EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שי יוגב כבאי מאשקלון פטריוט ציוני הכניס סכין לאבטיח וזוגתו מרינה גיטלסון התלוננה שהדגים לה מה הוא יעשה לבטן שלה. ההרשעה של ענת חולתא בוטלה במחוזי

מרינה גיטלסון התלוננה על בן הזוג שפרס אבטיח עם סכין

שי יוגב בחור נאה מאשקלון עובד ככבאי אש מצטיין ומוערך בכבאות אשקלון.  הפייסבוק שלו מפוצץ בחברות רוסיות ואוקראיניות בעיקר בלונדיניות.  התכנים שהוא מעלה כולם מעידים על זה שהוא מורעל ציונות, ופטריוט “גאה” של מדינת ישראל.  הוא ממש התעצבן כאשר לא נותנים ליהודים להניף את דגל הכחול לבן על הר בית.

 

יוגב שי רצה לשרת את מדינת ישראל ומדינת ישראל זיינה אותו בתחת בגלל פמיניזם
יוגב שי רצה לשרת את מדינת ישראל ומדינת ישראל זיינה אותו בתחת בגלל פמיניזם

והנה הפטריוט הדגול, מורעל ציונות ומדינת ישראל טעם ממדינת ישראל את טעמה של הפטריוטיות.  מדינת ישראל הראתה לו מה היא באמת חושבת על גברים יהודיים ותרומתם למדינה…..  הוא ספג את הלקח שלו גם מבית המשפט הפלילי וגם מבית הדין של נציבות עובדי המדינה.

 

 

יוגב שי כבאי מאשקלון שחטף זין ממדינת ישראל בשם הפמיניזם
יוגב שי כבאי מאשקלון שחטף זין ממדינת ישראל בשם הפמיניזם

 

יוגב שי והמתלוננת מרינה גיטלסון לימדה אותו מה זה ציונות פטריוטיות ופמיניזם
יוגב שי והמתלוננת מרינה גיטלסון לימדה אותו מה זה ציונות פטריוטיות ופמיניזם

 

יוגב שי כבאי מאשקלון חטף תלונת שווא מבת זוגו
יוגב שי כבאי מאשקלון חטף תלונת שווא מבת זוגו מרינה גיטלסון

בבית משפט השלום השופטת ענת חולתא זיינה אותו כמו שצריך, לפי הספר ולפי כת הפמינאציה, ודפקה לו הרשעה.  הוא ערער וההרשעה בוטלה במחוזי ב”ש – אבל חויב לחתום על התחיבות לא לבצע אלימות.  נציבות שירות המדינה הגישה נגדו אישום לפיו “לא קיים יוגב שי את המוטל עליו כעובד מדינה, והתנהג התנהגות שעלולה לפגוע בשמו הטוב ובתדמיתו של שירות המדינה”.  הורידו לו חצי משכורת פעם אחת פרוס ל 6 חודשים והקפאת קידום לשנה.

הנה מי שמורעל ציונות ומורעל “לתרום למדינה”…. פגע בשם הטוב ובתדמית של שירות המדינה”, והוא הודה בזה……   הוא בסך הכל פרס אבטיח באמצעות סכין..

המתלוננת מרינה גיטלסון – אסור לחתוך אבטיח בנוכחותה.  היא מזמינה משטרה!!!

מרינה גיטלסון התלוננה על בן הזוג שפרס אבטיח עם סכין
מרינה גיטלסון התלוננה על בן הזוג שפרס אבטיח עם סכין

 

מה הנסיבות ולמה נציבות עובדי המדינה העמידה אותו לדין משמעתי?  

על פי כתב האישום שהוגש בבימ”ש השלום באשקלון ונדון ע”י השופטת ענת חולתא, במועדים הרלוונטיים לאישום היו מרינה גיטלסון (המתלוננת) והנאשם בני זוג שהתגוררו בנפרד, בכתובות שונות באשקלון.

בחודש אוקטובר 2017 , במועד מסויים בבית הנאשם, איים הנאשם על המתלוננת מרינה גיטלסון בפגיעה שלא כדין בגופה, בכך שאמר לה כי במידה ותבגוד בו יהרוג אותה ולא אכפת לו לשבת על זה בכלא. זאת, תוך שהוא מדגים באמצעות סכין דקירה באבטיח ואומר למתלוננת “ככה אני אדקור אותך”, והכל בכוונה להפחידה או להקניטה.

ביום 15.11.2020 הרשיעה השופטת ענת חולתא מבית משפט השלום באשקלון את הנאשם וביום 30.6.2021 גזרה עליו ענת חולתא בהשיתה עליו מאסר על תנאי לתקופה של 3 חודשים, קנס בסך 3,000 ₪ ופיצוי בסך 1,000 ₪ למתלוננת מרינה.

ביום 15.12.21 קיבל בית המשפט המחוזי בבאר שבע את ערעורו של הנאשם, במובן זה שביטל את הרשעתו, וביטל את רכיב המאסר על תנאי שהושת עליו בגזר דינו של ענת חולתא אבל הוא חויב לחתום על התחייבות בסך 5,000 ₪ ולהימנע במשך שנתיים מיום פסק הדין מביצוע עבירת אלימות.

בכתב האישום המשמעתי אצל נציבות עובדי המדינה טענה התביעה כי “בהתנהגותו לא קיים יוגב שי את המוטל עליו כעובד מדינה, והתנהג התנהגות שעלולה לפגוע בשמו הטוב ובתדמיתו של שירות המדינה”.

בגזר הדין 4/4/2022 עו”דאורי כהן גזר עליו:  נזיפה חמורה, הפקעת מחצית משכורת שתופקע ב- 6 תשלומים חודשיים שווים ורצופים, ג. פסילה לתפקידי ניהול למשך שנה, הקפאת קידומו של הנאשם למשך שנה.

 

להלן הכרעת הדין של נציבות שירות המדינה.

את פסקי הדין מבית המשפט השלום והמחוזי לא הצלחנו למצוא.

יוגב שי בת זוג דפקה תלונת שווא וחטף אישום פלילי ובנציבות שירות המדינה

להלן גזר הדין של נציבות שירות המדינה בד”מ 93/21

גזר דין שי יוגב בבית דין משמעתי של עובדי מדינה

 

Views: 74

One Comment

  1. לחשוב מה היה קורה אם היו נשואים או חיים ביחד, יצא בזול. אם הוא צעיר עם נסיון מקצועי שיעשה עליה למדינה אחרת שתעריך את כישרונו.

    בסדום ישארו “מלח הארץ” כמו “המתלוננת האמיצה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *