת השקרנית שביקשה מבדואי להתחזות להיות אבא שלה.

התנועה למען איכות השפיטה בראשותו של יוני קפאח פועלת להגשת תלונות נגד עו”ד רננה לוי, ודרכי הפעולה המגונים שלה. בראש ובראשונה נדרשת עו”ד רננה לוי לבטל את הבקשות לצווי איסור פרסום שהיא מגישה בתיקים בהם מתברר שנשים בדו והמציאו עלילות אונס שלא היו ולא קרו מעולם.

רננה לוי תופרת תיקי אונס לגברים בבאר שבע על ימין ועל שמאל עם המוזה שלה מירב מיכאלי
רננה לוי תופרת תיקי אונס לגברים בבאר שבע על ימין ועל שמאל עם המוזה שלה מירב מיכאלי

“יכולתי לשבת 20 שנה בכלא”: התלוננה כי אביה אנס אותה – ההקלטה הוכיחה אחרת

צעירה תושבת הדרום התלוננה לפני כשבועיים כי אביה אנס אותה וסרסר בה. אחרי שהאב נעצר, הצליח עורך דינו למצוא את ההקלטה בה נשמעת הצעירה משדלת צעיר נוסף להתקשר אליה ולאיים עליה לכאורה מטעם אביה. רק לאחר מספר ימים מורטי עצבים שוחרר האב ממעצרו והצעירה נלקחה לחקירה. “מיד כשעלה חשד לביום המקרה במזיד בידי האשה שהתלוננה היא נחקרה במשטרה באזהרה” נמסר מהמשטרה

שמעון איפרגן​|mako| פורסם 01/03/21 15:47 

צעירה כבת 22 מאזור דרום הארץ הגישה לפני כשבועיים תלונה בתחנת המשטרה במקום מגוריה, לפיה אביה אנס אותה כמה פעמים וסרסר בה לזנות. “אבא שלי אנס אותי וסרסר בי עם גברים אחרים”, טענה הצעירה בדמעות בעדותה במשטרה. תלונה זו הצטרפה לתלונה נוספת שהגישה נגד אביה לפני כשלוש שנים, אז גם התלוננה שאנס אותה אך התלונה נסגרה לבסוף מחוסר אשמה ולאחר שחוקרי המשטרה לא מצאו ראיות לכך שאביה אכן ביצע את המעשים.

“למרות שהתיק הקודם נסגר לא היה לזה שום קשר לתלונה החדשה”, מסביר גורם במשטרה, “במקרה הזה הצעירה הביאה לנו הקלטה כיצד אביה ביקש לכאורה מצעיר תושב הפזורה בדואית להתקשר אליה ולאיים עליה ולכן עצרנו אותו לחקירה”. האב הכחיש מכל וכל את החשדות נגדו ואמר לחוקרים: “לא אנסתי אותה ולא נגעתי בה בכלל. זה שקר, היא מעלילה עליי, אני חף מפשע”.

בהמשך עצרו החוקרים גם את הצעיר, שלטענת הצעירה איים עליה וסחט אותה, אך גם הוא הכחיש את הדברים וטען שלמעשה הוא נוצל על ידה ושמעולם לא איים עליה או סחט אותה. האב והצעיר הובאו לפני כמה ימים להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע. סנגורו של האב, עו”ד מוטי יוסף, ביקש לשחרר את האב ממעצרו בנימוק שמדובר בתלונת שווא נוספת של בתו, אך השופטת החליטה להאריך את מעצרם של האב והחשוד באיומים בחמישה ימים.

אלא שכמה דקות לאחר סיום הדיון התרחשה דרמה של ממש מחוץ לכותלי בית המשפט. בזמן שעו”ד יוסף צעד לכיוון מכוניתו, הוא נתקל במקרה בעו”ד שייצג את החשוד באיומים וסחיטה כלפי הבת המתלוננת. “פתאום הפאזל התחיל להתחבר לי. עורך הדין של הצעיר סיפר לי שיש לו סרטון שבו המתלוננת מתדרכת את הלקוח שלו להתקשר אליה ולאיים עליה מטעם אביה ואפילו מסרה לו את שמו של האב כדי שזה יישמע אמין שהוא באמת ביקש ממנו להתקשר”.

בסרטון נשמע הצעיר הבדואי שואל את הצעירה “מה את רוצה שאני אגיד?”. לאחר מכן היא מבקשת ממנו להתקשר אליה ולהגיד לה בכעס: “‘תוציאי את אבא שלך מהכלא’, אני אגיד לך ‘אני לא מוציאה אותו’ ואז תגיד לי ‘אין בעיה אני אאנוס אותך עוד הרבה פעמים'”. 

הסרטון הפך לבסוף ל”ראיית הזהב” בתיק, ועו”ד יוסף רץ בחזרה לבית המשפט וחשף בפני השופטת את הפרטים החדשים. זו ביקשה ממנו להגיש בקשה לבית המשפט לדיון חוזר בתיק, ובמקביל מסר יוסף את הסרטון לחוקרי המשטרה שכלל לא ידעו על קיומו.

“האמת שהופתענו לגמרי. אחרי שהאזנו לו הבנו שזה משנה את התמונה בפרשה מן הקצה אל  לקצה”, מספר קצין משטרה שטוען שבמשטרת ישראל הבינו מהר מאוד שהמתלוננת תדרכה את הצעיר לביים שיחת טלפון ובה הוא לכאורה קיבל מסרים מאביה לאיים עליה ועל כוונתה להתלונן נגדו במשטרה.

בעקבות הסרטון הסכימה לבסוף המשטרה באישור הפרקליטות לשחרר את האב ממעצרו ללא תנאים. “אם לא היה את הסרטון הזה יכולתי בטעות לשבת 20 שנה בכלא מבלי שמישהו היה מאמין לי. כל הזמן זעקתי בחקירה שאני חף מפשע”, סיפר האב הנרגש למקורביו, וגם במשטרה מודים שהסרטון הציל את האב מכתב אישום חמור בגין אונס ושידול בתו למעשי סרסרות וזנות. אתמול (ראשון) חקרו חוקרי המשטרה באזהרה את הבת בגין עבירות של מסירת הודאה כוזבת ושיבוש הליכי חקירה.

פרקליטו של האב, עו”ד מוטי יוסף מסר בתגובה: “לאורך כל שלב המעצר טענתי כי מרשי חף מפשע וכי מדובר בתלונת כזב מכוערת. אני שמח שהצלחתי בדרך לא דרך להשיג את ההקלטה בה נשמעת המתלוננת מתכננת את מהלכיה השקריים. מדובר באירוע חמור של בידוי ראיות, מסירת הודאה כוזבת תוך תכנון קר חסר רחמים, ולצערי משטרת ישראל בחרה שלא לעצור אותה אלא להסתפק בחקירתה באזהרה בלבד”.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: “מחובת המשטרה לחקור ולבדוק ביסודיות כל תלונה המתקבלת במשטרה ומעלה חשד לביצוע עבירות פליליות וכך נעשה גם ביחס למקרה זה. מיד כשעלה חשד לביום המקרה במזיד בידי האשה שהתלוננה תחילה, היא נחקרה במשטרה באזהרה בחשד למסירת הודעה כוזבת ושיבוש הליכי חקירה והחשוד שוחרר בהתאם. הגשת תלונת שווא ובידוי ראיות מהווים עבירה פלילית ומעשה פסול. בהתאם, בכוונתנו לפעול מול החשודה ולחקור את המקרה ביסודיות עד למיצוי הדין עמה”.

https://www.mako.co.il/men-men_news/Article-a7f36e1ccede771026.htm?Partner=makoApp&fbclid=IwAR3pxbQp2T_bVjC9gFGvSOa9Gb4gA-wR4mpq1wssc-OJEY4zM1gRNcekaTs

Views: 54

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *