EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אסנת טולדו מנהלת לשכת וטרינר לבריאות תרנגולות החתימה שעון 14 פעם וגנבה 30 שעות עבודה – עו”ד אורי כהן מבי”ד למשמעת עובדי מדינה סידר לה צא”פ

אסנת טולדו עובדת מדינה גנבה 30 שעות עבודה ולא עשו לה כלום

בית הדין למשמעת של עובדי המדינה בראשותו של אב”ד עו”ד אורי כהן הוא בדיחה.  זה לא בית דין אלא מכבסה.

עובדי מדינה עבריינים ופושעים זוכים לפריבילגיה שבמקום שיוגש נגדם כתב אישום פלילי עם רישום פלילי ואפשרות של כלא, שולחים אותם למסלול אלנטנטיבי ששם המדיניות היא “נו, נו, נו”.  מוציאים להם נזיפה, מורידים חצי משכורת והכל מטוייח.  יש כאלה שאפילו מוציאים צא”פ כך שהציבור לא יוכל לדעת במה הורשעו.

אסנת טולדו עובדת מדינה גנבה 30 שעות עבודה ולא עשו לה כלום
אסנת טולדו עובדת מדינה גנבה 30 שעות עבודה ולא עשו לה כלום

 

אסנת טולדו עובדת מדינה עבריינית שיצאה בזול בביהד של עובדי המדינה
אסנת טולדו עובדת מדינה עבריינית שיצאה בזול בביהד של עובדי המדינה

מקרה לדוגמא הוא זה של אסנת טולדו. היא שימשה מנהלת לשכת הוטרינר הראשי לבריאות העוף ובמהלך 3 חודשים ב 2020 ביקשה מחבר לעבודה יוסף אבירם שיחתים שעון נוכחות ב 14 מועדים וסך הכל 30 שעות.  30 שעות עבודה זה כמעט משכורת מלאה.  לאחת בדרגתה זה שווה ערך לכ 25,000 ש”ח – שהיא בעצם גנבה מהמדינה.

במקום להעמיד אותה לדין פלילי על גניבה מתוכננת ושיטתית של 25,000 ש”ח, העמידו אותה רק לדין משמעתי ולא פרסמו את תוצאות ההליך. הנה כאן בפייסבוק היא מודה לעו”ד גיא פלנטר שייצג אותה.

 

בעוד שלאסנת טולדו לא עשו כלום, ואת ההליכים נגדה העלימו מידיעת הציבור, דווקא העמידו לדין משמעתי את מי שהחתים לה את הכרטיס יוסף אבירם, לשעבר עובד משרד החקלאות ופיתוח הכפר ששימש ממונה תחום לוגיסטיקה ביחידת השירותים הוטרינריים, וגרמו לו לפרוש  מעבודתו ביום 31/12/2020.

יוסף אבירם הודה וטען לעונש קל כי אשתו במצב רפואי לא קל והוא סועד אותה, ושהוא עשה זאת עקב אירע טראגי בו שכל את בנו….לא כל כך הצלחנו להבין את הטיעונים לעונש. ברור שהוא פשוט עשה ג’סטה לחברה ולא חשב שזה ביג דיל להוציא כסף מהמדינה.

עונשו:  נזיפה חמורה.  מה יש לנזוף במי שכבר התפטר?  אילולא היה עובד מדינה בקלות היה יכול לחטוף הרשעה פלילית על סיוע לעבירת גניבה.

להלן גזר הדין הד”מ 72/21:

אסנת טולדו ביקשה החתמת כרטס נוכחות 14 פעם

 

Views: 28

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *