EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אילנה קוורטין דוקטורית למגדר ושרמוטולוגיה: “הנישואין זה בית סוהר”, “כל הגברים הישראלים פטריאכלים שתלטנים ומסוכנים לנשים”, “הסיבה לסרבנות גט היא גנים שתלטניים בגוף הגבר”. ביקורת ספרות על הספר “כלואות”

יעל גרטי כתבת זבל פמינאצית ב”לאישה” עשתה ראיון עם דר’ רוסיה מומחית למגדר ושרמוטולוגיה אילנה קוורטין https://Ilana Kwartin שהוציאה ספר על גברים.  לספר היא קראה “כלואות” כי לדעתן כל הנשים כלואות במוסד הנישואין, והנישואין זה מוסד כליאה ותמיד הגבר הוא הכולא והאישה היא הנכלאת.

הספר עמוס בשטויות והגיגים פמינאצים על הפטריראכיה, על האופי של כל הגברים כאלימים וכשתלטנים ושל כל הנשים כמסכנות, כלואות, אזוקות, מוגבלות, נשלטות, רכות וענוגות.  בשדולות הנשים מהללים ומשבחים את הדוקטורית האלמונית הזו.  אנו סבורים שהיה עדיף שהיא ומשפחתה יישארו ברוסיה ושהיא תפיץ את הרעל שלה הפמינאצי שלה אצל פוטין.  הוא כבר ילמד אותה מה זה גנים שתלטנים בגוף הגבר.

סטראוטיפים גועליים סביב בעיית העגינות וסרבנות גט

במיוחד התמקדה השרמוטה הרוסיה אילנה קוורטין בבעית העגינות, והיא מנסה להסביר “למה גברים מעגנים” את נשותיהם.  כמובן שהיא מתעלמת מהעובדה שבכל שנה יותר נשים מסרבות לגט מאשר גברים.  היא גם לא סוקרת את התופעה של נשים אלימות שזורקות את הגבר מהבית, מזדיינות עם כל השכונה, ואחר כך באות לדיינים ובוכות שהן רוצות שלום בית, או לעכב את הגט עד לאחר עיקול כל הרכוש של הגבר שלא יישאר לו ממה לחיות.  והסיבה לדעתה מדוע גברים מעגנים נשים היא “שתלטנות”.

שוב פעם בהכללות גסות היא מתארת את כל הגברים כשתלטנים כאילו הנשים לא שתלטניות וכאילו הנשים לא ביצ’יות, ולא עושות דווקא, ולא נוקמות ולא בוגדות.  אה כן, שכחנו שאחרי שהנשים החברות שלה בוגדות בבעל שפרנס אותן, הן עוד רוצות כתובה של מאות אלפי שקלים….

פקטורים זרזי עגינות

את הקשר הזה שבין הכתובה לסרבנות גט השרמולוגית אילנה קוורטין לא חקרה.  גם את הקשר בין תלונות שווא של נשים שמסלקות את הגבר מהבית וגונבות לו את הרכוש לסרבנות גט, היא לא בדקה.  גם את הקשר בין ניכור הורי ומניעת קשר עם האבא ושימוש בילדים כדי לסחוט כסף, רכוש, פנסיה, דירות מאבא את זה היא לא בדקה.

השרמוטולוגית אילנה קוורטין סבורה שיש לה פיתרון קסמים לבעית העגינות:  להכיר באופי ה”שתלטני” של גברים, ושאם יטפלו בשתלטנות הזו, תופעת סרבנות הגט תיעלם….

אז יש לנו חדשות לשרמוטולוגית אילנה קוורטין:  אם הכתובה תבוטל או תוכרז מסמך סימבולי שאינו אכיף ואינו ניתן לגביה (2 זוזי כסף ולא 180,000 ש” מהוונים מלפני 2,000 שנה) יפחת התמריץ לגבר להודיע לאשתו שלא בא לו לתת לה גט.

בכלל אם תבוטל הכתובה, אז לדייינים בבית דין רבני כמעט ולא תישאר עבודה בכלל כי אז לא יצטרכו לדון מי בגד במי, מי עשה מעשי כיעור, מי מאיס עלי וכדומה.  גם נשים לא תוכלנה לעגן את הבעל ולא להסכים לגט עד שהן מקבלות כתובה ועוד רכוש ככל שניתן לסחוט.

אותו דבר לגבי שאר העוולות בדיני משפחה:  אם המערכת תפסיק להתייחס בסלחנות לנשים שמעלילות עלילות שווא במשטרה (“הוא נגע בציצי של הילדה”….), אז לבעל לא תהיה סיבה לנקום בה בחזרה.  אם האישה תידע שהיא תיענש על עלילת שווא, היא לא תלך למשטרה בכזו קלות, ואז הבעל לא ירגיש פגוע ולא ירצה לנקום באמצעות סרבנות גט.

ואותו דבר לגבי המזונות והמשמורת:  אם השופטים והדיינים יפםיקו לתת משמורת בלעדית לנשים ולגרום לגבר להתחנן אצל עובדת סוציאלית שתאשר שהוא כשיר לאבהות, ואם יפסיקו לתת לנשים את הכוח להטיל וטו על הסדרי ראיה של האבא ולגרום ניכור הורי, אז יהיו פחות תמריצים לגבר לנקום באמצעות סרבנות גט.   וכך גם לגבי המזונות.  אם יפסיקו לסחוט מהגברים סכומים אסטרונומיים ייפסק התמריץ לנקום.  מדוע נשים פטורות ממזונות?  למה המערכת מוותרת להן?

מי זאת “עו”ד” אילנה קוורטין ומה מנענע אותה

אילנה קוורטין היא דוקטור למגדר ועורכת דין מומחית לזכויות נשים. אקטיביסטית פמיניסטית בתחום בריאות נשים וזכויות נשים בעבודה ובעולם המשפחה. לדבריה היא שותפה לחקיקה בתחומים אלה ומתמחה באלימות נטולת היבטים פיזיים כלפי נשים. כיום מתגוררת אילנה עם משפחתה בלוס אנג׳לס שם היא שליחה של הסוכנות היהודית ומנהלת את פעילות הסוכנות באזור מערב ארה״ב.

אילנה קוורטין המציאה דמות פיקטיבית (ריקי”) כהשראה לפעילותה ושטויותיה

בראיון שהשרמוטולוגית הזו נתנה היא תיארה את האישה הכלואה הראשונה שפגשה, והיא ההשראה לספר:  “ריקי תיארה לי באריכות, במפגש שנערך שעות רבות, כיצד בעלה מקלל, משפיל ומקטין אותה. הוא מאשים אותה בכל מה שמתקלל או מתרחש בבית, הוא מבזה אותה, סוגר אותה בביתה והיא אינה רשאית לצאת ללא רשותו. הוא מגביל אותה במה שתוכל לעשות ולמשך כמה זמן, ואף דורש ממנה דרישות מיניות גם כשאינה רוצה בכך. אין היא רשאית לנהוג או להחליט לאן או מתי תיסע. אפילו את אמה שמתגוררת רחוק אינה רשאית לבקר. הוא מבודד אותה ממשפחתה ומחבריה, עובר על מכשיר הטלפון שלה ומוחק מספרים של נשים שאינו מחבב, הוא דורש שתדווח על מעשיה כל יום, גם על זמני המקלחת שלה. היא אינה רשאית ללמוד או לעבוד או לעסוק בהתפתחות עצמית מסוג כלשהו. “אני כמו אחד הילדים עבורו” סיפרה לי. אך כששאלתי האם הוא מכה אותה או אם תרצה את עזרתי להתגרש, ענתה בשלילה. “הלוואי שהיה מרביץ לי” סיכמה. “כי אז היה שם למה שאני חווה והייתי יכולה לפנות למקלט לנשים מוכות”.

מישהו מאמין לסיפור המופרך הזה?  זה נראה סיפור מצוץ מהאצבע.  נשים ישראליות הן לא כאלה.  הן אסרטיביות.  הן יודעות מה שהן רוצות.  הן יודעות לקלל, לתחמן, לפתוח פה ג’ורה, לדרוש את שלהן.  למעשה האישה הישראלית היא האישה הכי לא “נשית” (במובן היכולת לעמוד על שלהן ולדרוש “מגיע לי”), מכל הנשים בעולם.

הגרף המטופש של אילנה קוורטין – מראית עין של אצטלה אקדמית

מכיון שהיא דוקטורית, אילנה צריכה לייצר מצב שוא של איצטלה אקדמית ואת זה עושים עם גרף, כי גרף זה יותר משכנע, אבל מדובר בשטויות על גבי שטויות.  הגרף הזה פשוט לא אומר כלום חוץ מאשר חיצים אדומים כלפי מעלה, אבל אין בו שום משתנים ופקטורים רלבנטים לשום דבר.  זו קריקטורה של גרף.  מצג שווא של “מחקר סטטיסטי” בדיוני ופיקטיבי.

בתמונה למעלה:  חירטוטים פמינאצים של אילנה קוורטין על גבי גרף כביכול מדעי

בתמונה למטה: השרמוטולוגית בכבודה ובעצמה אילנה קוורטין.  לדעתנו הכוס שלה מריח כמו חלדץ.

בתמונה השרמוטולוגית אילנה קוורטין פותחת פה על הספר שלה “כלואות”.

לדבריה יש סימנים לגברים שתלטנים:

במחקר הענקתי שם לתופעה שנשים אלה תיארו לי וקראתי לה שתלטנות קיצונית, והגדרתי אותה באמצעות שישה תחומי חיים בהם היא באה לידי ביטוי:

  1. שתלטנות מילולית (קללות, גידופים, השפלה, ביזוי)
  2. שתלטנות כלכלית (שליטה בחשבון הבנק, מניעת מידע על מצבה הכספי של המשפחה)
  3. שתלטנות מינית (קביעת זמני קיום יחסי מין, כפיית יחסים ללא רצונה)
  4. שתלטנות פטריארכלית (התייחסות לאישה כאל קטינה, אי צירופה לקבלת החלטות משפחתיות)
  5. שתלטנות חברתית (בידוד האישה ממשפחתה ומחבריה, ביצוע מעקב באמצעות מצלמות ומכשירי ציתות)
  6. הגבלת התפתחות עצמית (מניעת השכלה ותעסוקה מחוץ לבית)

ההמצאה שבגלל הקורונה נשים נמצאות יותר זמן עם הבעל ולכן האלימות גואה

זה מה שכתבה הדוקטורית המפגרת אילנה קוורטין על הקורונה.  היא כותבת שבגלל הסגר נשים מבלות יותר עם הבעל ולכן הסיכוי שהוא יפגע בהן באלימות גובר מאוד!!!

הנה דבריה:  “המשבר הכלכלי-חברתי עולמי שפקד אותנו בעקבות קורונה פוגע בנשים באופן ניכר יחסית לקבוצות אחרות באוכלוסייה. נשים נושאות על גבן את עול משק הבית, גידול ילדים, למידה מרחוק, ולעיתים גם עבודה מהבית במקביל לכל אלה. זאת על רקע העובדה שלא עבור כולן הבית הוא מקום בטוח, או מאפשר רווחה. במצב הנוכחי הפתולוגיות המשפחתיות בהסלמה ובעלייה. בשעה שהאישה נמצאת על פי ההנחיות בעיקר בתוך הבית, וכאשר האדם היחיד לצידה הוא בן הזוג, ללא יכולת להישען על חברות או בני משפחה אחרים – היא מבודדת פיזית ונפשית, והסכנות אליהן היא חשופה מתגברות.  בתרבות שבה אלימות פיזית נגד נשים ואף רצח נשים הן תופעות ברורות הנמצאות על סדר היום הציבורי, שתלטנות קיצונית, אשר כה שכיחה באוכלוסייה, היא תופעה שקופה ומושתקת שנעדרת מהשיח המשפטי. זאת על אף שיש בה מרכיבים רבים של פגיעה בערכי השוויון וכבוד האדם וכן יש בה סיכון משום שהיא עלולה להוביל להסלמה ופגיעה רחבה במעגלים שבהם היא מתרחשת.  בחודשים האחרונים נתבקשו דרי העולם להכנס לבתיהם ולהמתין בחוסר מעש עד לסיום תקופת הסגר. מספר הנשים שנרצחו בחודשים אלה, יחד עם הנסיקה החדה במספר התלונות על מקרי אלימות במשפחה מוכיחים את שכיחותה של התופעה הזו בבתים רבים בישראל ובעולם ומכאן המוטיבציה לכתוב לכן וליידע אתכן במאפייניה”.

ואנו שואלים שאלת תם:  מדוע האישה אשר עלולה להיפגע משהיה מוגברת עם בעלה בסגר של הקורונה התחתנה בכלל עם אותו הבעל?  איך השהיה המוגברת ביחד בזמן הקורונה עם “בחיר ליבה”, זה שכרע ברך נתן לה טבעת, ריסק כוס וחתם לה על כתובה…. מגבירה את הסכנה לאלימות מצידו כלפיה בגלל שהם יותר זמן ביחד?

הרי היא והוא התחתנו כדי להיות ביחד.  שני רווקים שקשרו גורלם זה בזה.  מהות החתונה היא שהבעל והאישה רוצים להיות כמה שיותר זה עם זה ואפילו באותה מיטה….  אז איך בעולם המעוות של אילנה קוורטין קורה ש”כאשר האדם היחיד לצידה הוא בן הזוג, ללא יכולת להישען על חברות או בני משפחה אחרים – היא מבודדת פיזית ונפשית, והסכנות אליהן היא חשופה מתגברות”????.

https://gluya.org/extreme-controlling-behaviors/
בתמונה שתי נשים כלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין משמאלבתמונה שתי נשים כלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין משמאל
בתמונה שתי נשים כלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין משמאל
בתמונה שתי נשים כלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין משמאל 2
בתמונה שתי נשים כלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין משמאל 2
בתמונה שתי נשים כלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין מימיןבתמונה שתי נשים כלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין מימין
בתמונה שתי נשים כלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין מימין
בתמונה שתי נשים כלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין משמאל
בתמונה שתי נשים כלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין משמאל

בתמונה:  שתי נשים הכלואות בטמטום של עצמן, אילנה קוורטין מימין, ותופרת תיקי מין לגברים ליאור בכר ממסל”ן ב”ש https://Lior Bachar.

שתי נשים הכלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין משמאל ולסבית אלימה מימין
שתי נשים הכלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין משמאל ולסבית אלימה מימין
שתי נשים הכלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין מימין ותמהונית מסוממת משמאל
שתי נשים הכלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין מימין ותמהונית מסוממת משמאל
שתי נשים הכלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין מימין ובהמה חסרת חן וטיפוח נשי משמאל
שתי נשים הכלואות בטמטום של עצמן אילנה קוורטין מימין ובהמה חסרת חן וטיפוח נשי משמאל

התמונות באדיבות https://www.facebook.com/ilana.kwartin

אם ככה, ואם זה מה שחושבת הדוקטורית המפגרת, מדוע אינה מטיפה לאסור על חתונה בין גבר לאישה, הטלת איסור מלא ומוחלט למגורים משותפים בין גבר לאישה, וכך האישה הנשואה לא תהיה לצד האדם היחיד שהוא בעלה…  אם נשים לא יוכלו להתחתן ולגור עם גברים לפי חוק, האישה תגור לבד (או עם בת זוג או שותפה לדירה) וכך היא תוכל “להישען על חברות או בני משפחה אחרים” 24 שעות ביממה – בלי לחטוף מכות מהבעל, ובלי להיחשף לדרישה האבסורדית מהאישה שהיא תקיים איתו יחסי מין………

הפמינאציות האלה צריכות ליזום חקיקה שתאסור על גברים לגור עם נשים (כמו שמירב מיכאלי גרה עם בעלה ב 2 דירות נפרדות).  ככה ייטב לכולנו.

להלן כתבת הזבל שהפיצו בעיתון לאישה מבית ידיעות אחרונות

Views: 17

2 Comments

  1. אילנה קוורטין -עו”ד עם “משרד” לא פעיל בביתה שבחור שבמושב שקף שבגבול חברון – הייתה הזויה כבר כששימשה כמתרגלת במכללת “ספיר”. כבר אז נשאה פנים למי שחריץ בין רגליה. מי שהביאה אותה לשם הייתה כמובן המרצה הפמינאצית עמית ארדינסט. זו עוד פח זבל אנושית שמקבלת מימון מקרנות פרוגרסיביות.

  2. אני מאחל לה בהצלחה. תעביר חוק שגבר לא יכול להיות בזוגיות עם אשה. אני מניח שרק אז , יפול האסימון לרוב הגברים. אני מניח שאז המונח גברים פמיניסטיים יתייחס להומואים. השאר פשוט יהגרו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *