EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אורלי אלקלעי ספינולוגית פייק ניוז “על התפטרות המונית של 40 שוטרים ועשרות חוקרים עקב מחסור בכוח אדם”

אורלי אלקלעי מפיצה רכילות וחירטוטים במסווה של כתבות עיתונאיות

סופ”ש 10/6/2023 פתאום מתפרסמת כתבה של 2 דקות בערוץ 11 ורצה כמו אש בשדה קוצים.  ה”כתבת” היא אורלי אלקלעי (כאן ערוץ 11) והיא מדווחת ש 40 שוטרים ועשרות חוקרים “רוצים להתפטר”…..  ספין.  ברווז עיתונאי.  שטויות במיץ כוס של שוטרות….

לא כתובה בכתבה אפילו סיבה אחת למה הם רוצים להתפטר. ברור שהם רק רוצים עוד משכורת, עוד פנסיה וקידום כדי שלא יצטרכו לעבוד בשטח.

אורלי אלקלעי פייק כתבת פייק ניוז מי מאמין לשטויות שלה
אורלי אלקלעי פייק כתבת פייק ניוז מי מאמין לשטויות שלה

הנה תוכן כתבת הפייק של אורלי אלקלעי על “התפטרות המונית של שוטרים וחוקרים 10/6/2023

*ההתפטרות ההמונית של התובעים והחוקרים המשטרתיים*
*עשרות תובעים משטרתיים ביקשו להתפטר. בכיר במשטרה הודה: “אין מי שיחקור את הרציחות”*, אורלי אלקלעי
40 תובעים משטרתיים ועשרות חוקרים ביקשו להתפטר מהמשטרה – כך פורסם היום (שבת 10/6/2023) לראשונה בחדשות השבת בכאן 11, בכיר במשטרה התייחס למצב והודה: “אין מי שיחקור את הרציחות”.
במשטרה ככל הנראה לא יאשרו את גל הפיטורים, אך לפי גורמים מעורים, רבים מהמתפטרים איימו כי ייגשו לבית הדין לעבודה במידת הצורך.
עוד הסביר הבכיר כי גם אם המשטרה “תציף” את הרחובות בשוטרי מג”ב שיבצעו מעצרים, לא יהיה מי שיחקור אותם ויביא את התביעות לכתבי אישום. הקורסים שמכשירים שוטרים לא זהים לקורסים שמכשירים חוקרים או תובעים. במשטרה צריכים את אנשי המקצוע, כשעוד לפני גל הפיטורים, הארגון נמצא במחסור של 5,000 שוטרים. הדיווחים על המחסור הקשה הגיעו כשהשבוע מספר הנרצחים בחברה הערבית הגיע ל-99.
המשטרה פענחה עד כה רק עשרה אירועים, עקב מחסור בכוח אדם שיחקור ויגיש את כתבי האישום לפרקליטות. הדבר מורגש לא רק במקרי רצח, אלא גם במקרי ההתעללות בגני ילדים. למשטרה לוקח שנתיים עד שלוש שנים להגיש כתבי אישום.
כתבת פייק של אורלי אלקלעי על התפטרות המונית של שוטרים 10-6-2023
כתבת פייק של אורלי אלקלעי על התפטרות המונית של שוטרים 10-6-2023
אורלי אלקלעי ספינים וברווזים עיתונאים - התפטרות המונית של שוטרים
אורלי אלקלעי ספינים וברווזים עיתונאים – התפטרות המונית של שוטרים

איפה הסנדרטים העיתונאים של אורלי אלקלעי?

קודם כל אם אין לך מקור שמוכן להזדהות בשמו, אל תפרסמי.  כתבה שמבוססת על אימרות של “בכיר במשטרה” שלא מוכן לקחת אחריות על ה”הסברים” שלו היא לא כתבה רצינית ומייד הכתבה חשודה בהיותה ספין, ברווז עיתונאי.
שנית, מה זה השוטרים “ביקשו להתפטר“?  מישהו מחזיק שוטרים בכוח בעבודה?  יש מישהו במדינה הזאת שרוצה להתפטר ולא נותנים לו?  לא אמין.  פייק.
מי שרוצה להתפטר פשוט מניח מכתב פיטורין, מקבל את גורלו (פיטורין פירושו אובדן כל פיצויי הפיטורין”)  ויוצא לדרכו החדשה.  בכלל אל מי הם פנו ואצל מי הם איימו שיפנו לבית דין לעבודה?  איפה הנתונים?  בקיצור:  פייק.  האם השוטרים מאורגנים?  איך הם מתאמים זה עם זה מה הם רוצים להשיג?  מי הדובר שלהם?  היו בחירות למייצגי ה”מתפטרים ההמוניים”?  ומה עם הפנסיה?  הם רוצים פנסיה???
שלישית, לכתבה יש מניע נסתר.  השוטרים רוצים העלאה במשכורת.  זה לא שבאמת יש קשר בין “מחסור של 5,000 שוטרים” לבין הרצון להתפטר.  מה הקשר הלוגי?  הטענה שהם מאיימים להתפטר בגלל שיש מחסור ב 5,000 שוטרים לא אמינה.  הרי הפיטורין שלהם יצרו מחסור עוד יותר גדול בכוח עבודה.  מה כל אחד מהם יפיק מזה אישית?????  לא אמין.  פייק.
נזכיר שבמקביל מפורסמות כתבות של שוטרים שרוצים קידום למעמד של בכירים, שזה אומר תוספת משכורת.  אבל בכירים לא עובדים בשטח.  הם יושבים במשרד.  כלומר, אם מקדמים את השוטרים לבכירים, לא יהיה מי שייצא לשטח לחקור עבירות.
וגם אם יהיה גיוס מסיבי של עוד 5,000 שוטרים, מה עושים איתם?  צריך לייצר עבורם עבריינים כדי שיהיה לשוטרים האלה במה להתעסק, והמשמעות היא שהשוטרים יתחילו לחפש עבירות בנרות….
אם יגייסו עוד שוטרים יהיה צורך להמציא עבורם “מבצעים” אידיוטים של “מיגור פשיעה“:  להתנפל על מי שחוצה באור אדום, להתנפל על מי שמדבר בטלפון בנהיגה, להתנפל על מי שכותב את דעתו בפייסבוק, להחדיר סוכנים סמויים למעונות סטודנטים כדי למצוא מעשני גראס, לשלוח קליינטים סמויים למכוני עיסוי כדי “ללכוד” מסז’יסיות שעושות ביד ללקוח, לשלוח 5 ניידות לכל גבר גרוש שאשתו רוצה להתגרש ולסלק אותו מהבית….
אורלי אלקלעי מפיצה רכילות וחירטוטים במסווה של כתבות עיתונאיות
אורלי אלקלעי מפיצה רכילות וחירטוטים במסווה של כתבות עיתונאיות

ומה עם בזבוז המשאבים על שטויות, זוטות ועבריינות ללא תלונות???

האמת היא שכל מפקד משטרה נמדד בסטטיסטיקה.  הם צריכים לייצר עבריינות כדי להראות מיגור פשיעה.  לכן פשוט מטרידים אזרחים ומחפשים איך להפליל אותם.
זוכרים איך בתקופת הקורונה הוציאו הליקופטרים כדי לצלם “מפרי בידוד” שיצאו לרוץ בחוף הים????  מאיפה היה להם כוח עבודה ללכוד עברייני קורונה עם הליקופטרים????   ראו כתבה של לירן לוי 24/4/2020:  כוחות גדולים הגיעו לאחד החופים בבת ים בעקבות דיווח על קבוצת גולשים שנמצאת בתוך המים בניגוד לתקנות להתמודדות עם נגיף הקורונה. מסוק משטרתי כרז להם לעזוב את המקום. גולשת שניסתה להימלט נעצרה על ידי שוטר רכוב על אופנוע ים”.
זוכרים את הזקנה בכיכר רבין שהורידה מסכה כדי ללגום קפה, והתנפלו עליה, סחבו אותה לתחנה???  לזה היה להם כוח עבודה ולא היה מחסור כוח אדם?  ראו כתבה של איתי בלומנטל ווינט 23/7/2020
ומה עם כל השוטרים שיוצאים לתפוס עברייני חיות מחמד: את אלה שלא מרימים קקי של כלב או שאין להם שבב????  עאלק מבצעים למיגור הפשע….  מצד אחד טוענים שאין מספיק שוטרים ומצד שני יוצאים למבצעיים לייצור “עבריינים” ללא תלונות שאף אחד לא מתלונן עליהם….
לפני כמה שנים ב 2019 היו מבצעים למיגור הסימום העצמי של הומואים בסאונות בזמן חגיגות הפרייד.  משטרת תל אביב יצאה לסאונה ששם כל הגברים ערומים על מגבת, העמידה אותם בשורה וחיפשה להם פופרים, אקסטות, וטינה בלוקרים.  תפסו תיירים מחו”ל ועשו להם בושות…. עלק מבצע “למיגור פשע”…..  “עשרות שוטרים ובלשים השתתפו בפשיטה, שנערכה בעיצומה של מסיבה המיועדת לקהילת הלהט”ב. בחיפוש שערכה המשטרה במקום, בסיוע כלבים וכלבנים, אותרו סמים קשים”….   בעלי המועדון ו 14 בליינים מהארץ ומחו”ל נעצרו….
2019 פשיטה של משטרת תל אביב על סאונה של הומואים
2019 פשיטה של משטרת תל אביב על סאונה של הומואים
ומה עם כל הסיפורים כל הגשת כתב אישום על זוטות:  למשל הנהג האילתי שהפעיל מונה והפקיע את המחיר ב 4 שקלים?  הטיסו לאילת תובעים משטרתיים לתיק הזה….
ומה עם השופטת רונית פוזננסקי שעצרה אישה לחקירה על גניבת 10 ש”ח ופחית קולה.  לזה היה כוח אדם?  מי הביא את האישה הזו להארכת מעצר אצל פוזננסקי?
ומה עם היחידה המטופשת להסדרים מותנים אשר על כל שטות מזמינים אזרחים לחתום על הודיה בעובדות זוטות והתחיבות לא לעבור עבירות?  במקום לסגור תלונות מטופשות, מייצרים ניירת, מטרידים אזרחים על סכסוכי שכנים מטופשים ומחתימים אותם על התחייבויות שלא לבצע עבירות שלא ביצעו?????
וכמה כסף בזבזו כדי לרדוף אחרי אפי נוה והבבושקות שלו רק בגלל ששי ניצן רצה להתנקם באפי נוה????
וכתבה של גיא פלג (חבר אישי של אפי נוה) מ 24/10/2020 אפי נוה: הפרשה – רדיפה אישית של שי ניצן, אין לי קשר עם נתניהו
וכמה אנשים חטפו העמדות לדין על סגירת חשבונות, חיסולים אישיים, נקמנות פוליטית?????  איך היה למשטרה את המשאבים לכל אלה????

וכל זה ברמת השטח.  מה עם תיק הדגל נגד ביבי? 

כמה שוטרים התעסקו עם תיקי ביבי?  הפעילו רוגלות כדי לראות מי מזדיין עם מי והביאו פילגשות למשטרה כדי להפחיד נחקרים.  נסעו לכל מיני מדינות, עלק “לאסוף ראיות”, ולזה היה להם זמן?  לרדוף אחרי שמפניות, סיגרים, וכותרות בעיתון????  כמה עלה המבצע לחיסולו הפוליטי של ביבי?   וכמה זה עלה למדינה במחיר של 4 בחירות כל חצי שנה בגלל המשפט המטופש שפיברקו נגד ביבי?
מכל הסיבות האלה, ברור שהכתבה של אורלי אלקלעי היא פייק.  פשוט פייק.

תרבות השקר, הזלזול וה”מנייאנה” של המשטרה

גם הטענה שבגלל מחסור בשוטרים הגשות כתב אישום מתעכבות ב 3 שנים היא פייק.  זה לא קשור למחסור במנסחים של כתבי אישום.
זה קשור לתרבות העבודה במשטרה, ששום דבר לא בוער להם, ששמים זין על האזרחים, שיש להם את הקצב שלהם, ושכל יום יש עוד עבריינים חדשים שצריך לתפוס:  גברים גרושים, זונות, רדקניות על עמוד, מגדלי עציצים, שואפי קנביס, גולשים ברשת, נהגים עם טלפון…..
אורלי אלקלעי פרסומי זבל שטויות וחירטוטים ספינים וקשקשת
אורלי אלקלעי פרסומי זבל שטויות וחירטוטים ספינים וקשקשת

הספין שתקציב המשטרה זעום

אורלי אלקלעי היא לא היחידה שטוענת שהמשטרה לא מקבלת מספיק כסף למיגור פשיעה.  גם בן כספית (בן כזבית) מפמפם את הטענה הזו יומם ולילה בשליחות המשטרה….   שאין  כסף לטיפול בפשיעה.

‏האמת: תקציב המשטרה קפץ ב 9 השנים האחרונות ב-70% (!) מ 9 מיליארד ב 2014 ל 16 מיליארד ב 2023.  זה הלך, בין היתר, למטות מנופחים, לניפוח להב 433 שכולל 1600 שוטרים שרוב הזמן מאוננים על חקירות פייק מיותרות, להעלאות משכורת ולפנסיות מנופחות.
תקציב המשטרה 8 שנים מ 9 מיליארד ל 16 מיליארד
תקציב המשטרה 8 שנים מ 9 מיליארד ל 16 מיליארד
נו.  שנתקצב את המשטרה עוד ושנביא עוד 5,000 שוטרים????

וכסף לשים תצפיתנים בתחפושת על הכבישים – זה יש????

צפו בכתבה הזו בה השוטר גיא לוי מתפאר שלמשטרה יש כסף וזמן להלביש שוטרים בתחפושות של הומלסים כדי לתצפת על כבישים ולראות מי מהנהגים נוגע בטלפון.  הוא מוכר לציבור שטויות שזה כאילו מציל חיים, אבל אין שום קשר בין נגיעה בטלפון או אפילו שיחה קצרה בטלפון, או אפילו לחיצה על הספיקר, לבין נהיגה זהירה ותאונות.
כולנו מטיילים בחו”ל ונוסעים במוניות ורואים את הנהגים בחו”ל עונים לטלפונים, משוחחים בטלפון בזמן נהיגה, ואין תאונות. שום דבר לא קורה.  בישראל סתם מצאו דרך לסחוט כסף מהציבור על “נגיעה בטלפון”.

וכסף להציק לגברים גרושים – זה יש?

הקוקסינל יניב פינקל, משטרת פתח תקוה….. שולח בבונים לעצור גברים גרושים.

משטרת הבבונים פ”ת: רויטל קרקו שיסתה בבונים משטרתיים ללא צו חיפוש לעצור 2 אבות גרושים שביצעו מסירה משפטית של מכתב התראה ותפרה תיק של “הפרת פרטיות”

 

למה השוטרת דורית סבן נוי (רמלה) לא מתפטרת?  

דורית סבן נוי היא ראש שלוחת התביעות ברמלה.  פמיניסטית קרצייתית.  מעמידה לדין גברים גרשים על ימי ועל שמאל.  למה הכלבה הזו לא מתפטרת????

 

 

דורית סבן נוי ראש שלוחת תביעות משטרה רמלה ערפדה עוקצת
דורית סבן נוי ראש שלוחת תביעות משטרה רמלה ערפדה עוקצת
Views: 179

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *