EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אושרה גז פמת”א אישרה לעצור את עמוס מוסינזון בגיל 94 לבית משפט בחשד לרצח אישתו בחניקה באמבטיה למרות סימני פריצה

עמוס מוסינזון בגיל 94 נגרר עי משטרת תל אביב למעצר בחשד לחניקת אשתו

אף אחד לא חסין בישראל מדיני הפמינאציה.  הנחת היסוד של המשטרה והפרקליטות בישראל היא שכל גבר בישראל רק משתוקק לרצוח את אשתו.

גם את הסופר והמחזאי עמוס מוסינזון גררו למעצר בבית המשפט לפני שנה (ב 5/11/2021) בחשד שחנק את אשתו למוות באמבטיה בגיל 94.  מעניין למה שאדם יחכה עד גיל 94 לרצוח את אשתו אם היא כל כך עצבנה אותו?  למה?

 

עמוס מוסינזון בגיל 94 נגרר עי משטרת תל אביב למעצר בחשד לחניקת אשתו
עמוס מוסינזון בגיל 94 נגרר עי משטרת תל אביב למעצר בחשד לחניקת אשתו

עמוס מוסינזון נולד בארץ, הוא אחיינם של יגאל מוסינזון ומשה מוסנזון. התגייס לפלמ”ח בשנת 1944 ושירת בפלוגה א’ של הגדוד הראשון. השתתף בשחרור המעפילים ממחנה המעצר בעתלית באוקטובר 1945 ובהורדת המעפילים מהאונייה “חנה סנש” בחוף נהריה.  כתב בעל המשמר, פרסם ספרים וכתב מחזות להקמרי.  היה נשוי לציפורה מוסינזון שהיא הגופה שנפטרה.

ב 5/11/2021 קיבל הכתב אלי סניור הדלפה מהמשטרה שעצרו את הזקן מוסינזון בן ה 94.  מה שהוא פרסם פורסם באותו מלל בכל שופרות המשטרה:

 

 

עלילת שווא על הסופר בן 94 עמוס מוסינזון שרצח את אשתו
עלילת שווא על הסופר בן 94 עמוס מוסינזון שרצח את אשתו

עמוס קרא למשטרה כי מצא את הגופה של אשתו באמבטיה וחשב שהיא טבעה.  אלא שהמכון הפתולוגי לא מצא בריאות שלה מים, אבל כן ראו סימני חנק ומכות, והשוטרים שהגיעו לזירה ראו בגדים פזורים על הרצפה ודלת הבית והחלון פתוחים.  הארנק והאשראי של המנוחה היו חסרים.

בפרקליטות מחוז ת”א בראשות עו”ד אושרה גז החליטו שלא היה שוד ע”י אדם זר, אלא דווקא שהבעל הוא זה שהתחשק לו לחנוק את אשתו.

תקציר המקרה: 

 

המקרה התרחש ברחוב צבי הרמן בתל אביב, שם התגוררו השניים. בחודש אוגוסט אשתקד התקשר הקשיש למד”א וטען כי אשתו נפלה באמבטיה וכי היא אינה מגיבה. צוות מד”א שהוזעק למקום ניסה לבצע בה פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותה.  על גופתה נמצאו חבלות, והיא נשלחה למכון הפתולוגי. בדוח הפתולוגי נקבע כי קיימים ממצאים שמהם עולה כי המוות שלה אינו טבעי. בהתאם לממצאים, פתחה המשטרה בחקירה סמויה.  גורמים המעורים בפרטים אמרו לוואלה! כי “העובדה שהוא היה איתה לבד בבית והממצאים בזירה מובילים אליו. הוא לא מודה עדיין במעשים. למשטרה אין ראיות, אבל זה החשד המרכזי”.  עו”ד אדי אבינועם ועו”ד שי גבאי מייצגים את החשוד ומסרו בשמו כי הוא חף מפשע, וכי הדברים יתבררו בהמשך.

ג’וש בריינר מתפאר שהוא הכריח את המשטרה לעצור את מוסינזון

 

ג’וש בריינר מהארץ פרסם שעמוס “הוא סיפר לשוטרים כי ארנק שהיה ברשות בני הזוג נעלם מהבית וטען כי אלמונים פרצו לבית. מאוחר יותר הארנק נמצא מוחבא בתוך ארון. בנוסף, השוטרים הבחינו כי בעודם בדירה שיבש הבעל את החקירה כשניסה לכאורה להסתיר סימני מאבק בחדר האמבטיה. לדברי גורם במשטרה, זמן קצר לאחר המוות התקשר הבעל לחבר ואמר לו כי אלמונים פרצו לבית וכי אשתו מתה”.

גו’ש בריינר כתב שהוא זה שבגללו בוצע המעצר:  “פרקליטות מחוז תל אביב שנחשפה למידע לא הורתה למשטרה לזמן לחקירה את החשוד במעשה, אך ביקשה לעשות פעולות חקירה נוספות כדי לבסס את החשד נגדו. חקירה זו חיזקה את החשד נגד הגבר.  במשטרה ובפרקליטות קיימו כמה ישיבות בנושא, אולם החליטו להימנע מחקירתו של הבעל בשל גילו המבוגר. גורמים המעורים בפרטי החקירה אמרו ל”הארץ” כי הבעל בריא וב”מצב קוגנטיבי מעולה”. רק לאחר הפרסום ב”הארץ” עצרה המשטרה את הבעל”.

בתמונה:  ג’וש בריינר שלחץ על הפרקליטות לעצור את עמוס מוסינזון.  קיבל את מבוקשו והשתתק.

ג'וש בריינר זבל של כתב פלילים בהארץ ניזון מהדלפות ויחצנות למשטרה והפרקליטות
ג’וש בריינר זבל של כתב פלילים בהארץ ניזון מהדלפות ויחצנות למשטרה והפרקליטות

 

https://www.haaretz.co.il/news/law/2021-11-04/ty-article/0000017f-e3bc-d9aa-afff-fbfc64230000

מאז אותו פרסום ג’וש בריינר עזב את הנושא ולא חזר אליו.  אחרי שהתפאר שהוא זה שלחץ על המשטרה לעצור את עמוס מוסינזון, ושיש לו קשרים בפרקליטות שמדליפים לו (“גורמים המעורים בפרטי החקירה אמרו ל”הארץ”…..), פתאום אחרי המעצר קולו של ג’וש בריינר נדם….  אין לנו שום מושג מה קרה אחר כך.  וגם למה????

בתמונה אושרה גז ראש פמת”א שאישרה את המעצר:

אושרה גז פרקליטת מחוז תא כישלון מהדהד בפרשת הבר נוער קיבלה קידום בגלל הכוס
אושרה גז פרקליטת מחוז תא כישלון מהדהד בפרשת הבר נוער קיבלה קידום בגלל הכוס

https://news.walla.co.il/item/3469300

ג’ודי ניר מוזס ראיינה את אדי אבינועם – בא כוח הזקן מוסינזון:

 

עורך הדין אדי אבינועם המייצג את החשוד, הביא את גרסתו: “מדובר כאן בקשיש בגיל מופלא, ומעבר לשבריריות שמלווה את הזקנה, הוא גם לגמרי דמנטי. האירוע הטרגי היה לפני 14 חודשים, וגם אז הוא היה קשיש. בתיקי רצח מורכבים, משטרה מסיימת לחקור בפרק זמן של שלושה שבועות – אז אם לכאורה הטענה לגביו כל כך מבוססת ונחרצת על כמות ראיות, היינו מצפים כאן לפריצת דרך”.

לטענתו: “אשתו האהובה של החשוד היא גם אם ילדיו, והם עומדים מאחוריו – כולם. אם היה חשד אמיתי שהוא זה שגרם למותה, אין ספק שהילדים היו מפנים לו גב. הרי היא השאירה מכתב התאבדות. כלומר, הנפטרת הגישה מכתב בו היא מספרת שהיא עומדת לסיים את חייה. חודש לאחר האירוע, המכתב נמסר מהמשטרה לילדיו של החשוד”.

 

אדי אבינועם סנגור פלילי שחושב שמערכת המשפט מעולה ומצויינת - לא מומלץ
אדי אבינועם סנגור פלילי שחושב שמערכת המשפט מעולה ומצויינת – לא מומלץ

“החשוד נורא מבולבל”, הדגיש והוסיף: “אני לא רופא, אבל אני יכול להגיד מההתרשמות הבלתי אמצעית שלי כי החשוד לחלוטין לוקה בזיכרונו. אני מאמין שיתקשו לחלץ ממנו משהו עקבי וקוהרנטי. הוא אומר שאין לו שום אחריות למותה, חס וחלילה, בשום צורה ובשום דרך. המשפחה הגיבה בהלם מוחלט, אין לו שום יד בעניין”.

לסיכום, ביקש להביא עו”ד אבינועם ראיה נוספת ואמר: “החשוד נשלח לפני כ-14 חודשים לבדיקת פוליגרף, מטעמי, במכון הישראלי לפוליגרף”.

הערה על אדי אבינועם – העו”ד של מוסינזון:  “לא מומלץ”

עדנה קרנבל בדקה מי זה האדי אבינועם הזה וההתרשמות שלה ממנו מאוד צולעת.  הוא משבח את מערכת המשפט כמעולה ומצוינת.  הוא משבח את הפרקליטים כהוגנים ומקצועיים.  הוא משבח את השופטים כבני אלים שירדו מהאולימפוס.  עדנה לא הייתה נותנת לאחד כזה להתקרב אליה.  שישמור מרחק.

אם זה מה שחושב ומתבטא סנגור פלילי, שמלקק לפרקליטות שתופרת תיקים, עדנה לא סומכת עליו ולא הייתה מביאה לו אפילו תיק אחד.  מי יכול לסמוך על מלקק טוכעסים ועסקן עסקאות?  זה סנגור זה????

https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=IIEEGL&c41t4nzVQ=GHF

סוף סיפור בלי סוף

לסיפור הזה אין סוף.  המשטרה תדרכה את כל הכתבים שברשימת התפוצה שלה להפיץ את הכתבה עם המילים המפוצצות “חקירה סמויה”, “פיצוח מורכב”, וכו’, אבל אף אחד מהכתבים המעתיקנים לא טרח לבדוק מה המניע ומה הראיות שמובילות לעמוס מוסינזון.

עצם העובדה שכל הכתבים בכל העיתונים פרסמו את אותה כתבה עם בדיוק אותם פרטי מידע, מראה שכולם עיתונאי העתק הדבק שלא בודקים שום דבר.  סתם עצלנים.

Views: 76

One Comment

  1. עבריינים ובריונים במדים.
    אם המשטרה יגידו שהוא רצח אין להם הוכחות ואם ישחחרו אותו הם מודים בכישלונם ועתידים להיתבע אז פשוט משאירים את זה ככה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *