EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אסתר חיות “אינני יכולה לשנות את ההנחיות של עצמי” אפשר להתחתן בזום דיגיטלי אבל אי אפשר להגיש ערעור לעליון באופן דיגיטלי

אסתר חיות מאובטחת באבטחה בטחונית של פרצוף תחת

בבית המשפט העליון יש צרה צרורה.  מי שמייצג את עצמו ורוצה להגיש ערעור צריך להגיע פיסית למזכירות ולהגיש.  אם המערער הוא לא מיוצג הוא צריך לעבור את מחסום הבדיקות של עו”ד שלמה שפירא אשר יוצא מעורו למצוא פגמים במסמך, ומקליד מכתבים ארוכים עם כל מיני פגמים (אין דף מקדים לכל נספח, אין אינדקס, שכחת כתובת וכו’).  תמיד אצלו כתוב שהפקס שהתקבל לא קריא.  הפקס שלו דפוק.

למרות שקיים חוק ברור:  חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים, תשע”ח-2018, ולמרות שהנשיאה אסתר חיות מתראיינת בכל חור ומשבחת את מערכת המשפט עד כמה היא מודרנית, צועדת עם הקידמה, עוצרים אנשים בלי להגיע לבית משפט בזום מהכלא,  ואפילו הקימו בית משפט דיגיטלי לחלוטין – ערכאת ערעורי מס על קורונה, הדבר הכי פשוט של קליטת ערעורים בבימ”ש עליון באמצעות מייל, לא קורה.

הסיבה:  אסתר חיות לא רוצה לשנות את ההנחיות של עצמה ולדעתה ההנחיות שלה שמחייבות הגעה פיסית למזכירות בירושלים “לא פוגעות בזכויות מהותיות“.

אסתר חיות עם המאבטח האישי שלה יצחק מתניה כהן צמוד צמוד
אסתר חיות עם המאבטח האישי שלה יצחק מתניה כהן צמוד צמוד

העמדה של אסתר חיות נשארת בעיינה:  מי שרוצה להגיש ערעור צריך להטריח את עצמו לבית משפט עליון פיסית למרות שלעו”ד שלמה שפירא המזכיר המשפטי יש מייל ייעודי לכך:  [email protected]

להתחתן בזום דיגטלי אפשר אבל לשלוח ערעור לעליון באמצעי דיגיטלי אי אפשר?

רק החודש (מרץ 2023) הוציאו בעליון פסק דין שאין שום בעיה להתחתן בישראל באמצעי דיגיטלי (זום עם פקיד עריכת נישואין במדינה יוטה), למרות שהחוק אומר שבישראל נישואין ייערכו רק דרך הרבנות.  זה לא הפריע לשופטים לחוקק חיקוק שיפוטי שאפשר לעשות נישואין בזום – כשעורך הטקס הוא פקיד מיוטה ולא דיין מהרבנות…..

אבל להגיש לבית משפט עליון ערעור במייל/דואר אלקטרוני….?????    זה נגד התקנות?????  זה נגד ההנחיה של אסתר חיות?????  וזה “לא פוגע בזכויות מהותיות”….?????

אוי הצביעות של הזונה המזמרת מלהקת הנח”ל….. אסתר חיות.  לפחות עוד מעט היא עפה.

מכתב הדחייה ממרשם של שלמה שפירא

ראו כאן מכתב דחייה של ערעור שהוציא עו”ד שלמה שפירא למערער לא מיוצג שחי בחו”ל.

לדבריו של שפירא “לידיעתך, בהתאם לתקנות 161 (2) (ב)  ו 162 (4) לתקנות סדר הדין האזרחי, תשע”ט 20118, ובהתאם להנחיה 2ג להנחיות נשיאת בית המשפט העליון מיום 1.1.2021 בנושא נוהגים במזכירות בית המשפט העליון – לא ניתן לקבל למרשם הליך באמצעות הפקס או באמצעי אלקטרוני”.

מכתב שלמה שפירא בית משפט עליון לא מקבל הגשות באינטרנט או דואר אלקטרוני

ראו כאן מכתב ששלחה התנועה למען איכות השפיטה לנשיאה חיות בענין

מייד אחר כך נראה לכם את תשובתה המגעילה  של אסתר חיות  באמצעות רכז הפניות שלה גל דהן.

פחע 174 מכתב לאסתי חיות על המייל של שפירא 7-3-2023

תשובתה של אסתר חיות באמצעות גל דהן רכז פניות הציבור:

“בהתאם לתקנה 161 (2)(ב) ולתקנה 162 (4) לתקנות סדר הדין האזרחי, התשע”ט- 2018 , לא ניתן להמציא לבית משפט זה מסמך הפותח הליך באמצעות הפקס או באופן אלקטרוני.

הנחיה 2ג להנחיות נשיאת בית המשפט העליון מיום 1.1.2021 אך מעגנת כלל זה, וקובעת כי כתב טענות ראשון הפותח הליך יוגש לבית המשפט העליון במסירה ישירה למזכירות בית המשפט או במשלוח דואר בהתאם להוראות הדין. יודגש כי הנחיות נשיאת בית המשפט
העליון מיום 1.1.2021 קובעות את דרכי עבודת מזכירות בית המשפט העליון ואין באמור בהן כדי לגרוע או לשנות מסדרי הדין או מזכויותיהם המהותיות של בעלי הדין המעוגנים בחוק ובתקנות. בנסיבות אלה, אין בידי נשיאת בית המשפט העליון כדי לסייע לכם בפנייתכם”.

פחע 174 תשובה לשכת הנשיאה חיות עי גל דהן הגשה לעליון רק בהגעה פיסית למזכירות

להלן הנחיות אסתר חיות שאותן היא עצמה לא יכולה לשנות……

הנחיית נשיאת בית המשפט העליון מיום 1.1.2021 בנושא נוהגים במזכירות בית המשפט העליון

הצביעות של אסתי חיות “לא יכולה לשנות את ההנחיה של עצמי”

חוק הפניה לגופים ציבורים באמצעי קשר דיגיטליים חל גם על בית המשפט העליון.  החוק גובר על התקנות וגם על הנוהל של אסתר חיות עצמה (אותו היא הפיצה באמצע תקופת הקורונה).  רכז הפניות שלה גל דהן לא טרח בכלל להתייחס לתחולת החוק עליו אסתר חיות מצפצפת בקשת.

הטענה הדבילית שההנחיה של הנשיאה לפיה כתב טענות ראשון חייב להיות מוגש במסירה פיסית במזכירות בירושלים “רק מעגנת” את תקנות סדר הדין האזרחי היא זריית חול בעייני הציבור שכן הנשיאה יכולה לשנות את ההנחיות שלה עצמה, וזה בכלל לא מעגן שום דבר.

להיפך, זה גורע מהזכות של האזרח לפנות לבית משפט עליון בלי להיות מטורטר בנסיעה מתישה לירושלים, ובלי לבזבז דלק ויום עבודה רק כדי “להגיש ניירות”.

ולכן הסיומת שאין בהנחיה של הנישאה “כדי לגרוע מזכויותהם המהותיות של בעלי הדין” היא פשוט בדיחה ולעג לרש.   בוודאי שזה גורע זכות מהותית, כי מי שלא מספיק למצוא יום עבודה פנוי כדי לנסוע לירושלים, מאבד את זכות הערעור שלו.

במכתבו של יהונתן קפאח הפיקח והשנון מטעם התנועה למען איכות השפיטה הוא כתב לה שהפתרון פשוט ולא עולה כסף.  לשלמה שפירא יש מייל באמצעותו הוא מודיע למי ששולח לו פקסים שיש פגמים במסמכים.  אותו מייל יכול לשמש לקליטת הערעורים בלי הגעה פיסית לעליון.

כל מה שצריך זה שהנשיאה תודיע שניתן להגיש גם במסירה פיסית וגם דרך המייל.

למה הנשיאה חיות מתעקשת שלא לשנות את ההנחיה שלה?  התשובה פשוטה:  כל מה שאפשר לעשות כדי להקטין ולצמצם את כמות הפניות והערעורים שמגיעים לבית משפט עליון מבחינתה זה מבורך.  זו גם הסיבה שהשופט יצחק עמית דאג לשים בתקנות סדר הדין האזרחי דרישה שכל ערעור אזרחי צריך לשלם עירבון של 30,000 ש”ח. שיהיה קשה להגיע לעליון ושיגיעו כמה שפחות ערעורים, פחות עבודה.

ראו עוד תלונה בנושא מ 2020

עו”ד שלמה שפירא ממדור הבלתי מיוצגים שכח שהוא לבלר ולא שופט מתיימר להיות השופט ה-16בביהמ”ש העליון

Views: 26,670

14 Comments

  1. מה קשור אם אפשר או אי אפשר להתחתן בזום- החוק אומר איך אפשר לפתוח הליך בעליון. רוצים שיפתח במייל או בתמרות עשן או יוני דואר ? משנים את החוק בכנסת. אי אפשר לצפות מהנשיאה לשנות את החוק . ולכנות את הנשיאה או כל אדם אחר “זונה ” ? מה זה הדבר הזה ?

  2. אני מבין שבתור אחת עם מנת משכל בסיסי את לא יודעת להתנסח בצורה טובה יותר מלכנות את נשיאת בג”ץ- זונה.
    אני חושב שלזה התכוונו כאשר אמרו “הפוסל, במומו פוסל”.
    את את לא מסוגלת להבין משפט זה, חפשי את הפירוש בגוגל.

  3. לא הבנתי מה זו השפה הנחותה הזו לצד ניתוח שנראה מעמיק ושהשקיעו בו עבודה. שפה כזו מובילה ומעמיקה את הקרע בעם. אסור להשתמש בשפה כזו גם אם לא מסכימים. בשביל מה להתסיס נגד תוך שימוש במילים לא יפות?
    חורבן בית המקדש היה בגלל שנאת חינם ואם את ודומייך תמשיכו בשפה הזו חורבן יבוא גם על כל ישראל. כוחנו באחדותנו כוחנו באהבתנו.

  4. שקר וכזב!!!
    עוד שפירא משרת ציבור הכי טוב בישראל
    עבדכם הנאמן הגיש עתירות רבות לבגץ
    והיחס שקיבלתי מעוד שפירא הלוואי שהייתי מקבל
    בכל משרד ממשלתי אחר.
    עוד שפירא תמיד יוצא מהמשרד מקשיב לי בסבלנות בחדר הקבלה כשאני יושב והוא צריך לעמוד. כל הערה שהוא מעיר לי הוא גם מסביר לי איך לתקן אותה. נותן לי דפים לכתיבה מצלם אם צריך צילומים והכל בחביבות וסבלנות
    הוא טורח וחג סביבי כמו אמא אווזה שדואגת לאפרוחיה וזאת למרות המגבלות הרפואיות שיש לו בראיה ובשמיעה
    אני הייתי מכתיר אתו כמשרת הציבור הכי נאמן לציבור בישראל.

  5. לא. לא. לא.
    אין לך את זה ביותר פנאטי, גברת מעריצת עצמה?
    אשכרה אחשוורוש. ‘כתב אשר נכתב ונחתם בטבעת המלך – אין להשיב’.
    ויושמדו כל היהודים, מה אכפת.

    הערת מערכת:
    תגובה לא קוהרנטית.

  6. אני מניח שזונה זה מטבע לשון בעולם הערסים והפרחות והפשע שאת חיה בו.
    ועוד יותר מעניין זאת מדברת על מיליונים מחול, אבל מבקשת תרומות בדולרים.. ואני חשבתי לתומי שהמטבע הישראלי הוא שקל חדש כבר 40 שנה עוד מעט

  7. בדיחה עצובה. מפרים
    כך. נהג. אחשוורוש…
    דבקות דתית. מאוהבת. בעצמה
    היא. מעל לחוק תמיד…
    ככככככ

  8. זונת צמרת מחרה את העם היהודי בגרוש פותחת רגלים של השמאל הקיצוני

  9. לעולם אל תתווכחו עם ה0מאלנים ועוזריהם המחבלים התקשורתיים והמשפטיים, ולעולם אל תתנצלו בפניהם, כי דרכם היא בדיוק כמו של האויב הערבי, ומתבססת על 3 דברים: הונאה, כזב ורצח… כמו באלטלנה, כמו בסזון, אשר מעולם לא נגמר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *