EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גלעד הס בתביעת ההשתקה הכי גדולה בארץ של דליה שאול זיידנר על 1.6 מיליון שח סוחט “התנצלות מאולצת” מנתבעים – פרוטוקול קדם משפט

גלעד הס שופט פמיניסט מגונן על הרוצחת דליה שאול זיידנר שהמיתה את בעלה

בתאריך 17/6/2021 התקיים קדם משפט ראשון בתביעת ההשתקה הכי גדולה בארץ על 1.6 מיליון ש”ח של עו”ד דליה שאול זיידנר, זו שהמיתה ורצחה את בעלה באמצעות כלי נשק פמיניסטים, ותבעה 83 גולשים שהביעו ניחומים על התאבדות בעלה לשעבר בגללה על 1.6 מיליון ש”ח.

הדיון התקיים אצל השופט הפמיניסט הדגול גלעד הס מהרצליה, שופט השפוט לשדולת הנשים ובכוונה התובעת ובאות כוחה רותם אלוני דוידוב ורעות גלבלום בחרו להגיש בהרצליה כי ידעו שהתביעה תנותב אליו.

 

 

גלעד הס שופט פמיניסט מגונן על הרוצחת דליה שאול זיידנר שהמיתה את בעלה
גלעד הס שופט פמיניסט מגונן על הרוצחת דליה שאול זיידנר שהמיתה את בעלה

זימונים לקדם משפט עוד לפני שבכלל הוצגו טסמתאות למסירה כדין

השופט הפמיניסט גלעד הס הוציא זימונים לכל 83 הנתבעים עוד לפני שבכלל התובעת באמצעות עוכרות דינה רותם אלוני דוידוב ורעות גלבלום, הציגו תצהירי מסירה של כתבי התביעה.  גלעד לא התכונן כיאות, ולא הזמין מראש אולם גדול מתאים שיכול להכיל 83 נתבעים, את באי כוחם, ואת כנופיית הפמינאציות ממשרד רותם אלוני דוידוב ורעות גלבלום….  הוא נשאר לדון באולמו הזעיר היכול להכיל מקסימום 20 איש בימים שלפני הקורונה.  תספרו בעצמכם.  לפניכם תמונת מחזור למזכרת….

תמונה מאולמו של גלעד הס בתביעת ההשתקה של דליה שאול זיידנר
תמונה מאולמו של גלעד הס בתביעת ההשתקה של דליה שאול זיידנר

מה עם זכות הנתבעים לדבר בפני בית המשפט?  לא אצל גלעד הס

השופט גלעד הס היה אמור לתת לכל נתבע ונתבע לטעון את טענותיו ולהגיב לכל הבקשות והנושאים שעל הפרק (למשל חשיפת כל החומרים מתיק המשפחה שהתנהל אצל יהורם שקד שמוכיחים כי דליה שאול התעללה בבעלה, גרמה לו ניכור הורי, סחטה מזונות וניתקה אותו מילדיו, ולמשל הטלת ערובה לתשלום הוצאות לאור עוניה של התובעת שאפילו “לזון” את ילדיה אינה יכולה, וגם בקשות לדחית התביעה בגין העדר עילה, חופש הביטוי וזוטי זוטות).

נציין שלדליה שאול זיידנר יש אפשרויות אחרות “לזון”.  ראו איך היא נראית:

דליה-שאול-זיידנר-רצחה-את-בעלה-ומחפשת-לקוחות-ממין-זכר-לגישור
דליה-שאול-זיידנר-רצחה-את-בעלה-ומחפשת-לקוחות-ממין-זכר-לגישור

 

 

התאבד אב גרוש אייל זיידנר בעלה לשעבר של עו”ד דליה שאול זיידנר שנקטה בניכור הורי, תלונות שווא ורוששה אותו במזונות על ילדים מנותקים ממנו
התאבד אב גרוש אייל זיידנר בעלה לשעבר של עו”ד דליה שאול זיידנר שנקטה בניכור הורי, תלונות שווא ורוששה אותו במזונות על ילדים מנותקים ממנו

אולם הנתבעים לא קיבלו את יומם בבית המשפט.  השופט גלעד הס לא עבר נתבע נתבע ולא נתן לאף אחד לומר את דבריו לפרוטוקול.

סחיטת התנצלות מנתבעים בתביעת השתקה

במקום לנהוג לפי סדרי הדין גלעד הס היה עסוק בלצמצם את התביעה למימדים נסבלים, מבחינתו, ולכן חרץ את דינם של הנתבעים כאילו הם אשמים בלשון הרע והודיע שמי שיתנצל פומבית, יקבל ממנו פטור מהמשך הליכים ופטור מהמשך בזבוז הזמן אצלו, התביעה תימחק והנתבע שיסכים להתנצל לא יצטרך לראות את הפרצופים של דליה שאול זיידנר וגלעד הס יותר אי פעם בחיים.

כמובן שזו הצעה קוסמת לאנשים עסוקים שאין להם זמן ויכולת להגיע לבית משפט כל פעם שלערכות הדין של התובעת מתחשק לעשות דיון ולקשקש ולחרטט בפני גלעד הס, ולכן רבים הסכימו להצעה של הס.

אלא מאי.  נקבע בפסיקה ש”התנצלות” אינה סעד שבית משפט יכול לתת, ואי אפשר לכפות על נתבעים בלשון הרי להתנצל.  כלומר גלעד הס בפירוש חרג מסמכותו וכפה על נתבעים סעד שאסור לו לתת.

בתמונה:  אייל זיידנר 20125 – השופט יהורם שקד קבר אותו מתחת לאדמה

אייל-זיידנר-2015 נרצח עי השופט יהורם שקד
אייל-זיידנר-2015 נרצח עי השופט יהורם שקד

 

 

התנצלות מעושה – האם היא שווה משהו?

האם להתנצלות הזו יש ערך כלשהו?  בוודאי שלא.  המתנצלים נסחטו ע”י שופט שלא רוצה לנהל תביעה מול 83 נתבעים כי זה מפריע לו וזה קשה פיסית לניהול – לעקוב אחרי כל מה שיש לכל ה 83 איש ואישה לומר ובבוא החקירות לתת ל 83 איש ואישה לחקור את דליה שאול זיידנר.

כאשר נתבעים מקבלים הצעה להמשיך להיגרר לתבית משפט בתביעה הזויה של 1.6 מיליון ש”ח, למרות שהיא שקרית ואין לה בסיס, והשופט לוחץ ולוחץ (כמו במשחקי סאדו-מאזו שאישה עושה קווצ’ על אשכי הגבר…) ברור שההעדפה היא לברוח ממנו, מהרעל השיפוטי שלו, ומהסיוט של לראות את הרוצחת עוד פעם בבית המשפט מזילה דמעות מבחוץ, ומקבלת אורגזמה באיבר מתשומת הלב שהיא מקבלת….

 

החלטת גלעד הס לסחיטת התנצלויות מנתבעים שמפחדים ממנו בטרם שמע עדויות
החלטת גלעד הס לסחיטת התנצלויות מנתבעים שמפחדים ממנו בטרם שמע עדויות

מה עוד קרה?

הייתה מונחת בקשה שהגברת תפקיד ערובה של 250,000 ש”ח להבטחת הוצאות גם כי אין לה כסף (היא עובדת אצל עו”ד ורדה ברכה שטיינברג במשכורת של 4,000 ש”ח לחודש), וגם בגלל קלישות התביעה (יש הוכחות מוצקות שהמנוח התלונן על ניכור הורי, שהוא פנה לבתי משפט והתלונן שאשתו מעלילה עליו עלילות שווא במשטרה, שמונתה מומחית לניכור הורי מה שמוכיח כי היה ניכור הורי ושהיא סחטה אותו במזונות שהפילו אותו לקרשים.  בכמה מילים סתומות השופט הציל את דליה שאול זיידנר מחובתה להפקיד ערובה על סכום כה בדיוני של 1.6 מיליון ש”ח.

נזכיר כי בלשון הרע אפשר לתבוע עד 50,000 ש”ח ללא ראיות לנזק, אבל מעל זה צריך הוכחות לנזק.  הדייזנרית לא הציגה כלום!  אפילו לא קבלה אחת.

למה רון לוינטל לא הגיש את הראיות לרצח ישר לנט המשפט? 

היתה מונחת גם בקשה מועמי זהירות משפטית של רון לוינטל התותח שמייצג את התבעת 1 נטע מרום מגנזי, מי שייצגה את אייל זיידנר אצל יהורם שקד, להגיש לנט המשפט את כל הראיות מבית המשפט למשפחה.

זו היתה אמורה להיות בקשה קלה וברורה.  מי שתובעת וטוענת שהכל היה בסדר בבית המשפט למשפחה, לא היה ניתוק מהילדים, לא היה ניכור הורי, לא היו תלונות שווא ולא היו מזונות סחטניים, מצופה ממנה שהיא בעצמה תציג את הראיות האלה.

במקום זה התהפכו היוצרות והנתבעים נאלצו לבקש רשות להשתמש בראיות המזכות ואף לסבול את טענות הסרק של ריעות גלבלום, שזה חסוי…

 

רעות גלבלום בתונת טינדר מחפשת גבר מי ינענע אותה
רעות גלבלום בתמונת טינדר מחפשת גבר מי ינענע אותה

השופט גלעד הס גם אפשר לתובעת לתקן את כתב התביעה, ולמרות שזה גוזל זמן ומשאבים מהנתבעים הנותרים בתיק, גם על זה הוא לא הטיל אליה הוצאות.

רון לוינטל מייצג את הנתבעת הראשית נטע מרום מגנזי מי שייצגה את אייל זיידנר והביעה תנחומים וספדה לו כשהתאבד.  הוא פותח שושנות ידוע לפמינאציות כמו רותם אלוני דוידוב ורעות גלבלום.

 

 

רון לוינטל פתחת את התחת לבהמת המגדר רעות גלבלום
רון לוינטל פתחת את התחת לבהמת המגדר רעות גלבלום

 

להלן פרוטוקול הדיון אצל גלעד הס בקדם משפט הראשון:

פרוטוקול דליה שאול זיידנר אצל גלעד הס תביעת השתקה נגד גברים גרושים

לאחר שרבים מהנתבעים הסכימו להצעה של השופט, הם הוכרחו להעלות התנצלות לפייסבוק, ולשלוח לעו”ד רעות גלבלום תצלום מסך, והיא הייתה אמורה לדווח לשופט גלעד הס שהמשימה בוצעה ולמחוק את התביעה בדחיה על הסף ללא הוצאות. אולם הכלבה רעות גלבלום סירבה לעשות זאת ואילצה נתבעים שכן התנצלו לבזבז מזמנם ולבקש מהשופט גלעד הס לדחות את התביעה עקב “התנצלות”.  שוב פעם גלעד הס לא הטיל הוצאות אישיות על רעות גלבלום למרות שהיא הפרה את תנאי העסקה – שהיא עצמה יזמה.

להלן בקשה של הנתבעת עמותת מלוכדים לאשר את הסכם ההתנצלות. נזכיר שרעות גלבלום היתה אמורה להגיש את זה וחרף מחדלה היא לא חטפה מגלעד הס הוצאות אישיות. נזכיר גם שההתנצלות היא מעושה וכפויה ולא באמת אמיתית.

בקשה עמותת מלוכדים למחוק התביעה של דליה שאול זיידנר 1-7-2021

ולהלן בקשה של נתבע 70 אלון פיקלר לאשר את ההסכם ההתנצלות.  נזכיר שרעות גלבלום היתה אמורה להגיש את זה וחרף מחדלה היא לא חטפה מגלעד הס הוצאות אישיות. נזכיר גם שההתנצלות היא מעושה וכפויה ולא באמת אמיתית.

בקשה נתבע 70 אלון פיקלר לאשר התנצלות 1-6-2021

ולהלן החלטה של השופט הס בענין עמותת מלוכדים:

 

 

והחלטה של גלעד הס למחיקת הנתבע 12:

 

 

לסיום, לא נסיים בלי אתנחתא קומית.

רעות גלבלום מפגינה נגד ביבי בבלפור ככה נראית פמינאצית
רעות גלבלום מפגינה נגד ביבי בבלפור ככה נראית פמינאצית

 

עדנה קרנבל ממליצה לדליה שאול זיידנר, רותם אלוני דויודוב ורעות גלבלום להקשיב לחברה הפמיניסטית שלהן נטע צ’חנובסקי ממגזין נשים של מאקו:

 

 

גלעד הס מונה למחוזי ועכשיו מחליפה אותו ענת דבי

 

גלעד הס ליקק לשדולת הווגינות כשהיה שופט בהרצליה וקיבל קידום
גלעד הס ליקק לשדולת הווגינות כשהיה שופט בהרצליה וקיבל קידום
Views: 41

One Comment

  1. הוא יצר תקדים, הרי מה שקרה זה כל אחד שכר עורך דין בעלות מינימלית לדיון + יום עבודה. המסר הוא “לא לשתף אינפורמציה” – זה בדיוק מה שדיקטטורות עושות – נשים לב ששיתוף היא פעולה של הפצת מידע ולא של נקיטת עמדה.

    טוב כאבות גרושים התרגלנו לראות את המדינה כפי שהיא באמת. בימים אלה אני מתגעגע לגיל רונן אחד המנהיגים הגדולים שקמו לעם ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *