EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אורלי מור אל: תקנות סדר הדין החדשות מאפשרות לשופטים ליישם מדיניות פמינאצית ולחסל תביעות של גברים במעטה של “שיקול דעת שיפוטי”. בעברה אורלי מור אל אכלסה זונות במעונות נשים מוכות

אורלי מור אל תקנות סדא החדשות ניתנות להינדוס כדי לשרת מטרות פמיניסטיות

צפו בהרצאה של השופטת הפמיניסטית אורלי מור אל כיצד לבצע פיגועים בגברים ע”י עיוות תקנות סדר הדין החדשות.  בהרצאה זו מסבירה השופטת שתקנות סדר הדין החדשות מאפשרות לה כשופטת לעשות מה שבא לה. אין דין ואין דיין. יש לה שיקול דעת להחליט מה שהיא רוצה. אורלי מור אל משתמשת בתקנות האלה כדי להעצים נשים ולחסל גברים. השופטת לוקה בשנאת גברים קלינית.

אורלי מור אל תקנות סדא החדשות ניתנות להינדוס כדי לשרת מטרות פמיניסטיות
אורלי מור אל תקנות סדא החדשות ניתנות להינדוס כדי לשרת מטרות פמיניסטיות

בעברה הייתה פרקליטה אשר תפקידה היה לאתר זונות מחו”ל ולהכניס אותן בעל כורחן למעונות לנשים מוכות, עד שיסכימו הזונות להעיד נגד הסרסורים שלהן. הזונות לא רצו להעיד כי הן הגיעו לארץ בדיוק לצורך עבודה בזנות ואורלי מור אל הפריעה להן להתפרנס. כמובן שאורלי מור אל לא הפעילה את נחת זרועה על סרסוריות ונשים המתפקדות כ”מאדאם”.

בשל שירותיה כפרקליטה בשירות האינקוויזיציה הפמינאצית נגד גברים, קיבלה פרס ומינו אותה לשופטת בבית משפט השלום תל אביב. זהו מינוי כושל בהחלט.

כך למשל כאשר גבר תובע את המעונות לנשים מוכות, השופטת הזו משתמשת בתקנות סדר הדין החדשות כדי להטיל עליו לשלם ערובה בסך 28,000 ש”ח, וכך לחסל את תביעתו.  היא מנמקת זאת בכך שלפי התקנות החדשות יש לה “שיקול דעת שיפוטי”.  כלומר בשם שיקול הדעת השיפוטי היא יכולה ליצוק אג’נדה פמינאצית לתוך שירותי השפיטה שלה.  כך עשתה השופטת אורלי מור אל בתביעה שהוגשה נגד מעון אישה לאישה בניהולה של בהמת המגדר מירי בן שלום דור בגין כניסתה של מנהלת המדור הפלילי בבית המשפט העליון, אודליה אבגי למעון לנשים מוכות, בלי להיות אישה מוכה, רק כי רצתה לנתק את הילד מהאבא שלו.  אודליה אבגי קיבלה את העצה הזו מהשופט הקוקסינל ניל הנדל, המנטור האינטימי שלה. כשהגיעה תביעת הנזיקין נגד המעון אישה לאישה לאולמה של אורלי מור אל, היא הינדסה את התקנות החדשות כדי להטיל על האבא חובה להפקיד 28,000 ש”ח כתנאי לקיום משפט ולזימון עדים לחקירות נגדיות.

אורלי מור אל גם מתערבת בנוסח כתב התביעה ומחליטה עבור התובע מה מותר לו להוכיח ומה היא אוסרת עליו להוכיח, היא כל הזמן אומרת שהתביעה של הגבר חלשה. גם את זה היא מנמקת “בשיקול דעת שיפוטי” לאור הכוח שניתן לה בתקנות סדר הדין החדשות.  אורלי מור אל היא פשוט ביזיון לגלימה ולא פלא:  היא תוצר רקוב של פרקליטות המחוז.

 

בתמונה: אתי אשד זונת תקשורת ויחסי ציבור שייחצנה את השופטת אורלי מור אל

Views: 8

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *