EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

איריס ארבל אסל פסילה עצמית מטעמי מראית פני צדק בגלל תלונה בנתל”ש בתיק אפוטרופסות וביטוח 45850-03-23

איריס ארבל אסל נשים הן כלבות ולכן מגיע להן זכות התייחדות עם כלב

לפנינו החלטה של שופטת המשפחה איריס ארבל אסל מת”א בה היא פוסלת עצמה מלדון בתיק של אפוטרופסות לאישה חסויה בגלל שהצד שכנגד הגיש נגדה תלונה בנציבות תלונות הציבור על השופטים, הנתל”ש.  45850-03-23.

אין בהחלטה הרבה פרטים מי נגד מי, ומה היה הטריגר הכל כך חמור שהצדיק את הסכמתה של השופטת לפסול את עצמה למעט הדברים הקריפטיים הבאים (נוסח שונה לעברית פשוטה):

“כל ההחלטות שניתנו היו בשים לב שלכך שיש חשש לפגיעה באדם שמונה לו אפוטרופוס, ואיננו מסוגל לדאוג לעצמו או לנהל את הדין בכוחות עצמו, ולאחר עיון בטענות המבקשת בדבר התשובה שהשופטת נתנה לתלונה בנתל”ש, מטעמים של מראית פני הצדק אני פוסלת את עצמי”.

 

איריס ארבל אסל נשים הן כלבות ולכן מגיע להן זכות התייחדות עם כלב
איריס ארבל אסל נשים הן כלבות ולכן מגיע להן זכות התייחדות עם כלב

קודם כל שאפו לשופטת שמבינה כי חלה אסקלציה בניהול התיק, ועדיף ששופט אחר ייכנס במקומה.  על זה היא ראויה לשבח.

ועל זה אנו שואלים מה כבר ענתה השופטת לנתל”ש שהמבקשת ציטטה בפני השופטת וגרם לה לפסול את עצמה?  האין זה ראוי לשטוח את מלוא התמונה בהחלטה כדי שאם הצד שכנגד ירצה לערער יהיה לו ממה לצטט ולנתח את עילות הפסילה?

ומה קשורה חברת הראל לביטוח לסיפור?  האם היא נתבעה בגלל ביטוח סיעודי או ביטוח חיים?

ולמה אין שמות של עורכי הדין, מי שביקשו מהשופטת שתפסול עצמה, והצליחו?  האם זה כדי למנוע מהם לעשות פרסומת כעו”ד שלא חוששים להתנגח עם שופטת עויינת, ולהזרים להם לקוחות?

 

מכתבה של אברהם בלוף במעריב, פורסם    עולה ש”המבקשת שהגישה את התביעה לבית המשפט טענה, כי השופטת נהגה בצורה לא הגונה ותוך משוא פנים, כאשר קצבה לה זמנים ללא סמכות ותוך כדי מלחמת חרבות ברזל – בעוד השופטת אפשרה לנתבעים מול האלמנה להפר החלטות ונתנה להם אורכות שהכשירו את התנהלותם.

כך, למשל, עוד בטרם התבררה התשתית העובדתית של התביעה, השופטת אסל קצבה לאלמה זמן קצר מאוד בכדי להחליט אם לחזור בה מתביעתה, “ללא כל חמלה כלפי מצבה האישי של התובעת, אלמנה צעירה אשר מטופלת בשישה ילדים, ארבעה מהם בעלי צרכים מיוחדים, ואם לבת בגירה, יד ימינה, שהתייצבה לדגל עת גויסה למילואים בצו 8….

…עורכי הדין עומר עשת וארתור שני ייצגו את התובעת. עו”ד ארתור שני מסר למעריב: “אנו מאמינים במערכת המשפט וביכולתה לעשות משפט צדק. אך, כאשר נגרם עוול וגורמי השיפוט אינם עושים את תפקידם כהלכה או במשוא פנים, אנו רואים בכך תפקידנו להסב את תשומת ליבם לכך ולמנוע את המשך ההתנהלות הבלתי צודקת”.

https://www.maariv.co.il/news/law/Article-1062338

לא הבנו….  בגלל שבת אחת מתוך 6 גויסה למילואים, האמא (התובעת) לא יכולה לענות לשופטת במועד (כשהיא מיוצגת) אם היא מבטלת את התביעה?????

איזה חמלה צריך כלפי התובעת הזו (אפילו שיש לה 6 ילדים) כששואלים אותה שאלה פשוטה של כן או לא, ויש לה עו”ד שלהם אין מניעה לכתוב לשופטת מה התשובה (כן או לא)?

מהדברים עולה שעורכי הדין הקוקסינלים ארתור שני ועומר עשת שילמו כסף לאברהם בלוף שיעשה להם פרסומת במעריב.  אחרת מה פתאום שאברהם בלוף יעשה סיפור על מקרה שב ההחלטה דלה בפרטים ולא ידוע ממנה כלום על המקרה?

שימו לב שהכותרת שאברהם בלוף נתן לכתבתו “ללא רחמים” מציירת את השופטת איריס ארבל אסל כשופטת מכשפה עם לב קרח….  אבל כשקוראים על מה היא היתה צריכה לגלות רחמים, אפשר רק להתפוצץ מצחוק.  על זה שהבת שלה גויסה למילואים??????????

נזכיר:  ארתור שני הוא מתחנגל פמיניסטי שדוגל בהעצמת הכוס, למרות שאין לו כוס.  אבל אולי בעצם כן יש לו כוס, והוא יושב עליו.

בתמונה:  הפסיבית = פמיניסטית עו”ד ארתור שני מימין.

ארתור שני הפסיבית עם דניאל מלקין האקטיבית
ארתור שני הפסיבית עם דניאל מלקין האקטיבית

 

 

איריס ארבל אסל שנואה ע”י הפמינאציות

שימו לב שמדובר בשופטת שלא כל כך נגועה בפמינזם רדיקלי ולהיפך, ארגוני הנשים התלוננו עליה הרבה פעמים.

לפני 9 שנים כתבה השופטת על אישה בגירושין:  “עסקינן באם סוררת אשר כבדה עליה ההשלמה עם החלטות בית המשפט ולמרבה הצער מתנהגת היא בלית דין ובלית דיין”. היא דחתה בזו אחר זו את בקשות האם וקבעה שמדובר באישה מניפולטיבית שמטרתה היחידה היא להתיש את האב ולפגוע בו.  השופטת הוסיפה שהאם מונעת מנקם: “תדע כל אם עבריה העושה שימוש ציני ומבאיש בחזקת הגיל הרך, כי במידור האב או הדרתו מחייו של הקטין היקיר לשניהם אין היא מענישה את האב ומעצימה את ניצחונה עליו, כי אם פוגעת מניה וביה בקטין; בצורך ההכרחי שלו לחוות דמות אבהית לשם התפתחותו בכל אספקט של החיים”.

אז ב 2014 אלה היו כותרות מרעישות שכן לא היה כזה דבר ששופטת יוצאת על אישה בגלל שימוש ציני בחזקת הגיל רך.  ראו:

https://www.ynet.co.il/article/4517764

https://www.psakdin.co.il/Document/%D7%A0%D7%90%D7%91%D7%A7%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%92%D7%91-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%94-%D7%AA%D7%A9%D7%9C%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%91-19-%D7%90′-%D7%A9′-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%9F-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%A4%D7%92%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%91%D7%AA%D7%95

ארגוני הפמינאציה הפעילו את טובה צימוקי כדי לעשות לשופטת זו בושות, כאשר פסקה נגד נשים שנוקטות בניכור הורי או משתמות בטכנירקה של תלונות שווא על אונס ואלימות.

בתמונה:  כתבת הזבל שמוכרת כתבות למרבה במחיר, טובה צימוקי.  שכל של צימוק.

טובה צימוקי זבל שמוכרת כתבות למרבה במחיר
טובה צימוקי זבל שמוכרת כתבות למרבה במחיר

 

מה שכן לפעמים היא שולפת מהמותן החלטות מוזרות בעיקר לגבי הפרוצדורה.

PDF

 

פסילה עצמית איריס ארבל אסל בגלל תלונה בנתלש 45850-03-23
Views: 11

3 Comments

  1. טובה צימוקי טרוריסטית
    שייכת לחמאס הפמיניסטי. שונאת גברים קלינית.

  2. סוף סוף יש שופטת , שמתייחסת בכובד ראש , לניכור הורי ,
    ולנשים מניפולטיביות שמשתמשות בילדים שלהם, כדי להפעיל לחץ על האבא,
    שהחשבון שלו כבר מעוקל ממזמןגם אצל ההורים שלו,
    והוא רואה את הילדים רק בוואצאפ…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *