EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אזהרה חני יודלוביץ פסיכותרפיסטית מבית שמש חוטפת ילדים שטינקרית של המשטרה מחפשת לקוחות

תמר אבירם פמיניסטית כל גבר צריך להיזהר ממנה רעל נשי ווגינלי

מה עושות העובדות הסוציאליות לחוק נוער לאחר שהן פורשות?  הן מקוששות לקוחות לפסיכותרפיה.  אבל האם הן כשירות לכך לאור עברן כחוטפות ילדים? האם הן בכלל מסוגלות לגלות אמפטיה למטופל, אחרי שהן התרגלו לפעול נגד הורים ולגרום להם צער ונזקים כספיים כשהן חטפו ילדים?

חני יודלוביץ היתה עו”ס לחוק נוער בבית שמש.  היתה עו”ס שנואה.  המטופלים שלה שנאו אותה בגלל שאלה התערבויות וטיפולים לא וולונטריים. כשהטיפול הוא לא וולונטרי העו”ס יכולה לעשות מה שבא לה ומי שלא מציית לה היא מכניסה אותו לרשימה השחורה של הרווחה.  אבל עכשיו היא מקבלת לקוחות בפרטי ומקופת חולים.  עכשיו הטיפול שלה תלוי בשביעות רצון המטופל (טיפול וולונטרי).  האם היא מסוגלת בכלל לגלות אמפטיה?

מי שפגש אותה ברחוב ירק עליה.  התפקיד שלה היה לחפש ילדים, לחטוף אותם ולהוציא אותם מחזקת הוריהם בכוח הזרוע, ובעורמה. ב 2016 התפרסמה עליה כתבה שהיא חטפה לאמא 7 ילדים, והיא רצה למשטרה.  בכתבה היה כתוב שהשופט יניב בוקר הוא חותמת גומי שלה.

 

יניב בוקר עסק בחטיפת ילדים מהוריהם וקיבל קידום לסגן נשיא
יניב בוקר עסק בחטיפת ילדים מהוריהם וקיבל קידום לסגן נשיא

 

בפברואר 2018 היא פרשה מלשכת רווחה בית שמש ופתחה קליניקה פרטית ומשרתת לקוחות של קופות החולים. השאלה היא האם אתם, אם הייתם מכירים את העבר שלה, הייתם שוכרים את שירותיה?

הנה כאן חני יודלוביץ מגישה תלונה במשטרה נגד מטופלים שלה.

היא טוענת שהיא הוציאה 7 ילדים לאישה אחת מבית שמש והאחיינית שלה סינייה ברכה פגשה אותה בכותל המערבי ועשתה לה בושות וצעקה עליה שהלוואי ויוציאו את הילדים שלה מהבית.  סינייה ברכה גם פרסמה את זה בפייסבוק ואבא אחר, בלי קשר, כתב שגם את הילדים שלו היא רוצה לחטוף, והיא חשה מוכפשת.

מדובר בתיק בו השופט יניב בוקר ניהל את הדיון במעמד הע”וסים והאפוטרופסית דין תמר אבירם – הורים התבקשו לחכות בחוץ.  האופוטרפסית דין תמר אבירם היא בהמת מגדר פמינאצית.

ראו כמה צרעות הגיעו לדיון אצל יניב בוקר:  עו”ס חני יודלוביץ, עו”ס טובה קרעי, עו”ס מרים בריל יעיש (מכון סאמט מנחת אומנה), שרה אייזנשטיין מנהלת פנימיה “בית לפליטות  מעון ומחסה ליתומות ופליטות (ע”ר 580071181)” מרח’ בהר”ן 1 ירושלים, מלכה פרנקל עו”ס הפנימיה.

איך להרים יש סיכוי להוציא את הילדים מציפורני הטרף של כל הנשים הזמומיות האלה????

 

תמר אבירם בהמת מגדר פמיניסטית קלינית מקבלת אפוטרופסות לדין
תמר אבירם בהמת מגדר פמיניסטית קלינית מקבלת אפוטרופסות לדין

 

תמר אבירם פמיניסטית כל גבר צריך להיזהר ממנה רעל נשי ווגינלי
תמר אבירם פמיניסטית כל גבר צריך להיזהר ממנה רעל נשי ווגינלי

 

את התלונה קיבל השוטר יוסף חדד בבית שמש.

1837 חנה יודלוביץ תלונה במשטרה רסמ יוסף חדד 14-2-2016

חני יודלוביץ פונה לוועדת אל אלימות של הרווחה

הנה כאן חני יודלוביץ מגישה תלונה בוועדת האל אלימות של הרווחה נגד המטופלים שלה.

 

1827 חני יודלוביץ בית שמש תלונה לוועדת אל אלימות

השוטר מוטי דוד מחפש עבור העו”סית “הכפשות” באינטרנט

הנה כאן השוטר מוטי דוד כתב מזכר שחיפש באינטרנט כתבות “משמיצות” על חני יודלוביץ.

 

1831 מזכר מוטי דוד איתר 3 כתבות על חני יודלוביץ

הנה כאן הכתבה שהעלתה את חמתה של חני יודלוביץ

הכתבה מספרת שחני יודלוביץ חטפה 7 ילדים מאמא מבית שמש ופיזרה אותם ב 7 מוסדות שכל אחד גובה 14,000 ש”ח לחודש מהמדינה.

אבל בעצם הכתבה היא ביקורת על השופט יניב בוקר ששימש חותמת גומי של העו”ס.  מאז כמובן שקידמו את השופט הזה בזכות היותו בורג שימושי בתעשיית חטיפות הילדים.

 

1830 אתר לורי שלכת רווחה גבעתיים יניב בוקר ניתק אמא מ 7 ילדיה

 

הנה כאן דו”ח אירוע אלימות שמילאה חני יודלוביץ (“הרשימה השחורה של הרווחה)

כדאי שהציבור יידע איך נראים טפסים שהעו”סיות ממלאות על אזרחים שלא מצייתים להן, וכך הן מכניסות את האזרחים ל”רשימה השחורה” של הרווחה.

אם אותו אדם מסתבך במשהו אחר עם המשטרה, זה שהעו”ס הכניסה אותו לרשימה השחורה (וזה זמין למשטרה) ייטה את התובע המשטרתית לפתוח הליכים, ולא לגנוז את התלונה.

1835 דוח אירוע אלימות חני יודלוביץ נ זיתון אברהם סיניה ברכה רוזנפלד מאיר

האבא אברהם פסקל זיתון זומן למשטרה בגלל העו”ס השטינקרית

הנה כאן אחד האבות שחני יודלוביץ פגעה בו (רצתה להוציא את הילדים שלו לרווחה) נגרר למשטרה בעקבות פוסט שכתב אחרי שהוא ראה פרסום שחני יודלוביץ חטפה מאמא 7 ילדים וניתקה אותה.  ראו איך האבא מבוהל ומפוחד מעצם החקירה במשטרה.

הכוח של העו”סיות להתלונן במשטרה משמש אותן לאלף את המטופלים שלהם לצייתנות, למסור את הילדים שלה לציפורני הטרף שלה ללא התנגדות, תוך שהיא הופכת את ההורים לפוסיקטים מבוהלים, ומשרישה בהם את מרותה ועריצותה.

בעקבות התלונות של העו”ס הזונה, הגיש פרקליט מחוז ירושלים כתב אישום נגד אברהם פסקל זיתון:  ת”פ 4244-06-15 : מדינת ישראל נ’ אברהם פסקל זיתון. התיק הסתיים בהרשעה ושל”צ אצל השופטת ג’ויה סקפה. את אברהם פסקל זיתון ייצג עו”ד אסף גולן.

 

 

1838 אברהם פסקל זיתון במשטרה

 

 

Views: 9

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *