EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עומרי קופלר הוא הפרקליט הדורס שדרס למוות קשישה בת 87 מגנים עליו כי הוא אחראי לטיפול בכנופיית אבו לטיף

אביב קופלר פרקליט אלכוהוליסט דרס למוות זקנה בת 87

פרסום שמו של עומרי קופלר כמי שדרס למוות את הקשישה בת ה 88 אסתר פייקין בהוד השרון התעכב חודשיים בגלל שהוא זה שאחראי על הטיפול בכנופיית הפשע אבו לטיף. Omri Kofler .  מדובר בפרקליט אלכוהוליסט.

עומרי קופלר נשוי לעו”ד גל קופלר שעובדת במשרד האוצר ברשות לזכויות ניצולי השואה ותפקידה הוא להתנגד לתביעות גמלה של ניצולי שואה.

את הדריסה קופלר ביצע לפני חודשיים באפריל 2023.  משטרת התנועה דיווחה לפרקליטות שדיווחה לעמית אייסמן שהחליט להשתיק את הפרשה. אייסמן העביר את החקירה בשושו לפרקליטות הצבאית.

הנכד של אסתר יוסי פייקין מספר שהיתה צלולה לגמרי, בלבוסטה כזאת, שהבת שלה במוסד טיפולי והיא היתה בדרך לבקר את הבת שלה. הוא גם מספר שרק אחרי הפרסום צלצלו אליו מהפרקליטות הצבאית ואמרו לו שהוא צריך לרחם על הפרקליט המסכן שנכנס לטראומה.

 

 

עומרי קופלר הפרקליט הדורס ואשתו גל קופלר ב 2011
עומרי קופלר הפרקליט הדורס ואשתו גל קופלר ב 2011
עומרי קופלר פרקליט בכיר דרס למוות קשישה בת 87
עומרי קופלר פרקליט בכיר דרס למוות קשישה בת 87

אחרי שאילה חסון פרסמה כי פרקליטים ממחוז חיפה ומחוז צפון מדליפים לאבו לטיף מראש על פשיטות ומעצרים, התחילו לפשפש בעבודה של הפרקליטות על אבו לטיף, ואז התגלתה הפדיחה.

כעת נוצרה פדיחה בפרקליטות כי מי שמתכלל את הטיפול באבו לטיפים הפך בעצמו לעבריין, ותיאורטית עשוי לסיים בכלא… באגף המאובטחים יחד עם האבו לטיפים.  איזה קטע.

https://www.israelhayom.co.il/news/law/article/14252283

עומרי קופלר עם גל קופלר ו 2 היורשים
עומרי קופלר עם עו”ד גל קופלר ו 2 היורשים

 

 

עומרי קופלר הפרקליט הדורס ואשתו גל קופלר
עומרי קופלר הפרקליט הדורס ואשתו גל קופלר

לעדנה קרנבל יצא לסקר בעבר את הפעילות של עומרי קופלר.   עולה שמדובר בפרקליט די דפוק ומטומטם.

הפסד צורב לפרקליטים עומרי קופלר ועו”ד מושיקו פרץ: האמינו לנוכלת כוכבית יצחקי שסיפרה בלופים על גניבות בשגרירות בקהיר כי לא קיבלה חדר פרטי. זיכוי של תמר בר אשר צבן ליהושע (שוקי) גבאי

עומרי קופלר ייצא מזה או לא ייצא מזה?

כמובן שלכולם ברור שכמו שלפרקליט לשעבר יהודה שפר שדרס למוות לא עשו כלום, גם לעומרי קופלר לא יעשו כלום.  כבר עתה עמית אייסמן מפמפם לעיתונאים שהקשישה לא מתה בתאונה אלא בבית החולים, ומכאן שהטענה תהיה שהוא לא פגע בה באופן רציני, והיא מתה בגלל הגיל המבוגר שלה. סביר להניח שגם יספרו לנו שהיא מטושטשת, אלצהיימרית וקפצה לו על המכונית.  אולי גם יספרו שברחה מבית זקנים ללא השגחה…..

 

בתמונה:  החושפת שלי טפיירו

 

שלי טפיירו מי שחשפה את הדריסה הקטלנית של הפרקליט עומרי קופלר
שלי טפיירו מי שחשפה את הדריסה הקטלנית של הפרקליט עומרי קופלר

 

המנוחה אסתר פייקין בת 88 נדרסה למוות כמו חתול עי הפרקליט עומרי קופלר
המנוחה אסתר פייקין בת 88 נדרסה למוות כמו חתול עי הפרקליט עומרי קופלר

הנכד יוסי פייקין מספר שצלצלו אליו מהמשטרה הצבאית רק אחרי ששלי טפיירו פרסמה את הסיפור.  כשהוא בא לפרקליטות הצבאית אמרו לו שזה ייגמר בעבודות שירות כי הפרקליט מסכן ונכנס לטראומה בגלל הדריסה.

 

יוסי פייקין הנכד של אסתר פייקין שנדרסה למוות עי הפרקליט עומרי קופלר
יוסי פייקין הנכד של אסתר פייקין שנדרסה למוות עי הפרקליט עומרי קופלר

 

אורי נחמיאס מייצג את העיזבון של אסתר פייקין שנדרסה למוות עי עומרי קופלר
אורי נחמיאס מייצג את העיזבון של אסתר פייקין שנדרסה למוות עי עומרי קופלר

 

זהו העו”ד של עמרי קופלר.  הוא טוען שהוא עומד לדין על לא עוול בכפו.

 

יוסי יעקובי על עמרי קופלר כשפרקליט דורס אישה למוות אין אחריות פלילית כי הוא פרקליט
יוסי יעקובי על עמרי קופלר כשפרקליט דורס אישה למוות אין אחריות פלילית כי הוא פרקליט

 

טענת ההגנה של הפרקליט:  עמרי קופלר הוא פרקליט מצוין והמשפט הפלילי מפריע לו להרשיע עבריינים.  הוא מקווה שהמשפט יתקדם במהירות כדי לסיים את הסאגה הזאת.

 

 

עדכון שלי טפיירו 15/6/2023

הפרקליט הבכיר והתאונה: עדים לא תושאלו, מצלמות לא נלקחו

חשיפת כאן חדשות: הפרקליט ביצע שיחה קריטית מיד לאחר התאונה למוקד מגן דוד אדום שבה ציין – “פגעתי עם האוטו במישהי” | פרטים חדשים
עמרי קופלר פרקליט בכיר בפרקליטות המדינה, שאחראי על ניהול תיקי דגל של מדינת ישראל, נחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים, שבה פגע עם רכבו בהולכת רגל כבת 80 שמתה כתוצאה מהתאונה – כך נחשף בשבוע שעבר בחדשות הערב בכאן 11. היום (רביעי) פורסמו פרטים נוספים, המעלים סימני שאלה סביב התנהלות גורמי האכיפה.
כתבת כאן חדשות שלי טפיירו פרסמה בחדשות הערב בכאן 11 כי עדים שהיו סמוך לזירה לא תושאלו, וחלק ממצלמות האבטחה שיש סמוך לזירה כלל לא נלקחו על ידי המשטרה.
עוד נחשף כי בזמן התאונה הקטלנית ע”י עמרי קופלר יצאה הודעה פנימית במשטרה, ולפיה מדובר בתאונה בינונית בלבד, מה שהוביל לאי הוצאת הודעה מהמשטרה על התאונה, על אף שגורמי הרפואה דיווחו על פצועה באורח קשה מאוד.
כמו כן, הפרקליט הבכיר עמרי קופלר ביצע שיחה קריטית מיד לאחר התאונה למוקד מגן דוד אדום, שבה ציין: “פגעתי עם האוטו במישהי“. זו שיחה שיש לה משמעות רבה נוכח גרסתו המשתנה בהמשך.
לנוכח ניגוד העניינים המובהק, ומשום שהפרקליטות לא יכולה להכריע בנוגע לתיק שבו מעורב פרקליט מטעמה, בשבוע שעבר פורסם כי הורה פרקליט המדינה עמית איסמן להעביר את הטיפול לפרקליטות הצבאית. משקיבלה את החומרים, צריכה עכשיו הפרקליטות הצבאית להכריע אם להגיש כתב אישום נגד הפרקליט. אם יוחלט להעמידו לדין, יידרש אישור של היועצת המשפטית לממשלה.
תגובת משטרת ישראל על חקירת עומרי קופלר פעלנו במקצועיות בליווי פרקליטות
תגובת משטרת ישראל על חקירת עומרי קופלר פעלנו במקצועיות בליווי פרקליטות

שחזור הדריסה:

 

עדכון שלי טפיירו:  ראיון עם הקורבנות בני המשפחה, הנכד יוסי פייקין ואשתו.

 

 

עדכון שלי טפיירו 21/8/2023

אבהיר בהמשך לפרסום שלי מאמש:
1.המשטרה והפרקליטות עשו הכל כדי להסתיר את התאונה הקטלנית.במשטרה היה מי שדאג לסווג את התאונה כתאונה “בינונית”, על אף מצבה האנוש של המנוחה כדי לא לדווח לציבור על התאונה הקטלנית כמקובל.
2.חקירת המשטרה הייתה רשלנית הנייד של הפרקליט מעולם לא נלקח לבדיקה לא בוצע שחזור כראוי ובוחן יצא באיחור ממשי לזירה .
3.היחס למשפחת המנוחה מהרגע הראשון היה יחס מביש של הסתרה וניסיון לחפות על הפרקליט: “עזבו, הוא את העונש שלו כבר קיבל” אמר להם קצין משטרה .
4.תאונות לצערי יכולות לקרות לכולנו , הציפייה מפרקליט בכיר ומכהן שאינו עבריין
‏היא לקחת אחריות ולא להשתמש בניסיונו המשפטי הרב כלפי משפחת נטולת כל ניסיון משפטי כדי להתנער.
5. אומר זאת במלוא האחריות והזהירות לולא המקרה היה מובא על ידי כולל מעקב צמוד מאז נודע לי על האירוע, ספק רב מאד אם היה מוגש כתב האישום נגדו בגין גרימת מוות.
6.לא מגיע לפרקליט “פרס” כי נשאר
במקום ולא ברח זה המעט והחובה שלו לעשות.
7.המנוחה הלכה לבקר את בתה יחידתה מתמודדת נפש המאושפזת סמוך לצומת שבו נהרגה,מאז מצבה של הבת הידרדר נוכח חסרון האם מזה חצי שנה ,בני משפחתה של אסתר ז”ל נוכח מה שחוו עד כה, מביעים ספק האם הצדק עם הפרקליט אכן ימוצה ויקבל יחס שווה ומשפט צדק על אף היותו חלק מהמערכת.

 

Views: 3,026

4 Comments

  1. שדואגת לעצמה..מי שייצג את עצמו בבית משפט רואה את זה פשוטו כמשמעו
    אין שופטים..שופט הוא סהכ עוכרדין שקיבל קידום..ומהי עריכת דין אם לא לקחת את החוק ולערוך אותו לפי םרשנותך..אין כל קשר בין זה לבין האמת..ואשתו הנאצית שחיה על חשבון ניצולי שואה..שום דבר לא במקרה..והם כנראה נצר לקסטנר וחבריו
    ישרהל 2023 הגהנום ריק וכל השדים כבר כאן

  2. איפה הצדק? איפה עשיית הדין? איפה היושרה? איפה החינוך? איפה ההגינות? איפה המוסר? איפה האמת? איפה המצפון? איפה האומץ? איפה הגבורה? איפה לקיחת האחריות? איפה מה שלמדנו בפקולטה למשפטים? איפה המסורת? איפה המשפט? איפה המשפט העברי?

  3. קופלר זה שם של פריוילג.
    גם אישה בת 87 לא נחשבת….
    לכן לא צריך להעמיד לדין.
    במיוחד גם אם הוא שמאלני

  4. לולאי תקשורת חופשית ברשת, לפחות בינתיים עוד לא עלה בידי החונטה לסגור את הרשת, עוד היינו שומעים שהקשישה פתחה בספרינט לכביש ולכן אין מקום להגשת כתב אישום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *