EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אנה פרנק מגיעה לועדת הכנסת על הרפורמה במשפט בזכות אמיר מלמד: שואה מתחוללת בבימ”ש למשפחה נגד גברים

אמיר מלמד נתן הרצאה מאלפת בכנסת על אנה פרנק

במאבק האיתנים על הרפורמה במשפט שוכחים לדבר על השואה המתחוללת בגברים הנכנסים לבית המשפט למשפחה “כצאן לטבח”.

12/2/2023 – צפו פה באמיר מלמד מנסה להסביר למה מערכת המשפט צריכה ריפוי ודיסאינפקציה, בין השאר גם מסרטן הפמיניזם הגרורתי.

שימו לב איך שלושה קרציות מנסים להפריע לו:  קרין אלהרר התרנגולת קוקריקו שמקרקרת, יואב סגלוביץ השוטר המושחת והרקוב ועוד בהמת מגדר שלא זיהינו מי היא.

ההרצאה המאלפת של אמיר מלמד הסתיימה כשהוא הסביר לח”כים שהסיכוי של גבר גרוש בבתי משפט ישראלים לבקש משפט הוגן הוא בדיוק כמו של אנה פרנק להגיש ערעור על החלטת מפקד מחנה ברגן בלזן להחזיר אותה ברכבת לאמסטרדם….(אחרי הגשת ערעור עם  תצהיר, מיספור נספחים, פונט 12, הפקדת 30,00 ש”ח עיקבון שלעולם לא יחזור, תשלום אגרה ובדיקת מזכיר משפטי).

ולכן העם דורש רפורמה.

 

אנו מצרפים לכם את הנאום המלא אשר מכחישי שואת ישראל סירבו לשמוע (וקוראים לעצמם נאורים) ותומכים בהמשך המשטר המשפטי

 

שמי אמיר מלמד ואני מייצג היום את העמדה של התנועה למען איכות השפיטה. התנועה נוסדה מתוך דאגה לאיכות השפיטה בישראל. אקדים כבר ואומר כי במדינת ישראל שופט הישר בעניו יעשה.

הגענו לוועדה כדי להאיר פינה משפטית חשוכה ומוסתרת מידיעת הציבור לא רק בעזרת חקיקה מוטה אלא בעיקר בגלל שתיקה. שתיקה של אזרחים טובים שמתים מפחד לדבר פן יאונה להם.

הנשיא לשעבר רובי ריבלין היה כנראה הראשון לצאת בגלוי נגד כנופיית שלטון החוק וכנגד ההפיכה השיפוטית של כנופית שלטון החוק ובראשם היושבים בדין במדינת ישראל.

מדינת ישראל אומנם מתהדרת לה בנוצות דמוקרטיות אך בפועל אין בדמוקרטיה הזו אפילו חופש ביטוי וכך כל אמירה שלא תמצא חן בעיני חברי כנופיית שלטון החוק יכולה להוליד תביעת השתקה.

כדי לסבך את המצב אף יותר ירשה לה מדינת ישראל את אחד החוקים הרעים של המשטר הבריטי “העלבת עובד ציבור” חוק שהבריטים חוקקו רק במדינות אותן היא כבשה.

אני מודע לכך שכל מילה שאוסיף כעת תגרור בבית זה את מתנגדי ריפוי מערכת המשפט לקטוע אותי ולהשתיק אותי כפי שרק לפני ימים ספורים ניסו לאנוס את טלי גוטליב לשתוק בוועדה הרעה של מעמד האישה. לאחר הבליץ עלתה טלי על דוכן המליאה והודיעה שהיא לא תיכנע לטרור הפמיניסטי.

משכך אני מבקש מהיו”ר לאפשר לי לנאום ללא הפרעה את הנאום הקצר שהכינותי מראש אשר לאחריו למי שעדין תהיה שאלה אענה עליה בשמחה. (תעצור לרגע ותתבונן בנוכחים)

ארבע רשויות בישראל לכל הפחות קשרו קשר נגד בית המחוקקים הישראלי כנסת ישראל והציבור הישראלי ואלו הן, משטרת ישראל, הפרקליטות, הרווחה ומעל כולם מנצחים שופטי ישראל. משכך המושלים האמיתיים בממלכה הישראלית אינם נבחרי הציבור אלא השופטים הלכה ולמעשה. וזו בדיוק הסיבה מדוע אנו פה היום לאחר שהציבור שוב אמר את דברו והציבור דורש לבצע את השינויים הדרושים להחזרת השלטון לידי העם קרי לידי נבחריו.

בישראל אין זכויות אדם ובמיוחד לגברים ואדייק, בישראל זכויות אדם לגברים הן זכויות על תנאי. בכדי להסביר את הטענה שלי אתן מספר דוגמאות כדלהלן:

בישראל יש עיקרון הפרדת הרשויות. מי מאיתנו שהיה בבתי המשפט זכה לגלות כי למשטרת ישראל יש שופטים החותמים להם על כל צו הזוי ככל שיהיה מבלי לשאול שום שאלות ומבלי להקשות, כחותמת גומי. אם לא די בכך השוטרים הללו לא צריכים לחפש שופט תורן בכדי לחתום על הצווים אלא נגשים לשופטים איתם הם בקשר ישיר ובניגוד לחוק ולמוסר.

נמשיך משם לבקשות הסודיות אותם מעבירה משטרת ישראל לידי השופטים אשר בינם לבין המציאות אין דבר ואיש מהעומדים לדין גם לעולם לא ידע על סמך מה אישר השופט למשטרה או לפרקליטות להאריך מעצר.

מי שזכה לבקר בבתי המשפט יכול לראות כיצד שוטרים ופרקליטים מטיילים בתוך משרדי המזכירות בצד המוגבל לציבור. לו רק למראית עין הרי כי הדבר פסול מעיקרו.

דר’ יואב מאז”ה טוען זמן רב כי בישראל יש מערכת משפט כפולה ומקבילה אחת לגברים ואחת לנשים.

על אותה עבירה בדיוק גבר ישלח למעצר עד תום ההליכים ואילו האישה במקרה הרע תשלח למעצר בית עם אפשרות להמשיך לצאת לעבודתה בשעות היום.

על אותה עבירה גבר יחטוף הרשעה וישלח לשנים רבות לכלא ואילו אישה תקבל רק עבודות שירות לתקופה קצרה.

בפשיטת רגל אישה תקבל 95% הפטר מחובות תוך שנה, אולם גבר ישלם דיבידנדים על 80%-90% מהחוב בהליך ארוך ומתיש של 5 שנים.

בפיצויים במקרה תאונה אישה תקבל 70% נכות וגבר יקבל 9% נכות.

אפילו נסיעה חינם באוטובוס לנשים הנסיעה חינם מגיל 62 ואילו לגברים מגיל 67.

אצל קצין התגמולים גבר בפוסט טראומה שראה את החברים שלו נשרפים למוות בטנק, יקבל קדחת, וחיילת שתטען שאיזה מפקד החפיץ אותה ואולי זרק לה הערה סקסיסטית, תוכרז בקלות כנכת צה”ל והיא תקבל חבילת הטבות וגמלה של אלפי שקלים כל חודש ורק כי היא אישה.

כעת אני רוצה לדבר על בית המשפט שבתוך בית המשפט על המקום הכי חם בגיהנום המשפטי הזה, בית המשפט למשפחה.

כשהאמא משמורנית האבא ישלם לה על כל ילד 2,500-3,000 ₪ מזונות לחודש לילד. במקרים המעטים בהם ישנה משמורת משותפת עדין האבא ישלם מזונות גבוהים כאילו מדובר במשמורת יחידנית וגם במקרים הנדירים יותר בהם האבא הוא המשמורן היחיד האישה תשלם אפס שקלים מזונות וכאלו בערך אפשר לספור על כף יד אחת.  בניגוד לתיקון חוק המזונות.

בתלונה אישה למשטרה כנגד זכר אקראי, המשטרה תשלח כח רב בכדי לעצור את הגבר. גם אם האישה היא זו שתקפה עדין המשטרה תשלח ניידת לעצור את הגבר והוא זה שיחטוף צו הרחקה ל 14 יום מביתו ומילדיו.

אני יכול לעמוד כאן יום שלם ולתת לכם דוגמאות רבות על האפליה הקשה לה זוכים גברים במדינת ישראל מידי יום ביומו במה שמכונה אצלכם בתי משפט. אך אילו אינם בתי משפט אלא בתי מטבחיים לגברים רק בשל עובדת היותם זכרים יהודים במדינת היהודים.

בתי המשפט בישראל במקום לדון על פי החוק הם יצרו לעצמם מסגרת נורמטיבית עצמאית אשר הכללים המשפטיים שלה נגזרים מהתורה הפמיניסטית הרואה בזכר אויב ואת האויב יש לחסל. לא מאמינים? תשאלו את ד”ר גדי טאוב שחוקר את תנועת השנאה הפמיניסטית עשרות שנים.

אנו בתנועה יודעים כי כיום כולם מבינים מדוע צריך לתקן ולרפא את מערכת המשפט. כל זב חוטם בישראל יכול לדקלם את התעמולה הישראלית כי היא מדינה יהודית ודמוקרטית בה יש זכויות שוות לגברים ולנשים למרות שבפועל אין טענה כל כך מגוחכת והזויה כטענה זו. נשים הן מעל החוק והן למעשה הגזע העליון שגברים אמורים לסור למרותן.

בבתי משפט מתחולל שוד ורצח גברים ואיש לא פוצה פיו, למעט טלי גוטליב בשפה ברורה ונוקבת. במדינת ישראל אסור לדבר על כנופיית שלטון החוק שהיא כנופיה לכל דבר ועניין אשר השתלטה על החוק בישראל.

טעות היסטורית של המחוקק אשר קבעה בחוק כי דיונים בבית המשפט למשפחה יתנהלו בדלתיים סגורות אפשר לבתי המשפט למשפחה פטור מסדרי דין הן אשר הולידו את המצב השואה הזו.

כך הכנסת הדרדרה לשיח פמיניסטי אשר קורא לזוועות המבוצעות בבית המשפט למשפחה “טובת הילד”. כל מי שחושב שטובת הילד היא להתעלל באבא לחלט לו את כל רכושו לתפור לו תיקים פלילים בעזרת תלונות שווא בגין התעללות, אלימות או אונס של אשתו או ילדיו ואם לא די בכך לשלול ממנו את הורותו באופן מידי רק לאור פירוק התא המשפחתי אינו שונה במאומה מהגרמנים של המאה הקודמת.

גם לגרמנים היו בתי משפט גם לגרמנים היה חוק וגם לגרמנים הייתה הצדקה מוסרית אשר נבעה כולה מתורת שנאה הנושאת את השם תורת הגזע. אותה תורת גזע שהיום אתם קוראים לה תורת המגדר.

הסיכוי של גבר לקבל משפט הוגן בבית המשפט למשפחה, הוא כמו הסיכוי של אנה פרנק לבקש ממפקד מחנה ברגן בלזן שיחזיר אותה להולנד. “בזכות” התנועה הפמיניסטית בישראל הגענו למצב שמותר לפגוע בגברים ולעשות בהם ככל העולה במוחו של השופט.

זו עובדה כי בישראל מתחוללת שואה בבתי משפט למשפחה אליהם הצטרפו בתי דין רבניים אשר אינם טומנים ידם בצלחת וכפי שהתנועה הוכיחה שיחררנו הקלטה מהרכב בית דין ישראלי המצהיר מפורשות כי בתי הדין אינם שופטים לפי הדין היהודי הדתי, לטענתם מחשש מבית המשפט העליון המצר את צעדיהם.

בהוצל”פ ידה הארוכה של בתי המשפט, מרוששים את הגברים, במשטרה ובפרקליטות מפלילים אותם ללא שום בדל ראיה והרווחה מנתקים אותם מהילדים ככלי סחיטה. מעל כולם מרחפת רוחה של התנועה הפמיניסטית הרדיקאלית הישראלית והנושבת מבתי המשפט באמצעותם של השופטים הגנריים שנבחרו בקפידה רבה על ידי הוועדות לבחירת שופטים בישראל.

אזכיר במילה אחת את הקומבינות של גברת שקד ומר אפי נווה אשר יחד קשרו קשר נגד הציבור ומינו שופטים בלתי ראויים רבים בתרגילי קומבינה הרחק מעיני הציבור כי זו דרכה של הוועדה. לציבור הישראלי אין זכות לדעת מי הם שופטיו. דבר לא ישתנה אם כנסת ישראל תמשיך למנות שופטים באפילה.

כל מי שחשב שפרשת אפי נווה וגברת שקד הוא היסטוריה גילה לא מזמן שגם הראש החדש של לשכת עורכי הדין קורץ בדיוק מאותו החומר והלשכה כהרגלה מתנהלת בדיוק אותו הדבר כאילו לא קרה דבר ולכן יש להם את החוצפה והעוז לדרוש להיות חברים בוועדה לבחירת שופטים.

אך הרעה החולה מכל היא מינוי שופטים בוועדה למינוי שופטים. האם מישהו מכם טרח לחשוב כיצד שופטים ממליצים על עורכי דין הבאים בשעריהם? התשובה פשוטה הם ימנו את אלו שמלקקים להם את המקום שהשמש לא שזפה ורק את אלו.

תפקיד השפיטה הינו משרת אמון שיש לבדוק את השופט מכף רגל ועד ראש לא רק במינוי לבית המשפט העליון אלא אפילו כשממנים אותו לכהן בהוצאה לפועל.

המלחמה שמנהלים כיום השופטים נגד העם חורגת כבר מזמן מגבולות הלגיטימיות. העולם בחלקו מצטרף אליהם לקרב על מי ישלוט במדינת ישראל ומשכך אנו סבורים כי יש לבצע רפורמה עמוקה מאוד מאחר ואם העם לא ינצח את הקרב הזה לא תהיה לנו שוב תקומה.

ולסיום, אומר כי ארגוני הנשים בהובלת הארגונים השונים ובהובלת מרכז רקמן מהאוניברסיטה הדתית היחידה והידועה לשמצה עומדים בראש מכונת תעמולה פמיניסטית רעילה המפיצה תעמולהארסית ורעילה נגד גברים בכלל ונגד גברים גרושים בפרט. את התעמולה הזו מארגנים וממנים ארגוני שנאת ישראל רבים מכל העולם וגם מדינות אויב. לא לחינם השמאל הישראלי, הארגונים הפמיניסטיים והארגונים הפלסטינאים יחד עם ארגוני BDS הולכים יד ביד שנים כה רבות.

ארגוני הנשים טוענות שהן אלו שסובלות מאפליה למרות שבפועל כל הזכויות הן לנשים אפילו מקדמת דנא וכל החובות הם של גברים כך נשים ישראליות אפילו אינן דתיות דורשות את כתובתן, לוקחות לפחות חצי מהרכוש והפנסיה של הגבר, הן זוכות בילדים והן מקבלות מזונות בסכומים הכי גבוהים מכל ארץ אחרת שבעולם.  היכן האפליה?

במגילת העצמאות נכתב “ללא הבדל דת גזע ומין” מדוע אם כך החל מיומה הראשון של מדינת ישראל החוק מפלה לרעה גברים ונותן לנשים זכויות רבות ביתר? מתי לא היה בישראל שוויון לנשים? אנחנו חיפשנו ולא מצאנו. כך הפכה מדינת ישראל את מגילת העצמאות לבדיחה עצובה.

אם לא יהיה תיקון של מערכת המשפט אנחנו מצפים שהנשיא המיועד יצחק עמית שהוא שונא גברים מובהק ימציא עוד הלכות חדשות שלא ישאירו לגברים הגרושים ברירה אלא לקנות חלקת קבורה ולהמית עצמם. 300 גברים גרושים בשנה מאבדים כיום והיד עוד נטויה.

גזע עקום אי אפשר לתקן. מערכת המשפט הישראלית רקובה מן המסד ועד הטפחות. חז”ל אמרו שמעוות לא יוכל לתקון ואנו אומרים כי מי שחושב שמותר לנשיאת בית המשפט בישראל לעשות בניה בלתי חוקית בביתה ולא לעמוד על כך לדין שלא יצא בזעקות גוואלד כשבית המשפט הופך עצמו למחוקק העליון.

במשך עשרות רבות של שנים כרסם בית המשפט את מעמדה של הכנסת, תוך שהכנסת נאלמה דום. כיום בית המשפט מכרסם את מעמדה של הכנסת מהמקפצה לאור יום. האשמים בכך הם נבחרי הציבור שלנו שפחדו להתעמת איתם במשך עשורים רבים ולהעמידם על מקומם.

לא מזמן שלחה התנועה הודעה לכל חברי הכנסת בדרישה להעמיד לדין את נשיאת בית המשפט העליון בשל מעורבותה החתרנית תחת הכנסת תוך שהיא לא רק נמצאת בניגוד עניינים אלא אף עוברת על החוק ומעבירה ביקורת על הממשלה. אם זו לא תעמוד לדין הרי כי זהו הסימן כי לא כולנו שווים בפני החוק.

במשך שנים נכבשו כל משרדי הממשלה תחת שלון היועצים המשפטיים שמיועצים הפכו לקובעים ומחליטים באמצעות פסק דינו של מי שהיה נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק הידוע בכינוי השודד המשפטי.

כיום ישנם מספר מצומצם של חברי כנסת אמיצים אשר כעת בידכם השלטון ונראה כי יש לכם את האומץ לשנות. אנו קוראים לכם לשנות שינוי מהותי, להקים וועדת חקירה ממשלתית שבראשה יעמדו נבחרי הציבור שלנו אשר תהיה פתוחה לציבור הרחב בה נברר כיצד ומי השתתף בהפיכה המשפטית ולהביאם לדין כמתבקש גם אם יש להם חליפת שופטים שחורה.

לסיום: נדרש תיקון דחוף למערכת המשפט בישראל. לא מספיק לשנות את אופן בחירת השופטים.  צריך גם לשנות את החוקים וסדרי הדין ולמחוק מהיסוד את כל ההלכות שבית המשפט המציא יש מאין. אך מעל הכול חייבים לסלק את העשבים השוטים מבתי המשפט שאם לא כן לנצח נאכל חרב. אתם תחוקקו והם ימשיכו להרטיב אותנו מהמקפצה.

 

תודה על ההקשבה

 

בתמונה: פמינאציות ישראליות בכנסת כשנודע להם שנפלה הצעת החוק לשים אזיקים אלקטרונים על כל גבר גרוש 22/3/2023

 

מנהיגות הפמינאציה בכנסת נעמה לזימי ואורנה ברביבאי במועד יד נאצי
מנהיגות הפמינאציה בכנסת נעמה לזימי ואורנה ברביבאי במועד יד נאצי

 

מירב בן ארי כך נראית הפרצוף תחת הכי מסריח בכנסת 2023
מירב בן ארי כך נראית הפרצוף תחת הכי מסריח בכנסת 2023

 

 

Views: 161

5 Comments

  1. אני,לא מצליח להבין
    חברי,כנסת אמורים להיות אינטלגנטיים ואמורים לדבר לעניין.
    היו בוועדה חברי כנסת מהאופוזיציה שמחו כנגד ציטוט “חברי כנופיית החוק” שאמר הנשיא לשעבר איבלין.
    ולטענתם לו מותר להגיד ולי לא.
    חופש הביטוי רק לחברי הממלכה?

  2. ראשית כבוד לאמיר מלמד שלמרות חוסר התרבות הוא שמר על איפוק ושמר על היכולת לדבר, אין ספק שהיה פה חוסר תרבות ואלו הנציגים בכנסת.
    לא מפחית מהחומרה של רציחת אשה עדין צריך לשים לב מה קורה לכמות הגברים שמתאבדים בגלל התנהלות של משטרה פרקליטות ושלטון. מעליב שאלו הנציגים ושאפו לאמיר התותח!!!! הנשים שם יכולות להתבייש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *