EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

למה השופטת נאוה ברוורמן לא פוסלת עצמה בתיק של יוני ג’ורנו ג’ורנטלה? בגלל שהמזכירה ניתבה לה תיק קמה חובה לשבת בדין הגוברת על ניגוד עניינים

נאוה ברוורמן מזוהה עם הליכוד וחברה של הילה יחזקאל הפילגש של אבי חימי

לפנינו החלטה של השופטת נאוה ברוורמן מהשלום ת”א.  היא התבקשה ע”י עו”ד אייל אבולעפיה לפסול עצמה ולא פסלה עצמה.

היא כתבה שטויות שהנפש שלה חפצה לשמוע, ושלא גיבשה דעה, וציטטה ציטוטים אידיוטים שמכוח הניתוב של התיק ע”י המזכירות אז נוצרה לה חובה לשפוט, והחובה לשפוט גוברת על עילות פסלות וניגוד עניינים.

מה כל כך קשה לשופטים לפסול את עצמם אם באמת יש חשש למשוא פנים?

נאוה ברוורמן מזוהה עם הליכוד וחברה של הילה יחזקאל הפילגש של אבי חימי
נאוה ברוורמן מזוהה עם הליכוד וחברה של הילה יחזקאל הפילגש של אבי חימי

תראו מה קרה:  לקוח של יוני ג’ורנו (יונטלה ג’ורנטלה) – כנראה שוטר אלים וברוטלי הגיש תביעת לשון הרע נגד אזרח שמיוצג ע”י אייל אבולעפיה והתיק נותב לנאוה ברוורמן.

יונטלה ג’ורנטלה הכפישה את אייל אבולעפיה ואייל אבולעפיה תבע את יונטלה.  גם התיק הזה נותב לנאווה ברוורמן.

נוצר מצב ששני הלקוחות תובעים זה את זה אצל נאוה ושני עורכי הדין שמייצגים אותם תובעים זה את זה גם אצל נאוה ברוורמן.  האם כשופטים הייתם נותנים למצב כזה להתקיים?  בוודאי שלא.  יש חשש שדברים שעורכי הדין יגידו בתביעה שלהם ישפיעו על דברים שקורים בתיק של הלקוחות שלהם.  יש פה גם בעיות קשות של חיסיון עו”ד לקוח.  כשעו”ד צריך להתגונן והלקוח שלו נהפך עד הגנה שלו.

נאוה ברוורמן היתה צריכה להתרחק מסיטואציה מסריחה כזאת כמו מאש.  זה אם אמא של עיוות מראית פני הצדק.  אבל במקום להעביר את התיק למישהו אחר, החליטה להשאיר את שני התיקים אצלה למרות שזה מאוד בעייתי ומסריח.

השופטת יצאה מגדרה להגיד שהיא “מטה אוזן כרויה ונפש חפצה בכל עת ובכל שלב”, אבל סוד ידוע שכשופט אומר את זה הוא כבר החליט מראש את מי לנקנק.

אבל מה שעוד יותר מגעיל זה להגיד שיש הלכות שאומרות שבגלל שהמזכירות ניתבה אליה את התיק, נפלה עליה “חובה לשבת בדין” ולכן לא משנה איזה מניעות נוצרה או איזה חשש למראית פני הצדק נוצרה, היא תידבק לכיסא שלה כמו דבק, רק בגלל שהמזכירה ניתבה לה תיק.  נו באמת…….זה היגיון של צירעה עוקצת.

מי זאת נאוה ברוורמן (מזוהה עם הליכוד)?

עוד מינוי בפרוטקציה. היא אשתו של מזכיר הליכוד צחי ברוורמן.  ב 2020 בתקופת אבי ניסנקורן, בגלל שהממליצים עליה למחוזי היו מהליכוד, השופט יצחק עמית דאג להדליף לעיתונות חוות דעת של איתן אורנשטיין שכתב: “חוסר דיון משפטי מעמיק, הימנעות מקיום דיונים חשובים, מחסור בנימוקים לקביעות משפטיות, חוסר יישום של החוק והפסיקות”, והשופטת הפמינאצית רות לורך שדיברה על “כתיבה שטחית ורדודה”.

נאוה ברוורמן עם המתלוננת נגד אבי חימי הילה יחזקאל
נאוה ברוורמן עם המתלוננת נגד אבי חימי הילה יחזקאל

PDF

אייל אבולעפיה נ יוני ג'ורנו החלטה של נאוה ברוורמן לא לפסול את עצמה

Views: 469

One Comment

  1. ברוורמן מונתה כמו הזונה המרוקאית כנפי-שטייניץ. מונתה לעליון בשל זהותו של בועלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *