EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אורי לס הוא לא מנהל בית הספר היוקרתי שעשה מין עם בנים. אודי קליין מבי”ס לאמנויות הוא זה שמחכה לזינזנה ולא יפתח גריינדר יותר

אורי לס מנהל עירוני ד חרמן על קטינים בני 16-17 בגריינדר

אתמול 1/10/2023 בשעה 22:00 פורסם באתר זה כי “אורי לס מנהל עירוני ד’ ת”א הוא מנהל בית ספר היוקרתי שנתפס עם 2 קטינים בני 16 ו 17”.

היום 2/10/2023 באמצע היום, (סביבות 15:00) פורסם שהמנהל שהתעסק עם קטינים ממין זכר הוא דווקא אודי קליין מבית הספר לאומנויות, שהוא נשוי לעורכת דין איילת לשם ויש לו שני ילדים.

אודי קליין עשה זאת בעצמו.  הוא חשף את עצמו, תוך 15 שעות מהפרסום הראשוני בעדנה קרנבל על אורי לס, והסיבה היחידה שהוא “יצא מהארון” שהוא המנהל של בית הספר היוקרתי שהתעסק עם הקטינים,  הייתה אך ורק בגלל הפרסום על אורי לס בעדנה קרנבל.

כשהמדינה התמכרה לצא”פים חייבים לעשות “תרגיל חקירה” לשבור את הצא”פ

מה שקרה זה שבגלל שכל העיתונאים בישראל התרגלו למכור לציבור “סיפורים ברמזים“, כולם בטוחים שאוטומטית שיש צא”פ על כל דבר, נוצרת עננה המחשידה את כל מי שנכנס לקטגוריה של הרמזים.

כלומר כל המנהלים של בתי הספר היוקרתיים בתל אביב הפכו חשודים.

הדרך היחידה לשבור את מסך העלטה, ולגרום לעכבר לצאת מהמחילה היא לפרסם DECOY (“תרגיל חקירה”).  וזה מה שעדנה קרנבל עשתה.

הפרסום על אורי לס גרם להפעלת לחץ על אודי קליין להתוודות שזה הוא, ולגאול את אורי לס מחרושת השמועות, ומהציוצים בגנותו של אורי לס.

שיהיה ברור:  אילולא עדנה קרנבל פרסמה על אורי לס, לעולם לא הינו יודעים שהאשם האמיתי הוא אודי קליין מהאומניות.  הוא היה נשאר חסוי.  הוא לא היה יוצא מהארון, והעננה הייתה נשארת לרבוץ על כל החשודים שמתאימים לפרופיל הרמזים שהתקשורת מיינסטרים סיפקה.  הזכות של הציבור לדעת לא מעניינת אף אחד בישראל.

זכות הציבור לדעת פשוט מתה בגלל שופטים שלעולם לא מוכנים לבטל צא”פ ובגלל שופטים עם יד קלה על הדק הצא”פים.

זה לא FAKE NEWS – זה DECOY NEWS

שיהיה ברור:  במערכת התקבל טיפ אנונימי שמי שמתאים לפרופיל הוא אורי לס מעירוני ד’, ושבוצעו בדיקות וזה הוא ושיש שמועות עליו.

לכאורה פרסום על אורי לס בלי וודאות של 100% שזה הוא, זה אכן פייק ניוז.

אבל…….  בישראל בגלל תרבות הצא”פים, ותרבות הפרסום ברמזים, והסיכוי האפסי ששופט בישראל יבטל צא”פ, הסיכוי שהאמת תצא לאור ושאיזה שופט יבטל את הצא”פ או שהאשם האיתי ייצא לתקשורת ויחשוף את עצמו, הוא סיכוי אפסי.

ולכן הדרך היחידה לשבור את הלופ שכולם התרגלו אליו היא לפרסם DECOY.  דיקוי זה פרסום שהוא במהותו כמו תרגיל חקירה במשטרה.

זורקים על מישהו אשמה, ומצפים ממנו שהוא יסיר חשד מעצמו, או שיפנה לאשם האמיתי כדי לנקות את עצמו.  רק ככה אפשר להגיע אל האשם האמיתי כשאין כל דרך אחרת.

משתמשים בזה במשטרה כל החוקרים ללא יוצא מהכלל, וגם בהודעות לתקשורת של דוברי המשטרה יש DECOYS לרוב, וזה חוקי לגמרי.

בית המשפט העליון מגבה את השיטה הזאת בכל פעם שזה מגיע אליו מחדש, טענות שתרגיל החקירה היה לא הוגן, ובגלל תרגיל החקירה החשוד אמר דברים שלא התכוון להגיד, או המציא שטויות רק כדי להפסיק את ההטרדות של החוקרים.  הטענות האלה נדחות ללא יוצא מהכלל, ולא משנה כמה ניבזי ואכזרי תרגיל החקירה שנקטו בו השוטרים, הוא מאושר תמיד ע”י כל השופטים ללא יוצא מהכלל.

נסביר למי שלא יודע.  בישראל מותר למשטרה לצעוק על חשוד “אנחנו יודעים שזה אתה”, למרות שהם יודעים בוודאות שזה לא הוא.  מותר להראות לחשודים מסמכים שהמשטרה עצמה מזייפת.  מותר לשוטרים לזייף ראיות, ולהטיח אותן בנחקרים כאילו זה אמת.  והכל מותר כדי לחלץ הודאה בחשד, גם כשיודעים במשטרה שזה ממש לא נכון.

מותר גם לדוברות המשטרה לפרסם שקרים על מה שקרה בחדר החקירות על מנת להפחיד שותפים.  למשל פרסום שנחקר א’ “פתח הכל וסיפר הכל”, כשזה בכלל לא נכון, אבל זה נועד להגיע לאוזניים של השותפים שלו, שיחשבו שלהם כדאי להיות הראשונים שפותחים….

כמובן שכל עיתונאי המשטרה משתפים פעולה ומפיצים את השקרים האלה, פעם אחר פעם, כשהם יודעים שזה שקר וכזב ונועד ליצור בלבלה בין נחקרים שונים שבמעצר, או להטעות אנשים שעדיין לא נעצרו שיעשו טעות, ואז ייתפסו אותם.  והכל חוקי, וזה קורה כל יום כל הזמן.

והנה עדנה קרנבל נקטה באותה שיטה של המשטרה, והצליחה לחשוף את הפדופיל.  תוך 15 שעות.  הישג אדיר!!!!!

ה DECOY פעל את פעולתו וזה הזמן להפיק לקחים

אותה שיטה בה המשטרה משתמשת כדי לטמטם נחקרים וחשודים כדי לדחוף אותם אל הפינה, פעלה גם כאן היטב היטב.

תוך פחות מ 15 שעות, כל הכתבים פרסמו בבת אחת את שם החשוד האמיתי, אבל לא בגלל שיש להם חובה לשרת את הציבור ולדווח ידיעות אמת, אלא כדי להציל את עורו של אורי לס המסכן ש”עדנה קרנבל” מלכלכת עליו….

אבל כאמור, אילולא עדנה קרנבל פרסמה על זה מעירוני ד’ (לס), אף כתב לא היה מפרסם שום דבר על זה מהבית ספר לאומנויות (קליין).

ועכשיו לשאולה האם זה מוסרי?  התשובה היא שאם בית המשפט העליון חושב שתרגילי חקירה הם מוסריים וחוקיים למהדרין, ואין עם זה בעיה אז פרסום DECOY באתר פופולרי זה מוסרי, כן…. גם כלפי אורי לס.

הנה דוגמא:  כשרצו במשטרה להפיל את עד המדינה ניר חפץ, טפלו האשמות שווא על הפילגש שלו קרן סידקובסקי, עצרו אותה באופן מבזה ביותר, חקרו אותה שאלות חודרניות על פוזיציות מיניות שעשתה במיטה עם ניר חפץ, והצעידו אותה מול ניר חפץ בתחנת המשטרה כדי שהא יבין שאם לא ימכור את נפשו לשטן (המשטרה) יעשו לו בושות בבית עם אשתו והוא יחטוף גירושין.  זה נקרא DECOY.  זה תרגיל חקירה.  וזה לגיטימי וחוקי.

אף שופט עד כה לא פצה פה ואמר שמה שעשו לניר חפץ עם הפילגש קרן סידקובסקי זה דבר לא מוסרי, ושזה מגעיל מה שעשו לפילגש קרן סידקובסקי ולניר חפץ.  השופטים במשפט ביבי שמעו על הכול בעדויות, ולא צייצו מילה.  הם אפילו הטילו צא”פ על כל העדויות האלה…

אז הנה ככה עדנה קרנבל עשתה לכם שיעור בהפוך על הפוך.

מרוב שכולם במדינת ישראל התרגלו שתמיד יש צא”פ, שתמיד אסור לספר לציבור את האמת (ראו מקרה 30 הפדופילים שהשופטת מיקי ברנט מגנה עליהם בחירוף נפש), יש רק דרך אחת שמביאה תוצאות תוך פחות מ 24 שעות:  לנקוט באותן שיטות שמשטרת ישראל נוקטת, והכל חוקי ומאושר ע”י בית המשפט העליון.

הלקח שצריך ללמוד מ”תרגיל החקירה” שעשינו לכם, הוא שצא”פים רק גורמים יותר נזק מתועלת.

הצא”פים מחשידים קבוצה שלמה שרובצת עליהם עננה של חשד.  הם מעודדים הפצת שמועות, והם עלולים לפגוע בחפים מפשע.

זכרו שאם מישהו היה פונה לבית משפט ומבקש להסיר את איסור הפרסום על שמו של אודי קליין, אף שופט לא היה מסכים לקבל את הבקשה ולהסיר את הערפל. NEVER.

תגובת אורי לס “זה לא אני”

 

אורי לס הודעה לקהילת תיכון עירוני ד אני לא המנהל שחרמן על קטינים
אורי לס הודעה לקהילת תיכון עירוני ד אני לא המנהל שחרמן על קטינים

הכירו את אודי קליין שיצא מהארון – בזכות עדנה קרנבל

המנהל שכן נתפס הוא אודי קליין הנשוי לעו”ד איילת לשם, והוא מנהל בית הספר לאומנויות ת”א. את אודי קליין צד כבר לפני שנה אבי דוביצקי המתגורר במיאמי, והעביר הפרטים לכתבים, אולם במשך שנה לא עשו כלום בענין.

אף אחד לא התעניין במידע הזה.  שנה שלמה!

אתמול 1/10/2023 השמועה שהופצה דיברה על אורי לס הבן של יורם לס.  הסתבר שזה לא היה נכון.  אבל אשכרה דווקא בגלל שהופצה השמועה, אודי קליין בחר לחשוף את עצמו מיוזמתו.

זה רק מראה עד כמה מטופשת מדיניות איסור הפרסום שנוהגת בישראל.  זה מוביל לחרושת שמועות, כאשר כי מי שנכנס בקטגוריה (מנהל בית ספר יוקרתי בת”א) עלול להיות חשוד…..

אבל אין מה לעשות, בישראל אוהבים צווי איסור פרסום על כל שטות וכל פלוץ, ומי שנפגע הפעם היה אורי לס בגלל שהוא נפל בקטגוריה.  יש לו מזל לאורי לס שהלחץ שהופעל על האשם האמיתי לפזר את מסך הערפל ולצאת מהארון פעל את פעולתו תוך פחות מ 15 שעות.

אילולא הפצת השמועות על אורי לס, אודי קליין לא היה פוסע קדימה ומזדהה בתור המנהל החרמן שעשה “מין כואב” לתלמידים בני 16 ו 17.  חבל שזה ככה.  אבל זה ככה.

 

אודי קליין מנהל בית הספר לאמנויות צד בלילה קטינים למשחקי מין בגריינדר
אודי קליין מנהל בית הספר לאמנויות צד בלילה קטינים למשחקי מין בגריינדר

 

אודי קליין בבוקר מנהל בבית ספר בערב צד קטינים בגריינדר
אודי קליין בבוקר מנהל בבית ספר בערב צד קטינים בגריינדר

 

 

אודי קליין מומחה באומנויות פיתוי קטינים בגריינדר
אודי קליין מומחה באומנויות פיתוי קטינים בגריינדר

 

אודי קליין עם שני הקטינים מהבית שלו מאשתו איילת לשם
אודי קליין עם שני הקטינים מהבית שלו מאשתו איילת לשם

 

אודי קליין הומו בארון עם איילת לשם ושני ילדהם
אודי קליין הומו בארון עם איילת לשם ושני ילדהם

 

 

משפחה למופת אבא הומו פדופיל אודי קליין ואשתו יעל לשם
משפחה למופת אבא הומו פדופיל אודי קליין ואשתו יעל לשם

 

שני הקטינים של אודי קליין איזה כלב יפה יש להם
שני הקטינים של אודי קליין איזה כלב יפה יש להם

 

 

 

כתבה בידיעות של אודי קליין

אודי קליין לצוות בית ספרו: “ביה”ס – הדבר החשוב לי מכל, לא פעלתי באופן לא הולם”

אודי קליין, מנהל בית הספר לאומנויות בתל אביב החשוד בקיום יחסי מין עם תלמיד בן 17 שלומד בבית ספר אחר בעיר, כתב לצוות בית הספר: “לעולם לא אעשה דבר כדי לפגוע במי מכם או במי מתלמידינו. בית הספר הוא הדבר החשוב לי מכל”. הוא הוסיף כי “לא פעלתי באופן שאינו הולם ולא עשיתי דבר כדי לפגוע באיש. בנסיבות הללו, מצאתי לנכון לצאת לחופשה לפרק זמן מסוים, כדי לאפשר שקט ועבודה סדירה בחזרה מהחופשה”.

אודי קליין לצוות בית ספרו: “ביה”ס – הדבר החשוב לי מכל, לא פעלתי באופן לא הולם” (ynet.co.il)

https://www.ynet.co.il/news/article/syedtiugp

הכירו את אורי לס, הבן של יורם לס (עירוני ד’)

 

אורי לס הוא מנהל עירוני ד’ בת”א.  תיכון יוקרתי, מעל כיכר המדינה ליד מגדלי אקירוב ופנקס, 5 דקות הליכה משכונת הלוקסוס בבלי.   הוא הבן של יורם לס (ממשרד הבריאות – סיפורי קורונה), אורי לס משמש כמנהל בית ספר.  אבל הוא לא סתם מנהל.  יש לו אג’נדה להפיל את ביבי ואת קואליציית הדתיים.

1/10/2023 פורסם שבלילה כשהוא לא מנהל את בית הספר של ילדי התפנוקים, הוא מחפש פינוקים משלו בגריינדר וכבר מצא לעצמו 2 קטינים שהתלוננו עליו שהכאיב להם במהלך מין אלים.  אחד למד אצלו בבית ספר בשנה הקודמת ועבר בית ספר, והשני סתם קטין חרמן.

למחרת 2/10/2023 בשעה 16:00 האשם האמיתי אודי קליין יצא מהארון ו”ניקה” את אורי לס.

 

אורי לס מנהל עירוני ד חרמן על קטינים בני 16-17 בגריינדר
אורי לס מנהל עירוני ד חרמן על קטינים בני 16-17 בגריינדר

 

 

אורי לס חשדות על מגע עם קטינים בני 16 ו 17 בגריינדר
אורי לס חשדות על מגע עם קטינים בני 16 ו 17 בגריינדר

 

 

משפחת לס אורי לס קארן קייזר לס והילדים אווי תום ומאיה
משפחת לס אורי לס קארן קייזר לס והילדים אווי תום ומאיה

 

פורסם בוואלה 1/10/2023

מנהל ביה”ס בת”א חשוד בקיום יחסים אינטימיים עם נער; משרד החינוך: “חשדות חמורים”

מנהל בית ספר יוקרתי בתל אביב חשוד בקיום יחסים אינטימיים עם נערים – כך פרסם הערב (ראשון) הכתב עמרי מניב בחדשות N12. לפי החשד, המנהל קיים יחסים במשך חודשים עם נער בן 17 שביקש ממנו סיוע בפרויקט לימודי. כמו כן במקרה נוסף, המנהל התכתב באפליקציית ההיכרויות של הקהילה הגאה “גריינדר” עם נער נוסף, בן 16, ששנה לפני כן עוד היה תלמיד שלו בבית הספר שניהל.

המנהל הזמין את בן ה-16 לביתו לאחר שהנער, תלמיד כיתה י”א בבית ספר אחר, פנה אליו בבקשה שיסייע לו בפרויקט לימודי. לאחר המפגש, התפתחה בין השניים מערכת יחסים שנמשכה מספר חודשים ונגמרה בעקבות החשש של המנהל כי הקשר האסור ביניהם עומד להיחשף.

בריאיון ל-N12 סיפר הנער: “לא הייתה לי תלות מוחלטת בו באותה תקופה – אולי קצת, וזה בוודאות לא נורמלי ולא תקין, אבל אתה נכנס כל כך עמוק לבור מתוך מצוקות או מקומות שלא נעימים לך. אתה מחפש את המענה במקומות אחרים, לא פועל לחלוטין לפי מה שטוב לך”, אמר הנער והוסיף: “האחריות הגדולה של בית הספר, הרבה יותר מאשר ללמד, זה לראות שהתלמידים מגיעים לעולם המבוגרים מתוך שיקול דעת – אחרת הם פוגעים בעצמם לטווח הארוך”.

מנהל בית הספר הגיב: “אני דוחה את האמירה שמדובר ביחסים לא הולמים. הקשר הזה היה במסגרת שאין לה כל קשר לתפקידי והסתיימו על ידי בתוך זמן קצר”.

במשרד החינוך מסרו: “מדובר בחשדות פליליים חמורים, לכאורה, שאינם מוכרים למשרד ויועברו לבדיקת המשטרה על פי הנהלים”.

מנהל ביה”ס בת”א חשוד בקיום יחסים אינטימיים עם נערים – וואלה! חדשות (walla.co.il)

https://news.walla.co.il/item/3613095

 

 

Views: 45

17 Comments

  1. עדנה היקרה, את כותבת באתר זניח ודפוק את מגעילה אותי ואני רוצה לומר לך שתפסיקי לקחת קרדיט שהוא לא שלך זה שאת לא מצליחה עצובה ובאמת דוחה רק מראה משהוא עלייך אישה שלא הצליחה בשום דבר בחיים שלה ותישאר ככה

  2. עברה כנראה אין כאן אבל מכל מקום זה מעשה לא ראוי לדעתי כאשר מדובר בפחות מ18 גם אם זה חוקי

  3. אבל לא הבנתי איפה העבירה פה. הרי הנער כבר היה מעל גיל ההסכמה והוא לא היה תלמיד של אודי, כך שאין כאן יחסי מרות

    הערת מערכת:
    נכון מאוד. עבירה אין. אם לאשתו איילת לשם אין בעיה גם לנו אין

  4. התרגיל שעשו לחפץ בלתי חוקי בעליל מפני ש: 1) המידע שבכלל יש לו פילגש הושג לכאורה ע”י פריצה עבריינית לסמארטפון שלו באמצעות רוגלה. 2) אסור למשטרה לכפות על אדם (הפילגש) להגיע לתחנה אלא אם הוא עצמו נחשד שמעורב במעשה עברייני. 3) התרגיל לא נועד לפצח פשיעה עבריינית שחפץ לכאורה ביצע אלא לגרום לו לתת עדות שקר נגד אדם אחר. ועוד כזה שהוא ראש ממשלה. ומכהן.. והעובדה ששופטי תיקי האלפים שתקו אולי נובעת כי כך מחייב אותם הפרוטוקול (אני לא מומחה לסדרי הדין..). והעובדה שכלל מערכת המשפט שותקת מעידה על רקבונה-שלה, ועל כמה הכרחית הרפורמה שקואליציית ה-64 מנסה לקדם.

  5. ואוו איזה תרגיל עדנה עשית, כל הכבוד .
    אחרת היינו נשארים עדיין עם הצאפ
    הייתה לי הרגשה מהתחלה שזה לא אורי לס .
    אגב מי השופט המנוול שנתן את הצאפ ,יודעים?

  6. עדנה,

    בבקשה תביאי לידי הציבור את המידע והשמות של הבכירים שידועים לבתי המשפט ולפרקליטות שיש חשד לגביהם כפדופילים. את בטוח יכולה להשיג את המידע הזה ויש לזה חשיבות עצומה לציבור

  7. חבל שמוציאים דיבתו של אדם רעה כל כך בקלות.
    האם בעלי האתר יתנצלו בפני אורי לאחר שפורסם שאין לו שום קשר למקרה ומדובר במישהו אחר?

  8. לא יקרה לו כלום! הוא מהעדה והדעה הנכונה! בדיוק כמו אחי יותם וזיידר מ”קשר משפחתי”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *